AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #1 Skrevet 27. november 2017 Si at man har datet en person en liten stund, og plutselig merker man at personen endrer oppførsel, blir mer utilgjengelig. Er det innafor å sende en melding og spørre om hvor ståa er, slik at man vet hva man har å forholde seg til? Pleier dere å "kreve" svar eller tar dere det bare som avvisning og går videre? Anonymkode: 717b7...cdc
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #2 Skrevet 27. november 2017 Vedkommende har jo allerede gitt deg et svar. Anonymkode: 7d019...2da 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #3 Skrevet 27. november 2017 Hadde ALDRI krevd svar i en slik situasjon, aldri. De som er ment å være i livet ditt, de blir, hvis ikke vedkommende har mot til å gi en liten lyd, så er det ikke et menneske man egentlig trenger i livet sitt uansett. Bare feigt. Anonymkode: e88f7...22e 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #4 Skrevet 27. november 2017 Ja, det gjør jeg. Kan skyldes ting som ikke har noe med meg å gjøre. Antakeligvis har han mistet interessen, men da har jeg i hvert fall gjort mitt. Og jeg fortjener et svar, så da ber jeg om det. Anonymkode: 822d2...8b2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #5 Skrevet 27. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det gjør jeg. Kan skyldes ting som ikke har noe med meg å gjøre. Antakeligvis har han mistet interessen, men da har jeg i hvert fall gjort mitt. Og jeg fortjener et svar, så da ber jeg om det. Anonymkode: 822d2...8b2 Det er ikke taktisk lurt. Anonymkode: e88f7...22e 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #6 Skrevet 27. november 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke taktisk lurt. Anonymkode: e88f7...22e Hvorfor ikke? Anonymkode: 822d2...8b2 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #7 Skrevet 27. november 2017 Jeg KREVER ikke noe svar, nei. Jeg fortjener svar, men jeg kan ikke kreve det. Ting ordner seg til slutt. Anonymkode: 4e80d...1d8 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #8 Skrevet 27. november 2017 Så hvis dere ikke hører fra daten deres på en stund, så glemmer dere han og går videre istedenfor å spørre om hva som skjer? Anonymkode: 717b7...cdc 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #9 Skrevet 27. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så hvis dere ikke hører fra daten deres på en stund, så glemmer dere han og går videre istedenfor å spørre om hva som skjer? Anonymkode: 717b7...cdc Ja, vi normale mennesker tar faktisk et hint. Anonymkode: 7d019...2da 4
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #10 Skrevet 27. november 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, vi normale mennesker tar faktisk et hint. Anonymkode: 7d019...2da Men hvorfor skal man finne seg i å ta et hint? Personlig synes jeg ghosting er råtten oppførsel, så jeg sender melding. Anonymkode: 822d2...8b2 10
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #11 Skrevet 27. november 2017 Nei, jeg gidder ikke legge meg langflat etter ei jente som tydligvis ikke vil ha meg. Sånn selv-nedverdigende oppførsel sluttet jeg med i tidlig 20-årene. Anonymkode: d5c35...8df 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #12 Skrevet 27. november 2017 Det var en tråd her for bare et par uker siden der dette ble diskutert heftig. Det er forskjellige meninger ute og går og hvis de fleste mener at man virkelig bør vite at man er ghostet og den andre ikke ønsker mer kontakt før man kan gå videre så må man jo nesten mase da? Kreve et svar før man velger å gå videre med noen nye i tilfelle daten bare var litt treg med å ta kontakt? Jeg ville ikke sendt melding med krav om svar. Hvis kontakten forandrer seg og du ikke hører noe fra daten sånn det pleide å være, uten noen forklaring så hadde jeg tenkt at det var på tide å gå videre. Anonymkode: f8ae4...e6f
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #13 Skrevet 27. november 2017 Jeg reagerer jo selvfølgelig hvis det plutselig blir stille og kommenterer det. Men jeg trekker meg unna hvis daten bare fortsetter etter at jeg har gitt uttrykk for at jeg legger merke til det/undrer eller bare gir meg vage svar.. Det er rimelig feigt gjort. Anonymkode: 4e80d...1d8 6
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #14 Skrevet 27. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke? Anonymkode: 822d2...8b2 Fordi folk som ghoster har issues, de forventer sprøsmål, de trigges av det, ikke gi det. Anonymkode: e88f7...22e 3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #15 Skrevet 27. november 2017 Personlig så mener jeg at man dessverre ikke kan kreve et svar. Men jeg synes samtidig at det er helt okay å kunne spørre vedkommende. Spesielt om man har datet lenge. Da synes jeg det er veldig feigt å bare kutte kontakten. Om man får et svar, eller ikke, kommer jo an på.. men dersom jeg hadde spurt, og ikke fått svar, hadde jeg nok bare prøvd å gå videre. Og i hvert fall trøstet meg med at den andre personen er feig, som ikke tør å si ifra på en skikkelig måte Anonymkode: 997a1...43c 5
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #16 Skrevet 28. november 2017 Jeg pleier alltid å kartlegge hvor ståa er etter rundt 3 date/treff jeg. Såklart kan du spørre om det! Anonymkode: f82fe...edb
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #17 Skrevet 28. november 2017 Dating i dag virker egentlig bare slitsomt, virker som det er så mye kynisme og "kast og bruk", blir ikke med på det, så får de stakkars ghostene sveve så mye de vil, må være slitsomt. Anonymkode: e88f7...22e 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #18 Skrevet 28. november 2017 Fordi jeg ikke er interessert nok når jeg ser at personen er så feig at de ghoster. Jeg kan gjøre mye sært men jeg bruker ikke tiden min på mennesker som ghoster. Anonymkode: 4a5e3...f3f
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #19 Skrevet 28. november 2017 Med tanke på at det meste av kommunikasjon er ikke-verbal, er det vel heller de som må ha ting i klartekst, som har issues med å lese, forstå og respektere andre. Hadde også trukket meg unna slike typer. Anonymkode: 9a627...d2c
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #20 Skrevet 28. november 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Si at man har datet en person en liten stund, og plutselig merker man at personen endrer oppførsel, blir mer utilgjengelig. Er det innafor å sende en melding og spørre om hvor ståa er, slik at man vet hva man har å forholde seg til? Pleier dere å "kreve" svar eller tar dere det bare som avvisning og går videre? Anonymkode: 717b7...cdc Du kan aldri kreve noe som helt av et annet menneske. Du eier ikke andre mennesker og bestemmer heller ikke over hva de skal gi deg verken fysisk eller psykisk. Når et menneske trekker seg unna, blir mer utlgjengelig m.m. så bør du kunne klare å lese signalene og forholde deg til at personen ikke er så interessert i deg. Vil du virkelig ha dette sort på hvitt så send en klengende og krevende meldig og du får farvell for alltid garantert til svar. Ingen orker å forholde seg til krevende mennesker. Kan dette sies mer tydelig og klart? Anonymkode: 7346a...8ba 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå