Gå til innhold

Hjelp!! Ang rødme svette operasjon ..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg trenger hjelp! Jeg har et deprimerende problem...i stort sett alle sosiale situasjoner, så rødmer og svetter jeg i ansiktet, helt våt i ansiktet som om jeg er på trening, er så pinlig.

Jeg er egentlig ikke sjenert, men dette stopper meg fra sosialisering stort sett, mister venner og forhold pga dette. 

Noen her som vet hvem som utfører den operasjonen, har kontaktet Vivi S for mange år siden. Har tidligere kontaktet K Kristiansen på Ahus, men han har har gått av med pensjon nå. Jeg turte ikke gå til det skrittet og operere den gang, ca 10 år siden kontakt med han. Nå orker jeg ikke dette mer. Vet om alle komplikasjoner.

Ønsker kun svar fra de som kjenner til problemet og kan hjelpe meg med råd ift hvem kontakte.

Jeg er en voksen kvinne som har levd med dette stort sett hele livet, siden jeg var 16. Så er ikke noe forbigående. 

Tusen takk for evt svar. 

Klem

Anonymkode: 354a1...955

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke fastlegen din det rette stedet å begynne da? Han eller hun henviser deg til rett avdeling, så du trenger ikke ta direkte kontakt og finne kirurg eller sykehus selv?

Etter henvisning får du brev fra sykehuset og rett avdeling, som setter deg opp til time for forundersøkelse, og så operasjon.

Dette er iallfall normale veien å gå når man skal opereres for noe i norsk helsevesen, med mindre du skal gjøre det privat på en privatklinikk.

Skrevet

Hei og takk for svar. Jo riktig det, men jeg vil gjerne vite hvem som er best på akkurat denne type operasjon i Norge. Det var K Kristiansen som visstnok var best på dette tidligere. Slik at jeg henvises til rett sykehus:) 

Anonymkode: 354a1...955

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...