AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #1 Skrevet 27. november 2017 hvor ekkelt er dette mtp. seksualitet? har sex minst 2 dagnger mellom hver dusj. Tror det har blitt en vanesak da jeg ikke lukter, tro meg jeg gjør ikke det. Besøker venniner, mor, barnehage, you name it. Aldri fått noen kommentar på det, og når jeg har hintet til det har det alltid blitt svart nei synes ikke du/det lukter noe. Tror om jeg hadde luktet ofte så hadde noen i hvert fall sagt i fra en gang. Mor vet om dette, lurer henne et psr gsnger for å være sikker. Sier "åhh var deilig med en dusj i dag" så sier hun ja du lukter godt så sier jeg haha nei jeg har ikke dusja på en uke og da svarer hun "æsj!" bor med mann og barn. Anonymkode: 0d3c7...c46
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #3 Skrevet 27. november 2017 Selv om du ikke dusjer vasker du deg kanskje litt? Anonymkode: 7cc8e...9b2 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #4 Skrevet 27. november 2017 Å ha sex 2 ganger mellom hver dusj er ikke ekkelt, men å gå i samme truse i 7 dager er ganske ekkelt. Det er sånn man til nød gjør fordi man er på camping eller ligger på sykehuset, men ikke når man er aktiv og bor sammen med noen andre. Hva ville du følt om mannen din gikk i samme bokser i 7 dager? Er ganske mye svette og sekreter som fester seg og man skal skifte truser hver dag. Anonymkode: 8d029...765 8
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #5 Skrevet 27. november 2017 Du spør hvor ekkelt det er mtp seksualitet, da er det ikke særlig relevant at moren din og venninnene dine mener du ikke lukter da de ikke har hodet mellom beina dine. Når det kommer til sex så er det vel heller den personen du ligger med 2 ganger i uka som eventuelt burde reagere. For uten å skifte truse og dusje og i tillegg ha sex så lukter det altså. Men mulig det er smak og behag om det lukter direkte vondt, noen liker vel en sterk lukt av kjønn, som trusesnifferne for eksempel. Det smaker jo også annerledes, bare etter en kveld på byen så får jo de fleste litt discomus. Men igjen, du har tydeligvis en mann som liker litt mer salt og syre i maten sin. Skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig å skifte truse da, det å ta seg en dusj og ta på rent undertøy er jo ren hverdagsglede. Men, som sagt, er mannen din fornøyd og du ikke går rundt og oser så mye av størknet utflod og klam rumpe at de du omgås merker det så er det vel ikke noe problem. Anonymkode: 612f9...ba1 2
Gjest NotNaomi Skrevet 27. november 2017 #6 Skrevet 27. november 2017 Om noen skulle lukte,så tro meg : de fleste vegrer seg for å si fra. Det er nemlig ingen pen måte å si det på,og vi fleste har stor sperre for å si det til noen. En skifter undertøy hver dag. Og vasket seg i det minste. Hvorfor nekter du å dusje og å skifte truser?? Må jo være en grunn ?
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #7 Skrevet 27. november 2017 Jeg synes det er megaekkelt, men jeg slipper jo å ha sex med deg. Anonymkode: 2e806...f1f 3
Gjest making.a.mess Skrevet 27. november 2017 #8 Skrevet 27. november 2017 Ingen forteller noen at de stinker, men de snakker om deg når du har gått. Det er jeg sikker på.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #9 Skrevet 27. november 2017 Noen tenner jo på griseriet, jeg hadde en kjæreste som ville at jeg skulle bruke de samme sokkene en uke og ikke vaske føttene. Det var ikke så ofte han fikk det som han ville for å si det slik. Når vi var på hytta uten dusj var eneste gangene jeg brukte samme par gjennom hele turen og da ba han meg bruke favorittsokkene, de han tente mest på. Men etter noen dager snek jeg på meg et par rene sokker under de andre for det er jo bare ekkelt med svette plagg rett mot kroppen. Anonymkode: 12142...0c6
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #10 Skrevet 27. november 2017 Er du vegetarianer? Kjøttetere lukter jo mer enn vegetarianere. Anonymkode: 64c4f...94c
Cyndaquil Skrevet 27. november 2017 #11 Skrevet 27. november 2017 Herregud så ekkelt. Bytt truse hver dag. Er det så vanskelig? Hva er problemet med å skifte truse om morningen? 1
Antoinette Skrevet 27. november 2017 #12 Skrevet 27. november 2017 At dere går på dette tullet....... 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #13 Skrevet 27. november 2017 Klassisk tilfelle av Asperger. Anonymkode: a7b34...1b4
Ragnar89 Skrevet 27. november 2017 #14 Skrevet 27. november 2017 2 minutter siden, Antoinette skrev: At dere går på dette tullet....... Tenkte det samme 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 27. november 2017 #15 Skrevet 27. november 2017 Jeg håper du tuller nå, vist ikke så er du vemmelig.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #16 Skrevet 27. november 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klassisk tilfelle av Asperger. Anonymkode: a7b34...1b4 På 22.4.2009 den 16.32, Gjest Gjest_Heidi_* skrev: Har asperger syndrom. Fikk diagnose når 20.. er 29 nå. Før hatt MBD-diagnose. Laget liste over problem som har men ble lang liste jo. Men at var flink på skolen da. Nesten eneste som flink til. Bare huske på alle ikke like da. Når møtt en som har AS så har møtt bare en. Asperger syndrom er autisme. Men at ikke er psykisk utviklingshemmet. Er skjult funksjonshemming. Men har samme problemer som autister har. Kan anbefale bokstavbarna.com og autismesiden.no. Der er flere som har AS. snakker rart: - tolker bokstavelig når snakker - svarer oneliner bare.. ja/nei - er overærlig.. venter på lov til alt - sen bynne snakke - ikke snakker rent enda - er sånn "liten professor".. - bruker ikke samtale men holde monolog - veldig lettlurt, tror på alt - veldig rigid.. påståelig - kan ikke lese kroppspråk orntli sosiale problem: - ikke får til småprating - ikke får til ha venner - sjenert, sosialangst - vanskelig blikk kontakt - vært mobbet mye - fikk ikke til leke andre barn.. bare ville regjere - klarer ikke steder med mange mennesker - mistroisk til alle.. for at tror alle skjulte motiver åsså vil lure meg - roter høflighet.. hilse, si hade, takke.. gjør ikke når skal og gjør når ikke skal - mangler empati - får høre ser så sint ut - veldig opptatt følge alle regler.. - tenker litt sånn svart/hvitt på alt - mye ensom, aldri venner med non - holder meg bakgrunnen, trekker meg vekk magen min: - smerter - oppblåst - hard eller løs overfølsom sanser: - var for lyder, stemmer - liker ikke lys - var for smaker, lukter - var for ta på huden.. - syns dusje er ont - klarer bare spise non typer mat underfølsom sanser: - kulde.. går ut uten nok klær åsså ikke fryse - ikke merker helt når må på do - ikke retningssans/stedssans.. går vilse. hygieneproblem: - problemer passe hygienen min selv.. - glemmer pusse tenner, vaske meg, gre håret - liker ikke dusje.. syns gjør ont - glemmer tørke når vært på do - p-sprøyte for ikke få mensen for ikke renslig nok - ikke kan holde rent på kjøkken, bad og sånn - går ofte med skitne klær - lukter av meg ofte.. ikke vasket meg - bruker bleie - må gå do fast tider.. alarm for minne på - ofte må tvangsdusjes for nekter gjøre - sengevæter til voksen nesten distre: - lite oppmerksom - klarer ikke organisere ting selv.. vaske klær, kjøpe mat, spise.. blir glemt bare. - ekstremt rotete.. klarer ikke holde orden noe - kan ikke bo alene.. bo hjemme eller omsorgsleilighet - ikke korttidshukommelse.. glemmer av meste som ikke minnet på angst: - mye angst - redd overnaturlig vesen - mørkeredd, redd tåke, redd torden - gråter mye for er redd - sosialangst, oversjenert - hatt anoreksi spesielle interesser som vet alt om: - hester - lego mindstorms - indianere i mellomamerika - matematikk & kjemi søvnvansker: - fort sliten.. - ikke døgnrytme.. - problemer få sove - må ta melatonin - snur døgnet vis ikke fast leggetid/vekketid.. andre autismeting: - stimmer mye.. mange timer når får lov - biter og suger på ting - raserianfall.. meltdown - liker ikke ting som uforutsett.. får angt eller raseri av - når stress så reagere stenge verden ute.. - dyspraksi.. dårlig motorikk, er klossete - langtidshukommelse alt for god.. husker detaljer fra når var 1-2 år medisiner: - circadin - strattera - b12 Anonymkode: a7b34...1b4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå