Gå til innhold

Eggløsings DRITT- og forvridde tanker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har tips til å ikke la de jævla dritt tankene ta overhånd ved eggløsing eller andre perioder i syklusen som endrer tankene?

jeg snakker om å bli mer mistenksom , usikker, og det å rett og slett tenke på en annen måte om både saker og mennesker. 

Å sitte mitt oppi det å prøve beholde sin normale tankegang og følelser det er vanskelig!! blir som to sett med tanker som bytter på å ta overhånd. 

har noen andre det på samme måte, har noen tips til hvordan beholde de normale tankene og følelsene? det hjelpr ikke tenke at det går over fordi når det er sånn da forandrer "verden" seg. må heeele tiden tenke at "DET ER IKKE MITT NORMALE JEG DET GÅR OVER!" 

NÅ: "Hva vil du meg?!? JEG ER SUR! Jeg er trist!! Hvorfor er alle så annerledes enn de pleier, hvorfor er de sånn, har de vært sånn hele tida??? Hvorfor er alle drittsekker som jeg ikke liker eller kjenner lenger?? Jeg vil ødelegge alt rundt meg!!! ":kjempesinna::ninja::grine:

VANLIG: Livet er bra og jeg er er glad i menneskene i livet mitt. Alt er som det pleier.  :)  (Sånn omtrent, og andre vanlige, stabile tanker.)

hvordan kan jeg beholde vanlige tankene og få vekk de jævla "nå"-tankene?? må jo søren meg minne meg selv hele tiden på at de midlertidig tankene ikke er mitt egentlig jeg ellers tror jeg hver gang at de dritt tankene er det som er virkeligheten.

hjelp?!

:sno:

Anonymkode: ee39d...98c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:trampe:

Skrevet

:dany:ingen? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...