AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #1 Skrevet 29. november 2017 Jeg synes kvaliteten på Stabburets Makrell i tomatsaus er blitt dårligere, mye mer mørkt fiske-kjøtt enn før. Tidligere var man uheldig om det var noe særlig mørkt fiske-kjøtt, nå er det mer eller mindre 2-3 plasser med mørkt fiske-kjøtt i hver pakke hver gang man åpner ny boks. Jeg kjøper alltid den største boksen, den som alltid har vært i handelen. Blir så glad om jeg får en brødskive med bare hvitt fiske-kjøtt, men det ser ut som de tidene er borte... Måtte bare få ut litt frustrasjon Er det andre som har samme erfaring? Anonymkode: 98466...afa
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #2 Skrevet 29. november 2017 Fiske-kjøtt er godt. Anonymkode: 78350...08d
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #3 Skrevet 29. november 2017 Dette er noe du innbiller deg. Anonymkode: 00bfd...0ef 1
Duckie Skrevet 29. november 2017 #4 Skrevet 29. november 2017 Jeg merker ikke forskjell. Og er det noe galt med det mørke fiskekjøttet da? I makrell i tomat tror jeg ikke jeg merker forskjell en gang, men nå spiser jeg gjerne det mørke på all slags makrell.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #5 Skrevet 29. november 2017 Jeg spiser flere bokser i uka og jeg har ikke merket noen endring. Anonymkode: 80025...c39
Freesia97 Skrevet 29. november 2017 #6 Skrevet 29. november 2017 Har ikke lagt merke til noen forskjell. Og uansett om det er mørkt eller lys fiskekjøtt så smaker det jo samme.
Gjest Catalina Culès Skrevet 29. november 2017 #7 Skrevet 29. november 2017 Syns den er lik som før jeg.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #9 Skrevet 29. november 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes kvaliteten på Stabburets Makrell i tomatsaus er blitt dårligere, mye mer mørkt fiske-kjøtt enn før. Tidligere var man uheldig om det var noe særlig mørkt fiske-kjøtt, nå er det mer eller mindre 2-3 plasser med mørkt fiske-kjøtt i hver pakke hver gang man åpner ny boks. Jeg kjøper alltid den største boksen, den som alltid har vært i handelen. Blir så glad om jeg får en brødskive med bare hvitt fiske-kjøtt, men det ser ut som de tidene er borte... Måtte bare få ut litt frustrasjon Er det andre som har samme erfaring? Anonymkode: 98466...afa Staburet sin er dårlig sammenlignet med King Oscars best i vår hjemme test. Anonymkode: a94e2...4c6
Gjest Sukkerbit Skrevet 29. november 2017 #10 Skrevet 29. november 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Staburet sin er dårlig sammenlignet med King Oscars best i vår hjemme test. Anonymkode: a94e2...4c6 HELT ENIG! Jeg liker ikke stabburet sin etter jeg begynte å spise denne. Synd siden den er dyrere. Men den som er i en sånn pappboks med 5 porsjonspakker er ikke god da. Er den i hermetikkboks som er god, altså den på bildet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå