boobjob Skrevet 23. februar 2011 #15961 Skrevet 23. februar 2011 I dag har jeg en skikkelig ubehagelig følelse i venstre pupp. Har lest noe om dette bak i forumet tror jeg. Føles som det slår et lyn igjennom puppen min. Ikke hele veien, men av og til, og spessielt når jeg beveger meg. Akkurat som det skyter igjennom fra arret og opp. Au. Noen andre som har opplevd dette?
Jenny A Skrevet 23. februar 2011 #15962 Skrevet 23. februar 2011 Storyen er som følger Hadde en gang i tiden 75C, gravid= gedigene pupper, etter amming liten B burde nok brukt A kanskje.... 160cm høy, 57-61 kg (varierer på når i måneden du spør), 325cc, moderat profil, over muskel..... vil du sende meg bilde på PM? Min story er slik: Var før 2 svangerskap en 75 B, gikk opp til 80 C i svangerskap, og er nå en knapp 75A. Jeg er 170cm høy, ca61,5kg, og Dr. Schistad på Fornebuklinikken mente at 375ml under muskel, moderat profil ville bli naturlig og fint. Ser her inne på forumet at ingen legger inn så mye. De fleste ligger jo rundt 300 og under. Blir jo veldig i tvil om 375ml er for mye. Vil ha "naturlige" pupper, men akkurat passe store. Kirurgen mente at jeg ville få en C, usikker på om han da mente full C eller en vanlig C. Hvor lenge siden er det du opererte da? Og hva ble du og kirurgene enige om før op? Håper de går seg til og at du blir vant med det da. Utrolig kjedelig om du må ha reoperasjon :S
Jenny A Skrevet 23. februar 2011 #15963 Skrevet 23. februar 2011 Hei jenter. Ser at dere sender før og etter bilder på Pm, eventuelt bare etterbilder. Jeg er selv i den lange venteperioden frem mot min operasjon 30. september, og er så veldig usikker på hvor mye jeg skal legge inn. Jeg vet at det uansett blir moderat profil og under muskel, så det eneste som gjenstår er ml... Kirurgen mente 375ml ville se bra ut på min kropp som er 170 høy og 61,5 kg. Bruker nå 75 A i bh. Er evig takknemlig for synspunkter og tilbakemeldinger, og gjerne pm med bilde og info om ml, høyde, vekt og om det er lagt under eller over muskel og moderat profil eller høy. Blir jo helt tussete av å tenke på dette. Må virkelig prøvec å tenke på noe annet snart. Blir jo helt puppegal av dette her...hehe Ha en fin dag!
Lykkejulie Skrevet 23. februar 2011 #15965 Skrevet 23. februar 2011 I dag har jeg en skikkelig ubehagelig følelse i venstre pupp. Har lest noe om dette bak i forumet tror jeg. Føles som det slår et lyn igjennom puppen min. Ikke hele veien, men av og til, og spessielt når jeg beveger meg. Akkurat som det skyter igjennom fra arret og opp. Au. Noen andre som har opplevd dette? JA! I natt fikk jeg plutselig den lynende smerten som du snakker om, i høyre bryst, som har vært mitt vondeste etter operasjonen. Var på siden/undersiden. Var borte når jeg våknet da heldigvis. Skal på etterkontroll i dag, så jeg tenkte jeg skulle spørre om det Kanskje det er noe nerve greier?
lilleville85 Skrevet 23. februar 2011 #15966 Skrevet 23. februar 2011 Har dere noen råd for hvordan man enkelt kan løsne tapen som er over arret? Har ikke bare lyst til å dra den av... Jeg fikk egentlig beskjed om å ikke skrifte tape før den datt av av seg selg, men nå er det nesten gått 3 uker og jeg føøler virkelig for å skifte nå. Er også veldig spent på å se arrene da jeg har som vane med å få stygge arr.
lotteline Skrevet 23. februar 2011 #15967 Skrevet 23. februar 2011 Har dere noen råd for hvordan man enkelt kan løsne tapen som er over arret? Har ikke bare lyst til å dra den av... Jeg fikk egentlig beskjed om å ikke skrifte tape før den datt av av seg selg, men nå er det nesten gått 3 uker og jeg føøler virkelig for å skifte nå. Er også veldig spent på å se arrene da jeg har som vane med å få stygge arr. Så godt å høre at det ikke bare er meg som går med teipen fremdeles, i morgen er det 2 uker etter operasjonen. Jeg fikk beskjed om å gå med tapen til etterkontrollen på fredag. Da skulle hun ta av tapen og fjerne stinga spennende ja, lurer på hvordan arret ser ut :gjeiper: Kjipt hvis du har en vane med å få stygge arr, håper du er heldig denne gang
lotteline Skrevet 23. februar 2011 #15968 Skrevet 23. februar 2011 Til Jenny A Hei igjen! Ja forstår godt at du blir litt puppefrustrert :gjeiper: hehe.... jeg har vært der selv, tro meg håper du får mange PM på innboksen din av oss nyopererte slik at du får en liten pekepinn over hvor mye du vil legge inn Min mann skal på guttakveld senere, så da tenkte jeg at jeg skulle kose meg med litt bh-prøving og ta litt bilder så da skal jeg sende deg noen bilder Kjenner til de søvnløse nettene, slitsomt, mn trøst dg med at det forhåpentligvis er de første nettene det blir verst (så lenge dere er konsekvente) :gjeiper: så går det seg til og det tar ikke lang tid så er det glemt hele greia, hihi.... Nei, nå er det middagslaging før kjæresten kommer hjem fra jobb, ha en fin dag klem fra lotteline
Frk.L-M Skrevet 23. februar 2011 #15969 Skrevet 23. februar 2011 De var kjempefine! Har du lagt under eller over muskel?moderat profil? Takk for det:) Har lagt under muskel. Hehe, vet faktisk ikke profilen Men jeg kan tenke meg at det er moderat profil.
Frk.L-M Skrevet 23. februar 2011 #15970 Skrevet 23. februar 2011 I dag har jeg en skikkelig ubehagelig følelse i venstre pupp. Har lest noe om dette bak i forumet tror jeg. Føles som det slår et lyn igjennom puppen min. Ikke hele veien, men av og til, og spessielt når jeg beveger meg. Akkurat som det skyter igjennom fra arret og opp. Au. Noen andre som har opplevd dette? Den følelsen du snakker om er nokk at det strammer i stingene inni puppen. Kan iværtfal tenke meg det.
boobjob Skrevet 23. februar 2011 #15971 Skrevet 23. februar 2011 JA! I natt fikk jeg plutselig den lynende smerten som du snakker om, i høyre bryst, som har vært mitt vondeste etter operasjonen. Var på siden/undersiden. Var borte når jeg våknet da heldigvis. Skal på etterkontroll i dag, så jeg tenkte jeg skulle spørre om det Kanskje det er noe nerve greier? Kan du fortelle hva kirirgen sa etter etterkontrollen? Har enda denne følelsen. Kommen en gang i blandt, men varer bare sånn 3 sek, så er det borte i et par timer osv.. Au..
Lykkejulie Skrevet 23. februar 2011 #15972 Skrevet 23. februar 2011 Kan du fortelle hva kirirgen sa etter etterkontrollen? Har enda denne følelsen. Kommen en gang i blandt, men varer bare sånn 3 sek, så er det borte i et par timer osv.. Au.. Han kunne ikke svare på hva det akkurat var, men det var helt normalt med slike smerter av og til så vidt jeg forsto. Og så lenge det går over så var det vertfall ikke noe å bekymre seg for, om noe var gærnt ville jeg virkelig merke det mente han.
Betty84 Skrevet 23. februar 2011 #15973 Skrevet 23. februar 2011 Har dere noen råd for hvordan man enkelt kan løsne tapen som er over arret? Har ikke bare lyst til å dra den av... Jeg fikk egentlig beskjed om å ikke skrifte tape før den datt av av seg selg, men nå er det nesten gått 3 uker og jeg føøler virkelig for å skifte nå. Er også veldig spent på å se arrene da jeg har som vane med å få stygge arr. Jeg byttet tapen nå på kontrollen. Gjorde ikke vondt i det hele tatt... Men hvis du har vane for å få stygge arr ville jeg bare latt den være på så lenge som mulig. Når du tar av/ bytter tape tar du også med noen av hudcellene... Lønner seg nok for deg å bare vente til det løsner tror jeg....
Betty84 Skrevet 23. februar 2011 #15974 Skrevet 23. februar 2011 Kan du fortelle hva kirirgen sa etter etterkontrollen? Har enda denne følelsen. Kommen en gang i blandt, men varer bare sånn 3 sek, så er det borte i et par timer osv.. Au.. Helt vanlig sa min kirurg også, så det er vell bare å holde ut (:
Coco7 Skrevet 23. februar 2011 #15975 Skrevet 23. februar 2011 Hei Jeg opererte på Fornebuklinikken i september, så det er nesten 6 måneder nå Er storfornøyd. Grunnen til at jeg valgte Fornebuklinikken var pga alle ryktene jeg hadde hørt. POSITIVE rykter, og det var den eneste klinikken jeg ikke hørte noe negativt om. Kjenner kjempe mange som har operert der, og vi alle er like fornøyde Jeg hadde mest lyst til å bli operert av Schistad, men han hadde ikke mulighet til å operere meg den datoen jeg ønsker, så jeg fikk Barstad. Kjempe flink var han Så hvem du blir operert av der har ingenting å si Har ikke vært borti det med eget fett, og jeg tror nok jeg ikke ville gjort det.. fettsuging er noe jeg aldri blir å gjøre, pga alle disse skrekkhistoriene :S De har den beste garantien også på brystforstørrelse-silikon, så tror nok ikke det gjør noe om du velger silikon heller De blir myke altså Bare å spørre mer om du lurer
Coco7 Skrevet 23. februar 2011 #15976 Skrevet 23. februar 2011 Tuusen takk for svar! ) Jeg skal faktisk på konsultasjon i morgen og har allerede fått time til operasjon førstkommende onsdag. Måtte bare hoppe i det siden neste uke er det uken som passer best før juli.. Vil ikke vente såå lenge! Så nå er jeg kjempe spent, Skal til konsultasjon hos Schistad men blir operert av Barstad, hørt gode ord om begge så satser på at det går fint. Er det noen som vet hvor lang tid det tar før jeg er normalfungerende igjen? Tror jeg må ta under muskel, så litt lengre enn om jeg hadde tatt over vet jeg, men hva er vanlig?? )
Jenny A Skrevet 23. februar 2011 #15977 Skrevet 23. februar 2011 Tuusen takk for svar! ) Jeg skal faktisk på konsultasjon i morgen og har allerede fått time til operasjon førstkommende onsdag. Måtte bare hoppe i det siden neste uke er det uken som passer best før juli.. Vil ikke vente såå lenge! Så nå er jeg kjempe spent, Skal til konsultasjon hos Schistad men blir operert av Barstad, hørt gode ord om begge så satser på at det går fint. Er det noen som vet hvor lang tid det tar før jeg er normalfungerende igjen? Tror jeg må ta under muskel, så litt lengre enn om jeg hadde tatt over vet jeg, men hva er vanlig?? ) Jeg var på konsultasjon hos Schistad på lørdag og synes konsultasjonen var veldig positiv. Følte at han godt skjønte hva jeg ønsket meg. Bare å glede seg til konsultasjon:)Schistad mente at 375 ml under muskel, og moderat profil ville bli bra på meg. Jeg er 170cm og 61,5 kg, og har en liten 75 A i bh størrelse. Hva ser du for deg selv da? Spent på å få høre hvordan konsultasjonen blir! Heldig som skal opereres så snart. Jeg må vente helt til jøsten for at det skal passe for mannen å passe barna. Lenge til høsten altså!!
Coco7 Skrevet 23. februar 2011 #15978 Skrevet 23. februar 2011 Jeg var på konsultasjon hos Schistad på lørdag og synes konsultasjonen var veldig positiv. Følte at han godt skjønte hva jeg ønsket meg. Bare å glede seg til konsultasjon:)Schistad mente at 375 ml under muskel, og moderat profil ville bli bra på meg. Jeg er 170cm og 61,5 kg, og har en liten 75 A i bh størrelse. Hva ser du for deg selv da? Spent på å få høre hvordan konsultasjonen blir! Heldig som skal opereres så snart. Jeg må vente helt til jøsten for at det skal passe for mannen å passe barna. Lenge til høsten altså!!
Coco7 Skrevet 23. februar 2011 #15979 Skrevet 23. februar 2011 Ja, jeg gleder meg og gruer meg på en gang.. er veldig spent! Grunnen til at jeg fikk operasjon så raskt var fordi jeg ringte inn å spurte i dag om det var noe ledig i neste uke, heldigvis for meg var det en avbestilling på onsdag noe som passet perfekt. Hvis ikke hadde det ikke passet for min mann å passe barna før til sommeren/høsten heller.. Så veldig glad jeg ringte å spurte! jeg bekymrer meg for er at jeg det ikke har gått lang nok tid siden jeg sluttet å amme. Sluttet for ca 1 måned siden.. Har ikke noe melkeproduksjon lengre men kommer jo dråper hvis jeg klemmer.. Noen som vet noe om dette?? ) Høres ut som vi er ganske like, jeg er 168cm og 58kg, er en liten 75B etter to amminger.. Vil ha naturlig utseende, så satser på moderat profil tror jeg, også har jeg mistanke om at det blir under muskel uten at jeg skal si det for sikkert.. mer aner jeg ikke, får forhåpentligvis vite det jeg trenger i morgen, og håper på grøntsignal med tanke på onsdag! Krysser fingrene!! :D Er såå spent!!
Jenny A Skrevet 23. februar 2011 #15980 Skrevet 23. februar 2011 Ja, virker som vi har ganske likt utgangspunkt da ja:) Men du har jo mer pupper nå i utgangspunktet da. På nettsiden til fornebuklinikken står det at det skal ha gått minst 4 mndr siden avsluttet amming før operasjon av brystene. Men det kan jo være at dette ikke er en absolutt regel. Håper ikke det for din skyld da! Schistad mente at jeg ville få en c-cup ved å legge inn 375ml.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå