AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #21 Skrevet 30. november 2017 Min mor kjøpte et hvitt kjøkken fra ikea i år 2000, det er jo nå snart 18 år. Til prisen av 12k kan jeg ikke si annet enn at jeg er imponert. Vært uheldig med misfarging på en front pga jeg vasket med et "ikke egnet" vaskemiddel når jeg skulle hjelpe mor med vårrengjøring ett år.. Det kjøkkenet har vært gjennom småbarn så jeg er faktisk imponert! Når vi i fjor malte over de vinrøde veggene og byttet det mørke gulvet så var jo hele kjøkkenet "nytt" og moderne igjen. Når folk spør om ikea kjøkken anbefaler jeg det gjerne videre - men det spørs jo også litt. Kanskje ikke noe poeng med gulv til 900kr kvm om man har et ikea kjøkken? Alt handler om helhet Men om du skal ha et kjøkken i den prisklassen er ikea BEST. Ingen tvil. Har satt opp 2 epoq kjøkken i forbindelse med en renovering vi driver med nå (Jobber med eiendom) og det var grusomt. Kvikk synes jeg ikke er spesielt fint og heller ikke spesielt bra. HTH er kanskje den kjøkkenforhandleren jeg har vært mest fornøyd med men da er det igjen litt opp i pris. De tilbyr også flatpakk.. Men her synes jeg ikea igjen er bedre. Anonymkode: 001bf...085
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #22 Skrevet 30. november 2017 I Bergen har de nå et godt utvalg Anonymkode: b97a9...711
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #23 Skrevet 30. november 2017 Bare så det er sagt så var de vanlig hvite ikea kjøkken frontene helt supre både lidingø og den andre jeg ikke husker navnet på. Den gripe løse hvite matte som er nå er grusom! Alt av drit fester seg på den. Virker som om de har byttet folie. Det var svarte finger avtrykk over hele! Fingermerkene synes med en eneste gang. Man må vaske seg i hjel der daglig for alt synes. Så nei jeg sier det igjen det er ikke det samme som det var. Har selv hatt to ikea kjøkken så jeg vet hva jeg snakker om. Anonymkode: bf897...420
Atea Skrevet 30. november 2017 #24 Skrevet 30. november 2017 (endret) Har kjøkken fra Ikea, det er ganske nytt. Inntil videre er jeg fornøyd, men ikke med skuffene. Må kjøpe plastbeholdere fordi kanten ikke er like høy innvendig på enkelte skuffer som det ser ut som på utsiden. Kjøpte noe tradisjonelt - klassisk, altså ikke høyglans. Det var faktisk satt ned i pris også. Men vet ikke hvor fornøyd jeg er før jeg har hatt kjøkkenet i noen år. Hater egentlig alt som er nytt, dvs. forandringer inne som er omfattende. Likevel,var skuffet over utvalget. Det meste gikk i høyglans, gråtoner, svart, blekgrønt. Vurderte kjøkkenskredderen, men det ville blitt dyrere, og jeg har ikke barn eller tenåringer her som smeller med skapdører. Men har Ikea-kjøkken kort levetid ved normal bruk? Endret 30. november 2017 av Atea
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå