Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg opererte for 8 dager siden på nobel! dagen etter skal du som sagt bare ta av sportsbhen og bandasjene, ( bandasjene sitter gansk løst så det er null anstrengelse) så skal u bare stå foran speilet og sjekke om de ser like store og kjennes like ut. så ringer dem og spørr, og da spørr dem om akkurat det og om du er kvalm og litt forsjellig, så sier dem, ring inn og besill sånn halvtårskontroll.., men når du ligger på oppvåkningen så får du med deg hefte med masse nyttig med deg hjem, ang klokkeslett du skal ta tabletter og hva du skal ta og hva dem hjelper mot. ang dusjing. når du skal ta av teipen. trenig. uke 1 uke 2 . bading. .. masse nyttig! lurer jeg på noe så ser jeg bare i den :)

ok :)

hadde egentlig tenkt å reise rett hjem, men pga avstanden ville de at jeg skulle ta inn på hotell så da spiller det jo ikke så veldig stor rolle, men tusen takk for svar :)

hvem ble du operert av ?

Videoannonse
Annonse
Gjest halebein
Skrevet

I sports BH har jeg 75B,men når jeg prøvde en av de jeg hadde ¨år jeg gikk gravid så passet den.Og det er 70C :jepp:

Og visst de ikke krymper voldsom så er jeg veldig fornøyd.

Kjempefint resultat!!! Akkurat sånn vil jeg også ha! Ikke superstore, men fyldige og spretne:) Gratulerer med nytt puppestell:)

Skrevet

Ok :) har iallefall bestillt hotel, så da får jeg bare høre da jeg kommer den 17 :) er fortsatt litt uvirkelig, jeg kunne nok stått å sett på meg selv i evigheter i går med innleggene i bh'n :fnise:

Jeg skal bli operert at Dr. Amland tenker jeg, det var han jeg var på konsultasjon hos :) Hvem var du hos?

Jeg var hos Morten Haug, å er veldig fornøyd med han. Dr. Amland er helt sikkert også kjempeflink. Dem har jo et godt rykte på seg den klinikken så :)

Skrevet

Jeg var hos Morten Haug, å er veldig fornøyd med han. Dr. Amland er helt sikkert også kjempeflink. Dem har jo et godt rykte på seg den klinikken så :)

Jeg gleder meg veldig iallefall :P nedtellingen har begynt :popcorn:

Skrevet

hei hei! Jeg ble operert seint på mandag, 4 døgn siden jeg dro hjem nå.. Og fyyy f**n for en slitsom tid! Lå hos ei venninde i oslo fram til onsdag, og fløy sammen med henne til trondheim på onsdag kveld. Har ikke vært skikkelig oppegående før i dag, null søvn det første døgnet, så jeg dopet meg nok til å få sove andre natten.. i tillegg til at det har vært mye vondt! våknet etter operasjonen med intense smerter, og det varte og rakk ut i døgn 1-2-3. Flittig bruk av smertestillende!:)

Tror jeg er en av de uheldige som har hatt så mye smerter, men det kan henge sammen med at jeg hadde influensa og enda var på bedringes vei når jeg ble operert, kroppen har nok slitt litt med å bli bra på flere måter. Så om du er småsyk, utsett operasjonen, dagens tips ;)

Ble 260g under muskelen, moderatprofil. har vært så slapp at jeg ikke har sett skikkelig på resultatet enda.. :sjenert:

men i morgen får jeg dusje, gleeder meg, og da får jeg vel sett.. litt redd fordi jeg synes de er litt langt fra hverandre :sukk:

burde vel gått for moderat plus/ høy for at det skulle blitt mer "kløft" av det..

Mine ordre er å bytte tapen 10-12 dager etter, så max en gang i uka. så noen anbefalte scanpore tape? svigerinna mi som har "etåringer" nå angrer på at hun byttet for tidlig og ofte, og synes arret er mer synlig enn det kunne vært, så jeg skal prøve å holde meg til det.

Så noen hadde spm ang trening, det jeg er blitt rådet til er å oppta lett trening, sykling etc etter 6 uker, aerobic og vektløfting noe senere (ca 3 mnd) og da lytte til kroppen så jeg ikke gjør noe som ikke føles rikitg.

Skrevet

hei hei! Jeg ble operert seint på mandag, 4 døgn siden jeg dro hjem nå.. Og fyyy f**n for en slitsom tid! Lå hos ei venninde i oslo fram til onsdag, og fløy sammen med henne til trondheim på onsdag kveld. Har ikke vært skikkelig oppegående før i dag, null søvn det første døgnet, så jeg dopet meg nok til å få sove andre natten.. i tillegg til at det har vært mye vondt! våknet etter operasjonen med intense smerter, og det varte og rakk ut i døgn 1-2-3. Flittig bruk av smertestillende!:)

Tror jeg er en av de uheldige som har hatt så mye smerter, men det kan henge sammen med at jeg hadde influensa og enda var på bedringes vei når jeg ble operert, kroppen har nok slitt litt med å bli bra på flere måter. Så om du er småsyk, utsett operasjonen, dagens tips ;)

Ble 260g under muskelen, moderatprofil. har vært så slapp at jeg ikke har sett skikkelig på resultatet enda.. :sjenert:

men i morgen får jeg dusje, gleeder meg, og da får jeg vel sett.. litt redd fordi jeg synes de er litt langt fra hverandre :sukk:

burde vel gått for moderat plus/ høy for at det skulle blitt mer "kløft" av det..

Mine ordre er å bytte tapen 10-12 dager etter, så max en gang i uka. så noen anbefalte scanpore tape? svigerinna mi som har "etåringer" nå angrer på at hun byttet for tidlig og ofte, og synes arret er mer synlig enn det kunne vært, så jeg skal prøve å holde meg til det.

Så noen hadde spm ang trening, det jeg er blitt rådet til er å oppta lett trening, sykling etc etter 6 uker, aerobic og vektløfting noe senere (ca 3 mnd) og da lytte til kroppen så jeg ikke gjør noe som ikke føles rikitg.

Gratulerer med nye pupper! :sexy: Kjedelig å få så mye smerter da, men som du sier er det nok ikke så bra å ha influensa i kroppen når man skal opereres :)

Så du angrer litt på at du ikke tok høy profil? Jeg skal ha 240 g moderat profil under muskel ELLER 260-280 g høy profil, er så utrolig i tvil!

Legg gjerne ut bilde av resultatet :)

Gjest halebein
Skrevet

Gratulerer!!! Synd du har hatt så vondt, håper det bedrer seg for deg, og at du får nyte puppetiden fremover. Og takk for gode tips! Jeg skal ta det samme som deg, lurer derfor på hvilket utgangspunkt du hadde. Hvilken str var du før? Lurer også på hvilken tape som er best ab scanpore og micropore? synes å ha hørt at en av dem puster dårligere enn den andre, men husker ikke hvilken nå. Nå gruuugleder jeg meg. Dagene tikker avgårde, og nå nærmer det seg min dato, 8.mars:) Kvinnedagen kommer nok alltid til å bety noe spesielt for meg heretter:)

Kanskje du legger ut bilde etterhvert? Hadde værtfint å sett, siden vi skal ha samme str på innlegg/samme profil.

Skrevet (endret)

Gratulerer!!! Synd du har hatt så vondt, håper det bedrer seg for deg, og at du får nyte puppetiden fremover. Og takk for gode tips! Jeg skal ta det samme som deg, lurer derfor på hvilket utgangspunkt du hadde. Hvilken str var du før? Lurer også på hvilken tape som er best ab scanpore og micropore? synes å ha hørt at en av dem puster dårligere enn den andre, men husker ikke hvilken nå. Nå gruuugleder jeg meg. Dagene tikker avgårde, og nå nærmer det seg min dato, 8.mars:) Kvinnedagen kommer nok alltid til å bety noe spesielt for meg heretter:)

Kanskje du legger ut bilde etterhvert? Hadde værtfint å sett, siden vi skal ha samme str på innlegg/samme profil.

jeg er 159 og på operasjonsdagen ble jeg veid inn til 48 kg. var noe mellom 70-75A (25, ingen barn). Spent på å se hvilken str jeg er nå.

har ikke sett resultatet uten sportsbh enda.. men den typen bh jeg fikk med fra klinikken er av type bestemor, løs, uformelig og jeg får skikkelig trekant tut-tut pupper med den på.. :fnise: flere som føler at puppene har pekt mye ut til siden like etter? er så redd de ikke skal normalisere seg i det hele tatt :/

gjerne post bilder som viser framgang over uker.. :sjenert:

håper det ser bedre ut enn det jeg frykter, skal vurdere å ta et bilde om jeg blir positivt overasket av resultatet.

hvilken type sports-bh har dere andre brukt den første tiden? har inntrykk av at flesteparten har ganske trange bh-er som presser ned og på plass? Jeg skal bruke brystbånd i 14-dager sammen med denne bestemorbhen som ikke skal stramme eller løfte noe.. skjønner ikke hvordan det skal gjøre formen bra..?

Håper noen svarer ang anbefaling av tape :) og jeg så noen anbefalte plasterlimfjerner??

Lillefy: slik jeg ser resultatet nå angrer jeg på at jeg ikke tok moderat-plus eller høy.. men det er vel min egen feil.. jeg vil jo ha et naturlig resultat, men fremdeles litt kløft.. men jeg sa vel ikke så mye om viktigheten av litt kløft til kirurgen, så han fremmet det som ville se mest mulig naturlig ut..

Endret av just me
Skrevet

Hadde morten haug jeg også! Veldig fornøyd!

Skrevet

Mener at micropore er den som er best.

Skrevet (endret)

Mener at micropore er den som er best.

Yep, micropore er den beste! Har nok blitt nevnt her at scanpore skal puste dårligere. På Nobel ivertfall, får du nettopp micropore med deg. Viss du bruker micropore, tviler jeg på at det blir noe problem med at det henger lim igjen, ivertfall ikke noe som ikke kan fjernes med bare vann.

Angående BH- tipper dere prater om triumph triaction, som er den man får på de fleste klinikkene. Gir vannvittige tute-bestemorpupper... Men den er god, i og med at den støtter hele veien, da særlig hele puppen. Mange sportstopper som ikke har formsydde cuper. Ellers bør den sitte og støtte bra, og ikke gi noe form for push (du vil jo at såret skal gro akkurat der det er, og gi såret de beste forutsetningene for å heles bra)

Mine pupper så ikke ut i den Bhen... særlig pga hevelse over det hele, og da særlig på sidene... Men det kommer seg! Lett for meg å si nå (shit, snart halvtårsdag!!!!), men puppene forandrer seg hele tiden, og de blir bare bedre og bedre :rodmer:

Endret av loxodonta
Skrevet

Jeg har også hørt at micropore puster bedre en scanpore! :) har hørt litt om silikontape? Men denne har jeg null informasjon om. Tror også det finnes silketaip. Har noen informasjon on de to siste?:)

Skrevet

Yep, micropore er den beste! Har nok blitt nevnt her at scanpore skal puste dårligere. På Nobel ivertfall, får du nettopp micropore med deg. Viss du bruker micropore, tviler jeg på at det blir noe problem med at det henger lim igjen, ivertfall ikke noe som ikke kan fjernes med bare vann.

Angående BH- tipper dere prater om triumph triaction, som er den man får på de fleste klinikkene. Gir vannvittige tute-bestemorpupper... Men den er god, i og med at den støtter hele veien, da særlig hele puppen. Mange sportstopper som ikke har formsydde cuper. Ellers bør den sitte og støtte bra, og ikke gi noe form for push (du vil jo at såret skal gro akkurat der det er, og gi såret de beste forutsetningene for å heles bra)

Mine pupper så ikke ut i den Bhen... særlig pga hevelse over det hele, og da særlig på sidene... Men det kommer seg! Lett for meg å si nå (shit, snart halvtårsdag!!!!), men puppene forandrer seg hele tiden, og de blir bare bedre og bedre :rodmer:

hørtes veeldig betryggende ut for en som er helt nyoperert, takk! :D

Skrevet

Ser det er mange som spør etter bilder her nå, så legger ut på nytt. Etterbildet er fra 3 uker etter op

De ble veldig pene! Hvor mye har du lagt inn ? :klemmer:

Skrevet

Ja, mener man skal kunne ta opp treningen som før uten problemer. Men det kan sikkert være individuelt hvor lang tid det tar før man heles helt. Man bør vel prøve seg litt forsiktig frem. Behøver kanskje ikke legge på noe særlig vekter med det første. Ta det litt gradvis. Jeg trener sykkel på Sats og kirurgen mente at det kunne jeg nok ta opp igjen etter 4 uker. Blir veldig uvant å ikke skulle trene på så lang tid. er jo vant med hvertfall 3 økter i uken!

Skjønner. Får snakke med legen om det. Har på en måte ikke lyst å fortelle treneren hva jeg skal gjøre, så får prøve å komme med en liten unnskyldning ;) hehe!

Skrevet (endret)

Legger med bilde av mine nye pupper og, 2 mnd gamle! Jeg var nesten helt flat, hadde lite eget brystvev.

Fikk lagt inn 280ml, under muskel. Er 170 og 50 kg.

Opererte meg på Oslo plastikkirurgi! Er fornøyd, men kommer nok til og ta større etterhvert (400ml?), siden 280 var det meste jeg hadde plass til.

Redigert: Jeg var 70aa, er nå 70c.

post-36090-0-87020500-1298729377_thumb.j

Endret av eventyrjenta
Skrevet

Legger med bilde av mine nye pupper og, 2 mnd gamle! Jeg var nesten helt flat, hadde lite eget brystvev.

Fikk lagt inn 280ml, under muskel. Er 170 og 50 kg.

Opererte meg på Oslo plastikkirurgi! Er fornøyd, men kommer nok til og ta større etterhvert (400ml?), siden 280 var det meste jeg hadde plass til.

De var kjempe fine! kan jeg spørre om hvilken str du var før op og hva du er nå etter? vurderer å legge inn 280 selv. :)

Skrevet

De var kjempe fine! kan jeg spørre om hvilken str du var før op og hva du er nå etter? vurderer å legge inn 280 selv. :)

Var 70aa, er nå 70c :)

Skrevet

så fine eventyrjenta :) eg får nok ca like så deg :) så det var kjekt å se :) eg har heller ikkje plass til mye, 240 gram hehe

Skrevet

Jeg er veldig usikker på str. (men tror jeg vil ha en C cup tror jeg) om legen sier det høres bra ut. Noen av dere som har det? Som evt. har bilde? Synes det er vanskelig å se forskjell på bilder på google :O

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...