AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #1 Skrevet 27. november 2017 Dagens dilemma: Man blir jo gjerne ganske varm når man har sex. Skal man da ha vinduet lukket, så man kreperer av varme, eller åpent så de som måtte være utenfor hører? (vi bor i blokk) Anonymkode: e4a38...d90
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #2 Skrevet 27. november 2017 Lukket, av hensyn til naboene. Det er uhøflig og ufint å tvinge andre til å høre på egne sexlyder. Naboene skal ikke måtte flykte eget hjem for å slippe å høre på sånt. Normal folkeskikk tilsier at man lukker vinduene når man bråker og bor med naboer tettitett. Anonymkode: 29fda...b7b 6
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #3 Skrevet 27. november 2017 Enig med den over, egentlig, vinduet kan åpnes før og etter. Men høres det så godt i en blokk? Anonymkode: d0440...d07
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #4 Skrevet 27. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig med den over, egentlig, vinduet kan åpnes før og etter. Men høres det så godt i en blokk? Anonymkode: d0440...d07 Etter ti år i blokk kan jeg skrive under på at ja, det høres godt i blokk. Når man har vinduene åpne, så hører naboene mye, langt mer enn hva de vil. Om sommeren er det ganske normalt at man sover med vinduene åpne. Det er ikke ok at naboene skal måtte sove med lukket vindu fordi andre har sex. Da kan de som har sex lukke mens de holder på, og åpne igjen når de er ferdige. Anonymkode: 29fda...b7b 6
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #5 Skrevet 27. november 2017 Lukket av hensyn til naboer og forbipasserende selvfølgelig! Sex i det "offentlige rom" er ulovlig, og selv om dere har selve akten bak fire vegger så er det ingen andre som har interesse av å høre dere! Tenker du ikke på andre? Hadde det vært greit om du og dattera di gikk forbi et blokk der man hørte noen ha sex? Skjerpings...... Lukket vindu såklart...! Lufte kan dere gjøre etterpå, er det så varmt at dere ikke holder ut så kjøp en vifte til å ha innendørs eller inkluder isbiter og waterdripping som en del av akten , evn ha sex i kald dusj! Anonymkode: 5a0ef...071 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #6 Skrevet 27. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dagens dilemma: Man blir jo gjerne ganske varm når man har sex. Skal man da ha vinduet lukket, så man kreperer av varme, eller åpent så de som måtte være utenfor hører? (vi bor i blokk) Anonymkode: e4a38...d90 Jeg kan ikke fordra å høre på stønningen og orgasmene dine når du har vinduet åpent. Hvis du har snev av hensyn for andre, lukker du! Anonymkode: 10e82...1aa 3
martineb Skrevet 27. november 2017 #8 Skrevet 27. november 2017 19 minutter siden, Honey Dew skrev: Åpent og vær stille Enig. Hvis man absolutt må ha vinduet åpent får man kutte ut høylytt stønning og orgasmehyl.
BiancaH96 Skrevet 27. november 2017 #9 Skrevet 27. november 2017 Klart man blir ekstra varm når man har sex om sommeren, men det er en liten genial oppfinnelse som kalles vifte, som kan benyttes her, så folk slipper å høre på Orgasmesymfonien.
Gjest Alterego666 Skrevet 27. november 2017 #10 Skrevet 27. november 2017 Åpne vinduet og irritér en snerpe!😄🇳🇴
Nerine_ Skrevet 27. november 2017 #11 Skrevet 27. november 2017 5 minutter siden, Alterego666 skrev: Åpne vinduet og irritér en snerpe!😄🇳🇴 Jeg er svært lite snerpete, men setter ikke pris på støy når jeg skal sove.
martineb Skrevet 27. november 2017 #12 Skrevet 27. november 2017 1 time siden, BiancaH96 skrev: Klart man blir ekstra varm når man har sex om sommeren, men det er en liten genial oppfinnelse som kalles vifte, som kan benyttes her, så folk slipper å høre på Orgasmesymfonien. En symfoni i tre akter? Haha!
BiancaH96 Skrevet 27. november 2017 #13 Skrevet 27. november 2017 1 minutt siden, martineb skrev: En symfoni i tre akter? Haha! Helt riktig! Dog uten dirigent.
Gjest Alterego666 Skrevet 27. november 2017 #14 Skrevet 27. november 2017 (endret) 10 minutter siden, Nerine_ skrev: Jeg er svært lite snerpete, men setter ikke pris på støy når jeg skal sove. Velger man å bo tett, må man regne med å komme tett på folk. Man kan ikke innrette livet sitt etter omgivelsenes mest rigide individ. Kjærlighet er vakkert, det er også lyden av kjærlighet. Endret 27. november 2017 av Alterego666
Nerine_ Skrevet 27. november 2017 #15 Skrevet 27. november 2017 5 minutter siden, Alterego666 skrev: Velger man å bo tett, må man regne med å komme tett på folk. Man kan ikke innrette livet sitt etter omgivelsenes mest rigide individ. Kjærlighet er vakkert, det er også lyden av kjærlighet. Det er normal folkeskikk å ta hensyn. Har man ikke evnen til å innrette seg må man passe på å ikke bo tett på andre. Tenker jeg da. Det gjelder alt støy etter "normal leggetid"
Gjest Alterego666 Skrevet 27. november 2017 #16 Skrevet 27. november 2017 Normal folkeskikk er ikke en allmen standard, men svært subjektivt. Hører jeg folk ha sex, gleder jeg meg på deres vegne. For meg er det det som er normal folkeskikk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå