Gå til innhold

Han må komme hver dag

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja men i følge kvinner er det jo feil å runke også. Hva skal man da gjøre? 

Anonymkode: 8543e...72f

Hvilke kvinner? Det har jeg aldri hørt eller lest. 

Anonymkode: 5b15c...456

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg vil si meg uenig i at det er overgrep, for hvordan skal mannen vite at det ikke er ok når TS selv sier at hun alltid sier "kjør på" til han? Kanskje han burde skjønne at TS egentlig ikke vil til tross for at hun sier at han bare kan kjøre på, men jeg mener virkelig at all skyld ikke kan rettes på han her.

Når det er sagt så mener jeg heller ikke at det er greit at TS tvinger seg selv til å ha sex hver dag uten selv å ha lyst så her må du nok bare bite tenna sammen og si ifra om at han får heller ta seg et runk hvis han absolutt må komme hver eneste dag.

Endret av LoneWolf
  • Liker 3
Skrevet
På 27.11.2017 den 12.29, AnonymBruker skrev:

Sånn har vi det også. Akkurat på samme måten. Sex for husfreden skyld. Kjenner flere som har det slik....Dessverre..

Anonymkode: 624ed...7da

Samme her 

Anonymkode: 46b4f...137

Skrevet

Hei ts, jeg er i samme båt som deg og vi er mange der ute. Jeg tvinger meg selv til å ha sex med han , selv om jeg ikke vil. For å gi det han trenger. Og han tar imot gang på gange enda han helt sikkert må føle at jeg ikke vil. Men hva gjør  man ikke for husfreden. Men det er jo feil at vi gjør det, det ødelegger følelsene vi har for dem og dreper oss innvendig. Men menn trenger jjo sex, så hva gjør vi ?

Anonymkode: 46b4f...137

• Liker 1
Skrevet
On 11/27/2017 at 10:06 AM, AnonymBruker said:

Det er likefullt et seksuelt overgrep.

Anonymkode: ca6ce...640

Du kan heldigvis ikke bestemme hva andre mennesker skal få gjøre og bestemme selv. Mener du at de som drive BDSM der den ene parten slås til det kommer tårer også er overgrep, når begge parter frivillig er med på det?

Anonymkode: d63b5...b49

• Liker 1
Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

jeg har sluppet mange ganger fra samleie pga det

Les hvordan du beskriver sexlivet deres. Du har "sluppet samleie".

Kom deg vekk fra mannen din. Du ødelegger deg selv ved å la disse seksuelle overgrepene fortsette.

Skrevet
4 hours ago, LoneWolf said:

Jeg vil si meg uenig i at det er overgrep, for hvordan skal mannen vite at det ikke er ok når TS selv sier at hun alltid sier "kjør på" til han? Kanskje han burde skjønne at TS egentlig ikke vil til tross for at hun sier at han bare kan kjøre på, men jeg mener virkelig at all skyld ikke kan rettes på han her.

Å ha sex med noen som ligger og gråter er selvfølgelig et overgrep man er klar over at man begår. Skjerp deg.

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du kan heldigvis ikke bestemme hva andre mennesker skal få gjøre og bestemme selv. Mener du at de som drive BDSM der den ene parten slås til det kommer tårer også er overgrep, når begge parter frivillig er med på det?

Nå diskuterer vi TS' situasjon. Hun utsettes for overgrep.

Skrevet
16 hours ago, Isambard said:

Han er egoistisk og mildt sagt lite sensitiv, men det er ikke overgrep så lenge han spør og får ja.

Jo, å ha sex med noen som ligger og gråter er et overgrep. Det skjønner du også.

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå diskuterer vi TS' situasjon. Hun utsettes for overgrep.

Nå diskuterer vi TS' situasjon. Hun utsettes ikke for overgrep.

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jo, å ha sex med noen som ligger og gråter er et overgrep. Det skjønner du også.

• Liker 2
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi diskuterer ikke et slikt forhold. Vi diskuterer TS' situasjon. Hvorfor blander du BDSM inn i denne tråden? Er du helt fiksert?

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker said:

Men menn trenger jjo sex, så hva gjør vi ?

Ber dem ta i bruk hånda si. Herregud.

• Liker 2
Skrevet

Det er rimelig ubetenksomt å være så kategorisk når man uttaler seg om TS' situasjon. Å hevde hun blir utsatt for systematisk overgrep vil sannsynligvis bare legge stein til byrden og det er også ingens plass å fortelle henne hva dette dreier seg om. 

Vel, så finnes det menn som "sutrer" seg til samleie, men da må man bare være klar i sin tale hvis man faktisk opplever en omgang med kjæresten sin så belastende at stakkaren skal bli stemplet som overgriper. I mange tilfeller er det faktisk helt greit for en partner å være med på en runde selv om man i utgangspunktet ikke er veldig tent selv. Jeg er glad i min mann. Han har større lyst enn meg. Jeg kan fint tåle en kjapp runde for hans tilfredsstillelse uten at jeg føler det som et overgrep eller han er verdens verste fyr av den grunn. Det finnes mange nyanser her, og man må heller møte hverandre med forståelse og kommunikasjon enn å være martyr i stillhet og deretter stemple mannen som en voldtektsmann.

Anonymkode: 964ae...bbe

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi diskuterer ikke et slikt forhold. Vi diskuterer TS' situasjon. Hvorfor blander du BDSM inn i denne tråden? Er du helt fiksert?

Vi diskuterer et 100% likt forhold, med andre ord diskuterer vi TS' situasjon. Hvorfor svarer du ikke på spørsmålet? Er du helt fiksert på at bare du kan bestemme hva andre folk synes er greit?

• Liker 2
Skrevet

Det hender vel i mange hjem at man av og til bare får det overstått for å slippe «maset» uten at det av den grunn er et overgrep. Men sånn TS beskriver det, gir hun (noen ganger) tydelig uttrykk for at hun egentlig ikke har lyst. Da hadde ikke jeg hatt noe glede av sexen som mann heller. Da må det være mulig å nøye seg med en håndjager

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du mener det er et overgrep å ha sex med noen som gråter, selv om vedkommende sier ja til sex.  

Hva baserer du det på? Det er i alle fall ikke voldtekt etter norsk lov. Da må man bruke makt, trusler eller forgripe seg på noen som ikke er i stand til å samtykke. 

• Liker 2
Skrevet
På 27.11.2017 den 8.53, AnonymBruker skrev:

Vi menn trenger sex hver dag, ellers får vi vondt i ballene våre. Du har mindre lyst enn han, det er helt normalt det. Kvinner har ikke samme sexlyst som menn. Mannen trenger å så sin sæd så mye som mulig for at det skal spire i mens kvinner trenger bare at noen sår i dem en gang i blant for at det skal spire. Det er helt normalt at dere har forskjellig sexlyst som mann og kvinne. Han elsker deg, derfor har han lyst på deg. Ta det som et kompliment!

Anonymkode: 04273...ade

Hvis det stemte skulle jeg hatt rimelig mye vondt i ballene! Har omtrent aldri sex, og lever greit med det.

• Liker 1
Gjest Overrasket
Skrevet
On 11/27/2017 at 7:53 AM, AnonymBruker said:

Vi menn trenger sex hver dag, ellers får vi vondt i ballene våre. 

Anonymkode: 04273...ade

Nei, det får vi virkelig ikke. Det er en eller annen tullete myte som noen sexgale idioter har funnet opp. 

Skrevet
På 27.11.2017 den 1.08, AnonymBruker skrev:

Ok, situasjonen er altså ikke ideell, men er det normalt? Jeg har lite kjennskap til hva som er normalt siden jeg ikke har hatt noe forhold før, og har ingen å snakke med om seksualitet og slik. Føler det jeg leser på nett blir så klisje, så tenkte derfor å spørre.. 

Anonymkode: 1460b...597

Det er ikke normalt å at mannen turer på når du gråter, uansett om du sier det er greit eller ikke.. 

Hvis han må komme hver dag, har han en hånd.. Jeg blir sår om jeg har sex hver dag, så enten gir jeg blowjob eller så klarer han seg fint i dusjen på egen hånd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...