AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #1 Skrevet 27. november 2017 Har en stort sett herlig 3 åring som er snill og god, men denne trassalderen tar snart knekken på meg. Hyling og skriking for alt. Spytting og sparking. Vil nesten aldri spise middag lenger og skal bare være med meg. Vi er konsekvente og synes egentlig vi takler det bra, men han er totalt mammadalt og jeg er tidlig gravid så har ingenting å gå på lenger.. Vet ikke helt hva jeg vil me dette. Går det virkelig over? Trenger noen solskinnshistorier. Anonymkode: 4d05d...87b
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #2 Skrevet 27. november 2017 Har ingen tips, men vi er i akkurat samme situasjon så jeg vil gjerne følge med her.. Er ikke gravid da, men slitsomt nok med en treåring som mener mamma skal gjøre alt. Anonymkode: 3980a...9c8
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #3 Skrevet 27. november 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ingen tips, men vi er i akkurat samme situasjon så jeg vil gjerne følge med her.. Er ikke gravid da, men slitsomt nok med en treåring som mener mamma skal gjøre alt. Anonymkode: 3980a...9c8 Godt å høre vi er flere. Men føler seg litt alene når det står på Anonymkode: 4d05d...87b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå