lilleville85 Skrevet 17. februar 2011 #15661 Skrevet 17. februar 2011 Æsj, er så lei av å ha vondt.. Klarer fremdeles ikke reise meg opp av senga selv, føler meg så hjelpesløs.. Hvor lang tid tok det før dere andre klarte å gjøre ting? Føle at ting ble som normalt igjen? Håper virkelig det skjer snart. Lei av å ha konstand vondt, ikke klare å gjøre noe osv Uff da, Boobjob. Så leit at du skal ha så vondt La du under muskelen siden du har så mye smerter? Jeg hadde veldig lite vondt. Klarte alt selv fra dag en, med untatt fra løft da. Var til å med på shopping dagen etter. Bare fortsett med å ta smertestillende og få nok hvile. Håper du er myyyye bedre i morgen
boobjob Skrevet 17. februar 2011 #15662 Skrevet 17. februar 2011 Husk at det ikke er lenge siden du var under kniven da Jeg klarte ikke å komme meg ut av sengen selv de første 5 dagene.... men klarte å gjøre små ting et par dager etter..Ting tar tid! Men husk å ta paracet sammen med de sterkere medisinene du har fått... Tramadol? Sant det,jeg er bare så utrolig utolmodig alltid Kjeder meg så mye her i sengen :b Jeg tar pinex forte når jeg har veldig vondt. men bruker vel mest Paracetsmol. Av og til en av hver. Får så vondt i hode og blir kvalm av pinex forte, så har begynt å bruke paracetamol mere nå, siden jeg har mindre vondt, den er svakere + jeg får ikke vondt i hodet av den.. Får vel bare ligge her å håper ting blir bedre om et par dager. Tilbake til skolen på mandag er planen. Så håper det går greit
Betty84 Skrevet 17. februar 2011 #15663 Skrevet 17. februar 2011 Hei jenter! Jeg er ny her. Jeg oppererte i går og synd det har vært supert med tilgang til dette forumet Jeg er 23 år, 168 høy, 58 kg og har ammet et barn. Jeg la inn 285 under muskel og jeg har det voooondt! Eneste jeg klarer selv er å gå på do viss døren står open klarer ikke trykke ned håndtaket selv Jeg syns størrelsen ser bra ut men de er veldig langt fra hverandre og veldig struttete. Er det noen erfaringer på hvor mye dette vil forandre seg? Skulle likt at de var litt nærmere hverandre og litt "rundere". Puppene mine var i utgangpunktet ganske runde med fint mellomrom mellom På forhånd takk, dere virker så koselige alle sammen! :D Mine er sånn di også, men har endret seg myyye på 13 dager... Nå begynner di å komme litt mer sammen og jeg kan faktisk "flytte" litt på dem...
boobjob Skrevet 17. februar 2011 #15664 Skrevet 17. februar 2011 Uff da, Boobjob. Så leit at du skal ha så vondt La du under muskelen siden du har så mye smerter? Jeg hadde veldig lite vondt. Klarte alt selv fra dag en, med untatt fra løft da. Var til å med på shopping dagen etter. Bare fortsett med å ta smertestillende og få nok hvile. Håper du er myyyye bedre i morgen Ja skikkelig kjedelig er det... Jeg la over muskel, så trodde ikke det kom til å bli sååå vondt.. men joda, tydligvis.. Får ligge her å håpe ting blir bedre snart
Betty84 Skrevet 17. februar 2011 #15665 Skrevet 17. februar 2011 Sant det,jeg er bare så utrolig utolmodig alltid Kjeder meg så mye her i sengen :b Jeg tar pinex forte når jeg har veldig vondt. men bruker vel mest Paracetsmol. Av og til en av hver. Får så vondt i hode og blir kvalm av pinex forte, så har begynt å bruke paracetamol mere nå, siden jeg har mindre vondt, den er svakere + jeg får ikke vondt i hodet av den.. Får vel bare ligge her å håper ting blir bedre om et par dager. Tilbake til skolen på mandag er planen. Så håper det går greit Hvis du tar Pinexen med paraceten i bunn, vil du få mye bedre utbytte av tabbelettene... Ring fastlegen din evt klinikken og be om å få resept på afipran eller annen kvalmestillende. Det måtte ihvertfall jeg gjøre for å "overleve" Men om det holder med bare milde smertestillende så er jo det bra...husk at du kan ta 1g *4 av vanlig paracet da... Og hvis du går å har vondt, heler du saktere! Så ta ei pille for alt som er ille nå den første tiden
Linaa Skrevet 17. februar 2011 #15666 Skrevet 17. februar 2011 Jeg våken akkurat, ligger i senga, venter på kjæresten min nå, det ble 335 på meg, var ikke plass til mer for ørd ja, jeg skriver tillete men er dopa endaaa
boobjob Skrevet 17. februar 2011 #15667 Skrevet 17. februar 2011 Jeg våken akkurat, ligger i senga, venter på kjæresten min nå, det ble 335 på meg, var ikke plass til mer for ørd ja, jeg skriver tillete men er dopa endaaa haha, er du på sykehuset enda? Alt bra ?
Betty84 Skrevet 17. februar 2011 #15668 Skrevet 17. februar 2011 Jeg våken akkurat, ligger i senga, venter på kjæresten min nå, det ble 335 på meg, var ikke plass til mer for ørd ja, jeg skriver tillete men er dopa endaaa Hihi så festlig Gratulerer så mye puppeguri
Lykkejulie Skrevet 17. februar 2011 #15669 Skrevet 17. februar 2011 Heisann og velkommen Jeg opererte selv på tirsdag den 15.. har også vondt, og har det likt som deg. Klarer å gå på do alene hvis døren er åpen. Greier ikke noe annet.. Begyner å bli dritt lei av å ikke klare noe.. Etter hva jeg har hørt, sett og hva kirurgen sier så vil det forandre seg. I går måtte jeg bare ta av sports bhen , å ta litt bilder. mine er skikkelig hovne og står rett ut ja. Jeg har et fint mellomrom mener jeg, men vet det kommer til å bli bedre om noen uker. Gleder meg Jeg er 1.73, veier 64 kg.. La inn 300g i høyre og 325 i venste. Høy profil over muskel Veldig fornøyd til nå.. Gleder meg bare til smertene er borte og jeg kan nyte dem mer. De er også STEIN harde. Er dine også det? Takk for det Jeg har sett bloggen din og puppene dine ser kjempe flotte ut og det bare et par dager etter! Du blir sikkert kjempe fornøyd til slutt mine er steinharde ja, men litt mindre hard på undersiden når jeg reiser meg opp. Der har jeg derimot ingen følelse, kjenner ikke at jeg tar på, men håper på at det går over
Belle89 Skrevet 17. februar 2011 #15670 Skrevet 17. februar 2011 Jeg våken akkurat, ligger i senga, venter på kjæresten min nå, det ble 335 på meg, var ikke plass til mer for ørd ja, jeg skriver tillete men er dopa endaaa hurra! gratulerer! :D:D - hører du ikke er helt "klar" enda hehe! gleder meg til å høre mer fra deg
Lykkejulie Skrevet 17. februar 2011 #15671 Skrevet 17. februar 2011 Mine er sånn di også, men har endret seg myyye på 13 dager... Nå begynner di å komme litt mer sammen og jeg kan faktisk "flytte" litt på dem... Det høres bra ut gleder meg til de blir litt mykere og mer bevegelige ;p
Sweeti Skrevet 17. februar 2011 #15672 Skrevet 17. februar 2011 Gå på hotels.com å se, der får du opp alt av hotell, også kan du sortere etter pris:) Takk, har sett på noen hoteller men vil liksom ikke bo midt i byen når jeg ikke skal shoppe Ønsket helst at det skal være ett fint hotel, med god mat og service siden jeg skal tilbringe noen døgn der
Sweeti Skrevet 17. februar 2011 #15673 Skrevet 17. februar 2011 ja best western hotels apartments,den ligger på tøyen, det er 4 min med tbane fra jernbanetoget, har selv bestilt der, for 2 netter 1790 kr for rom med dobbelseng. du finner det på hotels.com Er det med frokost ol når det er apartment?
Sweeti Skrevet 17. februar 2011 #15674 Skrevet 17. februar 2011 Selvfølgelig skal du få bilde Så snat jeg tørr å ta av meg sports bhen Ikke lenge til operasjonen da, 4 uker går fort :D Kan jeg også få bilde? (A) Gratulerer med pupper foresten ;D
Sweeti Skrevet 17. februar 2011 #15675 Skrevet 17. februar 2011 Jeg klarer ikke å tenke på noe annet nå enn i morgen! Er så innmari redd! Det er 17-18 timer igjen nå.. Jeg føler meg helt ødelagt! Skal dusje om ikke alt for lenge så ta tablettene så sove til i morgen.. Off, jeg kommer sikkert til å skrive her i morgen når jeg er fremme ) lykke til til meg har time 14.00 - skal møte 13.30 Tenk nå har du nye pupper :D Håper alt går bra med deg Gratulerer!!!!!
boobjob Skrevet 17. februar 2011 #15676 Skrevet 17. februar 2011 Kan jeg også få bilde? (A) Gratulerer med pupper foresten ;D japp, dere kan få bilder begge to Er veeldig hovne og står rett ut nå da. Men skal sende
boobjob Skrevet 17. februar 2011 #15677 Skrevet 17. februar 2011 Klarer ikke legge bilde inn på PM. Noen som kan forklare hvordan jeg gjør det ?
Frk.L-M Skrevet 17. februar 2011 #15679 Skrevet 17. februar 2011 Æsj, er så lei av å ha vondt.. Klarer fremdeles ikke reise meg opp av senga selv, føler meg så hjelpesløs.. Hvor lang tid tok det før dere andre klarte å gjøre ting? Føle at ting ble som normalt igjen? Håper virkelig det skjer snart. Lei av å ha konstand vondt, ikke klare å gjøre noe osv Etter 8 dager forsvant de værste smertene mine. Hadde faktisk næsten ikke vondt den dagen:P Kjennte det jo enda litt, men de værste smærtene var borte
Mirri Skrevet 17. februar 2011 #15680 Skrevet 17. februar 2011 Skal opereres av dr Barstad på mandag, og er veldig spent! Jeg og har bare hørt masse positivt om dem, og det kombinert med deres gode garanti gjorde at jeg valgte dem:) hvor mye la du inn, og over eller under? Er veldig usikker på hvilken profil jeg skal velge, hva har dere andre her valgt, og hvorfor? Barstad opererte meg også Jeg la inn 325, under muskelen, moderat profil. Grunnen til at det ble under muskelen hadde litt med hvordan jeg var fra før av, og 325 var maks det jeg hadde plass til. Og moderat profil siden jeg sa jeg ikke ville ha glamour-pupper som var oppunder halsen min så han ga meg akkurat det jeg hadde håpet på han er flink til det går alltids ann å bruke push-up bh for å få dem litt opp 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå