Gå til innhold

Rygging

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og forresten, om du har plass til å kjøre først 90 grader "opp" og rette opp bilen, for så å rygge bakover uten å behøve å bevege rattet, er det det enkleste du kan gjøre for deg selv. 

Anonymkode: eea39...035

Ja, denne måten jeg gjør det på :) 

Anonymkode: b8812...aba

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er vanskelig å rygge ut fra parkeringsplass, er det øving som gjelder. Og minst en kjøretime for lite. Egentlig litt skremmende at en med lappen finner rygging så vanskelig.

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, tdm900 skrev:

Les innlegget mitt en gang til! Jeg sier ikke at de ikke virker!!

Du sier hele vitsen er borte? Why? Aldri opplevd at vitsen med de blir borte. Jeg digger mine ryggekamera , kommer nøyaktig midt på parkeringsplassen hver gang, og står aldri skeiv 🙊 

Anonymkode: 5624b...000

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, abrasiveRefraction skrev:

Ryggekamera er et hjelpemiddel. Å stirre inn i skjermen er livsfarlig og ikke noe enklere enn å rygge skikkelig.

Ryggekamera er kun nyttig for å koble til henger eller hvis man slurver med å sjekke hva som er bak bilen før man begynner.

Jeg bruker det bare som hjelpemiddel. Snur meg eller bruker speilene, men bruker kameraet til å se at jeg treffer helt beint på plassen. 👍🏼😊

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du sier hele vitsen er borte? Why? Aldri opplevd at vitsen med de blir borte. Jeg digger mine ryggekamera , kommer nøyaktig midt på parkeringsplassen hver gang, og står aldri skeiv 🙊 

Du har fortsatt ikke lest mitt argument!

SKITT på kamera! Går det opp et lys for deg nå??

• Liker 1
Skrevet

Øve, øve, øve! Så veldig mørkt på rygging med tilhenger selv, men så plutselig etter noen turer løste det seg. 

Skrevet
7 timer siden, Måbarefåsiat... skrev:

Hvis det er vanskelig å rygge ut fra parkeringsplass, er det øving som gjelder. Og minst en kjøretime for lite. Egentlig litt skremmende at en med lappen finner rygging så vanskelig.

Jeg har ikke lappen, jeg er på trinn 4. TS

Anonymkode: 4e1b1...33d

• 2 uker senere...
Skrevet
På 28.11.2017 den 13.32, AnonymBruker skrev:

Ryggekamera

Anonymkode: cebab...67e

Har ryggekamera på min. Bruker det utelukkende til å finne ut hvor langt bak jeg kan komme, ikke til selve "ryggeprosessen". Da bruker jeg speilene. 

Skrevet (endret)
På 29.11.2017 den 0.07, abrasiveRefraction skrev:

Ryggekamera er et hjelpemiddel. Å stirre inn i skjermen er livsfarlig og ikke noe enklere enn å rygge skikkelig.

Ryggekamera er kun nyttig for å koble til henger eller hvis man slurver med å sjekke hva som er bak bilen før man begynner.

Ikke glem alle fotgjengere som finner det for godt å passere bak en ryggende bil.

Endret av Husholdning1
  • Liker 1
Skrevet
På 29.11.2017 den 12.47, AnonymBruker skrev:

For min del kommer min evne til å rygge an på bilen jeg kjører. Min egen bil, som er liten og med god sving, kan jeg rygge som bare rakkeren. 

Men hvis jeg skal gjøre det med bilen til samboer som er større og som har mindre sving så sliter jeg å må bruke ekstra lang tid, da ser jeg heller etter et litt lettere sted å parkere 😅

Anonymkode: 6c392...165

Haha. Godt jeg ikke er alene.

Har måtte gi opp veldig mange gode og attraktive parkeringsplasser i mitt liv rett og slett fordi jeg enten ikke tør eller føler jeg må bruke for lang tid. Da spaserer jeg heller ti minutter ekstra.

Anonymkode: cd9d9...471

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...