Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Aha :) Da må jeg høre med deg. Ettersom jeg har forstått går Stokkan i 95% av tilfellene inn via brystvortene. Er så usikker på hva jeg bør gjøre!? Kan jeg få spørre hva du skal? Blir det store arr da montro? :klo:

Jeg skal ta snittet i folden. Min kirurg jobber ikke på Stokkan til vanlig, er bare step in for en av de andre kirurgene. Og han synes det er penere med arret der så da blir det det :)

Endret av Lillefy
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De ble veldig pene! Hvor mye har du lagt inn ? :klemmer:

Takk! Jeg la inn 330 runde moderat profil over muskel.

Skrevet

Får jeg ca et slikt resultat blir jeg førnøyd. Jeg har ca samme utgangspunkt som denne dama. Jeg er 61,5 kg og 170 høy. Planen er å legge inn 375. Fineste puppene jeg har sett på nett så langt..haha, og nå har jeg sett en del i det siste..hehe ;)

http://www.realself.com/photo/275508?offset=209&topic_id=46666

Helt enig!!!!! Jeg har også sånn ca. samme utgangspunkt :danse:

Skrevet

Det er godt å høre! :) Kirurgen sa at arret blir nesten usynlig, siden man gjør det i overgangen, som du beskriver selv. Men tenkte at det var greit og spørre deg i tillegg. :gjeiper:

skjønner! har hatt min del spørsmål her inne jeg også! var utrolig godt å ha alle sammen her inne før selve inngrepet! bare støttende folk i samme situasjon!:) åsså kan man spørra om ALT uten å føle seg dum:) Gled deg! du kommer til å bli superfornøyd! :klemmer:

Skrevet

Godt å høre ! Hvor mye la du inn ?høyde og vekt?

Hei igjen! Bedre sent enn aldri med svar ikke sant? Litt mye jobb for tiden her assa:P hehe.

Jeg er 164 og veide vel rundt 50kg når jeg opererte=) Har blitt litt flere kg siden jeg opererte på grunn av at jeg slutta å røyke :P hehe. La inn 265 under muskel. Det var det jeg hadde plass til der og da=) hehe.

Skrevet

Hei! Gratulerer med halvtårsdag! :) Misunner deg veldig. Jeg må vente i hele 7 mndr til :S

Hva hadde du som utgangspunkt i bh-størrelse, vekt og høyde da? Hvor mye la du inn, over eller under muskel og hvilken profil? Ser gjerne bilder både før, rett etter og frem mot i dag :)Jeg tror det ligger an til enten 350 eller 375 under muskel, moderat profil her. Er selv 170 høy og 61kg, har 75A i bh, men bruker 75 b i bh med innlegg ;) Har fått 2 barn.

Hei :) Takk for det :) Hvorfor må du vente 7 måneder? :O

Jeg brukte feil bh-str før operasjonen, så jeg vet ikke hva jeg skal svare på det :P Nå er jeg hvertfall 65H :O Ifølge Change. Men føler 70E/F kanskje er bedre.

Jeg er 173 høy og veier 65 kg.

La inn 325 under muskelen, moderat profil. Her kan du se før og etter bilder.. Etterbilde ble tatt i desember, så det er en liten stund siden.. skal prøve å få lagt ut et oppdatert bilde senere :)

post-36560-0-76161800-1298883302_thumb.jpost-36560-0-92381200-1298883310_thumb.j

Skrevet

Hei :) Takk for det :) Hvorfor må du vente 7 måneder? :O

Jeg brukte feil bh-str før operasjonen, så jeg vet ikke hva jeg skal svare på det :P Nå er jeg hvertfall 65H :O Ifølge Change. Men føler 70E/F kanskje er bedre.

Jeg er 173 høy og veier 65 kg.

La inn 325 under muskelen, moderat profil. Her kan du se før og etter bilder.. Etterbilde ble tatt i desember, så det er en liten stund siden.. skal prøve å få lagt ut et oppdatert bilde senere :)

post-36560-0-76161800-1298883302_thumb.jpost-36560-0-92381200-1298883310_thumb.j

Kjempeflott resultat!!

Jeg må vente sånn at det passer at mannen passer barna, ingen annen grunn:S

70 E/F? endte du med så stor bh-størrelse ved å legge inn 325? Synes jo ikke puppene dine ser ut som en E eller F. Tenkte kanskje en c jeg! Nå ble jeg litt engstelig for at 375ml blir mye på meg. Kirurgen mente det ville bli en C.

Skrevet

Jeg skal ta snittet i folden. Min kirurg jobber ikke på Stokkan til vanlig, er bare step in for en av de andre kirurgene. Og han synes det er penere med arret der så da blir det det :)

Aha :)

Kunne ønske det var et fasitsvar på hva som er beste løsning, og så ble det sånn. :gjeiper:. Men det lønner seg vel å lytte til kirurgen vil jeg tro, og deg selv så klart!

Skrevet

Kjempeflott resultat!!

Jeg må vente sånn at det passer at mannen passer barna, ingen annen grunn:S

70 E/F? endte du med så stor bh-størrelse ved å legge inn 325? Synes jo ikke puppene dine ser ut som en E eller F. Tenkte kanskje en c jeg! Nå ble jeg litt engstelig for at 375ml blir mye på meg. Kirurgen mente det ville bli en C.

Hvis jeg skal bruke en C, så må det bli 80C. 80 er for stort rundt for meg. Jeg har en 75DD, og syns den såvidt dekker brystvortene mine, og den er for stor rundt. Ergo, 70E/F er passelig. Jeg har også en 65H som Change anbefalte, og den er perfekt. Kanskje bittelitt stram rundt.

Men kirurgen min sa jeg ville få en C. Men jeg skjønner ikke hvilken C det er han mener.. C blir for lite, om jeg skulle brukt en 70C.

Husk nå at jo mindre du har rundt, jo større cup har du, og det er forskjellig fra merke til merke.

Skrevet

noen som har tips til ømme/numne brystvorter..?

Begynner å få tilbake føligheten, men det blir litt ømt mot stoffet i bh-en..

Har snittet under brystet, så det skulle vel ikke spille noen rolle hva jeg bruker..

Skrevet

noen som har tips til ømme/numne brystvorter..?

Begynner å få tilbake føligheten, men det blir litt ømt mot stoffet i bh-en..

Har snittet under brystet, så det skulle vel ikke spille noen rolle hva jeg bruker..

Lånte meg noen ullinnlegg jeg da.... eller finn noe mykt å legge mellom brystet og bh`en. Funket hos meg ihvertfall :)

Skrevet

Lånte meg noen ullinnlegg jeg da.... eller finn noe mykt å legge mellom brystet og bh`en. Funket hos meg ihvertfall :)

Etter hva jeg har lest på forumet før skal det ikke være bra å dekke til brystvortene så mye. Siden de må bli vant med det. Ihvertfall noe slik jeg har lest baki her.

Selv har jeg kjempe følsomme brystvorter nå, auuu.. :sjenert:

Skrevet

Et litt random spørsmål utenom pupper: Noen som trener på elixia? Tror jeg skal melde meg inn på det nå. Men litt usikker. Får rabatt.. Så må betale 400 kr i mnd, å ikke 600 kr i mnd på ett år. Så tenker det er verdt det. Hvis jeg går da. Bare kjedelig jeg må vente med å gå pga puppene :fnise:

Skrevet

Et litt random spørsmål utenom pupper: Noen som trener på elixia? Tror jeg skal melde meg inn på det nå. Men litt usikker. Får rabatt.. Så må betale 400 kr i mnd, å ikke 600 kr i mnd på ett år. Så tenker det er verdt det. Hvis jeg går da. Bare kjedelig jeg må vente med å gå pga puppene :fnise:

Jeg trener på Elixia, og har trent der siden desember, dvs ikke så lenge.

Men siden jeg skal ha op i slutten av mars, tenkte jeg å ''fryse'' abbonomentet frem til jeg kan begynne å trene igjen :) Så slipper jeg å ''miste'' tiden der jeg har for den gode prisen!

Skrevet

Noen som har en sportsbh å anbefale? :)

Og hvilken tape bør jeg kjøpe og hvilken bredde?

Skrevet

Etter hva jeg har lest på forumet før skal det ikke være bra å dekke til brystvortene så mye. Siden de må bli vant med det. Ihvertfall noe slik jeg har lest baki her.

Selv har jeg kjempe følsomme brystvorter nå, auuu.. :sjenert:

"Bytter" jo bare ut det stive stoffet i sportsbhen litt da. Min PK sa ihvertfall at det ikke var noe problem. Og ei venninde som har tatt brystreduksjon (snitt rundt brystvorten og loddrett ned) fikk det anbefalt av sin PK. Han mente at det var bra å gjøre det så huden brukte tid på å lege seg, og ikke fokusere på friksjonssmertene.

Sikkert forskjellig fra sted til sted, men jeg brukte ullinlegg i 2 dager og var kvitt smertene :)

Skrevet

Noen som har en sportsbh å anbefale? :)

Og hvilken tape bør jeg kjøpe og hvilken bredde?

Har ikke klinikken anbefalt deg en da?

Tapen er micropore, den smaleste...

Skrevet

Oppdaterte lista.

3 mars: VMheltinne

4.mars: Ragpride ,25 år, 178 cm, 67 kg, 80 liten C fra før .

Skal legge inn til en stor C/kanskje liten D.Ikke avgjort under eller over muskel. Men håper på over muskel siden jeg har litt "pupp" fra før.Gjør det kun for å "fylle opp" øvre del av bryst.Legen tenker high profile, jeg holder en knapp på medium. Skal ta innsiden/utsiden av lårene samtidig.

1 barn fra før, ikke planer om flere med det første

7.mars: Kalia 24år, 174cm, 65kg, 75a liten fra før. ska legga inn 240 kansje litt mar, under muskel, lav profil tror eg,men ska spør om kansje moderat heller hmm, amatomiske, colosseum klinikken i stavanger

8.mars: Halebein

31 år gml, 157 cm høy, 47 kg, 75 liten A fra før - vil ha full B etter op. Skal legge inn ca 300 ml over muskel, moderat profil, på Tromsø private sykehus. Må kanskje legge til at jeg har ammet 3 barn, og nei, vi har IKKE planer om flere:)

17.mars: Sinne

18 mars: Berryme

21 år, 166 høy, 52 kg. 70 A fra før, vil gjerne få en full C.

Skal legge inn 310 ml, under muskel, moderat profil. Colosseum klinikken i Oslo. Ingen barn, ingen planer om det heller.

23 mars: Lillefy

22 år, 162 høy, 48 kg, 70B nå og ønsker en full C-liten D. Skal legge inn 260-280 cc høy profil, under muskel på Klinikk Stokkan i Trondheim. Har ammet to barn og skal fylle opp slappe ammepupper!

29.april: Jazne 23 år gammel,158 cm høy,47 kg. 75A nå,fyller ikke ut bh'n engang,vil ha B elle liten C. Kommer til å få lagt inn 265 cc eller max 280 cc , under muskel moderat profil på Nobel Clinic i Oslo. Har ammet 1 barn, ingen planer om flere barn på en god stund!

18. Mai: Enne

Skrevet

Har ikke klinikken anbefalt deg en da?

Tapen er micropore, den smaleste...

Nei, fikk bare beskjed om at den burde ha åpningen forran.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...