Gå til innhold

NAF, jobber i mot billister.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ganske utrolig, men Norges Automobil Forbund jobber i mot sine egne medlemmer.

http://www.side3.no/motor/--hva-i-alle-dager-har-skjedd-med-naf/3423388023.html

Pappa har vært medlem av foreningen  mange år, han setter neppe pris på dette. Samtidig ha jeg lurt på hvorfor foreningen ikke har prøvd å forsvare Oslo bilistene, men nå vet jeg i alle fall hvorfor.

 

Anonymkode: 5b6c9...518

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ellers har vi hatt dårlig erfaring med NAF når det gjelder EU-kontroll, de er utrolig nøye.

Anonymkode: a2660...8c0

At de er utrolig nøye er jo en god ting.

Hva er det som gjør at du ser på nøyaktigheten deres som negativ? :klo:

 

Anonymkode: 6a2ce...494

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At de er utrolig nøye er jo en god ting.

Hva er det som gjør at du ser på nøyaktigheten deres som negativ? :klo:

 

Anonymkode: 6a2ce...494

Nei, det er ikke en god ting. PKK er ikke en grundig kontroll, den er ment å luke ut de største feilene mtp sikkerhet og miljø. 

Anonymkode: c6be5...cc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At de er utrolig nøye er jo en god ting.

Hva er det som gjør at du ser på nøyaktigheten deres som negativ? :klo:

 

Anonymkode: 6a2ce...494

Når det er sagt så er det den enkelte NAF-Stasjon som er kontrollorgan, ikke NAF overordnet.

Anonymkode: c6be5...cc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At de er utrolig nøye er jo en god ting.

Hva er det som gjør at du ser på nøyaktigheten deres som negativ? :klo:

 

Anonymkode: 6a2ce...494

Jeg er ikke noen bil ekspert, men det var bla en støtdemper til styringen (Mercedes), de krevde at reflektorene skulle byttes, og en del annet småplukk, så kom sommerferien og vi ville bli fort ferdig og leverte bilen til rep hos og godkjenning hos forhandler som sa at mye av det de hadde påpekt var utrolig prikete. Det var ikke noen feil med støtdemperen til styringen og vi slapp å bytte reflektorer.

Anonymkode: a2660...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.12.2017 den 18.38, AnonymBruker skrev:

At de er utrolig nøye er jo en god ting.

Hva er det som gjør at du ser på nøyaktigheten deres som negativ? :klo:

 

Anonymkode: 6a2ce...494

De ble tatt for juks på EU-kontroller, der enkelte slapp igjennom biler til slekt og venner som var direkte trafikkfarlige. De har hatt en oppvask etter det så nå driver de med tullete pirking. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NAF har skuffet ordentlig. Både i Oslo og Bergen har bompengegalskapen tatt helt fullstendig av. Hvor har NAF vært oppe i dette? Jo, på syklistene og kollektivbrukernes side, hvor de støtter at bilistene skal ta regningen for felles goder som strengt tatt burde dekkes av fellesskapet og ikke bare dem som kjører bil. Politikerne har fått ture på helt uhindret. Det er bare å melde seg ut av NAF, og å gjøre folk oppmerksomme på hva de driver med. Større forræderi skal man lete lenge etter.

Anonymkode: 30d26...2b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.11.2017 den 8.26, AnonymBruker skrev:

Ganske utrolig, men Norges Automobil Forbund jobber i mot sine egne medlemmer.

http://www.side3.no/motor/--hva-i-alle-dager-har-skjedd-med-naf/3423388023.html

Pappa har vært medlem av foreningen  mange år, han setter neppe pris på dette. Samtidig ha jeg lurt på hvorfor foreningen ikke har prøvd å forsvare Oslo bilistene, men nå vet jeg i alle fall hvorfor.

 

Anonymkode: 5b6c9...518

Fortell meg hvorfor foreningen skal forsvare Oslo bilistene. 

Det er ingenting gale med den formålsparagrafen som det vises til. Et samfunn som ivaretar bilistenes interesser er ikke synonymt med en samferdselspolitikk som gir økt bilisme, økt forurensing og økte køer. Jeg foreslår at du og pappaen din melder dere inn i Syklistenes landsforening.

NAF er en uavhengig, medlemsstyrt forbruker- og interesseorganisasjon som ivaretar medlemmets behov som trafikant.

- NAF skal hjelpe medlemmene gjennom å tilby et attraktivt fellesskap og gunstige fordeler.

- NAF skal kjempe for medlemmene gjennom markant samfunnspåvirkning for å sikre trygg, effektiv og miljøvennlig samferdsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...