boobjob Skrevet 22. februar 2011 #15901 Skrevet 22. februar 2011 Lurte på en ting; hvor lenge fikk dere beskjed om å holde dere borte fra røyken etter operasjonen?!!! Jeg fikk beskjed om 1 uke før og 4 uker etter operasjonen, men hører det er så forskjellig hva en får beskjed om fra klinikk til klinikk..... Kjenner på røykesuget jah Har vært utrolig flink til nå, veldig innstilt på at arret skal bli penest mulig/ heles fint, men en røyk og to kan vel ikke skade vel? :gjeiper: Jeg fikk beskjed om 2 dager før og 1 uke etterpå. Jeg tok meg 2 røyk i går, og 1 i dag. Så tok min første røyk etter 6 dager. Tror ikke det er så farlig . Mamman til venninnen min hadde nettopp brystreduksjon og brystløft. Det pleier jo som regel å være strengere. Hun sa hun ikke klarte å slutte å røyke uansett, å legen hennes fortalte at hun kunne røyke kvelden før, og kvelden etter. Bare ikke samme dag som operasjonen eller rett etterpå. Så tror ikke det er krise om vi tar oss en røyk eller to
Belle89 Skrevet 22. februar 2011 #15902 Skrevet 22. februar 2011 nå er jeg så nervøs at tårene begynner å presse på... er så redd for å ikke være fornøyd etterpå! Syns det er så vanskelig å forklare kirurgen hva jeg vil ha; spesielt siden han ikke likte bildet jeg tok med på konsultasjonen :S Har i dag 75B, og vil ha iallefall 75D - han sa at det blir "såå bra" med 300 cc under muskel. Det kan jo ikke stemme?! tror kirurgen er forferdelig opptatt av at de skal se ekte ut... Har vel ikke noe å si om de har et hint om silikon når de er nakne, vel? HOFF noen som har noen trøstende ord? operasjonen er om 16 timer :S
boobjob Skrevet 22. februar 2011 #15903 Skrevet 22. februar 2011 En oppdatering på stingene mine. jeg tok endelig en dusj i går, å da så jeg litt mer på arrene mine. De ser myye bedre ut nå. + jeg fant tråden. Er en "usynlig" plastikk tråd lignende ting. Nesten som en fiskesnor som er på hver pupp. Ut fra en side av puppen. Den er det som skal klippes kort. Jeg bestemte meg for å ikke gå til faslege å betale et par hundrelapper for at de skal klippe 2 tråder. Så jeg lar mamma gjøre det. Er jo bare til å klippe dem kortere Greit å finne dem ihvertfall. haha. I dag var jeg også på litt bh prøving. Vet jeg ikke burde. Men prøvde 2-3 stk. Deeet var kjekt Passet nesten 75D. Må nok ha 75DD, men prøvde ikke det. Ville ikke av med sports bhen mer en 1 gang.. Og siden jeg egentlig bruker 65 vil vel det si ca 65F/G tipper jeg. Blir gøy å måle seg å finne ut om noen uker
boobjob Skrevet 22. februar 2011 #15904 Skrevet 22. februar 2011 nå er jeg så nervøs at tårene begynner å presse på... er så redd for å ikke være fornøyd etterpå! Syns det er så vanskelig å forklare kirurgen hva jeg vil ha; spesielt siden han ikke likte bildet jeg tok med på konsultasjonen :S Har i dag 75B, og vil ha iallefall 75D - han sa at det blir "såå bra" med 300 cc under muskel. Det kan jo ikke stemme?! tror kirurgen er forferdelig opptatt av at de skal se ekte ut... Har vel ikke noe å si om de har et hint om silikon når de er nakne, vel? HOFF noen som har noen trøstende ord? operasjonen er om 16 timer :S Det går så fint så Jeg mener selv jeg kunne hatt større når jeg ser dem med klær. Men det kan forandre seg når jeg får på meg en vanlig bh.. Det tror jeg. Med sports bh ser dem jo mindre ut. Uten klær synes jeg de er STORE. liker det Men jeg hadde ikke plass til mer heller da.. 300, høy profil, over muskel. Når jeg prøvde bh i dag ble jeg kjempe fonrøyd igjen, å synes de så perfekte ut til kroppen min. men er ikke lett å forklare hvordan man vil ha. Synes jeg ihvertfall, siden jeg ikke klarte å forestille meg selv med pupper en gang.. "/ Men det blir nok kjempe fint uansett, han vet jo hva han gjør Du må ha lyyykke til!
boobjob Skrevet 22. februar 2011 #15905 Skrevet 22. februar 2011 6 dager etter operasjon. Synes de har blitt myye bedre Tok også bilde i vanlig bh i dag, så jeg tenkte jeg kunne like godt dele med dere andre puppejenter
Frk.L-M Skrevet 22. februar 2011 #15906 Skrevet 22. februar 2011 Boobjob: Var en tur innom bloggen din, må si at arrene dine så mye bedre ut nå
boobjob Skrevet 22. februar 2011 #15907 Skrevet 22. februar 2011 Boobjob: Var en tur innom bloggen din, må si at arrene dine så mye bedre ut nå ja det synes jeg også. Så ble positivt overasket når jeg tok av teipen i går, så det var jo kjekt
Frk.L-M Skrevet 22. februar 2011 #15908 Skrevet 22. februar 2011 ja det synes jeg også. Så ble positivt overasket når jeg tok av teipen i går, så det var jo kjekt Jah, det har grodd mye på kort tid
Jazne Skrevet 22. februar 2011 #15909 Skrevet 22. februar 2011 (endret) poff Endret 4. november 2013 av Jazne
Jazne Skrevet 22. februar 2011 #15910 Skrevet 22. februar 2011 (endret) poff Endret 4. november 2013 av Jazne
Linaa Skrevet 22. februar 2011 #15911 Skrevet 22. februar 2011 boobjob, hvordan legger du ut bilder her? jeg får det ikke til
boobjob Skrevet 22. februar 2011 #15912 Skrevet 22. februar 2011 boobjob, hvordan legger du ut bilder her? jeg får det ikke til Jeg vet ikke ! Klarer bare å legge ut dem som jeg har lagt ut andre plasser på nettet. Men ikke bilder fra pcen .. Kjedelig. Men jeg legger bildet ut på bloggen min, så kopierer jeg bildeadressen, så går jeg inn her å trykker på "sett inn bilde" .. nesten ved siden av smilefjeset. Sååå kopierer jeg bildeadressen der.. Men lurer på hvordan jeg kan legge ut bilde som jeg ikke har lagt ut på internett fra før.. hmm.. :
Cixi Skrevet 22. februar 2011 #15914 Skrevet 22. februar 2011 litt vanskelig å forklare.. Arr (anatomi) Fra Wikipedia, den frie encyklopedi Arr kan også ha andre betydninger. Arr kan komme fra sår etter skade, infeksjon eller kirurgiske inngrep. Arrdannelse eller keloiddannelse som det kalles er overdreven nydannelse av bindevev/reparasjonsvev etter sår i huden. Et arr blir alltid svakere enn vevet omkring fordi det ikke består av normale hudceller, men av bindevev. Og bindevev har ikke hudens normale egenskaper, bl.a. har det ingen elastisitet. ------------------------------ bilde er ikke av meg, men har to sånne arr på kroppen.. kjett om arrene under puppene skulle bli slik CeeCee har skrevet om slike arr helt i starten, hun visste ikke at hun var disponert for den typen arrdannelse, og hennes arr under brystene ble slik. Det kan hende at hvis du er disponert så ville det være bedre å få arrene i armhulen - men det er jo en annen operasjonsteknikk... Vet de bruker den metoden på Citadellkliniken i Sverige. ring til kirurgen, så er han informert og dere kan diskutere om det kan gjøres noen tiltak :-)
Terine Skrevet 22. februar 2011 #15915 Skrevet 22. februar 2011 Jeg vet ikke ! Klarer bare å legge ut dem som jeg har lagt ut andre plasser på nettet. Men ikke bilder fra pcen .. Kjedelig. Men jeg legger bildet ut på bloggen min, så kopierer jeg bildeadressen, så går jeg inn her å trykker på "sett inn bilde" .. nesten ved siden av smilefjeset. Sååå kopierer jeg bildeadressen der.. Men lurer på hvordan jeg kan legge ut bilde som jeg ikke har lagt ut på internett fra før.. hmm.. : om dere svarer et allerede skrevet innlegg etter oppretter et nytt emne som det heter lengre ned, står det legg til vedlegg under textruta der det står bla gjennom:) så er det bare å finne fila på pc'n å legge til^^
Linaa Skrevet 22. februar 2011 #15916 Skrevet 22. februar 2011 (endret) Her ser vi før bilder og nå! den svarte bikinien med palietter har faktisk blitt for liten, føler den nesten bare dekker nipplene,, men den rosa ( egentlig rød ) passer perfekt nå! den var faktisk litt stor før, men ooo jeg er såå glad ! selvom puppene min fortsatt er litt "firkantet" så ja hehe Endret 22. februar 2011 av Linaa
Niliv Skrevet 22. februar 2011 #15917 Skrevet 22. februar 2011 (endret) Hei jenter. I dag har jeg en fin dag,oppererte i går så den dagen var ikke noe særlig og natt til i dag var litt kjedelig siden jeg måtte ligge høyt og på rygg. Men i dag har det gått så mye bedre. Klarte å tømme oppvaskemaskinen, brette sammen klær og henge opp klær + lage middag Var på kontroll i dag og, og fikk sminket meg og alt før vi reiste. Snakket med han som oppererte meg, han syntes alt såg veldig bra ut og at det første døgnet var litt avgjørende. Han sa at allerede i natt kunne jeg prøve å ligge på siden. Jeg spurte og ang.løft siden jeg har en 2 åring. Han sa at jeg kunne gjøre det jeg ville,men kom til å kjenne mine egne begrensninger på hva som gjorde vondt. Og det er en lettelse å høre at jeg kan løfte og å handle matvarer,så lenge jeg prøvde å ha armene mest inntill kroppen når jeg tok løft. Han byttet også tapen på meg og sa at jeg ikke trengte å bytte før om en uke når jeg skal på kontroll igjen. Når jeg har dusjet skulle jeg bare blåse tapen tørr med føneren.Passer meg utmerket siden jeg ikke takler sår og denslags så godt. Føler meg veldig pigg etter forholdene,har litt blåmerke følelse i de øverste ribbebeina og så klør sårene noe voldsomt. Sååååå deilig art det går så fort fremmover Endret 22. februar 2011 av Niliv
boobjob Skrevet 22. februar 2011 #15918 Skrevet 22. februar 2011 Her ser vi før bilder og nå! den svarte bikinien med palietter har faktisk blitt for liten, føler den nesten bare dekker nipplene,, men den rosa ( egentlig rød ) passer perfekt nå! den var faktisk litt stor før, men ooo jeg er såå glad ! selvom puppene min fortsatt er litt "firkantet" så ja hehe Så fine de er Morsomt å se forskjell på våre, siden vi har caaa like mye i. å du har moderat profil, å jeg har høy Klarer liksom å se god forskjell på det nå. DIne ser ikke så hovne ut da :D
Niliv Skrevet 22. februar 2011 #15919 Skrevet 22. februar 2011 Hei Terine! Gratulerer med vel overstått! Håper det går bra med deg:) Det er kanskje frekt å spørre, men siden du også har ammet, og har ca samme str som meg på kropp og førpupp... jeg lurer på om jeg kan se bilde av resultatet ditt? Så kan du få se mitt efteråt? No stress om du ikke vil vise til fremmede folk, det skjønner jeg godt, men jeg tenkte bare jeg skulle spørre:) Er denne til meg? Jeg kan prøve å få tatt noen bilder i slutten av uken,men er ikke så veldig flink på data.Så ikke sikkert jeg klarer det. Tror jeg blir fornøyd med størrelsen,akkurat nå føler jeg at de er veldig sprengt.Sånn som de er når en går gravid.Glinsende og sprengte. Men tror ikke de blir så store som jeg hadde i svangerskapene når de har fått roet seg litt.Kanskje det erderfor jeg ikke har så mye smerter og,siden huden min har vært tøyd like mye før og at jeg ikke har tatt så mye inni. Ble "bare" 220 her.
Niliv Skrevet 22. februar 2011 #15920 Skrevet 22. februar 2011 23.februar: Belle89 4.mars: Ragpride 7.mars: Kalia 24år, 174cm, 65kg, 75a liten fra før. ska legga inn 240 kansje litt mar, under muskel, lav profil tror eg,men ska spør om kansje moderat heller hmm, amatomiske, colosseum klinikken i stavanger 8.mars: Halebein 31 år gml, 157 cm høy, 47 kg, 75 liten A fra før - vil ha full B etter op. Skal legge inn ca 300 ml over muskel, moderat profil, på Tromsø private sykehus. Må kanskje legge til at jeg har ammet 3 barn, og nei, vi har IKKE planer om flere:) 17.mars: Sinne 18 mars: Berryme 21 år, 166 høy, 52 kg. 70 A fra før, vil gjerne få en full C. Skal legge inn 310 ml, under muskel, moderat profil. Colosseum klinikken i Oslo. Ingen barn, ingen planer om det heller. 29.april: Jazne 23 år gammel,158 cm høy,47 kg. 75A nå,fyller ikke ut bh'n engang,vil ha B elle liten C. Kommer til å få lagt inn 265 cc eller max 280 cc , under muskel moderat profil på Nobel Clinic i Oslo. Har ammet 1 barn, ingen planer om flere barn på en god stund! 18. Mai: Enne Masse lykke til i morgen Belle89
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå