Gå til innhold

hva er kvinner mest seksuelt tiltrukket av?

Gjest anonym

hvem er "gjennomsnittskvinnen" mest tiltrukket av?  

1. 1. hvem er "gjennomsnittskvinnen" mest tiltrukket av?

• kvinner
      4
    • menn
      29
    • begge
      5

Anbefalte innlegg

jeg tror at kvinner generellt tiltrekkes mest av menn, selv om endel kvinner/jenter, av forskjellige grunner, også er nysgjerrige på andre kvinner på ulike plan, så tror jeg altså at svaret generellt er menn.

at det er flere kvinner som i fantasien kan tenne på kvinner, er en annen ting, det tror jeg endel kvinner kan gjøre. om man ønsker å leve det ut/prøve det ut, og om tiltrekningen er like reell i virkelige liv, er vel forskjell fra kvinne til kvinne.

personlig tenner jeg ikke på kvinner irl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
jeg tror at kvinner generellt tiltrekkes mest av menn, selv om endel kvinner/jenter, av forskjellige grunner, også er nysgjerrige på andre kvinner på ulike plan, så tror jeg altså at svaret generellt er menn.  

Slik nygjerrighet finnes vel hos like mange menn? Det er bare mer tabu å innrømme det for menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik nygjerrighet finnes vel hos like mange menn? Det er bare mer tabu å innrømme det for menn.

men her snakket vi da ikke om menn, gjorde vi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at det er flere kvinner som i fantasien kan tenne på kvinner, er en annen ting, det tror jeg endel kvinner kan gjøre. om man ønsker å leve det ut/prøve det ut, og om tiltrekningen er like reell i virkelige liv, er vel forskjell fra kvinne til kvinne.  

personlig tenner jeg ikke på kvinner irl.

Enig!

Og jeg tenner KUN på menn - ikke fordi jeg har noen fordommer mot kvinne-sex, men jeg tenner bare ikke på det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...