Frk.L-M Skrevet 24. februar 2011 #16041 Skrevet 24. februar 2011 Hei igjen alle puppedamene Jeg lurer litt på en ting ang kontroll dagen etter.. har vært på konsultasjon nå i dag på nobel clinic i oslo og er suuper fornøyd men i all lykkerusen glemte jeg å spørre ang dagen etter.. det står på siden dems at kontrollen utføres selv i bh'n ved at kirgurgen ringer osv osv.. kan noen fortelle meg hvordan det skjer? eller hvis noen har noen erfaringer derifra? Heihei:) Jeg tok bf på nobel clinic, å er kjempe fornøyd:) Jeg tror vel helst at de ønsker å ta deg inn på kontroll dagen etterpå hvis du har mulighet. Jeg skulle dra nordåver med fly dagen etter op, så jeg kunne ikke komme inn på kontroll, men hun prøvde å se om det var noe ledig såpass tidlig at jeg rakk det før jeg skulle dra. Men endte opp me å ta kontroll selv. Da skulle bhen av og bandasjen fjærnes, så måtte jeg kjenne på puppene for å kjenne om de var like faste, om det var forskjell på størrelsen osv. Hehe, men de spurte ikke om det på tlf av en eller annen mærkelig grunn. Hvem er kirurgen din?
Coco7 Skrevet 25. februar 2011 #16042 Skrevet 25. februar 2011 SÅ bra at det gikk så fint! Ser ut som det blir nogenlunde samme størrelse på oss da Håper du vil legge ut eller sende bilde på Pm ette operasjon siden vi har sånn passe samme utgangspunkt, og skal legge inn det samme. Forskjellen blir at du legger over muskel og anatomiske da. Hvorfor skulle du ha anatomiske forresten? Misunner deg at du er så nære operasjon. Tenk på meg som må vente i 7 måneder!! Det kan jeg helt sikkert gjøre, er ikke så god på dette men skal nok finne det ut Er så utrolig spent, kiler i magen nonstop! Jeg var veldig i grenseland med tanke på over/under muskel, men han mente at det var best å prøve over først siden det ville gi et mer naturlig resultat med tanke på mitt utgangspunkt, anatomiske fordi jeg har typiske "ammepupper" som skal fyller opp i volum, og da vil jeg ikke få den kraftige overgangen som om det skulle vært runde proteser, pluss at jeg er ganske petit og liten i overkroppen, så skulle slippe å få puppene i halsen liksom Tror anatomiske vil gi akkurat det resultatet jeg er ute etter, hadde med en del bilder og fikk prøve bh med innlegg, og det var nøyaktig slik jeg hadde sett for meg Huff, jeg hadde aldri klart å vente så lenge.. Utrolig glad jeg ringte å booket den timen, var helt flaks egentlig.. Så, bare 4 hele dager igjen nå! :D
Coco7 Skrevet 25. februar 2011 #16043 Skrevet 25. februar 2011 Skjønner godt du gleder deg!! Jeg var helt i lykkerus siden jeg gledet meg sånn! Jeg la inn 325 i venstre, 300 i høyre.. Over muskel, høyprofil. Veldig fornøyd, men kunne godt hatt mer. Anbefaler til å legge inn litt mer enn du har tenkt. Men jeg hadde ikke plass til mere jeg. Så blir heller eventuelt en ny operasjon på meg om jeg ikke er fornøyd innen et år vil jeg tro. Jeg har hatt veldig vondt i ettertid, er nå 9 dager siden operasjonen og har fremdeles en del smerter. Klarer å være på skole osv, men vondt å ta armene høyt opp osv. Men blir bedre hele veien. I dag klarte jeg til oeg med å dusje alene, vaske hår og alt. Så det er jo bra Okei, jeg skal også ha over muskel, anatomiske høyprofil.. Veldig spent på resultatet, har du runde eller anatomiske? Noen som har anatomiske høyprofil som vil sende meg bilde?? Planen min er å legge inn 370 i den ene og 320/350 i den andre, men etterhvert som jeg tenker har jeg litt lyst til å prøve med en str større.. Selvom det høres veldig mye ut, så det ikke så mye ut når jeg prøvde, har ganske bred, trent overkropp så det så bare helt naturlig ut egentlig.. Gruer meg til tiden etter, har to små barn på 9 mnd og 2 år, pappaen skal ha begge to den første uken, men så reiser han og eldstemann bort så jeg og mini blir alene i en uke.. Håper jeg er i form til det
sinne Skrevet 25. februar 2011 #16044 Skrevet 25. februar 2011 Heihei:) Jeg tok bf på nobel clinic, å er kjempe fornøyd:) Jeg tror vel helst at de ønsker å ta deg inn på kontroll dagen etterpå hvis du har mulighet. Jeg skulle dra nordåver med fly dagen etter op, så jeg kunne ikke komme inn på kontroll, men hun prøvde å se om det var noe ledig såpass tidlig at jeg rakk det før jeg skulle dra. Men endte opp me å ta kontroll selv. Da skulle bhen av og bandasjen fjærnes, så måtte jeg kjenne på puppene for å kjenne om de var like faste, om det var forskjell på størrelsen osv. Hehe, men de spurte ikke om det på tlf av en eller annen mærkelig grunn. Hvem er kirurgen din? Ok har iallefall bestillt hotel, så da får jeg bare høre da jeg kommer den 17 er fortsatt litt uvirkelig, jeg kunne nok stått å sett på meg selv i evigheter i går med innleggene i bh'n Jeg skal bli operert at Dr. Amland tenker jeg, det var han jeg var på konsultasjon hos Hvem var du hos?
lilleville85 Skrevet 25. februar 2011 #16045 Skrevet 25. februar 2011 (endret) ... Endret 8. mars 2011 av lilleville85
Niliv Skrevet 25. februar 2011 #16046 Skrevet 25. februar 2011 (endret) Her er mine fine blåmerker og pupper 4 dager etter opperasjon. Hadde en liiiten 75a før,la inn 220 vanlige runde for å fylle opp tomme ammepupper. Var sånne jeg hadde når jeg gikk gravid Så er veldig fornøyd.Gjerne derfor og jeg ikke har hatt så veldig vondt,siden huden min har vært strekt så masse to ganger før.Ligger nå fint på siden,dusjet 2 dager etter.Klarer det meste,men litt forsiktig med å løpte 2 åringen enda. Ver vennlig å ikke tagge bilder,kommer til å ta de vekk igjen om noen dager. Endret 25. februar 2011 av Niliv
Niliv Skrevet 25. februar 2011 #16047 Skrevet 25. februar 2011 Noen som vet hva jeg må gjøre for å få inn det siste bildet? Får bare denne teksten når jeg prøver! Du har brukt 4,48MB av din 4,88MB totale opplastingskvote (Maks størrelse for enkeltfil: 410,4K Er ikke noe god på dette
Jenny A Skrevet 25. februar 2011 #16048 Skrevet 25. februar 2011 lilleville85: Hvor mye har du lagt inn, og din høyde og vekt? Veldig fint resultat!
Jenny A Skrevet 25. februar 2011 #16049 Skrevet 25. februar 2011 Niliv: Hvilken bh-størrelse fikk du med 220? Ser veldig naturlig ut
boobjob Skrevet 25. februar 2011 #16050 Skrevet 25. februar 2011 Okei, jeg skal også ha over muskel, anatomiske høyprofil.. Veldig spent på resultatet, har du runde eller anatomiske? Noen som har anatomiske høyprofil som vil sende meg bilde?? Planen min er å legge inn 370 i den ene og 320/350 i den andre, men etterhvert som jeg tenker har jeg litt lyst til å prøve med en str større.. Selvom det høres veldig mye ut, så det ikke så mye ut når jeg prøvde, har ganske bred, trent overkropp så det så bare helt naturlig ut egentlig.. Gruer meg til tiden etter, har to små barn på 9 mnd og 2 år, pappaen skal ha begge to den første uken, men så reiser han og eldstemann bort så jeg og mini blir alene i en uke.. Håper jeg er i form til det Etter en uke skal du nok klare deg fint Jeg gikk på skolen etter 6 dager, hadde en del vondt, men klarte å gjøre ting som å bære sekk osv når jeg virkelig måtte. Lagte mat hjemme selv osv. I dag, 10 dager etterpå har jeg ikke så veldig mye smerter, det er deilig. Våknet av at jeg lå på siden å klarte å reise meg uten at det gjorde vondt, en puppene er fremdeles veldig såre, ømme å ja, vonde. Men nei, jeg har runde proteser, og synes de ser veeedig naturlige ut. Problemet er at jeg føler de er litt får små nå Så dem uten sports bh en stund i går, og de har krympet såå mye.. kjedelig..
heipåådeg Skrevet 25. februar 2011 #16051 Skrevet 25. februar 2011 Hei! Var selv nylig på konsultasjon. Jeg er også 170 høy, er 61,3 kg og har 75 A i bh-størrelse. jeg prøvde innlegg fra 280g og opp til 400ml. Synes 350-375 så ut som en fin størrelse, og kirurgen mente det ville bli fint. Jeg trener gangske mye, men han mente at det ikke ville ha noe å si. For en kosmetisk best resultat mente han at jeg skulle ha under muskel siden jeg er relativt slank og har lite brystvev *les små pupper*. Også skal det lib moderat profil. Ønsker større pupper, men mest mulig naturlige. Kirurgen mente jeg ville få en C,m en usikker på om det er en liten, vanlig eller en full c. Lykke til med konsultasjon. Blir spennende! Tusen takk for svar. Det du sier ang trening og midje stemmer veldig bra til meg og. Er veldig spent på hvordan treningen vil bli etter operasjonen. Vet man skal holde seg i ro til ca 6 uker. La oss si etter 2 mnd når man føler seg helt fint; vil man fortsatt kunne trene like "hardt" som før? Og kan noe være farlig for protesen i forhold til at den sprenges eller noe? Takk for svar. Er veldig artig å lese deres erfaringer. Jeg gleder meg
lilleville85 Skrevet 25. februar 2011 #16052 Skrevet 25. februar 2011 lilleville85: Hvor mye har du lagt inn, og din høyde og vekt? Veldig fint resultat! Jeg la inn 330 moderat profil over muskel. jeg er 160 og 58 kg
Niliv Skrevet 25. februar 2011 #16053 Skrevet 25. februar 2011 Niliv: Hvilken bh-størrelse fikk du med 220? Ser veldig naturlig ut I sports BH har jeg 75B,men når jeg prøvde en av de jeg hadde ¨år jeg gikk gravid så passet den.Og det er 70C Og visst de ikke krymper voldsom så er jeg veldig fornøyd.
Linaa Skrevet 25. februar 2011 #16054 Skrevet 25. februar 2011 Hei igjen alle puppedamene Jeg lurer litt på en ting ang kontroll dagen etter.. har vært på konsultasjon nå i dag på nobel clinic i oslo og er suuper fornøyd men i all lykkerusen glemte jeg å spørre ang dagen etter.. det står på siden dems at kontrollen utføres selv i bh'n ved at kirgurgen ringer osv osv.. kan noen fortelle meg hvordan det skjer? eller hvis noen har noen erfaringer derifra? Jeg opererte for 8 dager siden på nobel! dagen etter skal du som sagt bare ta av sportsbhen og bandasjene, ( bandasjene sitter gansk løst så det er null anstrengelse) så skal u bare stå foran speilet og sjekke om de ser like store og kjennes like ut. så ringer dem og spørr, og da spørr dem om akkurat det og om du er kvalm og litt forsjellig, så sier dem, ring inn og besill sånn halvtårskontroll.., men når du ligger på oppvåkningen så får du med deg hefte med masse nyttig med deg hjem, ang klokkeslett du skal ta tabletter og hva du skal ta og hva dem hjelper mot. ang dusjing. når du skal ta av teipen. trenig. uke 1 uke 2 . bading. .. masse nyttig! lurer jeg på noe så ser jeg bare i den
lilleville85 Skrevet 25. februar 2011 #16055 Skrevet 25. februar 2011 Niliv: Så fine puppende dine ble! Men uff, så ikke noe godt ut med alle de blåmerkene dine.
Niliv Skrevet 25. februar 2011 #16056 Skrevet 25. februar 2011 Niliv: Så fine puppende dine ble! Men uff, så ikke noe godt ut med alle de blåmerkene dine. Takk He he, og det er de jeg kjenner som gjør vondt(innbiller jeg meg hvertfall :gjeiper: ) Kirurgen skulle prøve en størrelse til for å se hva som ble finest,så sikkert litt ekstra herjing.Men så får jeg veldig fort blåmerker og. Nå moter jeg meg opp til å kjøre ut og kjøpe en sportsBH til. Ruske vær her i dag. Veldig fine dine også
PiaGundersen Skrevet 25. februar 2011 #16057 Skrevet 25. februar 2011 Okei, jeg skal også ha over muskel, anatomiske høyprofil.. Veldig spent på resultatet, har du runde eller anatomiske? Noen som har anatomiske høyprofil som vil sende meg bilde?? Planen min er å legge inn 370 i den ene og 320/350 i den andre, men etterhvert som jeg tenker har jeg litt lyst til å prøve med en str større.. Selvom det høres veldig mye ut, så det ikke så mye ut når jeg prøvde, har ganske bred, trent overkropp så det så bare helt naturlig ut egentlig.. Gruer meg til tiden etter, har to små barn på 9 mnd og 2 år, pappaen skal ha begge to den første uken, men så reiser han og eldstemann bort så jeg og mini blir alene i en uke.. Håper jeg er i form til det jeg fikk barnevakt første uken til mine to jenter på 4 og 1,5 år. den neste uken bodde jeg hos mamma, så hun hjalp meg en del med minste. kjente jeg hadde bohov for det. formen var fin, men de var litt vonde da jeg løftet minste. så det kan være lurt å ha litt hjelp klar i tilfelle de første dagene i hvertfall leser jo om de som må ha hjelp til alt i to uker også.
Mirri Skrevet 25. februar 2011 #16058 Skrevet 25. februar 2011 Jenter, dere er ville på å skrive altså Jeg datt ut på side 770 :O Nå er puppene mine 5 måneder og 3 uker, så det vil si at de er 6 måneder gamle om 1 uke, og da kan jeg bruke hvilken bh jeg vil, NÅR jeg vil :D hærlig altså :D :D Om noen har spørsmål om bh-bruk, teiping, smerter, o.l., fyr løs jeg makter ikke lese gjennom 30 sider
Jenny A Skrevet 25. februar 2011 #16059 Skrevet 25. februar 2011 Tusen takk for svar. Det du sier ang trening og midje stemmer veldig bra til meg og. Er veldig spent på hvordan treningen vil bli etter operasjonen. Vet man skal holde seg i ro til ca 6 uker. La oss si etter 2 mnd når man føler seg helt fint; vil man fortsatt kunne trene like "hardt" som før? Og kan noe være farlig for protesen i forhold til at den sprenges eller noe? Takk for svar. Er veldig artig å lese deres erfaringer. Jeg gleder meg Ja, mener man skal kunne ta opp treningen som før uten problemer. Men det kan sikkert være individuelt hvor lang tid det tar før man heles helt. Man bør vel prøve seg litt forsiktig frem. Behøver kanskje ikke legge på noe særlig vekter med det første. Ta det litt gradvis. Jeg trener sykkel på Sats og kirurgen mente at det kunne jeg nok ta opp igjen etter 4 uker. Blir veldig uvant å ikke skulle trene på så lang tid. er jo vant med hvertfall 3 økter i uken!
Jenny A Skrevet 25. februar 2011 #16060 Skrevet 25. februar 2011 Jenter, dere er ville på å skrive altså Jeg datt ut på side 770 :O Nå er puppene mine 5 måneder og 3 uker, så det vil si at de er 6 måneder gamle om 1 uke, og da kan jeg bruke hvilken bh jeg vil, NÅR jeg vil :D hærlig altså :D :D Om noen har spørsmål om bh-bruk, teiping, smerter, o.l., fyr løs jeg makter ikke lese gjennom 30 sider Hei! Gratulerer med halvtårsdag! Misunner deg veldig. Jeg må vente i hele 7 mndr til :S Hva hadde du som utgangspunkt i bh-størrelse, vekt og høyde da? Hvor mye la du inn, over eller under muskel og hvilken profil? Ser gjerne bilder både før, rett etter og frem mot i dag :)Jeg tror det ligger an til enten 350 eller 375 under muskel, moderat profil her. Er selv 170 høy og 61kg, har 75A i bh, men bruker 75 b i bh med innlegg Har fått 2 barn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå