Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Gjest halebein
Skrevet

Heia :) eg har ikkje fått beskjed om å ta någen tabletter før operasjonen, ser mangen må ta forskjellige tabletter, normalt å ikkje måtta ta någe :sjenert: ? andre så ikkje måtte det?

Jeg har fått resept på anitbiotika jeg skal ta 2 ganger før operasjonen, Azitromax, og Pinex forte til bruk etter op. og den der hibiscrubben:)

Tror de fleste jeg har hørt fra her, måtte ta antibiotika før operasjonen dersom de skulle i narkose. Men er usikker. Prøv å ringe klinikken å høre:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aha, takk for tips!

Fikk du resept på operasjonsdagen? eller før?

Jeg vil jo gjerne ha de klare, ikke dra på apoteke etter operasjon :/

Jeg fikk resept på det før op ja. Fikk resept på det, en annen smærtestillende som skulle vare 24timer, kvalmdempende, den der såpa og antibiotika.

Skrevet

Boobjob,frk.L-m, Betty84, Belle89 You got Mail;) :fnise:

Jeg har ikke fått.... :sjenert:

Skrevet (endret)

Jeg har ikke fått.... :sjenert:

har du ikke?? får prøve på nytt da:) men det står at den er sendt til deg, du har bare ikke åpnet den:)

Endret av Terine
Skrevet

.. nå er det 26 timer igjen til OP.. Har ikke sovet i det heletatt i natt!!

Har nettopp kjørt samboeren på jobb, så nå skal jeg vaske ferdig her hjemme før jeg drar på skole ;) Må også dra på apoteket i dag, noe mer en det på resepten (pluss tape og plasterlim-fjerner) jeg bør kjøpe?

Nå har jeg ringt de stakkarne på stokkan ca 10 ganger om alt mulig de siste dagene, så jeg overlater noen at de dumme spørsmålene til dere:

- fikk dere lov til å bruke deo de første dagene?

- man kan pusse tenner selv om man skal faste før op, ja?

- Terine: måtte du si ifra på forhånd om at du ville delbetale? (begynte å tenke på dette i natt :P)

:sjenert:

Skrevet

Jeg har fått resept på anitbiotika jeg skal ta 2 ganger før operasjonen, Azitromax, og Pinex forte til bruk etter op. og den der hibiscrubben:)

Tror de fleste jeg har hørt fra her, måtte ta antibiotika før operasjonen dersom de skulle i narkose. Men er usikker. Prøv å ringe klinikken å høre:)

ja eg og ser de fleste har fått det, men eg får ikkje resept før ite operasjonen, bør kansje ringa og hørra anngående antibiotikan... ser der er ein del forskjell rondt forbi, står ingenting om sminke heller i mine papirer... rart :sjenert: får ringa å hørra ein dag :)

Skrevet

Hei Jenny A. og :velkommen:

Jeg har så og si samme mål som deg. Er 30 år, 3 barn, er 1,70 høy og 63 kg. Jeg hadde heller ikke noe særlig puppestell :tongue: fra før, men etter å ha ammet 3 barn så var det bare værre enn verst, ikke noe vakkert syn :troest: ..... Har tenkt på silikon i mange år faktisk, men er veldig glad for at jeg ventet med det......

Jeg opererte meg for 11 dager siden og er utrolig fornøyd med resultatet :hoppe: Jeg la inn 300 cc under muskelen og de er akkuratt passe store, er veldig glad for at jeg ikke tok mindre... jeg var litt redd for at 300 skulle se for mye ut til min kropp, men det gjorde det ikke i det hele tatt.... jeg lot kirurgen ta det endelige valget om hva som kom til å se bra ut til min kropp og han valgte det samme som jeg hadde bestemt meg for i utgangspunktet :) :) :) 375 høres mye ut, men blir sikkert kjempe flott det også :) Jeg ville heller tatt mer enn for lite for å si det sånn, hehe :jepp::fnise:

Jeg har også ei jente på 5 (ble 5 i januar), en liten gutt på 2 også en jente på 7 :) Jeg fortalte det til jentene, først og fremst pga. at de kom til å se det på meg uansett... så da syntes jeg det var greit å fortelle dem hva som skulle skje, så slapp de å lure på hvorfor mamma plutselig fikk seg store pupper :fnise: pluss at de vet grunnen i ettertid når jeg hadde mye smerter og ikke kunne bære og være der for dem som vanlig den første tiden.... da visste de at mamma hadde hatt en operasjon og slapp å finne på unnskyldninger og lyge for dem..... :)

Så masse masse lykke til med puppeprosessen :) Du har mye å glede deg til, helt utrolig hvor mye mer vel jeg føler meg nå, mer kvinnelig :)

klem fra lotteline :klem1:

Hei igjen! Ser ut som vi har ganske så likt utgangspunkt ja:) Kan være at jeg er bredere over hoftene eller over ryggen siden Schistad mener at 350-375 vil se bra ut. Men når man tenker over det så blir det vel ikke den helt store forskjellen. 50-75g fordelt over en hel pupp utgjør jo ikke en enorm forskjell, men litt er det jo ;)Er redd for at de skal bli for store, men er også redd for å få for små. Hehe, er ikke lett dette her. Også synes jeg jo at hele konsultasjonene gikk fort. Jeg kunne jo stått i evigheter og kikket meg i speilet med de forskjellige innleggene i -haha! :)

Er veldig usikker på hva jeg skal si til eldste datteren. Har jo ikke så lyst at hun skal gå i barnehagen å fortelle at mamma har operert seg større pupper heller akkurat :S Men synes som du at det blir vanskelig å ljuge.

Hvordan har tiden etter operasjonen vært for deg da? Alle sier jo at det gjør mer vondt å legge under muskelen, men da jeg var på konsultasjon så sa Schistad at han mente det ikke var noen regel, og at det nok var en myte..

Nå er jeg litt frekk og spør om du har før og etter-biler som du vil dele med meg jeg? Skjønner det godt om du ikke vil.

Skrevet

Hei igjen! Ser ut som vi har ganske så likt utgangspunkt ja:) Kan være at jeg er bredere over hoftene eller over ryggen siden Schistad mener at 350-375 vil se bra ut. Men når man tenker over det så blir det vel ikke den helt store forskjellen. 50-75g fordelt over en hel pupp utgjør jo ikke en enorm forskjell, men litt er det jo ;)Er redd for at de skal bli for store, men er også redd for å få for små. Hehe, er ikke lett dette her. Også synes jeg jo at hele konsultasjonene gikk fort. Jeg kunne jo stått i evigheter og kikket meg i speilet med de forskjellige innleggene i -haha! :)

Er veldig usikker på hva jeg skal si til eldste datteren. Har jo ikke så lyst at hun skal gå i barnehagen å fortelle at mamma har operert seg større pupper heller akkurat :S Men synes som du at det blir vanskelig å ljuge.

Hvordan har tiden etter operasjonen vært for deg da? Alle sier jo at det gjør mer vondt å legge under muskelen, men da jeg var på konsultasjon så sa Schistad at han mente det ikke var noen regel, og at det nok var en myte..

Nå er jeg litt frekk og spør om du har før og etter-biler som du vil dele med meg jeg? Skjønner det godt om du ikke vil.

[/quote

Tudelu :o)

Ja veldig likt utgangspunkt & som du sier; 50 til 75 gram er jo ikke så mye mer.... men til syvende sist er det jo kirurgen som har peiling, så jeg hadde fulgt hans antydninger og stolt fullt og helt på ham :jepp::jepp::jepp:

Skjønner dilemmaet ditt om å ikke ville få for store og ikke vil ende opp med for små. Jeg var veldig i tvil selv. Hørte litt med venninner å sånn (som har utført samme operason). De fleste sa at jeg burde gå for heller litt mindre enn for mye, men da jeg leste her inne så var det flere som sa motsatt.... Og det sier jeg også, ikke noe kjekt å gå å angre i etterkant på hvorfor en ikke la inn 50 gram mer f. eks..... da er det vel kjekkere å ha litt for mye?!!! :fnise: men som sagt kirurgen ser hva som vil se fint og naturlig ut på deg :) pluss at du kan jo ta med deg før og etter bilder... jeg har noen til deg som jeg tok med meg (etter mye leiting på nettet fant jeg de puppene som lignet mest på mine).... Disse jentene har så og si samme utgangspunkt som meg og deg når det gjelder høyde, vekt, barn å sånn:

http://www.qvinna.info/pages/patresult.asp?PageNo=26&PageItems=1&ID=219&Search=True&srchOption01=F%F6rstoring&srchText=&srchTextSize=&srchTextCC=300&patientID=0

Pluss denne:

http://www.qvinna.info/pages/patresult.asp?PageNo=27&PageItems=1&ID=219&Search=True&srchOption01=F%F6rstoring&srchText=&srchTextSize=&srchTextCC=300&patientID=0

På bilde nr. 2 er det jo utrolig å se hvordan tomme hengebryst etter amming kan bli så fint med litt innhold bare :jepp:

Og her er et til:

http://www.qvinna.info/pages/patresult.asp?PageNo=31&PageItems=1&ID=219&Search=True&srchOption01=F%F6rstoring&srchText=&srchTextSize=&srchTextCC=300&patientID=0

Håper du kommer inn på linkene :) :) :)

Alle disse eksemplene er med 300 cc, men du kan gå inn på samme forum å søke på 350 cc eller 375 cc eller det du måtte ønske :)

Når det gjelder før og etterbilder av meg selv så må jeg være ærlig med deg å si at det har jeg ikke, hehe :fnise: vil helst ikke tenke på før i det hele tatt lenger :fnise: mn jeg kan godt ta et bilde av de nå, det kommer jeg jo til å ta uansett :fnise: også kan jeg sende det på en privat melding til deg :)

Skrevet

Skrevet (endret)

Hehe, ja jeg tenkte også på det med å fortelle i barnehagen, ikke særlig moro nei :gjeiper: mn der kjenner du barnet ditt best selv, jeg ga beskjed til jenta mi at dette er noe mamma helst vil at bare vi i fam. vet om, at hun ikke skulle fortelle det videre å sånn..... så stoler på at hun holder tett og gjør hun det ikke så får det bare være, da får de tro hva de vil, regner ikke akkurat med at de kommer til å spørre, hehe :fnise: eldste jenta mi vet jeg 100 % at ikke kommer til å si noe, hun er bare sånn av natur, pliktoppfyllende og moden for alderen :)

Det at det er mer smerter under muskelen enn over kan jeg ikke svare på for jeg har kun opplevd smertene ved under muskelen. Jeg skal ikke lyge til deg, det var veeeeldig vondt etter operasjonen, men du overlever og smertene blir mindre og mindre for hver dag, hvis det er noe til trøst, hihi :fnise: mn synes det er best at du forbereder deg på smerter og heller blir positivt overrasket om du ikke har så vondt etterpå :) Er veldig individuelt og noen har lite smerter..... mn tror de fleste har det tøft de første dagene, så avtar det etter hvert :)

Jeg er for tiden sykemeldt, men det er pga. bihulebetennelse :) Puppene er så å si smertefrie nå, kun litt ømhet her og der når jeg ligger på siden f. eks :)

De begynner å bli mykere og mer bevegelige :) Begynner å få litt mer form på en måte :) Er veldig fornøyd og det er mannen min også (som i utgangspunktet ikke var så gira på operasjonen) :) Men nå tar han jo helt av *lol* :fnise:

Endret av Jenny A
Skrevet

.. nå er det 26 timer igjen til OP.. Har ikke sovet i det heletatt i natt!!

Har nettopp kjørt samboeren på jobb, så nå skal jeg vaske ferdig her hjemme før jeg drar på skole ;) Må også dra på apoteket i dag, noe mer en det på resepten (pluss tape og plasterlim-fjerner) jeg bør kjøpe?

Nå har jeg ringt de stakkarne på stokkan ca 10 ganger om alt mulig de siste dagene, så jeg overlater noen at de dumme spørsmålene til dere:

- fikk dere lov til å bruke deo de første dagene?

- man kan pusse tenner selv om man skal faste før op, ja?

- Terine: måtte du si ifra på forhånd om at du ville delbetale? (begynte å tenke på dette i natt :P)

:sjenert:

Fikk ikke bruke deo næi. Sto ingenting om at man ikke kunne pusse tennene, så jeg gjorde det :) Hehe, drakk til og med litt vann ilag med tabelettene som jeg skulle ta 1 time før :P

Skrevet

Ja, må vel regne med en del smerter ja. Men man får proppe seg med smertestillende og håpe på at man er heldig og ikke har vondt så altfor lenge. Kan du ligge på siden allerede nå? Ser for meg stiv rygg og skuldre av å ligge i en ikke så god stilling på ryggen :S

Har sett tusenvis av pupper på nett, men blir ikke klok av det. Synes det kan være utrolig store forskjeller altså. 375 på ei ser ut som 500, men på andre ser det ut som 300, om du skjønner hva jeg mener? Jeg ga jo klart uttrykk for at jeg på ingen måte ville ha fake pupper. Ville ikke ha den looken man får med høyprofil eller for store. Men så skal jeg jo ha en konsultasjon til samme dag som operasjon, så da får man jo forsikret seg enda en gang til om at han heller legger inn litt mindre dersom 375 ser skikkelig fake ut. Jeg må stole på kirurgen altså.

Tar gjerne imot bilder post op :)Ser nå på bilder inne på www.realself.com

Nå lukter det som om lillejenta her har en bleiegave til meg ;)

Skrevet

Hei igjen jenter!

Gratulerer til dere som har fått nye pupper :)

Jeg har vært på konsultasjon idag, og det ser ut som blir 310 ml på meg!

Veldig spennende! Vært på apoteket å hentet ut smertestillende o.l :)

Så da oppdaterer jeg lista, og legger til info om meg!

__________________________________________________________________________________

23.februar: Belle89

4.mars: Ragpride

7.mars: Kalia 24år, 174cm, 65kg, 75a liten fra før. ska legga inn 240 kansje litt mar, under muskel, lav profil tror eg,men ska spør om kansje moderat heller hmm, amatomiske, colosseum klinikken i stavanger

8.mars: Halebein

31 år gml, 157 cm høy, 47 kg, 75 liten A fra før - vil ha full B etter op. Skal legge inn ca 300 ml over muskel, moderat profil, på Tromsø private sykehus. Må kanskje legge til at jeg har ammet 3 barn, og nei, vi har IKKE planer om flere:)

17.mars: Sinne

18 mars: Berryme

21 år, 166 høy, 52 kg. 70 A fra før, vil gjerne få en full C.

Skal legge inn 310 ml, under muskel, moderat profil. Colosseum klinikken i Oslo. Ingen barn, ingen planer om det heller.

29.april: Jazne 23 år gammel,158 cm høy,47 kg. 75A nå,fyller ikke ut bh'n engang,vil ha B elle liten C. Kommer til å få lagt inn 265 cc eller max 280 cc , under muskel moderat profil på Nobel Clinic i Oslo. Har ammet 1 barn, ingen planer om flere barn på en god stund!

18. Mai: Enne

Skrevet

Hei! Når jeg våkner har jeg en intens smerte i arret, som om den skal revne opp, det brenner på en måte, bare i den ene! Men 2 min etter er ikke smerten der lengre,, normalt?

Skrevet

Hei! Når jeg våkner har jeg en intens smerte i arret, som om den skal revne opp, det brenner på en måte, bare i den ene! Men 2 min etter er ikke smerten der lengre,, normalt?

Skrevet

WÆÆ! har akkurat det samme! å bare i den ene puppen:P men føles ikke som om det kommer fra arret føles som om d kommer fra innsia av puppen liksom.. men er sikkert fra arret! tror jeg leste det et sted her på forumet at det var normalt?? skal finne ut jeg!:)

men uansett sånn bortsett fra den brenninga, så klør det som pokker!! et godt tegn på at ting holder på å gro iallefall :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde jo en del smærter i det ene arret, så er nokk normalt me smærter. Så længe som at det ikke er noe som tyder på betennelse. Sårene mine er jo helt grodd nå, og blitt til arr, men tidligere i dag fikk jeg akkurat som om det brannt inne i arret. En hjelpepleier på jobb mente da at jeg måtte være obs på det, at det kunne være betent. Men har ikke hatt noe tidligere som tilsir at det er betennt, så jeg går ut ifra at det ikke er det :)

Skrevet

Jeg har det også slik. I venstre pupp. Men ikke bare når jeg våkner. Har det sånn så å si hele dagen. At det svir litt og gjør vondt..

Klør også noe forferdelig :b

Skrevet

Jeg har det også slik. I venstre pupp. Men ikke bare når jeg våkner. Har det sånn så å si hele dagen. At det svir litt og gjør vondt..

Klør også noe forferdelig :b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...