AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #1 Skrevet 28. november 2017 Er sekresjon fra brystene utenfor graviditet et tegn på PCOS? Har andre tegn som svært mye utflod og til tider invadiliserende menstruasjonssmerter. Anonymkode: 4160d...afe
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #2 Skrevet 28. november 2017 Har jeg aldri hørt om... Hvis det kommer noe fra brystene og du ikke er gravid s0 ville jeg bestilt en time hos lege veldig raskt Anonymkode: ee2b7...268 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #3 Skrevet 28. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har jeg aldri hørt om... Hvis det kommer noe fra brystene og du ikke er gravid s0 ville jeg bestilt en time hos lege veldig raskt Anonymkode: ee2b7...268 Har hatt det sånn i et år elns... Anonymkode: 4160d...afe
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #4 Skrevet 28. november 2017 Det er da en relativt vanlig bieffekt av hormonprevensjon. Jeg fikk det etter abort, og har det også når jeg går på prevensjon. Du burde såklart dobbeltsjekke med legen din da, men er ikke uvanlig Anonymkode: 83e82...1c7
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #5 Skrevet 28. november 2017 Har ikke hørt eller lest noe om at det er vanlig ved PCOS. Jeg har hatt PCOS i snart 20 år og har aldri lekket fra brystene. Har du vært hos legen med dette? Anonymkode: 8689d...dc1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #6 Skrevet 28. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er da en relativt vanlig bieffekt av hormonprevensjon. Jeg fikk det etter abort, og har det også når jeg går på prevensjon. Du burde såklart dobbeltsjekke med legen din da, men er ikke uvanlig Anonymkode: 83e82...1c7 Har aldri gått på prevensjon, vært gravid eller hatt sex. Anonymkode: 4160d...afe
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #7 Skrevet 28. november 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har aldri gått på prevensjon, vært gravid eller hatt sex. Anonymkode: 4160d...afe Kan fint være hormonforstyrrelser. beste er jo bare å dra til legen å ta noen blodprøver, fort gjort Anonymkode: 83e82...1c7
Gjest Cocosa Skrevet 28. november 2017 #8 Skrevet 28. november 2017 Er det melk fra brystene? Mulig du har forhøyet prolaktin, som krever oppfølging fra endokrinologer.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #9 Skrevet 28. november 2017 2 minutter siden, Cocosa skrev: Er det melk fra brystene? Mulig du har forhøyet prolaktin, som krever oppfølging fra endokrinologer. Nei, det er egentlig ikke melk. Er mer som sånn stive klumper Anonymkode: 4160d...afe
Gjest Cocosa Skrevet 28. november 2017 #10 Skrevet 28. november 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er egentlig ikke melk. Er mer som sånn stive klumper Anonymkode: 4160d...afe Aldri hørt om. Ville kontaktet lege bare for å få sjekket
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #11 Skrevet 28. november 2017 Det må du få sjekket ut hos fastlegen. Er det kun fra det ene brystet, må du få undersøkt det innen rimelig tid. Pcos fører ikke til sekresjon fra brystene, bare så det er sagt Anonymkode: b0c88...fe0
GammelKaktus Skrevet 28. november 2017 #12 Skrevet 28. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det må du få sjekket ut hos fastlegen. Er det kun fra det ene brystet, må du få undersøkt det innen rimelig tid. Pcos fører ikke til sekresjon fra brystene, bare så det er sagt Anonymkode: b0c88...fe0 Enig. Dette henger ikke sammen med PCOS, få deg time hos lege så fort du kan.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #13 Skrevet 28. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er sekresjon fra brystene utenfor graviditet et tegn på PCOS? Har andre tegn som svært mye utflod og til tider invadiliserende menstruasjonssmerter. Anonymkode: 4160d...afe Du må komme deg til lege. Her er det noe "ubalanse" i hormonene dine eller i hormonproduserende kjertler i hjernen. Anonymkode: fb39a...ed4
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #14 Skrevet 28. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du må komme deg til lege. Her er det noe "ubalanse" i hormonene dine eller i hormonproduserende kjertler i hjernen. Anonymkode: fb39a...ed4 Ja, jeg har en stund tenkt at det har vært noe feil med hormonene mine. Sliter med til tider dårlig matlyst og vektnedgang også. Og er konstant trøtt. Men jeg har bare skyldt på at det er psykisk. Jeg kan gå med på å ta en blodprøve, men klarer ikke å la legen undersøke brystene mine. Jeg sliter med traumer fra tidlig alder (muligens ble jeg seksuelt misbrukt i tillegg), så jeg klarer ikke verken å kle av meg eller la henne ta på meg. Er det nok å bare ta blodprøve for å sjekke hormonnivået? Anonymkode: 4160d...afe
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #15 Skrevet 28. november 2017 Forhøyet prolaktin. Sjekkes med blodprøve, men OBS! du må ha vært våken en stund når den skal tas siden nivået er høyere når du sover. Anonymkode: 25a5d...c6d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå