Gå til innhold

Tinder og tekst.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Prøvde tinder i fem minutter for noen år siden, da var det bare bilde av seg selv man hadde. Ser nå at man skal skrive tekst om seg selv. Men hva skriver man? Om jeg skal skrive veldig utdypende så ville jeg heller gått på en datingside, men noe bør jeg vel skrive? 

Anonymkode: 0348e...62f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste skriver ingenting. Tinder er såpass useriøst at det er ingen som gidder. Det finnes selvfølgelig noen unntak, men stort sett skriver bare enkelte menn opp høyden sin der, siden det virker som om det er viktig informasjon for de som er opptatt av høyde. 

Anonymkode: baea3...bc0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv litt kort info om deg, og interesser.

Folk som ikke skriver noen ting eller ting som høyden eller "hei" blir stort sett sveipet bort her, men jeg ser etter de som skiller seg litt ut. Ikke vanskelig å gjøre det der.

Anonymkode: 78554...45c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet tinder i vår, og registrerte også at teksten hovedsaklig går på høyde, det virker som mange mener det er den absolutt viktigste opplysningen om menn...

Anonymkode: 52643...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt det jeg tenker og, at "ingen" skriver noe seriøst der uansett. Tenker jeg tester appen litt først, også finner jeg ut om jeg gidder ta meg bryet med å skrive en tekst. Føler jeg utleverer meg mot fremmede folk på en så useriøs app som tinder.

Anonymkode: 0348e...62f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er litt det jeg tenker og, at "ingen" skriver noe seriøst der uansett. Tenker jeg tester appen litt først, også finner jeg ut om jeg gidder ta meg bryet med å skrive en tekst. Føler jeg utleverer meg mot fremmede folk på en så useriøs app som tinder.

Anonymkode: 0348e...62f

Hvorfor utleverer man seg?

Det er ikke akkurat snakk om å skrive om barndomstraumer, men man kan skrive noe kort info om seg selv. Spørs hva du er ute etter da, men hvis du er en del av "the usual suspects" der inne så trenger du ikke å skrive noe, nei.

Anonymkode: 78554...45c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du mann eller kvinne, TS? Det stemmer at de fleste ikke har tekst lenger, men om du er mann og skriver noen få ord om deg selv, tror jeg du øker sjansene dine en god del. Det er dessverre et kjent faktum at det er kvinnene som oftest er den kresne part på tinder. Jeg får ikke lyst til å bli kjent med en mann bare pga utseende, så det er mye større sjanse for at jeg sveiper ja på noen som har litt tekst. Men det spørs jo også på hva du er ute etter, da. 

Anonymkode: 171cb...051

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er litt det jeg tenker og, at "ingen" skriver noe seriøst der uansett. Tenker jeg tester appen litt først, også finner jeg ut om jeg gidder ta meg bryet med å skrive en tekst. Føler jeg utleverer meg mot fremmede folk på en så useriøs app som tinder.

Anonymkode: 0348e...62f

Syns ikke Tinder er en useriøs app. Kjenner mange som har fått kjæreste og familieliv via den appen, men det er jo useriøse folk der som på alle andre dating kanaler og sosiale medier. 
Jeg har inntrykk av at det er ca 50/50 med de som søker et forhold og de som bare søker noe uforpliktende. 

Som en som søker forhold, eller som en som må tiltrekkes av noe mer i gutten enn kun utseende så sveiper jeg kun like på de profilene som har profiltekst. Av alle profiltekstene jeg har lest så har jeg kun sett en som har vært direkte useriøs og han sveipet jeg vekk med en gang av den grunn, mange profiler har noe seriøst og noe tull/spøk/vitsing og det er vel helt ok, og noen har helt seriøs og saklig  , beskrivende tekst som gir et inntrykk av hvem de er som menneske, med et smil på slutten og det er de tekstene hvertfall jeg fortrekker best og får best inntrykk av :) 
Selv så har jeg prøvd å ha en spøkefull, useriøst og ironiisk tekst og da fikk jeg mye mindre respons enn når jeg hadde en kort, saklig og seriøs hyggelig tekst.  Jente 28 

Anonymkode: a6dc0...40e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns ikke Tinder er en useriøs app. Kjenner mange som har fått kjæreste og familieliv via den appen, men det er jo useriøse folk der som på alle andre dating kanaler og sosiale medier. 
Jeg har inntrykk av at det er ca 50/50 med de som søker et forhold og de som bare søker noe uforpliktende. 

Som en som søker forhold, eller som en som må tiltrekkes av noe mer i gutten enn kun utseende så sveiper jeg kun like på de profilene som har profiltekst. Av alle profiltekstene jeg har lest så har jeg kun sett en som har vært direkte useriøs og han sveipet jeg vekk med en gang av den grunn, mange profiler har noe seriøst og noe tull/spøk/vitsing og det er vel helt ok, og noen har helt seriøs og saklig  , beskrivende tekst som gir et inntrykk av hvem de er som menneske, med et smil på slutten og det er de tekstene hvertfall jeg fortrekker best og får best inntrykk av :) 
Selv så har jeg prøvd å ha en spøkefull, useriøst og ironiisk tekst og da fikk jeg mye mindre respons enn når jeg hadde en kort, saklig og seriøs hyggelig tekst.  Jente 28 

Anonymkode: a6dc0...40e

Interessant! Jeg valgte å spille på humor i min tekst, fordi det er viktig for meg med humor. Matchet ikke med alle, men noterte meg at enten likte menn teksten eller så hadde de ikke lest den...

Traff drømmemannen da 😊

Anonymkode: f8380...f70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på Tinder i to omganger og aldri skrevet noe. Men har fått match med alle jeg likte. 

Anonymkode: 64168...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...