Betty84 Skrevet 28. februar 2011 #16121 Skrevet 28. februar 2011 Nei, fikk bare beskjed om at den burde ha åpningen forran. Tror di fleste her inne bruker Triumph TriAction, en av modellene der har knepping forran om jeg ikke tar helt feil. Cubus har den... Jeg har brukt noe som heter kompresjonsbh, var det jeg ble anbefalt og det får du tak i hos bandasjist.
Gjest halebein Skrevet 28. februar 2011 #16122 Skrevet 28. februar 2011 jeg har faktisk kjøpt 3 bher fra sparkjøp av alle steder, til 69 kr pr stk:) Høres for godt ut til å være sant, men de er faktisk veldig gode:) Kjøpte en hvit og en svart i 75 B og en hvit i 70 b siden jeg er usikker på str jeg kommer til å bli. De skal jo sitte litt stramt. men de har knepping foran, ganske brede stropper, og støtter godt. jeg har prøvd de over push up helvetet mitt, og det ser bra ut. Støtter godt, og med den prisen kunne jeg jo kjåpe flere. greit å ha å bytte. Så har jeg en sports-bh fra før av fra triumf, men med knepping bak, den kan jeg jo bruke senere etter operasjonen, når armene fungerer som de skal igjen:) Nå gleeeeder jeg meg!!! i morgen er det bare 1 uke igjen!!!! juhuuu! Men hvor lang tid tok det fra dere opererte, til dere våknet opp og var klar til å forlate klinikken? Jeg skal opereres 10, og mannen min har et møte kl 12.00. Han lurer på om han rekker å dra på møtet før han skal hente meg. Det skal visstnok vare halvannen time, så han er ferdig ca 13.30...
Frk.L-M Skrevet 28. februar 2011 #16123 Skrevet 28. februar 2011 jeg har faktisk kjøpt 3 bher fra sparkjøp av alle steder, til 69 kr pr stk:) Høres for godt ut til å være sant, men de er faktisk veldig gode:) Kjøpte en hvit og en svart i 75 B og en hvit i 70 b siden jeg er usikker på str jeg kommer til å bli. De skal jo sitte litt stramt. men de har knepping foran, ganske brede stropper, og støtter godt. jeg har prøvd de over push up helvetet mitt, og det ser bra ut. Støtter godt, og med den prisen kunne jeg jo kjåpe flere. greit å ha å bytte. Så har jeg en sports-bh fra før av fra triumf, men med knepping bak, den kan jeg jo bruke senere etter operasjonen, når armene fungerer som de skal igjen:) Nå gleeeeder jeg meg!!! i morgen er det bare 1 uke igjen!!!! juhuuu! Men hvor lang tid tok det fra dere opererte, til dere våknet opp og var klar til å forlate klinikken? Jeg skal opereres 10, og mannen min har et møte kl 12.00. Han lurer på om han rekker å dra på møtet før han skal hente meg. Det skal visstnok vare halvannen time, så han er ferdig ca 13.30... Jeg ble op 12.30, å kan ikke si helt sikkert nåt vi dro derifra, men tror kansje det var hall 4 eller noe sånnt. OP tok 1 1/2 time.
Niliv Skrevet 28. februar 2011 #16124 Skrevet 28. februar 2011 jeg har faktisk kjøpt 3 bher fra sparkjøp av alle steder, til 69 kr pr stk:) Høres for godt ut til å være sant, men de er faktisk veldig gode:) Kjøpte en hvit og en svart i 75 B og en hvit i 70 b siden jeg er usikker på str jeg kommer til å bli. De skal jo sitte litt stramt. men de har knepping foran, ganske brede stropper, og støtter godt. jeg har prøvd de over push up helvetet mitt, og det ser bra ut. Støtter godt, og med den prisen kunne jeg jo kjåpe flere. greit å ha å bytte. Så har jeg en sports-bh fra før av fra triumf, men med knepping bak, den kan jeg jo bruke senere etter operasjonen, når armene fungerer som de skal igjen:) Nå gleeeeder jeg meg!!! i morgen er det bare 1 uke igjen!!!! juhuuu! Men hvor lang tid tok det fra dere opererte, til dere våknet opp og var klar til å forlate klinikken? Jeg skal opereres 10, og mannen min har et møte kl 12.00. Han lurer på om han rekker å dra på møtet før han skal hente meg. Det skal visstnok vare halvannen time, så han er ferdig ca 13.30... Ååååå då må jeg nok på Spar Kjøp en dag. Takk for tips. Jeg klarte fint å bruke armene mine to dager etter opperasjon. Da gjorde jeg alt selv,til og med dagen etter laget jeg middag,hang opp klær,tok ut av oppvaskemaskinen osv. Men jeg er nok en av de heldige :gjeiper: Kanskje fordi jeg har hatt store pupper under 2 graviditeter,så huden har vært så tøyelig før. Jeg hadde time kl.7.30 og ble vekket fra narkosen kl.9.30. og kunne bli hentet kl.10. Men har en mann som er i det trege sjiktet Så ble hentet kl.10.15. Men du får nok være der lengre etterpå visst du ønsker. Jeg ville bare hatt med meg smertestillende då,siden kjøreturen etterpå ikke er så god. Var greit å komme seg hjem før all lokalbedøvelsen gikk ut. Jeg ble veldig godt oppvartet på klinikken etterpå,fikk smørbrød,saft og kaffi.Så mye jeg ville ha. Pakket inn i tepper og varmeposer siden jeg frøs/ristet sånn enn stund etter de vekket meg fra narkosen. I dag er mine pupper en uke Kontroll igjen i morgen,blir spennende.
Frk.L-M Skrevet 28. februar 2011 #16125 Skrevet 28. februar 2011 Da har jeg vært å kjøpt meg silikontape. Skal bytte tape om 1uke, så da skal jeg prøve den. Hun på apoteke sa at man til og med kunne bruke det på gamle arr for å få de finere. Arrene mine ser jo bra ut, men har i det siste vært litt plaget med at microporen klør, også blir jeg veldig rød av den, så regner med det blir bedre med silikontape
VMheltinne Skrevet 1. mars 2011 #16126 Skrevet 1. mars 2011 (endret) Ser at mange anbefaler micropore her. Jeg har vært så mange steder i Trondheim å leita nå, men ingen har den. Noen som vet hvor den er å få tak i? Eventuelt, hvilken apotekkjede? Endret 1. mars 2011 av VMheltinne
ragpride Skrevet 1. mars 2011 #16127 Skrevet 1. mars 2011 Ser at mange anbefaler micropore her. Jeg har vært så mange steder i Trondheim å leita nå, men ingen har den. Noen som vet hvor den er å få tak i? Eventuelt, hvilken apotekkjede? Jeg fant den på apotek1 ihvertfall Nå er det ikke mange dager igjen, gleder du deg?? :D
VMheltinne Skrevet 1. mars 2011 #16128 Skrevet 1. mars 2011 Jeg fant den på apotek1 ihvertfall Nå er det ikke mange dager igjen, gleder du deg?? :D Jeg har vært innom ett Apotek 1, men skal prøve å sjekke ut noen fler. Nei, nå er det like før. Jeg både gleder og gruer meg! Men gleder meg mest. . Tenker på pupper HELE tida! Haha.. Er det normalt? Er jo ikke lenge til du skal i operere heller!? Vi kommer til å bli så fiiiiine!
Coco7 Skrevet 1. mars 2011 #16129 Skrevet 1. mars 2011 Da var det dagen før dagen! Tenk at i morgen på denne tiden, sitter jeg her hjemme med splitter nye pupper.. Kan ikke tro det!! ) Har vært på apoteket å hentet ut det som stod på resepten, skal snart ta min første dusj med Hibiscrub. Har handlet inn en god kosedress som er i vaskemaskinen, og rutetabell for buss er trippeltsjekket! Foreløpig er alt i rute.. Må stå opp klokken 4.15 i natt og ta meg enda en dusj med Hibiscrub før jeg tusler avgårde på holderplassen(kan ikke kjøre inn siden mannen min skal hente..) Var i byen tidligere i dag og prøvde bh'r for morroskyld.. Hehe, tok på meg en 75D som var altfor stor, og gleder meg til neste gang jeg skal prøve samme størrelsen Har mange bilder som jeg skal ta med til kirurgen i morgen, samtidig som jeg ønsker å ta under muskelen dersom det er mulig. Jeg var i grenseland fikk jeg beskjed om, så vi får se hva det blir.. Så lenge det blir et pent resultat er det jo ikke så nøye! Prøver å ikke tenke så mye på hva som skal skje siden jeg ikke klarer å konsentrere meg om noe annet dersom jeg gjør det:) Er fryktelig spent!! )) Oppmøte 7.15 med OP-start 8.30.. Noen som har noen siste tips eller gode råd?? mottas med takk!
Jenny A Skrevet 1. mars 2011 #16130 Skrevet 1. mars 2011 Da var det dagen før dagen! Tenk at i morgen på denne tiden, sitter jeg her hjemme med splitter nye pupper.. Kan ikke tro det!! ) Har vært på apoteket å hentet ut det som stod på resepten, skal snart ta min første dusj med Hibiscrub. Har handlet inn en god kosedress som er i vaskemaskinen, og rutetabell for buss er trippeltsjekket! Foreløpig er alt i rute.. Må stå opp klokken 4.15 i natt og ta meg enda en dusj med Hibiscrub før jeg tusler avgårde på holderplassen(kan ikke kjøre inn siden mannen min skal hente..) Var i byen tidligere i dag og prøvde bh'r for morroskyld.. Hehe, tok på meg en 75D som var altfor stor, og gleder meg til neste gang jeg skal prøve samme størrelsen Har mange bilder som jeg skal ta med til kirurgen i morgen, samtidig som jeg ønsker å ta under muskelen dersom det er mulig. Jeg var i grenseland fikk jeg beskjed om, så vi får se hva det blir.. Så lenge det blir et pent resultat er det jo ikke så nøye! Prøver å ikke tenke så mye på hva som skal skje siden jeg ikke klarer å konsentrere meg om noe annet dersom jeg gjør det:) Er fryktelig spent!! )) Oppmøte 7.15 med OP-start 8.30.. Noen som har noen siste tips eller gode råd?? mottas med takk! Oj,oj, ja skjønner du er spent nå ja! Sitter her grønn av misunnelse Send bilde av før og etter på pm da, om du vil!Det er en 75D du regner med å ende opp med? Hvor mye skulle du legge inn igjen? Godt å ha operasjon så tidlig på dagen da. Blir ikke så slitsomt med faste og sånt. Dersom man er i grenseland om over og under muskel ville jeg hatt under. Dersom du blir tynnere vil jo det bli penest. Spørs jo litt hva slags look man er ute etter. under muskel gir mindre synlig kant. Masse lykke til! Håper du slipper masse smerte! Spent på å få høre om hvordan det har gått:)
heipåådeg Skrevet 1. mars 2011 #16131 Skrevet 1. mars 2011 Da har jeg vært på konsultasjon. Legen fortalte at hun ville legge det over muskelen til meg (selv om jeg spiller håndball. Hun mente under ville kutte store deler av muskelen til meg) Det skal legges inn 300 gr, moderant profil, implantat med ru overflate. Hun fortalte at jeg hadde nok brystvev til dette. Vil ende opp med en full C, har nå en liten A. De ville også ta snittet rundt brystvorten fordi det ville bli mindre synlig til meg, selv hellet jeg mer til i brystfolden, men det er fordi jeg alltid har trodd det har vært mest vanlig. Satser på at legen vet best. Jeg er super spent. Skal opereres 7 april. Fikk beskjed om å kjøpe FILA sportsbh med åpning foran fordi Triumph hadde gått ut (eller sluttet å prod. det de anbefalte?) Jeg er spent.
Lillefy Skrevet 1. mars 2011 #16132 Skrevet 1. mars 2011 Tror di fleste her inne bruker Triumph TriAction, en av modellene der har knepping forran om jeg ikke tar helt feil. Cubus har den... Jeg har brukt noe som heter kompresjonsbh, var det jeg ble anbefalt og det får du tak i hos bandasjist. Ok Takk for svar! Var innom en undertøysbutikk i dag og kjøpte sportsbh men lurer på om jeg kjøpte for liten cup... Kjøpte 70D. Er 70A-B nå. Når jeg prøvde den hjemme så var det ikke sååå mye å gå på. Hvor stramt skal den egentlig sitte?
Gjest halebein Skrevet 1. mars 2011 #16133 Skrevet 1. mars 2011 Ååååå då må jeg nok på Spar Kjøp en dag. Takk for tips. Jeg klarte fint å bruke armene mine to dager etter opperasjon. Da gjorde jeg alt selv,til og med dagen etter laget jeg middag,hang opp klær,tok ut av oppvaskemaskinen osv. Men jeg er nok en av de heldige :gjeiper: Kanskje fordi jeg har hatt store pupper under 2 graviditeter,så huden har vært så tøyelig før. Jeg hadde time kl.7.30 og ble vekket fra narkosen kl.9.30. og kunne bli hentet kl.10. Men har en mann som er i det trege sjiktet Så ble hentet kl.10.15. Men du får nok være der lengre etterpå visst du ønsker. Jeg ville bare hatt med meg smertestillende då,siden kjøreturen etterpå ikke er så god. Var greit å komme seg hjem før all lokalbedøvelsen gikk ut. Jeg ble veldig godt oppvartet på klinikken etterpå,fikk smørbrød,saft og kaffi.Så mye jeg ville ha. Pakket inn i tepper og varmeposer siden jeg frøs/ristet sånn enn stund etter de vekket meg fra narkosen. I dag er mine pupper en uke Kontroll igjen i morgen,blir spennende. Åh så bra at det har gått så greit for deg. Håper også at jeg slipper så mye smerter. Legger også over musker, ca 300 gram, og har vært oppe i c da jeg ammet/var gravid, så de har vært tøyd bra før. Jeg bor 3 timer unna sykehuset, så jeg og mannen min skal luxe oss på hotell en natt etter operasjonen før vi drar hjem til barna. Jeg gleder meg...og en uke fra nå så skal jeg feire kvinnedagen med brask og bram:) Jeg ser i dag at jeg nesten må barrikadere meg inn på soverommet dersom jeg skal få fred etter operasjonen. Ungene hopper og klatrer og herjer på meg hele tiden. Jeg prøver å strikke noe, men det er nyttesløst når de er våkne, for de skal opp på fanget og på ryggen min og gudene vet, hele tiden:) Eldste mann forstår nok at jeg må ha ro, men de to minste tror jeg nesten må settes i bånd dersom de skal holde seg unna:) SÅ nå gjenstår det bare to ting før op... 1) kjøpe inn resepttingene 2) sukk...fortelle svigermor om dette... Hun som stakkars tror hun skal passe barna fordi vi skal på kjærlighetstur/hotellferie i "storbyen"...ja ja...
heipåådeg Skrevet 1. mars 2011 #16134 Skrevet 1. mars 2011 Åh så bra at det har gått så greit for deg. Håper også at jeg slipper så mye smerter. Legger også over musker, ca 300 gram, og har vært oppe i c da jeg ammet/var gravid, så de har vært tøyd bra før. Jeg bor 3 timer unna sykehuset, så jeg og mannen min skal luxe oss på hotell en natt etter operasjonen før vi drar hjem til barna. Jeg gleder meg...og en uke fra nå så skal jeg feire kvinnedagen med brask og bram:) Jeg ser i dag at jeg nesten må barrikadere meg inn på soverommet dersom jeg skal få fred etter operasjonen. Ungene hopper og klatrer og herjer på meg hele tiden. Jeg prøver å strikke noe, men det er nyttesløst når de er våkne, for de skal opp på fanget og på ryggen min og gudene vet, hele tiden:) Eldste mann forstår nok at jeg må ha ro, men de to minste tror jeg nesten må settes i bånd dersom de skal holde seg unna:) SÅ nå gjenstår det bare to ting før op... 1) kjøpe inn resepttingene 2) sukk...fortelle svigermor om dette... Hun som stakkars tror hun skal passe barna fordi vi skal på kjærlighetstur/hotellferie i "storbyen"...ja ja... 300 Gr over muskel, hvor stort blir det ca? Det var det de anbefalte til meg og Jeg synes en fyldig C høres bra ut, men mange sier at man ofte skulle ønske de fikk litt mer ?
Gjest halebein Skrevet 1. mars 2011 #16135 Skrevet 1. mars 2011 Da var det dagen før dagen! Tenk at i morgen på denne tiden, sitter jeg her hjemme med splitter nye pupper.. Kan ikke tro det!! ) Har vært på apoteket å hentet ut det som stod på resepten, skal snart ta min første dusj med Hibiscrub. Har handlet inn en god kosedress som er i vaskemaskinen, og rutetabell for buss er trippeltsjekket! Foreløpig er alt i rute.. Må stå opp klokken 4.15 i natt og ta meg enda en dusj med Hibiscrub før jeg tusler avgårde på holderplassen(kan ikke kjøre inn siden mannen min skal hente..) Var i byen tidligere i dag og prøvde bh'r for morroskyld.. Hehe, tok på meg en 75D som var altfor stor, og gleder meg til neste gang jeg skal prøve samme størrelsen Har mange bilder som jeg skal ta med til kirurgen i morgen, samtidig som jeg ønsker å ta under muskelen dersom det er mulig. Jeg var i grenseland fikk jeg beskjed om, så vi får se hva det blir.. Så lenge det blir et pent resultat er det jo ikke så nøye! Prøver å ikke tenke så mye på hva som skal skje siden jeg ikke klarer å konsentrere meg om noe annet dersom jeg gjør det:) Er fryktelig spent!! )) Oppmøte 7.15 med OP-start 8.30.. Noen som har noen siste tips eller gode råd?? mottas med takk! Ingen gode råd, dette går nok fint! MEN vil bare ønske deg lykke lykke til!!!!!!
VMheltinne Skrevet 1. mars 2011 #16136 Skrevet 1. mars 2011 Da har jeg vært på konsultasjon. Legen fortalte at hun ville legge det over muskelen til meg (selv om jeg spiller håndball. Hun mente under ville kutte store deler av muskelen til meg) Det skal legges inn 300 gr, moderant profil, implantat med ru overflate. Hun fortalte at jeg hadde nok brystvev til dette. Vil ende opp med en full C, har nå en liten A. De ville også ta snittet rundt brystvorten fordi det ville bli mindre synlig til meg, selv hellet jeg mer til i brystfolden, men det er fordi jeg alltid har trodd det har vært mest vanlig. Satser på at legen vet best. Jeg er super spent. Skal opereres 7 april. Fikk beskjed om å kjøpe FILA sportsbh med åpning foran fordi Triumph hadde gått ut (eller sluttet å prod. det de anbefalte?) Jeg er spent. Jeg har venta spent på åssen det gikk med deg idag. Det er nok mulig du har snakka med samme kirurg som meg. Alt du forteller hørtes veldig kjent ut. Hun anbefalte også rundt brystvortene, fordi det kom til å gi best resultat. Så spennende!!
Gjest halebein Skrevet 1. mars 2011 #16137 Skrevet 1. mars 2011 300 Gr over muskel, hvor stort blir det ca? Det var det de anbefalte til meg og Jeg synes en fyldig C høres bra ut, men mange sier at man ofte skulle ønske de fikk litt mer ? Jeg har veldig lite utgangspunkt,og vil ha en full B. Da måtte jeg ta 280-300 gram. Vet ikke hva slags utg.pkt du har? Tror det varierer veldig etter hvordan du ser ut fra før. Jeg har veldig bred brystkasse, og derfor vil nok ikk 300 se så stort ut, moderat profil. men 300 gram på ei smal jente, høyprofil vil nok se større ut.
VMheltinne Skrevet 1. mars 2011 #16138 Skrevet 1. mars 2011 Da var det dagen før dagen! Tenk at i morgen på denne tiden, sitter jeg her hjemme med splitter nye pupper.. Kan ikke tro det!! ) Har vært på apoteket å hentet ut det som stod på resepten, skal snart ta min første dusj med Hibiscrub. Har handlet inn en god kosedress som er i vaskemaskinen, og rutetabell for buss er trippeltsjekket! Foreløpig er alt i rute.. Må stå opp klokken 4.15 i natt og ta meg enda en dusj med Hibiscrub før jeg tusler avgårde på holderplassen(kan ikke kjøre inn siden mannen min skal hente..) Var i byen tidligere i dag og prøvde bh'r for morroskyld.. Hehe, tok på meg en 75D som var altfor stor, og gleder meg til neste gang jeg skal prøve samme størrelsen Har mange bilder som jeg skal ta med til kirurgen i morgen, samtidig som jeg ønsker å ta under muskelen dersom det er mulig. Jeg var i grenseland fikk jeg beskjed om, så vi får se hva det blir.. Så lenge det blir et pent resultat er det jo ikke så nøye! Prøver å ikke tenke så mye på hva som skal skje siden jeg ikke klarer å konsentrere meg om noe annet dersom jeg gjør det:) Er fryktelig spent!! )) Oppmøte 7.15 med OP-start 8.30.. Noen som har noen siste tips eller gode råd?? mottas med takk! LYKKE TIL!!!
Coco7 Skrevet 1. mars 2011 #16139 Skrevet 1. mars 2011 Tusen takk alle sammen ) Er veldig spent, til dere som har spurt kan jeg godt sende bilde.. Bare jeg finner ut hvordan jeg gjør det:) Blir vel en dag formen er grei da.. Nå er det snart tid for min andre dusj, de to første tablettene, litt mat, søvn og en dusj til! Teller ned timene.. Vurderer litt å kanskje gå opp en str, skal høre hva legen mener i morgen.. Som alle andre her sier er det bedre å ta litt mer, så vi får se. Planen foreløpig er 370 i ene og 320/50 i andre, over muskel, anatomiske høyprofil. Noen som vet om anatomiske høyprofil er veldig smale i fasongen??
Ready Skrevet 1. mars 2011 #16140 Skrevet 1. mars 2011 Hei hei Gratulere til alle med nye pupper og lykke til til dere som er på vei til å få det:) Mine er 2 mnd nå og er så og si smertefri.. Men skal nbegynne å ta litt solarium, noen som har tips til hvordan dere dekker til arrene?Jeg skal også til Gran Canaria om 2 uker.. Jeg teiper fortsatt og skal ha sun blokk på arrene..Men sikkert et dumt spm - men er det nok med teip, sunblokk oppå teipen og bikini? Jeg trenger ikke noen flere "triks"? Vanskelig å finne bikini som dekker teipen!!!!!!Fy da! Og Bh!!Hvor finner jeg det? Jeg bruker i følge damen som målte meg på Change 65E, og de jeg har kjøpt i 70D(som er det minste og største eg får tak i her i områedt) er for lite..Brystvorten "faller" ut, noe som ikke er så gøy siden det kan av og til vise gjennom klærne... GLED DERE JENTER!Hææærlig å ha pupper!!!Og jeg tok 310, er 60kilo, 175cm.Ingen som ser det - "åå du har jo fått litt større pupper etter du sluttet å røyke ser jeg".Jada det har jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå