Gå til innhold

69?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Simpelthen elsker den når jeg er kåt. Men da må jeg vite at hun er nydusjet. Ligger ikke med nesen i ei nybæsjet rompe.:P

Anonymkode: df322...35c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer sjelden å både nyte og gi. Kjæresten blir også så kåt at han ikke er spesielt flink til å slikke i den stillinga. Heller vanlig oralsex der en gir av gangen, for min del. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Skriblerinna skrev:

Jeg klarer sjelden å både nyte og gi. Kjæresten blir også så kåt at han ikke er spesielt flink til å slikke i den stillinga. Heller vanlig oralsex der en gir av gangen, for min del. 

Mannen din har misforstått. Ikke mer å si om den saken. 

Anonymkode: c561a...eaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite givende. Dersom jeg skal suge skikkelig, må jeg konsentrere meg. Da får jeg ingen glede av å bli slikket samtidig.

Dersom jeg da skal nyte å bli slikket, blir sugingen dårlig.

Nei, en ting om gangen sier jeg bare :P

Anonymkode: 30b22...729

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen din har misforstått. Ikke mer å si om den saken. 

Anonymkode: c561a...eaa

Gjerne si mer likevel, for jeg ble nysgjerrig på hva du mente 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Skriblerinna skrev:

Jeg klarer sjelden å både nyte og gi. Kjæresten blir også så kåt at han ikke er spesielt flink til å slikke i den stillinga. Heller vanlig oralsex der en gir av gangen, for min del. 

Forsåvidt en kjent problemstilling, men likevel en fantastisk stilling for kos og nytelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Skriblerinna skrev:

Jeg klarer sjelden å både nyte og gi. Kjæresten blir også så kåt at han ikke er spesielt flink til å slikke i den stillinga. Heller vanlig oralsex der en gir av gangen, for min del. 

Enig dette,jeg liker mye bedre å sitte på ansiktet hans vendt motsatt vei enn i 60, eller bli slikket liggende  - og å suge han utenom det. Det er vanskelig å nyte for meg når jeg konsentrerer meg om å tilfredstille han, og det er vanskelig for han å slikke samtidig som han selv nyter så mye. 

Anonymkode: 5283e...93b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Skriblerinna skrev:

Gjerne si mer likevel, for jeg ble nysgjerrig på hva du mente 😬

At han mister kontrollen. En god elsker skjønner at å fokusere på jobben med tunge, hender og stimulering av hele kroppen er effektivt. At penis i den fasen er i hennes munn for at hun skal kjenne den der som om hun har sex med flere samtidig. En kvinne liker å bli overveldet av sanseinntrykk. Slik at hun kan slippe sine indre tanker/fantasier løs. Med en ego som ikke gir henne rom, men er så ego at han prioriterer seg selv først, han klarer hun ikke få fullt å nyte stillingen med. Hans mangel på seksuell takt og tone forstyrrer hennes mulighet til å nå optimal nytelse. For meg er det en stilling som er bankers som førsteorgasme, for henne, før hun er klar til å ta i mot min store, som tolmodig fører henne til neste. Med vibrator i tillegg så kan hun nå ulike orgasmer. Etterpå viser hun sin takknemlighet. Halleluja!

Anonymkode: c561a...eaa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange som liker denne stillingen?

Anonymkode: d891b...b03

Ja, som en variasjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At han mister kontrollen. En god elsker skjønner at å fokusere på jobben med tunge, hender og stimulering av hele kroppen er effektivt. At penis i den fasen er i hennes munn for at hun skal kjenne den der som om hun har sex med flere samtidig. En kvinne liker å bli overveldet av sanseinntrykk. Slik at hun kan slippe sine indre tanker/fantasier løs. Med en ego som ikke gir henne rom, men er så ego at han prioriterer seg selv først, han klarer hun ikke få fullt å nyte stillingen med. Hans mangel på seksuell takt og tone forstyrrer hennes mulighet til å nå optimal nytelse. For meg er det en stilling som er bankers som førsteorgasme, for henne, før hun er klar til å ta i mot min store, som tolmodig fører henne til neste. Med vibrator i tillegg så kan hun nå ulike orgasmer. Etterpå viser hun sin takknemlighet. Halleluja!

Anonymkode: c561a...eaa

Jøss, her mangler det ikke på store ord om seg selv, ihvertfall:) Men en god elsker som deg trenger vel ikke hjelp av en vibrator, vel? Du fikser vel brasene uten den?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en følelse av at menn liker denne bedre enn kvinner ofte. Jeg liker å fokusere når jeg gir BJs, og klarer ikke nyte imens jeg må prestere. Blir for mye greier på en gang for min del.

Anonymkode: 48c3f...0c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Påkrevd skrev:

Jøss, her mangler det ikke på store ord om seg selv, ihvertfall:) Men en god elsker som deg trenger vel ikke hjelp av en vibrator, vel? Du fikser vel brasene uten den?

"Hvorfor ikke ha krydder på maten?". Bedre for begge når den er kraftig nok. Negativ du. Smitter nok over på menneskene rundt deg. Kan leve med det. Ha en fin kveld.

Anonymkode: c561a...eaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

"Hvorfor ikke ha krydder på maten?". Bedre for begge når den er kraftig nok. Negativ du. Smitter nok over på menneskene rundt deg. Kan leve med det. Ha en fin kveld.

Anonymkode: c561a...eaa

Haha, nei jeg har ingenting imot vibratorer, jeg. Det var heller ikke det som var essensen i innlegget mitt, men heller de voldsomt svulstige ordene om egen fortreffelighet i senga og ditt store lem som stødig fører kvinnene inn i de mest himmelske orgasmer, for alle kvinner elsker 69 og svære kuker så lenge man gjør som deg:) God kveld til deg og fra en stort sett positivt anlagt fyr med en helt vanlig pikk som etter 25 års sexliv fortsatt innser at han gjør «feil» innimellom. 

Endret av Påkrevd
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, copro skrev:

Forsåvidt en kjent problemstilling, men likevel en fantastisk stilling for kos og nytelse?

Fin som variasjon, og det kan være kos og deilig. Jeg liker nok bedre å sitte på ansiktet hans vendt den veien og bare tease med å innimellom senke meg ned mot kuken hans og puste/slikke lett på kuken hans, enn å fullt ut gi blowjob. (Oida, dette ble mer grafisk enn jeg hadde tenkt!) 

Foruten vanskene med å både gi og få, kan jeg noen ganger miste tenninga av å være vendt "feil vei" og miste øyekontakt, men det er en annen sak egentlig :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

At han mister kontrollen. En god elsker skjønner at å fokusere på jobben med tunge, hender og stimulering av hele kroppen er effektivt. At penis i den fasen er i hennes munn for at hun skal kjenne den der som om hun har sex med flere samtidig. En kvinne liker å bli overveldet av sanseinntrykk. Slik at hun kan slippe sine indre tanker/fantasier løs. Med en ego som ikke gir henne rom, men er så ego at han prioriterer seg selv først, han klarer hun ikke få fullt å nyte stillingen med. Hans mangel på seksuell takt og tone forstyrrer hennes mulighet til å nå optimal nytelse. For meg er det en stilling som er bankers som førsteorgasme, for henne, før hun er klar til å ta i mot min store, som tolmodig fører henne til neste. Med vibrator i tillegg så kan hun nå ulike orgasmer. Etterpå viser hun sin takknemlighet. Halleluja!

Anonymkode: c561a...eaa

Hehe, i så måte er vi like elendige begge to. Digger ofte at han mister kontrollen. Den heftigste sexen er når vi begge mister den ;)

Jeg liker ikke så godt å bli overveldet av sanseinntrykk. Da blir jeg - vel - overveldet. Jeg må kunne ha fokus. Jeg tror ikke oppskriften din funker på alle. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

At han mister kontrollen. En god elsker skjønner at å fokusere på jobben med tunge, hender og stimulering av hele kroppen er effektivt. At penis i den fasen er i hennes munn for at hun skal kjenne den der som om hun har sex med flere samtidig. En kvinne liker å bli overveldet av sanseinntrykk. Slik at hun kan slippe sine indre tanker/fantasier løs. Med en ego som ikke gir henne rom, men er så ego at han prioriterer seg selv først, han klarer hun ikke få fullt å nyte stillingen med. Hans mangel på seksuell takt og tone forstyrrer hennes mulighet til å nå optimal nytelse. For meg er det en stilling som er bankers som førsteorgasme, for henne, før hun er klar til å ta i mot min store, som tolmodig fører henne til neste. Med vibrator i tillegg så kan hun nå ulike orgasmer. Etterpå viser hun sin takknemlighet. Halleluja!

Anonymkode: c561a...eaa

Fantastisk!

Anonymkode: 2297a...1ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...