Gå til innhold

hva er kvinner mest seksuelt tiltrukket av?

Gjest anonym

hvem er "gjennomsnittskvinnen" mest tiltrukket av?  

1. 1. hvem er "gjennomsnittskvinnen" mest tiltrukket av?

• kvinner
      4
    • menn
      29
    • begge
      5

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

menn eller andre kvinner?

Har inntrykk av at i vårt liberale samfunn er det mange kvinner som slipper seg løs fra gamle fordommer, noe som har avslørt at en overaskende stor andel kvinner også er nysgjerrige og seksuelt opptatt av andre kvinner.

men hvem utøver generelt sett størst tiltrekkningskraft på den "gjennomsnittlige" kvinne? menn eller kvinner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LoisLane

men hvem utøver generelt sett størst tiltrekkningskraft på den "gjennomsnittlige" kvinne? menn eller kvinner?

Vi får for forplantningens skyld håpe at at kvinnen fremdeles tiltrekkes av menn.

Det får da være grenser for hvor langt en skal trekke lesbemoten - den dagen gjennomsnittskvinnen tiltrekkes mest av kvinner har det skjedd no' gæernt.

Jeg vil ha barnebarn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi trenger en liten periode der vi bedriver jenteklinings og jentesex... ;)

Så kan ta for oss gutta når befolkningseksplosjonen er på vei ned igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Ikke det minste i tvil: Menn selvfølgelig!!!!

Disse utrolig deilige, fantastiske skapningene, som kan greie å få meg i den syvende himmel. Noe jeg er 110 % sikker på en kvinne ikke kunne greid. (I mitt tilfelle)

Kristine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Oj... Er visst i mindretall på "Begge." Tiltrekkes av begge kjønn jeg, synes ikke det er noe galt i det. Men, foretrekker nok menn.

Duften av en svett mannekropp.....wroaar baby!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Oj... Er visst i mindretall på "Begge." Tiltrekkes av begge kjønn jeg, synes ikke det er noe galt i det. Men, foretrekker nok menn.

Samme her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser en viss spenning med jenter, men det er liksom bare det det er.. Men så har jeg aldri testa ut sex med jenter heller.. Nei seriøst, er veldig fornøy med mannebeinet mitt jeg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...