Leo Skrevet 29. november 2017 #21 Skrevet 29. november 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har datet en fyr i snart 3 måneder. Vi har det kjempekoselig sammen, vi kysser og koser, men har ikke gjort noe mer ennå. Vi trenger begge tid. Han er godt trent og opptatt av sunt kosthold, men ikke fanatisk. Jeg trener og er også opptatt av å spise sånn ca. sunt, men er allikevel usikker på egen kropp (er 164 cm høy og bruker stort sett S, noen ganger M pga store pupper). Har uttalt at jeg er et matvrak (noe jeg mener jeg er da jeg er glad i mat og spiser flere ganger om dagen), men spiser ikke så mye om gangen nødvendigvis. Vi møttes i stad og da fortalte han en historie om "den største dama han hadde sett", men at ho spiste lite eller aldri mens de var på jobb. Ham stilte seg derfor spørsmål om hvordan hun spiste alene. Grunn til å ta dette som et hint om at han synes jeg er feit og ikke skjønner det når jeg spiser så lite? Anonymkode: 6450b...ce8 Det er helt normalt å være glad i mat og, ikke minst, å spise flere ganger om dagen! 8
Isambard Skrevet 29. november 2017 #22 Skrevet 29. november 2017 Han sa ingen ting i retning av at du er feit. Du er heller ikke feit. Derimot er du veldig "krenkbar" og usikker. 3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #23 Skrevet 29. november 2017 18 minutter siden, Mass skrev: Selvtilliten kan hun bygge opp og kroppen hennes er helt fin, men det er vel bedre å råde noen til å finne klær som fremhever den fine kroppen på en bedre måte. Det bygger kanskje selvtilliten hennes bedre opp. Ba hun om klestips? Anonymkode: 6bf53...e55 5
Gjest Mass Skrevet 29. november 2017 #24 Skrevet 29. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ba hun om klestips? Anonymkode: 6bf53...e55 Nei, men jeg ga det likevel. Fyr løs om hvor fæl jeg er.
Gjest padawan Skrevet 29. november 2017 #25 Skrevet 29. november 2017 19 minutter siden, Mass skrev: Nei, men jeg ga det likevel. Fyr løs om hvor fæl jeg er. til informasjon ble jeg tredjehåndsfornærmet. Du er ekkel og slem.
Gjest Mass Skrevet 29. november 2017 #26 Skrevet 29. november 2017 4 minutter siden, padawan skrev: til informasjon ble jeg tredjehåndsfornærmet. Du er ekkel og slem. Herlighet så hårsåre dere er. Selv mine mest usikre venninner tar gladelig imot råd om hvilke plagg de bør unngå og hvilke plagg de bør gå med for å fremheve kroppen på en bedre måte. Jaja, noen ganger får man bare være ekkel og slem i andre sine øyne. Cant please you all.
Gjest padawan Skrevet 29. november 2017 #27 Skrevet 29. november 2017 13 minutter siden, Mass skrev: Herlighet så hårsåre dere er. Selv mine mest usikre venninner tar gladelig imot råd om hvilke plagg de bør unngå og hvilke plagg de bør gå med for å fremheve kroppen på en bedre måte. Jaja, noen ganger får man bare være ekkel og slem i andre sine øyne. Cant please you all. Hvorfor tar du ikke hintet når jeg slenger på en ironi-emoji?
Gjest Mass Skrevet 29. november 2017 #28 Skrevet 29. november 2017 Akkurat nå, padawan skrev: Hvorfor tar du ikke hintet når jeg slenger på en ironi-emoji? Det er jeg ikke god på
Gjest padawan Skrevet 29. november 2017 #29 Skrevet 29. november 2017 7 minutter siden, Mass skrev: Det er jeg ikke god på Var egentlig forsøk på spark i leggen til alle de som blir støtt og/eller fornærmet i disse dager.
Gjest Mass Skrevet 29. november 2017 #30 Skrevet 29. november 2017 8 minutter siden, padawan skrev: Var egentlig forsøk på spark i leggen til alle de som blir støtt og/eller fornærmet i disse dager. Ja, jeg skjønner - synes også det har blitt for lett å bli fornærmet/støtt for tiden.. uten særlig grunn.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #31 Skrevet 29. november 2017 1 time siden, Mass skrev: Herlighet så hårsåre dere er. Selv mine mest usikre venninner tar gladelig imot råd om hvilke plagg de bør unngå og hvilke plagg de bør gå med for å fremheve kroppen på en bedre måte. Jaja, noen ganger får man bare være ekkel og slem i andre sine øyne. Cant please you all. Og du er eksperten da? Anonymkode: 789b6...8f8 1
Gjest Mass Skrevet 29. november 2017 #32 Skrevet 29. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og du er eksperten da? Anonymkode: 789b6...8f8 De spør meg pga min ærlighet.
bortebra Skrevet 29. november 2017 #33 Skrevet 29. november 2017 3 timer siden, Leo skrev: Det er helt normalt å være glad i mat og, ikke minst, å spise flere ganger om dagen! Det var akkurat det samme jeg tenkte da jeg leste "spiser flere ganger om dagen". Dersom det er uvanlig i ts' omgangskrets, er det grunn til å se seg om etter andre å henge med. Jeg skjønner IKKE hvordan du klarte å lese "du er feit" ut av kommentaren til fyren. Det skal ganske mye vrangvilje til å vri det den veien. Men så er jeg ekstremt dårlig på å overanalysere situasjoner. Det høres heller ut som du leter etter en grunn til å føle deg dårlig med fyren. Jeg har også datet en som var mye mer opptatt av trening og kosthold enn meg. Og kunne sikkert blitt ekstremt kroppsbevisst av det, men fikk i stedet en stadig voksende forakt for utseendefokuset hans, (og den manglende hjernetrimmen). 2
vintage Skrevet 29. november 2017 #34 Skrevet 29. november 2017 32 minutter siden, Mass skrev: De spør meg pga min ærlighet. Nå ser det ikke akkurat ut som du trenger å bli spurt før du prakker tips på folk, da 😅 3
Gjest Mass Skrevet 29. november 2017 #35 Skrevet 29. november 2017 37 minutter siden, vintage skrev: Nå ser det ikke akkurat ut som du trenger å bli spurt før du prakker tips på folk, da 😅 Ble det ikke spurt her mener du? Bildene ble lagt ut for at hun skulle få kommentarer på om hun var stor eller ikke, og jeg synes ikke den kjolen gjorde kroppen hennes rett. Jeg har selv det samme problemet med min overkropp enda jeg er ca 10 cm høyere. Går jeg i slike kjoler, så ser jeg større ut på en mer merkelig måte i overkroppen fordi at bl.a. bysten lager større rom i kjolen og får overkroppen til å se større ut f.eks. Noen klesplagg får en faktisk til å se større ut enn man faktisk er. Hadde hun vist et bilde av ryggen så hadde det ikke vært tydelig. Det var et godt ment råd.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #36 Skrevet 29. november 2017 Tusen takk for (stort sett) hyggelige tilbakemeldinger, dere! Det settes pris på. @Mass jeg ble oppriktig nysgjerrig; hvorfor synes du kjolen var uheldig? Jeg fikk masse komplimenter da jeg brukte den, nemlig... Anonymkode: 6450b...ce8 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #37 Skrevet 29. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for (stort sett) hyggelige tilbakemeldinger, dere! Det settes pris på. @Mass jeg ble oppriktig nysgjerrig; hvorfor synes du kjolen var uheldig? Jeg fikk masse komplimenter da jeg brukte den, nemlig... Anonymkode: 6450b...ce8 Kjolen satt knallfint på deg, så ikke bry deg om råd du ikke har bedt om kun fordi noen anser at det er deres «plikt» å råde 😘 Anonymkode: 789b6...8f8 2
Gjest Mass Skrevet 29. november 2017 #38 Skrevet 29. november 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for (stort sett) hyggelige tilbakemeldinger, dere! Det settes pris på. @Mass jeg ble oppriktig nysgjerrig; hvorfor synes du kjolen var uheldig? Jeg fikk masse komplimenter da jeg brukte den, nemlig... Anonymkode: 6450b...ce8 Bare glem at jeg skrev noe. Min feil, jeg glemmer helt at jeg ikke er blant kvinner som setter pris på slikt som dette. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kjolen satt knallfint på deg, så ikke bry deg om råd du ikke har bedt om kun fordi noen anser at det er deres «plikt» å råde 😘 Anonymkode: 789b6...8f8 Tusen takk for at du påtok deg plikten med å være moralpoliti og satte meg på plass 😙 Hva skulle jeg gjort uten deg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå