Gå til innhold

Synes han jeg er feit?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en fyr i snart 3 måneder. Vi har det kjempekoselig sammen, vi kysser og koser, men har ikke gjort noe mer ennå. Vi trenger begge tid. Han er godt trent og opptatt av sunt kosthold, men ikke fanatisk. Jeg trener og er også opptatt av å spise sånn ca. sunt, men er allikevel usikker på egen kropp (er 164 cm høy og bruker stort sett S, noen ganger M pga store pupper). Har uttalt at jeg er et matvrak (noe jeg mener jeg er da jeg er glad i mat og spiser flere ganger om dagen), men spiser ikke så mye om gangen nødvendigvis. Vi møttes i stad og da fortalte han en historie om "den største dama han hadde sett", men at ho spiste lite eller aldri mens de var på jobb. Ham stilte seg derfor spørsmål om hvordan hun spiste alene. Grunn til å ta dette som et hint om at han synes jeg er feit og ikke skjønner det når jeg spiser så lite?

Anonymkode: 6450b...ce8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor feit kan du være når du bruker str S? 

Voks opp... 

Anonymkode: 7d416...3a2

• Liker 21
Skrevet

Jeg tror ikke dette hadde noe sammenheng med deg. Noen ganger snakker folk bare for å snakke fordi de ikke har noe å snakke om der og da. Du er jo ikke feit så det henger ikke på greip. Hvis noen skulle tenke at s er feit hallo. 

Anonymkode: 2dce4...567

• Liker 3
Skrevet

om du er str s, trener, og passe opptatt av å være sunn, og noen mener du er feit, så er dem ikke verdt kaste bort ett sekund ekstra på. 

Anonymkode: 54e2a...b71

• Liker 2
Skrevet

Forstår ikke helt hvordan du fikk det der til å bli at han kan tro du er feit.. Men nei, du er ikke feit. 

• Liker 11
Skrevet

Nei dette var nok bare et helt tilfeldig samtale tema!  :)

Anonymkode: 8a82c...cb4

Skrevet

Du er ikke feit, og jeg tror ikke han insinuerte det heller. Men litt ekkelt hvordan han snakker om andre mennesker...

Anonymkode: 2c3b3...e89

• Liker 2
Skrevet

Takk for svar! Det er vel bare usikkerhet fra en dust tidligere som henger igjen... 😐

20171129_114120.jpg

20171129_114213.jpg

Skrevet

Wæææh, bildene tenkte jeg å legge med i går før noen hadde svart, men angret. Var ikke meninga di skulle komme nå 

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har datet en fyr i snart 3 måneder. Vi har det kjempekoselig sammen, vi kysser og koser, men har ikke gjort noe mer ennå. Vi trenger begge tid. Han er godt trent og opptatt av sunt kosthold, men ikke fanatisk. Jeg trener og er også opptatt av å spise sånn ca. sunt, men er allikevel usikker på egen kropp (er 164 cm høy og bruker stort sett S, noen ganger M pga store pupper). Har uttalt at jeg er et matvrak (noe jeg mener jeg er da jeg er glad i mat og spiser flere ganger om dagen), men spiser ikke så mye om gangen nødvendigvis. Vi møttes i stad og da fortalte han en historie om "den største dama han hadde sett", men at ho spiste lite eller aldri mens de var på jobb. Ham stilte seg derfor spørsmål om hvordan hun spiste alene. Grunn til å ta dette som et hint om at han synes jeg er feit og ikke skjønner det når jeg spiser så lite?

Slutt å overtenk. Det var overhodet ikke et hint til at du var overvektig. Ta deg sammen. Menn driver ikke med mindgames på det nivået kvinner gjør og driver ikke å hinter ting for å få fram poenget. Vi sier ting direkte

Anonymkode: 533ba...a62

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! Det er vel bare usikkerhet fra en dust tidligere som henger igjen... 😐

20171129_114120.jpg

20171129_114213.jpg

Du har litt valker. Men menn liker ofte litt fett . Lovehandels på kvinner.  Så lenge det ikke er for mye

Skrevet

Du er da ikke feit i hele tatt, bare ekstremt usikkert.

Anonymkode: 99cac...163

• Liker 2
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Nei, om han syns det er det noe alvorlig galt med ham.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du har litt valker. Men menn liker ofte litt fett . Lovehandels på kvinner.  Så lenge det ikke er for mye

Fy faen, for en dum ting og si. Ja, menn liker litt lovehandels, men det var da ikke mye valker å spore her da. Du er slank og fin, ts

Hilsen mann

Anonymkode: 963cd...9c9

• Liker 9
Gjest Sugemerke
Skrevet

Valker? Jeg dauer! Det der er ikke valker! :ler:

Skrevet

Du er helt normal og fin, men den kjolen ville jeg gitt bort. Den passet ikke til kroppsformen din. 

Skrevet

Hvor er valkene? Har man litt trang truse på blir det fort sånn. herregud

Anonymkode: 2dce4...567

• Liker 3
Skrevet

3 minutter siden, Mass skrev:

Du er helt normal og fin, men den kjolen ville jeg gitt bort. Den passet ikke til kroppsformen din. 

Hvordan er det mulig å svare noen som åpenbart har liten selvtillit noe sånt? Eier dere ikke snev av antenner?

Anonymkode: 789b6...8f8

• Liker 9
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det mulig å svare noen som åpenbart har liten selvtillit noe sånt? Eier dere ikke snev av antenner?

Anonymkode: 789b6...8f8

Selvtilliten kan hun bygge opp og kroppen hennes er helt fin, men det er vel bedre å råde noen til å finne klær som fremhever den fine kroppen på en bedre måte. Det bygger kanskje selvtilliten hennes bedre opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...