Gå til innhold

Er dette normalt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er en dame i beg av 40 årene, har kun hatt sex med 3 menn, dette har vært lange forhold.  For snart 2 år siden møtte jeg det jeg trodde var drømmemannen. Jeg er veldig tiltrukket av han og han sier han tenner på meg. Men tingen er at han kan kun ha sex i en stilling, det må være kun fra en fast side, kun i sengen, og jeg må ligge sammenkrøket i fosterstilling. Kun da kan han komme. Vi kysser aldri under sex. Han tar ikke på meg. Han bare sier" få pule deg bakfra"  Ingen forspill eller noe romantikk. Han får ikke reisning av at jeg tar på han eller suger, kun ved at han tar på seg selv, jeg syns dette er veldig rart. Han bryr seg ikke om pupper, har aldri gjort det, men veldig glad i romper. Jeg lurer på om han kasnkje er litt homi eller bifil?   Noen som har erfaring ?

Anonymkode: ace53...b08

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk har mange ‘rare’ preferanser. Men slik du fremstiller det, hadde jeg også stusset - veldig..... 

Anonymkode: 4355e...674

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på om han kasnkje er litt homi eller bifil?   Noen som har erfaring ?

veldig merkelig at han vil kun ha sex i en fast stilling. Folk som elsker vil gjerne ta på pupper, knulle i forskjellige stillinger etc. 

Kan du ikke spørre ham da? om å ha sex i andre stillinger, evt om han liker også mannfolk? 

Skrevet

Overgrepsoffer? Annen bizzar atferd?

Ikke lett å svare.

Snakk sammen.

Anonymkode: e4814...5fe

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Nei enten har han issue eller så er han homofil. Du må ta det opp med han og spørre

Skrevet (endret)

Å være homofil er å foretrekke sex med menn hvis man er mann selv.

Å like jenterumper, anal, eller for den del noe i egen rumpe har ingenting med å være homofil å gjøre. 

Med det sagt virker han som en ufordragelig fyr. Heterofil, men ufordragelig.

Endret av isw
  • Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er en dame i beg av 40 årene, har kun hatt sex med 3 menn, dette har vært lange forhold.  For snart 2 år siden møtte jeg det jeg trodde var drømmemannen. Jeg er veldig tiltrukket av han og han sier han tenner på meg. Men tingen er at han kan kun ha sex i en stilling, det må være kun fra en fast side, kun i sengen, og jeg må ligge sammenkrøket i fosterstilling. Kun da kan han komme. Vi kysser aldri under sex. Han tar ikke på meg. Han bare sier" få pule deg bakfra"  Ingen forspill eller noe romantikk. Han får ikke reisning av at jeg tar på han eller suger, kun ved at han tar på seg selv, jeg syns dette er veldig rart. Han bryr seg ikke om pupper, har aldri gjort det, men veldig glad i romper. Jeg lurer på om han kasnkje er litt homi eller bifil?   Noen som har erfaring ?

Anonymkode: ace53...b08

Hvorror snakker du ikke med denne mannen om situasjonen og får han i tsle med hva dette er? 

Anonymkode: 6b26c...644

Skrevet

Hvordan kan det være noe drømmemann? Ikke noe foreplay, ikke noe stimulering av pupper, ikke noe øyekontakt, ikke noe lidenskap, sex i den mest upersonlige stillingen som finnes..... Enten så gir han bare blanke faen i deg og bare vil tømme seg i deg , eller så er han glad i deg men tenner ikke på sex med kvinner og har homofil legning ja. 

Anonymkode: fbd97...0d6

• Liker 1
Gjest Axl Rose
Skrevet

Høres ut som en homofil som ikke har kommet ut av skapet. Kanskje du kan hjelpe han ut? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...