Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk for raskt svar :) Har ikke noe i mot hvis de stikker ut, så da lønner det seg vel med høyprofil eller ekstra høyprofil. Jeg skal ta over muskelen :) 4. januar, hos Helge Einar Roald på Colosseumklinikken.

Ok.. Jeg har ekstra høy men de stikker jo ikke såå mye ut da.. Bare mer enn moderate. Du får høre med kirurgen din :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok.. Jeg har ekstra høy men de stikker jo ikke såå mye ut da.. Bare mer enn moderate. Du får høre med kirurgen din :)

Men siden de skal over muskelen, kommer de vel til å stikke mer ut? :) Sender mail til kirurgen nå. Takk for raskt svar, som sagt! :)

Er utrolig glad for at jeg fant dette forumet :)

Skrevet

Men siden de skal over muskelen, kommer de vel til å stikke mer ut? :) Sender mail til kirurgen nå. Takk for raskt svar, som sagt! :)

Er utrolig glad for at jeg fant dette forumet :)

Jeg vil ikke tro de stikker mer ut om man har de over eller under muskel..

Fortell hva kirurgen sa da når du får svar..

Skrevet

Gratulerer:) heldig du er som er ferdig og alt, og såååå fornøyd:)

Heller aldri hørt om Mammary implant, hmmmm, må spørre Barstad om det når jeg skal ha OP, som forresten bare er 10 dager unna nå...Jippi!!

Ellers, er det noen som vet om anatomiske innlegg også kommer i tre forskjellige profiler? lav, moderat og høy profil?

Takk for det, og LYKKE TIL til deg! :)

Det går så bra så!! :klemmer:

Skrevet

Merket er Eurosilikon ja, iallefall det jeg har. Men, sånn jeg har forstått det, så er mammary implants den medisinske termologien på silikon innlegg. Ganske logisk også, siden bryster heter Mammae på latin.

Og Eurosilikon er jo da "selskapet" som lager innleggene.

På mitt kort, der jeg fikk "sporings nummeret" til mine innlegg, står det "mammary implants, Eurosilikon".

Hmm.. da har jeg sikkert misforstått legen min, men han sa i hvertfall at han skulle prøve ut noen nye innlegg på meg. Har sendt ham en mail for å få litt info, for sykepleieren som ringte meg visste ikke så mye om disse innleggene siden de var såpass "nye".. :) Jeg har også et bånd nedenfor og litt over puppene som skal hjelpe til å "løfte" litt slik jeg forstod det. skal bruke det dag og natt den første uken. Noen andre som har hatt det?

Skrevet

Jeg skal ta brystforstørrelse og neseplastikk rett før jul! Eneste er at jeg må ta det i Oslo, når jeg selv bor langt unna. Må komme meg alene rett etter operasjonen fra klinikken til Oslo S, for og så gå til toget å ta det i mange timer. Noen som trur jeg klarer alt dette alene uten noen ''støtte-person'' i Oslo?

Om en hjelpsom dame i Oslo hadde bydd seg å hjelpe meg hadde jeg ikke takket nei! :fnise:

Jeg bor også et stykke unna Oslo, og bodde derfor på hotell en helg der, for å være helt i ro de første dagene. Jeg klarte ikke en gang tanken på å ta T-banen til hotellet, hehe! Jeg så for meg at jeg skulle spy utover hele gulvet :gjeiper: Du vet jo heller ikke hvordan du vil reagere. Man kan jo bli veldig svimmel og kvalm, og ikke gøy å besvime i ukjent terreng alene. Jeg er veldig glad for at venninna mi kunne bli med likevel i Oslo, bare for å følge meg inn i bilen, ut av bilen, inn på hotellet, inn i heisen og inn på rommet. Og selvfølgelig for å holde meg med selskap :klemmer:

Skrevet

Hmm.. da har jeg sikkert misforstått legen min, men han sa i hvertfall at han skulle prøve ut noen nye innlegg på meg. Har sendt ham en mail for å få litt info, for sykepleieren som ringte meg visste ikke så mye om disse innleggene siden de var såpass "nye".. :) Jeg har også et bånd nedenfor og litt over puppene som skal hjelpe til å "løfte" litt slik jeg forstod det. skal bruke det dag og natt den første uken. Noen andre som har hatt det?

Jeg skjønte ikke helt hva du mente... har du et bånd nedenfor puppene? Ikke nedpressbånd/brystbånd? Det er ovenfor brystene. Det skal jo hjelpe puppene i å legge seg, slik at de ikke kommer for høyt opp (i halsen). Jeg hadde det selv i 4 uker, dag og natt. KJedelig da jeg hadde det, men nå har jeg jo nesten glemt hvordan det var!

Skrevet

Jeg skal prøve og satse på Oslo plastikkirurgi. :)

Skrevet

Har du vært på konsultasjon? De er vel noe billigere enn mange andre. Selv valgte jeg en klinikk hvor jeg følte meg vel, uten å tenke kr. Ser de har litt andre måter å gjøre ting på enn feks Fornebu og Nobel.

Skrevet

Jeg har sendt bilder i første omgang, i og med at jeg bor så langt unna Oslo.

Skrevet

:gjeiper:

Jeg skjønte ikke helt hva du mente... har du et bånd nedenfor puppene? Ikke nedpressbånd/brystbånd? Det er ovenfor brystene. Det skal jo hjelpe puppene i å legge seg, slik at de ikke kommer for høyt opp (i halsen). Jeg hadde det selv i 4 uker, dag og natt. KJedelig da jeg hadde det, men nå har jeg jo nesten glemt hvordan det var!

Vet du, jeg ble så usikker ang det båndet, at jeg ringte klinikken i dag. Sykepleieren jeg snakket med sa at jeg selvsagt skulle ha det over puppene, dag og natt i to uker. Jeg må ha vært helt rusa da jeg våkna opp av narkosen, for jeg er SIKKER på at at sykepleieren som var inne med meg da sa at båndet skulle ligge nedenfor og litt over brystene for å "løfte" dem litt (ikke det at jeg skjønte hvorfor jeg trengte det :fnise: )! Da jeg våknet lå båndet under puppene, og jeg husker det satt litt løst, så det har sikkert glidd ned da.. Og igjen er jeg sikker på at det kom ei hjelpsom dame og festet det for meg, litt strammere UNDER puppene.. hmm.. Skal nå ihvertfall bruke det som nedpressbånd i to uker nå da... :gjeiper:

Skrevet

Vet du, jeg ble så usikker ang det båndet, at jeg ringte klinikken i dag. Sykepleieren jeg snakket med sa at jeg selvsagt skulle ha det over puppene, dag og natt i to uker. Jeg må ha vært helt rusa da jeg våkna opp av narkosen, for jeg er SIKKER på at at sykepleieren som var inne med meg da sa at båndet skulle ligge nedenfor og litt over brystene for å "løfte" dem litt (ikke det at jeg skjønte hvorfor jeg trengte det :fnise: )! Da jeg våknet lå båndet under puppene, og jeg husker det satt litt løst, så det har sikkert glidd ned da.. Og igjen er jeg sikker på at det kom ei hjelpsom dame og festet det for meg, litt strammere UNDER puppene.. hmm.. Skal nå ihvertfall bruke det som nedpressbånd i to uker nå da... :gjeiper:

:skratte: Sikkert bare litt for mye morfin på deg!

Ikke så greit å få med seg alt da :skravle:

Skrevet

Har du anatomiske eller runde?? Jeg syns det var litt rart med bånd under puppene ja. hehe...

Skrevet

Jeg må bare si at jeg har hørt mye negativt om den klinikken. Jeg ville googla og snakka litt rundt med folk som har operert der om man finner de. Jeg skjønner det er vanskelig å reise på konsultasjon i Oslo om du bor langt unna, men det er absolutt å anbefale. Hvor langt unna bor du da?

Men det er selvfølgelig opp til deg hva du velger.

Jeg var til konsultasjon 2 steder og valgte den jeg var mest komfortabel hos.

Var på Colosseum klnikken i Oslo og Fornebuklinikken som jeg opererte på. Valgte den dyreste. Ikke at det har så mye å si, men de har bra garanti og jeg følte meg veldig passa på o.l der :) Kjempefornøyd.

Skrevet (endret)

Ja her hang det seg gitt :P

Endret av JaneDoe
Skrevet

Bra du sjekket det, da Jeg hadde også nedpressbånd dag og natt i 2 uker. Tror det varierer litt fra kirurg til kirurg, jeg, og klinikk til klinikk, hva de gjør ang nedpressbånd. Jeg har runde proteser under muskel, og hadde op på Fornebu. Godt å slippe å bruke det lenger, ihvertfall!!

Jeg kan forøvrig også anbefale sjekke flere klinikker, Eventyrjenta. Jeg var 3 steder, og hadde sikkert blitt fornøyd nok alle stedene, men jeg valgte den kirurgen jeg følte forsto meg best (og som jeg likte best både fra googling og samtale), og da ble det Fornebu. Kjempefornøyd med det!

Skrevet

Jeg må bare si at jeg har hørt mye negativt om den klinikken. Jeg ville googla og snakka litt rundt med folk som har operert der om man finner de. Jeg skjønner det er vanskelig å reise på konsultasjon i Oslo om du bor langt unna, men det er absolutt å anbefale. Hvor langt unna bor du da?

Var på Colosseum klnikken i Oslo og Fornebuklinikken som jeg opererte på. Valgte den dyreste. Ikke at det har så mye å si, men de har bra garanti og jeg følte meg veldig passa på o.l der :) Kjempefornøyd.

Ja, jeg holdt meg unna Oslo Plastikkirurgi nettopp på grunn av det. Valgte Colosseumklinikken, skal operere der 4. januar, og føler meg helt trygg på at det er riktig valg.

Men som JaneDoe sa, det er selvfølgelig helt opp til deg :)

Skrevet

Så bra det ordnet seg! Kanskje det var opp-ned-dagen..? :gjeiper:

Men hørdes rart ut at det kom en sykepleier og festet det under puppene igjen..?! En av dere har ivertfall vært rusa på et eller annet :skratte:

Har noen av dere som brukte bånd, vasket det? Jeg brukte det i 4 uker, men vasket det aldri... usj! :eeeh:

Skrevet

Ja, jeg holdt meg unna Oslo Plastikkirurgi nettopp på grunn av det. Valgte Colosseumklinikken, skal operere der 4. januar, og føler meg helt trygg på at det er riktig valg.

Men som JaneDoe sa, det er selvfølgelig helt opp til deg :)

Den absolutt ENESTE grunnen til å velge den klinikken, er vel at det er ca 5000,- (+/-) billigere der? (enn mange andre klinikker, feks Fornebu og Nobel). I mine ører høres ivertfall det ut som en elendig grunn...

Skrevet

Jeg tror egentlig det virker greit å sende bilder, få konsultasjon og så komme til operasjon? Mirri her inne bl.a. gjorde jo det? Jeg var jo inne på konsultasjon selv da, og syns for min egen del det var veldig greitt. Som kirurg fikk han selvsagt målt og kjent, ikke bare sett på bilder. Viss jeg skulle sendt bilder osv, så ville jeg ivertfall valgt en klinikk jeg hadde hørt MASSE positivt om.

Hun her som opererte seg på Oslo plastikkirurgi nettopp, kasnkje hun har noe å si som nettopp har vært der..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...