enne Skrevet 21. februar 2011 #15861 Skrevet 21. februar 2011 Hei. Då er jeg ferdig og vel hjemme. Var hjemme kl 11. Var våken igjen kl.9.30 og i veldig fin form. Bare litt ristinger i kroppen etter narkosen.Men spiste og drakk masse kaffi. Veldig greit. Det værste var den forbaskade veneflonen synes jeg, både før og etter, føler jeg har den i enda. Kjenner en slags nummen følelse i armene,og litt sår smerter. Men det går fint. Ikke fått de største puppene,så sikkert defor og at det ikke gjor så veldig vondt. Kjøpte sports BH der,siden jeg ikke ante noe om størrelsen.Og den er 75B. Fikk inn 220,sa til kirurgen at han fikk bestemme det som ble finest til kroppen min. Tror jeg blir fornøyd,alt er bedre enn det var. Så godt å høre Gratulerer med nye pupper
Gjest halebein Skrevet 21. februar 2011 #15862 Skrevet 21. februar 2011 Hei Terine! Gratulerer med vel overstått! Håper det går bra med deg:) Det er kanskje frekt å spørre, men siden du også har ammet, og har ca samme str som meg på kropp og førpupp... jeg lurer på om jeg kan se bilde av resultatet ditt? Så kan du få se mitt efteråt? No stress om du ikke vil vise til fremmede folk, det skjønner jeg godt, men jeg tenkte bare jeg skulle spørre:)
Frk.L-M Skrevet 21. februar 2011 #15863 Skrevet 21. februar 2011 Legger inn et bilde av det ene arret mitt:) Det er nå 6 uker å 4 dager siden op. Syns det ser bra ut
Terine Skrevet 21. februar 2011 #15864 Skrevet 21. februar 2011 Hei Terine! Gratulerer med vel overstått! Håper det går bra med deg:) Det er kanskje frekt å spørre, men siden du også har ammet, og har ca samme str som meg på kropp og førpupp... jeg lurer på om jeg kan se bilde av resultatet ditt? Så kan du få se mitt efteråt? No stress om du ikke vil vise til fremmede folk, det skjønner jeg godt, men jeg tenkte bare jeg skulle spørre:) Hei:) går fint! har ikke ammet da. men sender over på PM strax:)
Gjest halebein Skrevet 21. februar 2011 #15865 Skrevet 21. februar 2011 herlighet, Treine, jeg har tatt feil av det og niliv, jeg:) huff da:) Men vil gjerne se bilde likevel hvis du vil dele. Jeg skal selvfølgelig sende tilbake etter 8 mars:) Magic date!!!
Terine Skrevet 21. februar 2011 #15866 Skrevet 21. februar 2011 herlighet, Treine, jeg har tatt feil av det og niliv, jeg:) huff da:) Men vil gjerne se bilde likevel hvis du vil dele. Jeg skal selvfølgelig sende tilbake etter 8 mars:) Magic date!!! Haha er ikke lett å følge med i svingene er jo så mange av oss^^ men tar gjerne imot bilde når det blir din tur! vi er jo som en stor familie her inne! koselig!
Gjest halebein Skrevet 21. februar 2011 #15867 Skrevet 21. februar 2011 Haha er ikke lett å følge med i svingene er jo så mange av oss^^ men tar gjerne imot bilde når det blir din tur! vi er jo som en stor familie her inne! koselig! ja man føler jo man blir kjent med dere her inne:) Du fikk jo et kjempefint resultat! Så naturlig ut og fint, selv om du sier du var hoven. Du hadde nok litt mer fra før enn det jeg har, så mine vil nok ikke bli så store:) Størrelsen passet bra til kroppen din:) Gratulerer igjen!
Jenny A Skrevet 21. februar 2011 #15868 Skrevet 21. februar 2011 Hei! Nå har jeg ikke lest gjennom hele tråden, men lest en del:) Synes det er veldig spennende å lese om deres forberedelser og opplevelse av operasjonsdagen og ting og tang i etterkant! Forteller litt om meg selv jeg, så håper jeg det er plass til ei til som venter på nye pupper Jeg er 30år, gift og har to jenter. Eldste er 4 år (blir 5 i år) mens yngste er 8 mndr. Har aldri hatt noe pupper å skryte av, og har vel alltid ønsket meg større pupper.Nå etter 2 barn er det helt latterlig, nå er det ingenting igjen av det lille som var(skal ikke ha flere barn). Fyller knapt en 75 A. Har vært på konsultasjon på Fornebuklinikken hos Dr.Schistad. Synes han var veldig jovial og følte at han forsto hva jeg ønsket meg. Først prøvde vi en "kyllingfilet" med 280ml. Det fant vi fort ut at var for lite. La så inn 350 og det så fint ut. Prøvde en med 375ml og synes det også så fint ut. Shistad var enig at 350-375ml ville bli veldig fint og stå i proposjon til resten av kroppen. Har jo hørt at når man finner en størrelse man synes er fint så bør man legge inn bittelitt til, så derfor tror jeg at jeg vil gå for 375ml. Men den endelige avgjørelsen legger jeg i hendene på Shistad :)Jeg skal ha moderat profil, silikon og under muskel. Er pr. i dag ca 61,5 kg og 170 cm høy.Han mente det ville bli penest å legge under muskel da jeg ikke har mye brystvev og ellers er slank. Det er viktig for meg at resultatet ikke ser fake ut. Jeg vil at det skal se så naturlit ut som mulig. Han mener jeg vil bli en 75 C post op. Dato er 30. september, så lenge å vente! I morgen skal jeg sende inn signert kontrakt. Så om alt går etter planen blir sommeren 2011 den siste med minipupper :D Noen som har lagt inn ca like mye som meg og som har ca de samme kroppslige målene? Eller noen med erfaring fra Fornebuklinikken og Dr.Shistad?
Linaa Skrevet 21. februar 2011 #15869 Skrevet 21. februar 2011 Jeg har et par blåmerker ved arret på siden, er dette normalt?
Frk.L-M Skrevet 21. februar 2011 #15870 Skrevet 21. februar 2011 Jeg har et par blåmerker ved arret på siden, er dette normalt? Helt normalt. Jeg var blå litt over det ene arret, men det forsvant etter hvert
ragpride Skrevet 21. februar 2011 #15871 Skrevet 21. februar 2011 Gratulere så mye med pupper Niliv! :D Jeg holder på å skrive handleliste, har kun handlet smertestillende salve & to store sportstopper...har dere tips/linker til hva som er lurt å ha klart til "the day", og gjerne til dagene etterpå )Hva slags smertestillende? plaster? Det jeg har planlagt er : *Stram tights siden jeg skal ta lårene samtidig *Nye og tykke puter for å ha i sengen, regner jo å bli liggende et par dager..haha *skal karre meg til å kjøpe en one piece...tro det eller ei.. oooog der stopper hjernen...
pink83 Skrevet 21. februar 2011 #15872 Skrevet 21. februar 2011 Gratulere så mye med pupper Niliv! :D Jeg holder på å skrive handleliste, har kun handlet smertestillende salve & to store sportstopper...har dere tips/linker til hva som er lurt å ha klart til "the day", og gjerne til dagene etterpå )Hva slags smertestillende? plaster? Det jeg har planlagt er : *Stram tights siden jeg skal ta lårene samtidig *Nye og tykke puter for å ha i sengen, regner jo å bli liggende et par dager..haha *skal karre meg til å kjøpe en one piece...tro det eller ei.. oooog der stopper hjernen... jeg hadde heller gått til inkjøp av en litt stor nattkjole. det er ikke alle som klarer og kle av og på seg..... jeg hadde ikke noe problemer med det men likevel levde jeg i nattkjole de første dagene. jeg tok alt jeg kom til og bruke de neste dagene frem slik at jeg ikkr var nødt til og strekke meg. tannbørste,talerkner ,mat(hadde ikke klart meg uten kjeksen,fin til å dempe kvalme) våtservietter er også veldig deilig å ha siden en ikke kan dusje ordentlig.
Frk.L-M Skrevet 21. februar 2011 #15873 Skrevet 21. februar 2011 Gratulere så mye med pupper Niliv! :D Jeg holder på å skrive handleliste, har kun handlet smertestillende salve & to store sportstopper...har dere tips/linker til hva som er lurt å ha klart til "the day", og gjerne til dagene etterpå )Hva slags smertestillende? plaster? Det jeg har planlagt er : *Stram tights siden jeg skal ta lårene samtidig *Nye og tykke puter for å ha i sengen, regner jo å bli liggende et par dager..haha *skal karre meg til å kjøpe en one piece...tro det eller ei.. oooog der stopper hjernen... Micropore plaster. Plasterlim fjerner. Smærtestillende fikk jeg resept på fra klinikken, gikk mest i paracet og oxynorm(må ha resept på oxynorm).
Gjest Kalia Skrevet 21. februar 2011 #15874 Skrevet 21. februar 2011 Heia eg har ikkje fått beskjed om å ta någen tabletter før operasjonen, ser mangen må ta forskjellige tabletter, normalt å ikkje måtta ta någe ? andre så ikkje måtte det?
lotteline Skrevet 21. februar 2011 #15875 Skrevet 21. februar 2011 Hei! Nå har jeg ikke lest gjennom hele tråden, men lest en del:) Synes det er veldig spennende å lese om deres forberedelser og opplevelse av operasjonsdagen og ting og tang i etterkant! Forteller litt om meg selv jeg, så håper jeg det er plass til ei til som venter på nye pupper Jeg er 30år, gift og har to jenter. Eldste er 4 år (blir 5 i år) mens yngste er 8 mndr. Har aldri hatt noe pupper å skryte av, og har vel alltid ønsket meg større pupper.Nå etter 2 barn er det helt latterlig, nå er det ingenting igjen av det lille som var(skal ikke ha flere barn). Fyller knapt en 75 A. Har vært på konsultasjon på Fornebuklinikken hos Dr.Schistad. Synes han var veldig jovial og følte at han forsto hva jeg ønsket meg. Først prøvde vi en "kyllingfilet" med 280ml. Det fant vi fort ut at var for lite. La så inn 350 og det så fint ut. Prøvde en med 375ml og synes det også så fint ut. Shistad var enig at 350-375ml ville bli veldig fint og stå i proposjon til resten av kroppen. Har jo hørt at når man finner en størrelse man synes er fint så bør man legge inn bittelitt til, så derfor tror jeg at jeg vil gå for 375ml. Men den endelige avgjørelsen legger jeg i hendene på Shistad :)Jeg skal ha moderat profil, silikon og under muskel. Er pr. i dag ca 61,5 kg og 170 cm høy.Han mente det ville bli penest å legge under muskel da jeg ikke har mye brystvev og ellers er slank. Det er viktig for meg at resultatet ikke ser fake ut. Jeg vil at det skal se så naturlit ut som mulig. Han mener jeg vil bli en 75 C post op. Dato er 30. september, så lenge å vente! I morgen skal jeg sende inn signert kontrakt. Så om alt går etter planen blir sommeren 2011 den siste med minipupper :D Noen som har lagt inn ca like mye som meg og som har ca de samme kroppslige målene? Eller noen med erfaring fra Fornebuklinikken og Dr.Shistad? Hei Jenny A. og Jeg har så og si samme mål som deg. Er 30 år, 3 barn, er 1,70 høy og 63 kg. Jeg hadde heller ikke noe særlig puppestell fra før, men etter å ha ammet 3 barn så var det bare værre enn verst, ikke noe vakkert syn ..... Har tenkt på silikon i mange år faktisk, men er veldig glad for at jeg ventet med det...... Jeg opererte meg for 11 dager siden og er utrolig fornøyd med resultatet Jeg la inn 300 cc under muskelen og de er akkuratt passe store, er veldig glad for at jeg ikke tok mindre... jeg var litt redd for at 300 skulle se for mye ut til min kropp, men det gjorde det ikke i det hele tatt.... jeg lot kirurgen ta det endelige valget om hva som kom til å se bra ut til min kropp og han valgte det samme som jeg hadde bestemt meg for i utgangspunktet :) 375 høres mye ut, men blir sikkert kjempe flott det også Jeg ville heller tatt mer enn for lite for å si det sånn, hehe Jeg har også ei jente på 5 (ble 5 i januar), en liten gutt på 2 også en jente på 7 Jeg fortalte det til jentene, først og fremst pga. at de kom til å se det på meg uansett... så da syntes jeg det var greit å fortelle dem hva som skulle skje, så slapp de å lure på hvorfor mamma plutselig fikk seg store pupper pluss at de vet grunnen i ettertid når jeg hadde mye smerter og ikke kunne bære og være der for dem som vanlig den første tiden.... da visste de at mamma hadde hatt en operasjon og slapp å finne på unnskyldninger og lyge for dem..... Så masse masse lykke til med puppeprosessen Du har mye å glede deg til, helt utrolig hvor mye mer vel jeg føler meg nå, mer kvinnelig klem fra lotteline
lotteline Skrevet 21. februar 2011 #15876 Skrevet 21. februar 2011 Jeg har et par blåmerker ved arret på siden, er dette normalt? Jeg har blåmerker både på siden av arret og under puppene, så får håpe det er normalt for å si det sånn
lotteline Skrevet 21. februar 2011 #15877 Skrevet 21. februar 2011 Lurte på en ting; hvor lenge fikk dere beskjed om å holde dere borte fra røyken etter operasjonen?!!! Jeg fikk beskjed om 1 uke før og 4 uker etter operasjonen, men hører det er så forskjellig hva en får beskjed om fra klinikk til klinikk..... Kjenner på røykesuget jah Har vært utrolig flink til nå, veldig innstilt på at arret skal bli penest mulig/ heles fint, men en røyk og to kan vel ikke skade vel? :gjeiper:
ragpride Skrevet 21. februar 2011 #15878 Skrevet 21. februar 2011 Micropore plaster. Plasterlim fjerner. Smærtestillende fikk jeg resept på fra klinikken, gikk mest i paracet og oxynorm(må ha resept på oxynorm). Aha, takk for tips! Fikk du resept på operasjonsdagen? eller før? Jeg vil jo gjerne ha de klare, ikke dra på apoteke etter operasjon :/
Gjest halebein Skrevet 21. februar 2011 #15879 Skrevet 21. februar 2011 tror dere ikke det blir tungt å få av og på one-piece etter operasjonen? synes den er tung å hepse opp over skuldrene når man har vært på do, og man må kle av seg hele sulamitten... er det ikke bedre med en litt løs joggebukse og en hettegenser med glidelås foran? ser dere skriver micropore plaster, men tidligere i tråden så stod det jo at den pustet for dårlig, og at man heller skulle bruke scanpore? Eller blander jeg nå? det er jo en jungel av oppysninger å gå seg vill i:) Velkommen velkommen nye puppedamer, forresten!
Gjest Mynona83 Skrevet 21. februar 2011 #15880 Skrevet 21. februar 2011 Lurte på en ting; hvor lenge fikk dere beskjed om å holde dere borte fra røyken etter operasjonen?!!! Jeg fikk beskjed om 1 uke før og 4 uker etter operasjonen, men hører det er så forskjellig hva en får beskjed om fra klinikk til klinikk..... Kjenner på røykesuget jah Har vært utrolig flink til nå, veldig innstilt på at arret skal bli penest mulig/ heles fint, men en røyk og to kan vel ikke skade vel? :gjeiper: Benytt sjansen til å slutte helt!! Etter 5 uker uten røyk er du kvitt nikotinen, så de fysiste abstinensene har gitt seg for leeeenge siden. Og de psykiske gir seg sakte men sikkert. Jeg sluttet for ca. 10 mnd siden, og det føles faktisk helt fantastisk. Meld deg inn på slutta.no for å få støtte og gode råd for å takle røyksuget
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå