VMheltinne Skrevet 2. mars 2011 #16161 Skrevet 2. mars 2011 (endret) Det gjør jeg også! Har skrevet ut en bunke med puppebilder...er så usikker på om det skal bli high profile eller moderat..sukk Men, legen vet jo best...så jeg får stole på han Hvor mye skal du legge inn? Må legge ut oppdattering med en gang du føler deg i form til det :D Åååhh, nå er nervene i høyspenn her! Nå er puppebilder, sportsbh og visakortet pakka. Jeg er klar!! Hehe.. Jeg har ikke engang tenkt på profil jeg. Kommer til å vise bildene og si hva jeg ønsker, så får ho ta avgjørelsen Er nok det riktige det. Hun snakka om at 260 ville passe på meg. Da ville jeg bli en full B eller liten C, som jeg ønsket. Jeg er veldig bestemt på at jeg ikke vil ha for store. Det tror jeg vil virke veldig unaturlig på meg Og jeg vil nok ikke føle meg helt vel heller . Jeg skal legge ut oppdateringer :D Endret 2. mars 2011 av VMheltinne
Lillefy Skrevet 2. mars 2011 #16162 Skrevet 2. mars 2011 Hehe ja samme her Hadde håpet på at noen av de opererte kunne komme med noen tips om hva de hadde med, hva som kan være lurt å ha med å hva de skulle ønske de hadde med Jeg skal også være en natt på hotell etter op. Skal iallefall kjøpe med drikke med sukker i og noe å knaske på, kjeks eller potetgull etc. Hvis jeg blir kvalm etter narkosen
Betty84 Skrevet 2. mars 2011 #16163 Skrevet 2. mars 2011 Ja det er akkurat det jeg skal:) Smertestillende, noe godt å drikke og spise på, ekstra puter på hotell rommet, våtservietter og en god krem... Jeg hadde ihvertfall ikke behov for noe mer de første dagene. Passe på å ha tingene sånn at du bare kan strekke deg etter dem, flytt nattbordet litt sånn at du har det omtrent ved hofta:) Åhh btw ha på truse som ikke blir plagsom! Det gjorde ikke jeg, å hælle som jeg angret når jeg lå på sofaen og den begynte å irritere meg
Gjest halebein Skrevet 2. mars 2011 #16164 Skrevet 2. mars 2011 grrr...der har jeg sprukket! Har klart meg ten snus når sden 11 februar! og i går sprakk jeg! En uke før operasjonen. har ikke klart å holde meg unna i dag heller, siden jeg ennå har boksen hjemme. Men i morra, da må det være slutt!!! da må joeg klare meg til en uke etter operasjonen. men herlighet så godt det var!!!!!!!!!!! hvordan har det gått med deres røyke/snuseslutt? Klarte dere å slutte før operasjonen, og la være å begynne etterpå?
Jenny A Skrevet 2. mars 2011 #16165 Skrevet 2. mars 2011 Da har jeg fått mine etterlengtede nye pupper! Har overraskende lite smerter, noen som vet når det skal gjøre vondt? Hehe, tenker jo at jeg kanskje har en fordel siden jeg har ammet og huden har vært strukket før, så jeg slipper akkurat den delen med huden som kjennes sprengt ut. Det ser veldig bra ut og jeg er kjempe forud så lang, har 80c i støttebh'n jeg har fått, akkurat som jeg håpet ) Blei veldig godt ivaretatt fra første stund og Dr. Marius Barstad var utrolig hyggelig og flink. Han kan jeg varmt anbefale Husker ingenting fra før og rett etter, jeg våknet i en god og oppvarmet seng, veldig sulten og litt skjelven. Husker st det fleste jeg klarte å stutre frem var om jeg kunne få mat, spurte sikkert 5 ganger, var monstersulten!! Gratulerer med nye pupper! Jeg vil også ha pupper nå!! Så bra det er lite smerter. Håper det vedvarer. Hvor mye endte de med å legge inn? Og ble det moderta profil, under eller over muskel? Du var på konsultasjon hos Schistad ikke sant? Men da regner jeg med at konsultasjon på operasjonsdagen var med Barstad da? Hvordan synes du det var? Jeg var jo hos Schistad, og tenker jo at jeg vil at han skal operere siden jeg har snakket med han. (ikke for det, han husker meg nok ikke,hehe, skal jo ikkeoperer før 30.sept )
heipåådeg Skrevet 2. mars 2011 #16166 Skrevet 2. mars 2011 Åååhh, nå er nervene i høyspenn her! Nå er puppebilder, sportsbh og visakortet pakka. Jeg er klar!! Hehe.. Jeg har ikke engang tenkt på profil jeg. Kommer til å vise bildene og si hva jeg ønsker, så får ho ta avgjørelsen Er nok det riktige det. Hun snakka om at 260 ville passe på meg. Da ville jeg bli en full B eller liten C, som jeg ønsket. Jeg er veldig bestemt på at jeg ikke vil ha for store. Det tror jeg vil virke veldig unaturlig på meg Og jeg vil nok ikke føle meg helt vel heller . Jeg skal legge ut oppdateringer :D GOOD LUCK imorgen :-) Fortell hvordan det gikk :D
cascas Skrevet 2. mars 2011 #16167 Skrevet 2. mars 2011 grrr...der har jeg sprukket! Har klart meg ten snus når sden 11 februar! og i går sprakk jeg! En uke før operasjonen. har ikke klart å holde meg unna i dag heller, siden jeg ennå har boksen hjemme. Men i morra, da må det være slutt!!! da må joeg klare meg til en uke etter operasjonen. men herlighet så godt det var!!!!!!!!!!! hvordan har det gått med deres røyke/snuseslutt? Klarte dere å slutte før operasjonen, og la være å begynne etterpå? hei=) Jeg var på konsultasjon i Juni ifjor, og opererte i September. Satt meg en dato at jeg skulle slutte å røyke to uker før operasjonen, sånn at all "dritten" var ute av kroppen til jeg skulle under kniven:p hehe. Fikk forberedt meg ganske bra på dette, og slutta 3.september, altså to uker før. Og jeg har ikke røyka siden!:D Så om en halv time har jeg vært røykfri et halvt år=) Så operasjonen førte også med seg at jeg ble røykfri=) Men det er ikke lett. Er jo et valg jeg må ta hver dag, om at jeg ikke skal ta meg en røyk. Og selvom det har gått et halvt år, har jeg fortsatt lyst på røyk i skrivende stund. Men jeg gjorde det fordi jeg var så nervøs for at noe skulle gå galt. Hvis noe skulle gå galt, ville jeg ihvertfall ikke at det skulle være min feil:p hehe. Men det er bare å være sta! Bestem deg for at du virkelig skal klare å slutte, og gjøre det for puppene sin skyld:P hehe:D
loxodonta Skrevet 3. mars 2011 #16168 Skrevet 3. mars 2011 hei=) Jeg var på konsultasjon i Juni ifjor, og opererte i September. Satt meg en dato at jeg skulle slutte å røyke to uker før operasjonen, sånn at all "dritten" var ute av kroppen til jeg skulle under kniven:p hehe. Fikk forberedt meg ganske bra på dette, og slutta 3.september, altså to uker før. Og jeg har ikke røyka siden!:D Så om en halv time har jeg vært røykfri et halvt år=) Så operasjonen førte også med seg at jeg ble røykfri=) Men det er ikke lett. Er jo et valg jeg må ta hver dag, om at jeg ikke skal ta meg en røyk. Og selvom det har gått et halvt år, har jeg fortsatt lyst på røyk i skrivende stund. Men jeg gjorde det fordi jeg var så nervøs for at noe skulle gå galt. Hvis noe skulle gå galt, ville jeg ihvertfall ikke at det skulle være min feil:p hehe. Men det er bare å være sta! Bestem deg for at du virkelig skal klare å slutte, og gjøre det for puppene sin skyld:P hehe:D Skal si, imponerende Cascas!
Sweeti Skrevet 3. mars 2011 #16169 Skrevet 3. mars 2011 (endret) Smertestillende, noe godt å drikke og spise på, ekstra puter på hotell rommet, våtservietter og en god krem... Jeg hadde ihvertfall ikke behov for noe mer de første dagene. Passe på å ha tingene sånn at du bare kan strekke deg etter dem, flytt nattbordet litt sånn at du har det omtrent ved hofta:) Åhh btw ha på truse som ikke blir plagsom! Det gjorde ikke jeg, å hælle som jeg angret når jeg lå på sofaen og den begynte å irritere meg Takk for tips og råd jeg skal være på hotell 3 netter , helt alene så jeg trenger alle råd jeg kan få for at dette skal gå best mulig Endret 3. mars 2011 av Sweeti
Sweeti Skrevet 3. mars 2011 #16170 Skrevet 3. mars 2011 Er det noen som vet om ett fint, RENT hotell i oslo med roomservice?
Sweeti Skrevet 3. mars 2011 #16171 Skrevet 3. mars 2011 Jeg skal også være en natt på hotell etter op. Skal iallefall kjøpe med drikke med sukker i og noe å knaske på, kjeks eller potetgull etc. Hvis jeg blir kvalm etter narkosen Det er jo det at jeg har ingen som kan hjelpe meg likevell såå jeg må ha alt klart for 3 dager, tror dere jeg klarer å komme meg i frokostsalen ? Åsså var det det med mat ellers også. Lurer på hvordan dette skal gå!
Betty84 Skrevet 3. mars 2011 #16172 Skrevet 3. mars 2011 Takk for tips og råd jeg skal være på hotell 3 netter , helt alene så jeg trenger alle råd jeg kan få for at dette skal gå best mulig 3 netter... alene!?? Nei huff, nå syntes jeg synd på deg...
Betty84 Skrevet 3. mars 2011 #16173 Skrevet 3. mars 2011 Sweeti: Ring litt rundt til hotellene og spør dem. Om de evt kan servere frokost på rommet osv. Forklar situasjonen så tror jeg de vill være behjelpelige med det meste. Spesielt om du velger et hotell med litt standar og ikke det billigste.... Er du så heldig som meg klarer du fint å komme deg ned i frokostsalen, men får du masse smerter så er ikke det noe særlig...
Coco7 Skrevet 3. mars 2011 #16174 Skrevet 3. mars 2011 Gratulerer med nye pupper! Jeg vil også ha pupper nå!! Så bra det er lite smerter. Håper det vedvarer. Hvor mye endte de med å legge inn? Og ble det moderta profil, under eller over muskel? Du var på konsultasjon hos Schistad ikke sant? Men da regner jeg med at konsultasjon på operasjonsdagen var med Barstad da? Hvordan synes du det var? Jeg var jo hos Schistad, og tenker jo at jeg vil at han skal operere siden jeg har snakket med han. (ikke for det, han husker meg nok ikke,hehe, skal jo ikkeoperer før 30.sept ) Tusen takk, føles ganske uvirkelig enda:) Det ble 370 i ene og 320 i andre, anatomiske høyprofil, over muskel. Ser veldig bra ut hittil, har ikke vondt i det hele tatt, litt støl bare, så det er jeg veldig fornøyd med Jeg var hos Schistad på konsultasjon ja, men siden Barstad hadde en avbestilling den dagen som passet best tok jeg den. Han var veldig hyggelig, litt annen type enn Schistad, veldig rolig og snill og tok meg godt i mot. Det gjorde Schistad også, men jeg tror ikke det spiller noen rolle for hvem som skal operere. Som Schistad sa til meg så samarbeider de tett og tar ofte konsultasjoner/operasjoner for hverandre, de har mange møter og diskuterer nøye etter konsultasjonene for å se om de er enige osv. Så jeg følte meg i trygge hender hos Barstad, akkurat son hos Schistad. Superflinke og snille begge to:) Se hvem som opererer dagen du har sett for deg også velger du evt da.. Like flinke begge to, men Barstad er ut i fra det jeg har lest spesialist innen brystforstørring med litt mer erfaring, ubetydelig, men greit å vite:) Tror jeg skal ta av kompressene etterpå så håper på å få tatt et bilde da:) Gleder meg til å fungere litt vanlig igjen og kose med barna mine, gjorde vondt i mammahjertet mitt i går når han ville sitte i fanget og så på meg og sa; mamma vondt, jeg gå vekk? Stakkars lille gullet..
just me Skrevet 3. mars 2011 #16175 Skrevet 3. mars 2011 Takk for tips og råd jeg skal være på hotell 3 netter , helt alene så jeg trenger alle råd jeg kan få for at dette skal gå best mulig Huff, nå ble jeg nesten litt engstelig på dine vegne! Du har ikke noen som kan titte innom deg da? Veldig stor forskjell på hvor selvhjulpen man er. jeg hadde ikke klart de første 3 dagene alene, men jeg var sjuk i tillegg da.. for min del var jeg utslitt bare etter do besøk.. Drikkeflaske med sportskork til å ha i senga så du slipper å reise deg hver gang du er tørst er kjekt å ha masse lykke til!
Coco7 Skrevet 3. mars 2011 #16176 Skrevet 3. mars 2011 Det er jo det at jeg har ingen som kan hjelpe meg likevell såå jeg må ha alt klart for 3 dager, tror dere jeg klarer å komme meg i frokostsalen ? Åsså var det det med mat ellers også. Lurer på hvordan dette skal gå! Hadde det vært meg hadde det gått fint å kommet meg ned i frokostsalen, men jeg har veldig lite vondt. Var kjempe sulten i hele går etter op, så spiste litt og litt hele dagen:) eneste som er litt trøblete er å kle på seg, så anbefaler hettejakke eller noe med knepping, glidelås... Kjøp inn forskjellig drikke, vann, juice og litt brus- cola i tilfelle du blir kvalm etter narkosen.. Salte kjeks, smurte rundstykker og noen rett i koppen kanskje:) Når skal du operere? Hva er utganspunktet ditt og hva skal du gjøre?
Hypocyrta Skrevet 3. mars 2011 #16177 Skrevet 3. mars 2011 Hei! Jeg har lest innleggene her med stor iver, da jeg går rundt og vurderer brystløft inkl. protese. Vel, er nok mer enn vurderer nå, skal til konsultasjon på Colosseumklinikken neste torsdag, hos Dr.Skolleborg. Har inntrykk av at han er flink? Ellers vurderer jeg Aviva Helse og Nobel Clinic. Ulike priser på alle, men jeg er mest opptatt av at legen er hyggelig, forstår meg, og er dyktig. Og selvfølgelig at resultatet blir fint Men jeg er jo litt nervøs også. Hva om jeg glemmer å spør om noe? Hadde vært fint om noen ville dele noe med meg...
lotteline Skrevet 3. mars 2011 #16178 Skrevet 3. mars 2011 (endret) Hei på dere Har ikke vært så aktiv her inne nå den siste tiden, litt travle tider på hjemmebane & jobb, barnas aktiviteter og diverse Idag er puppduppene mine 3 uker gamle Har gått kjempe fint hele veien og ikke hatt særlige smerter etter den 1 uken.... Mn i dagmorges våknet jeg med ømt venstre bryst (og en del smerter) auuuu er dette normalt etter 3 uker?.... Tenker litt på gårsdagen da jeg var på shopping sammen med barna (mine 3 små pluss ei venninne av hun eldste)... kjente jeg var godt gåen da jeg kom hjem.... kanskje jeg har gjort litt for mye utav d?!!!! Ellers må jeg si at dere må GLEDE dere jenter Puppene blir bare flottere etter hver uke som går, de blir mykere og mer "dine" om dere skjønner :gjeiper: klem fra mg Endret 3. mars 2011 av lotteline
heipåådeg Skrevet 3. mars 2011 #16179 Skrevet 3. mars 2011 Jeg var som skrevet tidligere på konsultasjon tidligere i uken. Vi snakket om 300 g ca, men bestemmer dere samme dag hvor mye som legges inn eller bør jeg ringe å snakke med legen slik at jeg får høre hva hun synes om litt mere på forhånd? :gjeiper:
lotteline Skrevet 3. mars 2011 #16180 Skrevet 3. mars 2011 Er scanpore teip det samme som micropore? Hun påstod det på apoteket?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå