Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Et lite hjertesukk... :)

Nå har jeg greid å ikke snuse på 9 dager, noe jeg ikke har klart før siden jeg begynte for mange år siden. Jeg er kjempestolt! (Jeg klarte ikke engang å slutte da jeg var gravid med sistemann, og ammet henne...) MEN, jeg går jo å spiser hele tiden, og er så godtesjuk! Føler konstant sug etter å ha noe ogdt i munnen. Jeg kommer jo til å sese opp som en ballong, og få kviser og tannverk....grrrr! Og det er jo klin umulig å stoppe! Hadde egentlig tenkt at nå, dersom jeg klarte å slutte med snus 3 uker før operasjonen, og la være et par uker etter den, så var det egentlig likegreit å prøve å slutte for alltid...MEN HERREGUD! Hvis alternativet er at jeg skal gå å spise hele tiden, så blir jeg å starte opp igjen med snusen! Er det noen her som har sluttet/prøvd å slutte å røyke/snuse som kan svare meg på om dette "søthoget" vare evig? eller kommer det til å gå over etterhvert?!

Grrrr... nå sitter jeg forresten med en fisherman's friend under leppa, bare for å unngå å hive meg over 7 åringen mins pose med rester fra lørdagsgodtet! OH MY!

:)

Lykke til i morgen tidlig NILIV, forresten!!!!!!! :) :) :)

Jeg prøvde å slutte å snuse 1 uke før op, men klarte meg bare 3 dager, for da skulle jeg på konsultasjon, å vandret alene i Oslo, så da trengte jeg en snus:P Sluttet igjen dagen før op, for jeg fikk beskje om at jeg ikke kunne snuse den dagen jeg skulle op. Prøvde meg på en snus noen dager etter op, men ble så svimmel at det kjentes ut som om jeg skulle svime av :gjeiper:

Så skulle jeg feire bursdagen min 8 dager etter op. Ble litt vin da, så da begynnte jeg å snuse igjen :gjeiper:

Men hadde ikke særlig søtsug når jeg ikke snuset. Men merket at jeg hele tiden puttet tyggisen min under leppa:P

Men skal slutte å snuse igjen nå snart, å da trur jeg at jeg skal prøve med fisherman under leppa :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

litt vanskelig å forklare..

Arr (anatomi)

Fra Wikipedia, den frie encyklopedi

Arr kan også ha andre betydninger.

Arr kan komme fra sår etter skade, infeksjon eller kirurgiske inngrep. Arrdannelse eller keloiddannelse som det kalles er overdreven nydannelse av bindevev/reparasjonsvev etter sår i huden. Et arr blir alltid svakere enn vevet omkring fordi det ikke består av normale hudceller, men av bindevev. Og bindevev har ikke hudens normale egenskaper, bl.a. har det ingen elastisitet.

------------------------------

bilde er ikke av meg, men har to sånne arr på kroppen.. kjett om arrene under puppene skulle bli slik :roll:

Har du snakket med den som skal operere deg om det??? Han/hun kan sikkert svare på om det er sjanse for at det blir slik.

Skrevet

Har du snakket med den som skal operere deg om det??? Han/hun kan sikkert svare på om det er sjanse for at det blir slik.

nei, skal gjøre det på torsdag! tenkte bare å høre om det var noen her inne som har det som har fått lagt inn silikon :)

Skrevet

nei, skal gjøre det på torsdag! tenkte bare å høre om det var noen her inne som har det som har fått lagt inn silikon :)

Jeg tror det er større sjanse for sånne type arr hvis man bruker sting som skal fjernes av lege. Slike sting skal stort sett ikke sitte mer enn 7-10 dager. "Vi" har ikke sånne fordi de som blir brukt på oss kan sitte lenger (:

Selvfølgelig er det forskjell på hvordan sår heles, men det viktigste tror jeg er å stelle godt med dem OG gjøre som kirurgen sier.

Om du skal være så uheldig å få så bredt arr, er det også mulig å snitte det opp, fjerne arrvevet og sy det sammen på nytt....

Jeg har et sånt arr på foten. Det ble stygt fordi jeg ikke gadd å teipe, stripse og holde det unna solen....

Skrevet

Takk for svar:) mine arr som har blitt slik ble ikke sydd, bare stripset.. Men skal si ifra til kirurgen:)

Skrevet

Hei.

Då er jeg ferdig og vel hjemme. Var hjemme kl 11. Var våken igjen kl.9.30 og i veldig fin form. Bare litt ristinger i kroppen etter narkosen.Men spiste og drakk masse kaffi. Veldig greit.

Det værste var den forbaskade veneflonen synes jeg, både før og etter, føler jeg har den i enda.

Kjenner en slags nummen følelse i armene,og litt sår smerter.

Men det går fint. Ikke fått de største puppene,så sikkert defor og at det ikke gjor så veldig vondt. Kjøpte sports BH der,siden jeg ikke ante noe om størrelsen.Og den er 75B. Fikk inn 220,sa til kirurgen at han fikk bestemme det som ble finest til kroppen min.

Tror jeg blir fornøyd,alt er bedre enn det var. :sjenert:

Skrevet

Hei.

Då er jeg ferdig og vel hjemme. Var hjemme kl 11. Var våken igjen kl.9.30 og i veldig fin form. Bare litt ristinger i kroppen etter narkosen.Men spiste og drakk masse kaffi. Veldig greit.

Det værste var den forbaskade veneflonen synes jeg, både før og etter, føler jeg har den i enda.

Men det går fint. Ikke fått de største puppene,så sikkert defor og at det ikke gjor så veldig vondt. Kjøpte sports BH der,siden jeg ikke ante noe om størrelsen.Og den er 75B. Fikk inn 220,sa til kirurgen at han fikk bestemme det som ble finest til kroppen min.

Gratulerer:) det blir sikker kjempefine!<3 :klemmer:

Skrevet

Hei.

Gratulerer med pupper! :)

Skrevet

Men jeg tenkte på en sak..hvor lang tid fikk dere beskjed om å vente med å bytte tape første gang?? fikk beskjed om å fjerne bandasjelappene etter 3 dager å la tapen sitte på i 14 dager! syns det hørtes lenge ut jeg! i og med at jeg skal fjerne bandasjen i dag, (å jeg ser at jeg har blødd litt igjennom) så tenker egentlig bare på hvordan tapen ser ut da! å hvordan fjerner man tapen? skal den bløtes opp osv?

Skrevet

Men jeg tenkte på en sak..hvor lang tid fikk dere beskjed om å vente med å bytte tape første gang?? fikk beskjed om å fjerne bandasjelappene etter 3 dager å la tapen sitte på i 14 dager! syns det hørtes lenge ut jeg! i og med at jeg skal fjerne bandasjen i dag, (å jeg ser at jeg har blødd litt igjennom) så tenker egentlig bare på hvordan tapen ser ut da! å hvordan fjerner man tapen? skal den bløtes opp osv?

Jeg har ingen bandasje,bare tape. Og den kunne jeg bytte etter 2 dager. Men skulle få mer info i morgen etter jeg har vært på etterkontrol.

Ikke sting heller, men tror ikke jeg tørr å bytte tape før det har gått litt flere dager.

Skrevet

Gratulerer med pupper! :)

Takk takk,kjekt å se at puppene kommer inn i rommet før magen :jepp::jepp:

Skrevet

Gratulerer:) det blir sikker kjempefine!<3 :klemmer:

Takk takk,det tror jeg og. Og så tror jeg ingen kommer til å ligge merke til at jeg har gjort det,og det synes jeg er bra :jepp:

Skrevet

Hei.

Det værste var den forbaskade veneflonen synes jeg, både

før og etter, føler jeg har den i enda.

Men det går fint. Ikke fått de største puppene,så sikkert defor og at det ikke gjor så veldig vondt. Kjøpte sports BH der,siden jeg ikke ante noe om størrelsen.Og den er 75B.

Fikk inn 220,sa til kirurgen at han fikk bestemme det som ble finest til kroppen min.

Gratulerer! :)

Godt å høre at det gikk bra og at du har det bra! :)

Skrevet (endret)

Takk takk,kjekt å se at puppene kommer inn i rommet før magen :jepp::jepp:

Tihi (:

Gratulerer så mye!!

Jaggu meg mange som får nye pupper om dagen! Så moro! Håper alle er/blir fornøyde!

Jeg skal til kontroll idag, dag 17 etter opr, og jeg håper han sier at dem fortsatt er hovene. Syntes de er for store enda :(

Er det noen som har fått med seg "før og etter" bildene hjem???

Endret av Betty84
Skrevet

Hei.

Gratulere med nye pupper:)

Da har du fått samme størrelse som meg :P

Hehe, veneflonen var det værste for meg og. Det første jeg spurte om var å få tfjærne den :)

Skrevet

Jeg fikk beskjed om å skifte første gang etter 8 dager, så skulle jeg skifte en til to ganger i uken. Tapen skal i bløtes opp. Du skal fjærne den, dusje, også skal du la såret luft tørke før du tar på ny tape.

Skrevet

Tihi (:

Gratulerer så mye!!

Jaggu meg mange som får nye pupper om dagen! Så moro! Håper alle er/blir fornøyde!

Jeg skal til kontroll idag, dag 17 etter opr, og jeg håper han sier at dem fortsatt er hovene. Syntes de er for store enda :(

Er det noen som har fått med seg "før og etter" bildene hjem???

Har ikke fått før og etter bilder med meg hjem. Jeg tenker at de ikke tar etter bilder før hall års kontrollen, for da er puppene ca sånn som de kommer til å være.

Skrevet

Boobjob,frk.L-m, Betty84, Belle89 You got Mail;) :fnise:

Skrevet

Boobjob,frk.L-m, Betty84, Belle89 You got Mail;) :fnise:

Det ble jo kjempebra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...