dingding Skrevet 28. mars 2011 #17421 Skrevet 28. mars 2011 Flere som har operert under muskel som ikke har hatt særlig vondt? Noen som har lagt snittet gjennom armhulen, eller under puppen? Jeg skal ha snittet under puppen. Kikker på puppene mine om dagen, og gurimalla så tomme de er. De mangler fullstendig volum. Når jeg bøyer meg frem så ser det ut som to streker som henger ned. De er så stygge at jeg blir kvalm av dem. Jeg klarer ikke se for meg at de puppene der kan bli fine. Jeg har OP under muskel.. Jeg lyver hvis jeg sier at det ikke var vondt, men ikke noe jeg ikke overlevde så lenge jeg hadde hjelp til å reise meg opp de første 3-4dagene.. nå er det 12 dager siden OP og jeg har så og si ikke vondt!! hadde første dag på jobb i dag og det gikk kjempefint!! jeg har en ganske tung jobb.. jeg kjenner igjen det du skriver om at de ser ut som to streker når du bøyer deg fram jeg syntes puppene mine ble mindre og mindre for hver dag før OP og ikke minst styggere.. Men nå er jeg kjempefornøyd!!!!! De har sunket mye og ser ut som pupper ser fremdeles veldig fake ut da uansett hvordan jeg beveger meg så står de på samme måten Jeg satt å så på masse før og etter bilder før min OP.. utrolig hvor mye som kan bli fint!! tror ikke du skal bekymre deg jeg kikka mye på denne siden.. http://www.qvinna.info/pages/?ID=95
dingding Skrevet 28. mars 2011 #17422 Skrevet 28. mars 2011 Stimorol og Sinne: Ser dere har spurt hva jeg jobber med.. Jeg er billakkerer
sinne Skrevet 28. mars 2011 #17423 Skrevet 28. mars 2011 Stimorol og Sinne: Ser dere har spurt hva jeg jobber med.. Jeg er billakkerer stemmer husker at du har nevnt det
Xstrella Skrevet 28. mars 2011 #17424 Skrevet 28. mars 2011 Takk for link dingding. Skal kikke der. Dere er så supre her, er så glad jeg fant flere i samme situasjon :D
dingding Skrevet 28. mars 2011 #17425 Skrevet 28. mars 2011 Slenger ut en link til http://www.loveyourlook.com/Before-After/
sanssouci Skrevet 28. mars 2011 #17426 Skrevet 28. mars 2011 Hehe ja det er gøy å gå på bh-shopping nå mine har også vært superfølsomme i det siste, men jeg bruker fortsatt sports-bh. Huden har liksom flasset av også, så jeg tror kanskje det er en naturlig del av prosessen. Jeg har smurt puppene med A-krem fra apoteket, og de er ikke så superfølsomme i det hele tatt lenger ang. signaturen så går du på kontaktinformasjon på profilen din, og der står det endre signatur, og så legger du inn den teksten du vil. Tror et litt mer utfyllende svar står en plass fra ca side 865, husker ikke hvem det var som hadde innlegget..... :gjeiper: Jeg har fått beskjed av vennene mine (de jeg snakker med daglig) på en fin måte at pupper ikke trenger å være samtaleemne hele tiden men alle har vært innom på besøk i ettertid for å få seg en titt.... Var nesten kø utenfor døren... Er mange av dem som vurdrer å gjøre det samme, og jeg er på en måte førstemann Det er veldig greit å ha dere her inne å snakke med, for jeg kan forstå vennene mine mtp at det blir litt for mye, slik følte jeg det da "alle" vennen hadde små barn og alt snakket gikk rundt det, og jeg hadde på den tiden ingen.... Er litt spendt på hvordan min første fest kommer til "å gå".... hmmm det finner jeg ut på fredag Ble ett langt innlegg igjen gitt... nyttig eller unyttig?? hehe Er jo greit når de sier i fra sånn da, men å skjelle ut din venninne syns jeg er unødvendig, slik min gjorde;) Hun ringte meg forsovet gråtende i dag og beklaget seg da. Er jo godt det, men man burde aldri snakke sånn til en venninne. Jeg merker at det er sjalusi blant noen venninner og det syns jeg er så synd.. Men de vokser vel etterhvert de også. Jeg smører mine så ofte som mulig med fuktighetskrem for at de skal være elastiske og ikke bli strekkmerker og slikt:) Har byttet teipen i dag, i morgen er brystene 4 uker:) Wuhu!! Lagt ut bilder av arrene på bloggen, som jeg syns har blitt veldig bra:)
Snøfte Skrevet 28. mars 2011 #17427 Skrevet 28. mars 2011 Er jo greit når de sier i fra sånn da, men å skjelle ut din venninne syns jeg er unødvendig, slik min gjorde;) Hun ringte meg forsovet gråtende i dag og beklaget seg da. Er jo godt det, men man burde aldri snakke sånn til en venninne. Jeg merker at det er sjalusi blant noen venninner og det syns jeg er så synd.. Men de vokser vel etterhvert de også. Jeg smører mine så ofte som mulig med fuktighetskrem for at de skal være elastiske og ikke bli strekkmerker og slikt:) Har byttet teipen i dag, i morgen er brystene 4 uker:) Wuhu!! Lagt ut bilder av arrene på bloggen, som jeg syns har blitt veldig bra:) er helt enig at det ikke er nødvendig å gjør det på den måten, så det er jo bra at hun har bedt om unskyldning. Heldigvis har jeg ikke opplevd sjalusi, det er jo synd det skal være slik. Det blir vel kanskje litt mer synlig i en slik setting (fest), og terskelen lavere for å si ting man ikke burde sagt 4 uker.... jeg også på torsdag tiden går jammen fort gitt! Snart tid for å kaste sportsbh-en min
Stimorol Skrevet 28. mars 2011 #17428 Skrevet 28. mars 2011 Hei alle sammen Hva står det i deres papirer om når dere kan begynne å trene igjen? Og er det noen som vet hvor lenge man bør vente med solarium? Huden har jo blitt veldig strekt og er litt sår og øm på brystet og puppene.
dingding Skrevet 28. mars 2011 #17429 Skrevet 28. mars 2011 (endret) Hei alle sammen Hva står det i deres papirer om når dere kan begynne å trene igjen? Og er det noen som vet hvor lenge man bør vente med solarium? Huden har jo blitt veldig strekt og er litt sår og øm på brystet og puppene. I mine papirer står det at jeg skal vente 6uker med hard trening.. 4uker med vanlig trening og at hvis jeg skal sole meg så må jeg dekke til arrene i 1 år. tror jeg... Endret 28. mars 2011 av dingding
sinne Skrevet 28. mars 2011 #17430 Skrevet 28. mars 2011 Hei alle sammen Hva står det i deres papirer om når dere kan begynne å trene igjen? Og er det noen som vet hvor lenge man bør vente med solarium? Huden har jo blitt veldig strekt og er litt sår og øm på brystet og puppene. jeg bør vente 6 uker med trening og egentlig et år med sol... men det er direkte sol da. tenker at hvis man taper litt ekstra og har noe som ikke strålene går igjennom over så går det vel fint? jeg skal nå til syden iløpet av våren/ sommeren
Stimorol Skrevet 28. mars 2011 #17431 Skrevet 28. mars 2011 I mine papirer står det at jeg skal vente 6uker med hard trening.. 4uker med vanlig trening og at hvis jeg skal sole meg så må jeg dekke til arrene i 1 år. tror jeg... Okei Sto bare at jeg skulle vente 4 uker med trening, men føler fortsatt de er for vonde til å begynne å trene. Får vel bare se det an etterhvert. Må dekke til arrene i 1 år jeg også
Stimorol Skrevet 28. mars 2011 #17432 Skrevet 28. mars 2011 jeg bør vente 6 uker med trening og egentlig et år med sol... men det er direkte sol da. tenker at hvis man taper litt ekstra og har noe som ikke strålene går igjennom over så går det vel fint? jeg skal nå til syden iløpet av våren/ sommeren Det går sikkert fint så lenge det ikke er direkte sol på arret Heldig du er som skal til syden :D Jeg fikk restskatt i år og er arbeidsledig så her blir det ingen sydentur på en stund :gjeiper: hehe
dingding Skrevet 28. mars 2011 #17433 Skrevet 28. mars 2011 Hvor lang tid tar det før puppene har "falt på plass"?
sinne Skrevet 28. mars 2011 #17434 Skrevet 28. mars 2011 Det går sikkert fint så lenge det ikke er direkte sol på arret Heldig du er som skal til syden :D Jeg fikk restskatt i år og er arbeidsledig så her blir det ingen sydentur på en stund :gjeiper: hehe har ikke planlagt noen tur enda, men har kun igjen 2 uker ferie siden jeg tok ut en del nå til etter OP. så har vel sagt at jeg skal en uke for å få litt sol på kroppen. ble lite ferie i fjor så må bare en liten tur i år. restskatt må være så utrolig kjett :(håpe det ordner seg med jobb etterhvert da
Stimorol Skrevet 28. mars 2011 #17435 Skrevet 28. mars 2011 har ikke planlagt noen tur enda, men har kun igjen 2 uker ferie siden jeg tok ut en del nå til etter OP. så har vel sagt at jeg skal en uke for å få litt sol på kroppen. ble lite ferie i fjor så må bare en liten tur i år. restskatt må være så utrolig kjett :(håpe det ordner seg med jobb etterhvert da Skjønner godt at du vil ha en uke med sol da ja Håper også at det ordner seg med jobb snart Har vært arbeidsledig i over et år så nå er det virkelig på tide å komme i gang igjen. Blir litt kjedelig å bare være hjemme i lengden
Gjest Mynona83 Skrevet 28. mars 2011 #17436 Skrevet 28. mars 2011 Det går sikkert fint så lenge det ikke er direkte sol på arret :) Heldig du er som skal til syden :D Jeg fikk restskatt i år og er arbeidsledig så her blir det ingen sydentur på en stund :gjeiper: hehe Så lenge det ikke er direkte sol på arret går det bra, men bikinier er jo ikke helt "tette", så jeg fikk anbefalt å kjøpe en faktor 50 - sunblockstick, og ta på arret når jeg var på stranda under bikinien. Har et arr på foten også, og fikk også der beskjed om å passe på å ha sunblock på arret i 1 års tid.
sinne Skrevet 28. mars 2011 #17437 Skrevet 28. mars 2011 Skjønner godt at du vil ha en uke med sol da ja Håper også at det ordner seg med jobb snart Har vært arbeidsledig i over et år så nå er det virkelig på tide å komme i gang igjen. Blir litt kjedelig å bare være hjemme i lengden det skjønner jeg godt da! man skal være glad man har en jobb å gå til,selv om det er utrolig godt med fri også..
Stimorol Skrevet 28. mars 2011 #17438 Skrevet 28. mars 2011 Så lenge det ikke er direkte sol på arret går det bra, men bikinier er jo ikke helt "tette", så jeg fikk anbefalt å kjøpe en faktor 50 - sunblockstick, og ta på arret når jeg var på stranda under bikinien. Har et arr på foten også, og fikk også der beskjed om å passe på å ha sunblock på arret i 1 års tid. Okei Da kjøper jeg det. Takk for svar
Stimorol Skrevet 28. mars 2011 #17439 Skrevet 28. mars 2011 det skjønner jeg godt da! man skal være glad man har en jobb å gå til,selv om det er utrolig godt med fri også.. Ja Var veldig deilig med fri de første to ukene, men så ble det kjedelig. Blir godt å slippe å være under nav og de dårlige systemene der og kunne være litt "nyttig" igjen
Stimorol Skrevet 28. mars 2011 #17440 Skrevet 28. mars 2011 Stimorol og Sinne: Ser dere har spurt hva jeg jobber med.. Jeg er billakkerer Åja, så kult Det hadde jeg også tenkt å bli, men var ikke tøff nok til å søke på det :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå