Gå til innhold

Oppkjøring i morgen

Anonym11111

Anbefalte innlegg

Noen som kan motivere meg litt frem til oppkjøringen i morgen?

Evt si hva som er lurt å tenke på osv.

Har ikke sagt det til noen, så har ingen å snakke med om det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husk at sensor ser på helheten, og det er lov å gjøre småfeil. Lat som du kjører med kjørelærer. Ikke stress for mye, stryker du er det ikke verdens undergang. Da bare øver du på det sensor har gitt tilbakemelding på, så prøver du igjen om 4 uker. Mange som ikke får det til på første forsøk. Lykke til!

Anonymkode: d3b38...4db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du gjør en feil så si det til sensor, også sier du hva feilen var og hva du skulle gjort, slik at sensor vet at du er klar over feilen. 

Anonymkode: e8329...78b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å gjøre feil. Men ikke gjør store feil som å bryte vikeplikt, ikke stoppe ved stopp skilt osv, du skal vise at du ikke utgjør en fare i trafikken. 

Si til sensor hva du følte at du gjorde feil når dere har parkert igjen, sensor liker å se at du ser dine egne feil og hva du kan jobbe med. 

Husk å sjekke speil, ved rygging, filskifte, når du svinger til høyre/venstre i kryss og sjekk blindsonene, sjekk speilet når du kjører ut på en vei for å se hva som skjer bak deg (gjelder også ved nedbremsing). 

Legg deg riktig i rundkjøringer. 

Bruk blinklys i god tid. 

Ikke for kort bremselengde 

du får nok rygging et sted, det er lov å ta det med ro. Heller det enn å rissikere skader på deg eller andre. 

Anonymkode: 438de...2d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du gjør en feil så si det til sensor, også sier du hva feilen var og hva du skulle gjort, slik at sensor vet at du er klar over feilen. 

Anonymkode: e8329...78b

Ja, dette er lurt. Jeg gjorde selv en skikkelig stor feil på oppkjøringa fordi jeg var så nervøs sånn at sensor nesten måtte trykke inn bremsa og jeg var HELT sikker på at jeg kom til å stryke. Jeg fortalte det når vi stoppa og skulle prate sammen etter oppkjøringa, så fikk ikke engang en anmerkning på det faktisk. Han sa at jeg ellers kjørte som en drøm, så er nok helhetsinntrykket som teller :)

Anonymkode: 171d9...3d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...