copro Skrevet 12. desember 2017 #21 Skrevet 12. desember 2017 På 30.11.2017 den 0.10, Skriblerinna skrev: Fin som variasjon, og det kan være kos og deilig. Jeg liker nok bedre å sitte på ansiktet hans vendt den veien og bare tease med å innimellom senke meg ned mot kuken hans og puste/slikke lett på kuken hans, enn å fullt ut gi blowjob. (Oida, dette ble mer grafisk enn jeg hadde tenkt!) Foruten vanskene med å både gi og få, kan jeg noen ganger miste tenninga av å være vendt "feil vei" og miste øyekontakt, men det er en annen sak egentlig Som et alternativ til 69 har jeg endel ganger tilbudt kvinnen å få sitte på en toalettstol mens jeg slikker henne. Da kan hun nyte eller konsentrere seg om sin nytelse og eventuelt flytte sine grenser uten å ta hensyn til meg. Jeg for min del ser rett inn i det vakreste om finnes, og smaker på det deiligste som finnes, kjenner den beste lukta som finnes og hører de deiligste lyder som finnes mens jeg kan fråtse i hele hennes underliv. Da har vi begge opplevd å føle oss som i himmelriket
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #23 Skrevet 12. desember 2017 Klarer ikke å suge han når jeg mottar oral..... mister fokus😊 Anonymkode: 7bd1d...63d
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #24 Skrevet 12. desember 2017 Liker godt den. Anonymkode: 96e5b...c78
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #25 Skrevet 13. desember 2017 På 12.12.2017 den 12.43, copro skrev: Som et alternativ til 69 har jeg endel ganger tilbudt kvinnen å få sitte på en toalettstol mens jeg slikker henne. Da kan hun nyte eller konsentrere seg om sin nytelse og eventuelt flytte sine grenser uten å ta hensyn til meg. Jeg for min del ser rett inn i det vakreste om finnes, og smaker på det deiligste som finnes, kjenner den beste lukta som finnes og hører de deiligste lyder som finnes mens jeg kan fråtse i hele hennes underliv. Da har vi begge opplevd å føle oss som i himmelriket Du har TOALETTSTOL hjemme???? Anonymkode: a7af2...d8b 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #26 Skrevet 13. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har TOALETTSTOL hjemme???? Anonymkode: a7af2...d8b Hahaha! Anonymkode: 4990f...ed8
bortebra Skrevet 14. desember 2017 #27 Skrevet 14. desember 2017 Ikke særlig begeistra. Hvis jeg hadde hatt bedre koordinasjonsevner, så kanskje, men hvis jeg skal få noe ut av nytelsen, klarer jeg ikke å gi så bra, og hvis jeg blåser egen nytelse, så kjenner det bare weird, hvorfor skal han holde på når det uansett gir meg lite. Det er veldig en sånn kjedelig etappe for min del. Foretrekker samleie for felles nytelse, da. But hey, that's me.
Gjest Axl Rose Skrevet 14. desember 2017 #28 Skrevet 14. desember 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har TOALETTSTOL hjemme???? Anonymkode: a7af2...d8b Du vet mange må ha det selv om de ikke vil? Noe å spy for? Noen er så fisefine. Toalettstol! Giiid æsj!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå