Betty84 Skrevet 1. mars 2011 #16141 Skrevet 1. mars 2011 Ok Takk for svar! Var innom en undertøysbutikk i dag og kjøpte sportsbh men lurer på om jeg kjøpte for liten cup... Kjøpte 70D. Er 70A-B nå. Når jeg prøvde den hjemme så var det ikke sååå mye å gå på. Hvor stramt skal den egentlig sitte? Var usikker selv når jeg kjøpte bh jeg. Brukte 75A, fylte opp med 325. Bhen jeg kjøpte var 75d... Den skal jo sitte ganske tett på da, men spørs jo selvfølgelig på hvor mye du skal legge inn... *dårlighukommelse* Følte at jeg ikke hadde så "god plass" jeg heller, men bhen rommer en hel del altså hihi
heipåådeg Skrevet 1. mars 2011 #16142 Skrevet 1. mars 2011 Jeg har venta spent på åssen det gikk med deg idag. Det er nok mulig du har snakka med samme kirurg som meg. Alt du forteller hørtes veldig kjent ut. Hun anbefalte også rundt brystvortene, fordi det kom til å gi best resultat. Så spennende!! Jeg er sikkelig spent på dette. Skal du opereres der? :-)
heipåådeg Skrevet 1. mars 2011 #16143 Skrevet 1. mars 2011 Jeg har veldig lite utgangspunkt,og vil ha en full B. Da måtte jeg ta 280-300 gram. Vet ikke hva slags utg.pkt du har? Tror det varierer veldig etter hvordan du ser ut fra før. Jeg har veldig bred brystkasse, og derfor vil nok ikk 300 se så stort ut, moderat profil. men 300 gram på ei smal jente, høyprofil vil nok se større ut. Jeg har vel egentlig helt normalt utgangspunkt. Har ganske smal midje, men mer lår og rompe, ganske lang 170cm. Er litt usikker på om jeg skal be de putte inn litt ekstra om det går itilfelle jeg føler det blir for lite. Får det inntrykket at folk sier "gå opp en str." ?
Betty84 Skrevet 1. mars 2011 #16144 Skrevet 1. mars 2011 jeg har faktisk kjøpt 3 bher fra sparkjøp av alle steder, til 69 kr pr stk:) Høres for godt ut til å være sant, men de er faktisk veldig gode:) Kjøpte en hvit og en svart i 75 B og en hvit i 70 b siden jeg er usikker på str jeg kommer til å bli. De skal jo sitte litt stramt. men de har knepping foran, ganske brede stropper, og støtter godt. jeg har prøvd de over push up helvetet mitt, og det ser bra ut. Støtter godt, og med den prisen kunne jeg jo kjåpe flere. greit å ha å bytte. Så har jeg en sports-bh fra før av fra triumf, men med knepping bak, den kan jeg jo bruke senere etter operasjonen, når armene fungerer som de skal igjen:) Nå gleeeeder jeg meg!!! i morgen er det bare 1 uke igjen!!!! juhuuu! Men hvor lang tid tok det fra dere opererte, til dere våknet opp og var klar til å forlate klinikken? Jeg skal opereres 10, og mannen min har et møte kl 12.00. Han lurer på om han rekker å dra på møtet før han skal hente meg. Det skal visstnok vare halvannen time, så han er ferdig ca 13.30... Nå veit ikke jeg hvordan sportsbhene fra sparkjøp er, men tror det viktigste er at det er separate cuper som holder alt på plass -spesielt på sidene
VMheltinne Skrevet 2. mars 2011 #16145 Skrevet 2. mars 2011 Jeg er sikkelig spent på dette. Skal du opereres der? :-) Ja, jeg skal opereres av Anne Elisabeth Isern imårra. Skal også legge over muskel. Ønsker en full B eller liten C, så ho mente at 260 skulle gjøre susen :gjeiper: . Har nesten ikke sovi noentng i natt, så lurer på hvordan det blir natt til imårra
Sweeti Skrevet 2. mars 2011 #16146 Skrevet 2. mars 2011 Åååååh gleder meg SÅ mye!! Har masse sommerfugler i magen! Tror jeg må kjøre til nabobyen å hente ut reseptene. Vil ikke at noen skal se er kanskje litt over hysterisk men men.... tar to timer dit men er vell verdt det ;D Ska vi lage pakkeliste for "sykehus baggen"?? Føler dette ligner litt på en barselgruppe haha.. Jaja vi skal jo få nytt liv i puppene Kom med tips til baggen da!!
Lillefy Skrevet 2. mars 2011 #16147 Skrevet 2. mars 2011 Var usikker selv når jeg kjøpte bh jeg. Brukte 75A, fylte opp med 325. Bhen jeg kjøpte var 75d... Den skal jo sitte ganske tett på da, men spørs jo selvfølgelig på hvor mye du skal legge inn... *dårlighukommelse* Følte at jeg ikke hadde så "god plass" jeg heller, men bhen rommer en hel del altså hihi Ok men da satser jeg på at det blir plass! Den er jo tross alt D cup. Skal legge inn mellom 260-280 cc Åååååh gleder meg SÅ mye!! Har masse sommerfugler i magen! Tror jeg må kjøre til nabobyen å hente ut reseptene. Vil ikke at noen skal se er kanskje litt over hysterisk men men.... tar to timer dit men er vell verdt det ;D Ska vi lage pakkeliste for "sykehus baggen"?? Føler dette ligner litt på en barselgruppe haha.. Jaja vi skal jo få nytt liv i puppene Kom med tips til baggen da!! Hehe ja dette er jo akkurat som å være medlem i termin klubb Når jeg var gravid tenkte jeg bare baby, baby, baby og nå er det bare pupper, pupper, pupper :gjeiper:
boobjob Skrevet 2. mars 2011 #16148 Skrevet 2. mars 2011 I dag er puppene mine 15 dager. Sykt at det allerede har gått over 2 uker :0 Som dere vet hadde jeg veldig vondt etter operasjonen, og smerter her og der en god stund. Når jeg våknet i går hadde jeg så å si ingen smerter, ikke i dag heller. Det er heerlig. Kan gjøre som jeg vil. Jeg våknet på magen i dag!! Å det var deilig å sove en natt på magen finallyyy.. Gjør vondt når jeg vrir meg i rare stillinger bare, men thats it. Tenkte å bare gi dere en oppdatering. Når følte dere at dere kunne leve som normalt? Tok meg da 14 dager. Gikk på skole på dag 6, og skal på jobb på dag 16.
Sweeti Skrevet 2. mars 2011 #16149 Skrevet 2. mars 2011 (endret) I dag er puppene mine 15 dager. Sykt at det allerede har gått over 2 uker :0 Som dere vet hadde jeg veldig vondt etter operasjonen, og smerter her og der en god stund. Når jeg våknet i går hadde jeg så å si ingen smerter, ikke i dag heller. Det er heerlig. Kan gjøre som jeg vil. Jeg våknet på magen i dag!! Å det var deilig å sove en natt på magen finallyyy.. Gjør vondt når jeg vrir meg i rare stillinger bare, men thats it. Tenkte å bare gi dere en oppdatering. Når følte dere at dere kunne leve som normalt? Tok meg da 14 dager. Gikk på skole på dag 6, og skal på jobb på dag 16. Åi tiden går fort! Det gleder meg å høre at du har det bra ellers kan jeg forøvrig ikke svare på dine spørsmål i og med at jeg ennå ikke har opperert selv Lykke til videre!! Endret 2. mars 2011 av Sweeti
Sweeti Skrevet 2. mars 2011 #16150 Skrevet 2. mars 2011 Ok men da satser jeg på at det blir plass! Den er jo tross alt D cup. Skal legge inn mellom 260-280 cc Hehe ja dette er jo akkurat som å være medlem i termin klubb Når jeg var gravid tenkte jeg bare baby, baby, baby og nå er det bare pupper, pupper, pupper :gjeiper: Hehe ja samme her Hadde håpet på at noen av de opererte kunne komme med noen tips om hva de hadde med, hva som kan være lurt å ha med å hva de skulle ønske de hadde med
Sweeti Skrevet 2. mars 2011 #16151 Skrevet 2. mars 2011 (endret) De uopererte kan selvfølgelig komme med innspill!! Endret 2. mars 2011 av Sweeti
heipåådeg Skrevet 2. mars 2011 #16152 Skrevet 2. mars 2011 Ja, jeg skal opereres av Anne Elisabeth Isern imårra. Skal også legge over muskel. Ønsker en full B eller liten C, så ho mente at 260 skulle gjøre susen :gjeiper: . Har nesten ikke sovi noentng i natt, så lurer på hvordan det blir natt til imårra Oi. Spennende! Masse lykke til :-) fortell hvordan det går da. Jeg teller dager til min operasjon :D
Betty84 Skrevet 2. mars 2011 #16153 Skrevet 2. mars 2011 Åååååh gleder meg SÅ mye!! Har masse sommerfugler i magen! Tror jeg må kjøre til nabobyen å hente ut reseptene. Vil ikke at noen skal se er kanskje litt over hysterisk men men.... tar to timer dit men er vell verdt det ;D Ska vi lage pakkeliste for "sykehus baggen"?? Føler dette ligner litt på en barselgruppe haha.. Jaja vi skal jo få nytt liv i puppene Kom med tips til baggen da!! Hei! Jeg hadde ikke med meg stort, lommeboka, mobilen og bhen. Hadde på meg joggebukse, hettejakke og sko jeg bare kunne tråkke rett i. Skal du bli over på et hotell? For da er det jo litt mer å ha med seg....
Coco7 Skrevet 2. mars 2011 #16154 Skrevet 2. mars 2011 Da har jeg fått mine etterlengtede nye pupper! Har overraskende lite smerter, noen som vet når det skal gjøre vondt? Hehe, tenker jo at jeg kanskje har en fordel siden jeg har ammet og huden har vært strukket før, så jeg slipper akkurat den delen med huden som kjennes sprengt ut. Det ser veldig bra ut og jeg er kjempe forud så lang, har 80c i støttebh'n jeg har fått, akkurat som jeg håpet ) Blei veldig godt ivaretatt fra første stund og Dr. Marius Barstad var utrolig hyggelig og flink. Han kan jeg varmt anbefale Husker ingenting fra før og rett etter, jeg våknet i en god og oppvarmet seng, veldig sulten og litt skjelven. Husker st det fleste jeg klarte å stutre frem var om jeg kunne få mat, spurte sikkert 5 ganger, var monstersulten!!
Betty84 Skrevet 2. mars 2011 #16155 Skrevet 2. mars 2011 I dag er puppene mine 15 dager. Sykt at det allerede har gått over 2 uker :0 Som dere vet hadde jeg veldig vondt etter operasjonen, og smerter her og der en god stund. Når jeg våknet i går hadde jeg så å si ingen smerter, ikke i dag heller. Det er heerlig. Kan gjøre som jeg vil. Jeg våknet på magen i dag!! Å det var deilig å sove en natt på magen finallyyy.. Gjør vondt når jeg vrir meg i rare stillinger bare, men thats it. Tenkte å bare gi dere en oppdatering. Når følte dere at dere kunne leve som normalt? Tok meg da 14 dager. Gikk på skole på dag 6, og skal på jobb på dag 16. Så heldig du er som klarer å sove på magen! *misunnelig* Det er det eneste som irriterer meg.... Siste 10 dagene har verden min vært helt som før, og jeg opererte vell litt over ei uke før deg. Gleder meg veldig til jeg også kan begynne å jobbe! Kjeder meg vannvittig om dagen. Må vente enda 2-3 uker Litt for tung jobb til å bare hoppe inn i igjen dessverre....snufs.. Føler meg skikkelig "frøken venneløs" siden alle er på jobb på dagtid, og på ettermiddagene hos meg går vekk til mann og barn. Arbeidslivet/ skole har så mye å si for den sosiale innputten altså. Bare det å få sett andre mennesker og kakklet om rør... Håper ihvertfall at våren kommer snart, sol og varme hjelper på humøret! Meeeen det gjør nye pupper også hihi
Betty84 Skrevet 2. mars 2011 #16156 Skrevet 2. mars 2011 Da har jeg fått mine etterlengtede nye pupper! Har overraskende lite smerter, noen som vet når det skal gjøre vondt? Hehe, tenker jo at jeg kanskje har en fordel siden jeg har ammet og huden har vært strukket før, så jeg slipper akkurat den delen med huden som kjennes sprengt ut. Det ser veldig bra ut og jeg er kjempe forud så lang, har 80c i støttebh'n jeg har fått, akkurat som jeg håpet ) Blei veldig godt ivaretatt fra første stund og Dr. Marius Barstad var utrolig hyggelig og flink. Han kan jeg varmt anbefale Husker ingenting fra før og rett etter, jeg våknet i en god og oppvarmet seng, veldig sulten og litt skjelven. Husker st det fleste jeg klarte å stutre frem var om jeg kunne få mat, spurte sikkert 5 ganger, var monstersulten!! Hei og GRATULERER !! Digg å være ferdig nå tenker jeg:) Hadde ikke mye vondt jeg heller, men passet på å ta sterke smertestillende jevnlig de 2-3 første dagene. Hadde heller ikke noe spreng, men tror vi som har ammet og har ekstra vev slipper litt billigere unna der
Coco7 Skrevet 2. mars 2011 #16157 Skrevet 2. mars 2011 Hei og GRATULERER !! Digg å være ferdig nå tenker jeg:) Hadde ikke mye vondt jeg heller, men passet på å ta sterke smertestillende jevnlig de 2-3 første dagene. Hadde heller ikke noe spreng, men tror vi som har ammet og har ekstra vev slipper litt billigere unna der Helt utrolig, ubeskrivelig godt, rart og deilig! Har absolutt ikke gått opp for meg hva som nettopp har skjedd. Gleder meg til å ta av bh i morgen da kompresset skal av, er så spent. En ting er i allfall sikkert, jeg har ikke hengepupper lengre;) Du har nok rett i at vi har en fordel, skal ta mine smertestillende nå snart og jevnlig de neste 2-3 dagene, så håper smertene blir minimale.. Er det noe spesielt jeg må tenke på? Om jeg ikke har så vondt kan jeg kanskje bevege meg litt? Ikke løfte tungt og slikt med tanke på såret, men gå rundt og bevege armene og kroppen litt mer vanlig? Eller skal jeg være helt i ro uavhengig smerte eller ei? Skal prøve å få lagt ut bilde etterhvert:) Hvis det er noen som lurer på noe er det bare å spørre så skal jeg svare etter beste evne:) Ha en fin dag dere fine puppefrøkner
Sweeti Skrevet 2. mars 2011 #16158 Skrevet 2. mars 2011 Hei! Jeg hadde ikke med meg stort, lommeboka, mobilen og bhen. Hadde på meg joggebukse, hettejakke og sko jeg bare kunne tråkke rett i. Skal du bli over på et hotell? For da er det jo litt mer å ha med seg.... Ja det er akkurat det jeg skal:)
loxodonta Skrevet 2. mars 2011 #16159 Skrevet 2. mars 2011 Helt utrolig, ubeskrivelig godt, rart og deilig! Har absolutt ikke gått opp for meg hva som nettopp har skjedd. Gleder meg til å ta av bh i morgen da kompresset skal av, er så spent. En ting er i allfall sikkert, jeg har ikke hengepupper lengre;) Du har nok rett i at vi har en fordel, skal ta mine smertestillende nå snart og jevnlig de neste 2-3 dagene, så håper smertene blir minimale.. Er det noe spesielt jeg må tenke på? Om jeg ikke har så vondt kan jeg kanskje bevege meg litt? Ikke løfte tungt og slikt med tanke på såret, men gå rundt og bevege armene og kroppen litt mer vanlig? Eller skal jeg være helt i ro uavhengig smerte eller ei? Skal prøve å få lagt ut bilde etterhvert:) Hvis det er noen som lurer på noe er det bare å spørre så skal jeg svare etter beste evne:) Ha en fin dag dere fine puppefrøkner Jeg hadde heller ikke direkte vondt de første dagene, mer ubehag, spreng, stikkende smerter, kunne ikke ditt og datt osv. De første dagene går man jo på sterke smertestillende, så man føler seg jo gjerne bra, selv om kroppen egentlig har det litt vondt. Tror uannsett det er lurt å være ganske i ro, så kroppen får de beste forholdene til å hente seg inn igjen. Jeg husker jeg følte meg i så fin form, og tenkte at en liten shoppingtur kan da ikke skade. Men puh! Det tok på. Det ble ikke lange turen gitt. Så nyt dagene på soffan og være tv-slave
ragpride Skrevet 2. mars 2011 #16160 Skrevet 2. mars 2011 Jeg har vært innom ett Apotek 1, men skal prøve å sjekke ut noen fler. Nei, nå er det like før. Jeg både gleder og gruer meg! Men gleder meg mest. . Tenker på pupper HELE tida! Haha.. Er det normalt? Er jo ikke lenge til du skal i operere heller!? Vi kommer til å bli så fiiiiine! Det gjør jeg også! Har skrevet ut en bunke med puppebilder...er så usikker på om det skal bli high profile eller moderat..sukk Men, legen vet jo best...så jeg får stole på han Hvor mye skal du legge inn? Må legge ut oppdattering med en gang du føler deg i form til det :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå