Kada Skrevet 25. oktober 2010 #14381 Skrevet 25. oktober 2010 Gratulerer med større pupper Har ikke hørt om innlegget med siden det er en ny type så er ikke det så rart Så bra du ikke har hatt mye smerter Det er ikke vanlig å ha samtale med kirurgen i etterkant. JEg hadde heller ikke det første gangen. Men når jeg var der sist i begynnelsen av juni så var det ikke mange pasienter der så han kom innom meg... Prata og lo og tulla.. hehe... Det er høysesong fra oktober og til jul for dem tror jeg.. Takk for det! Jeg er glad det er overstått nå! Det ringte nettopp en hyggelig sykepleier fra Fornebuklinikken for å høre hvordan det stod til, og det var koselig da..
JaneDoe Skrevet 25. oktober 2010 #14382 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg målte meg nå. Er 95cm over. Du da? Jeg bruker nå 65 E. Herlig å få tak i bh i 65. Visste ikke at det fantes. er så smal rundt at 70 og 75 bare har blitt løse med en gang. Elsker å ha pupper :gjeiper: hihi Jeg er 96 cm. Det er jaggu moro med pupper ja
christelle Skrevet 25. oktober 2010 #14383 Skrevet 25. oktober 2010 Jane fikk svaret mitt når jeg leste gjennom updaten siden sist jeg var her. Hehhe tipper du må lett bruke str H eller noe med dine innlegg! må være sweet Btw nå er det 3 , snaart 4 mnd siden min op., og jeg går enda med teipene på arrene. Er ikke sikker på når de er som de skal være og tør derfor ikke å gå uten.. Vet ikke om de skal være rosa eller hvite jeg. Noen som vet? hehe sikkert litt blondi sagt! I januar skal jeg bruke bikini for første gang MED pupper. SWEET :gjeiper:
christelle Skrevet 25. oktober 2010 #14384 Skrevet 25. oktober 2010 BTW enda mer mas fra meg: Har lest i det siste at kirurger i USA anbefaler puppemassasje en stund etter op for å øke blodsirkulasjonen og at de fortere skal bli myke. Det virker veldig logisk. Typisk at norske kirurger ikke har informert om slike tips. Anyway, har troen på det. Bare et tips
JaneDoe Skrevet 25. oktober 2010 #14385 Skrevet 25. oktober 2010 BTW enda mer mas fra meg: Har lest i det siste at kirurger i USA anbefaler puppemassasje en stund etter op for å øke blodsirkulasjonen og at de fortere skal bli myke. Det virker veldig logisk. Typisk at norske kirurger ikke har informert om slike tips. Anyway, har troen på det. Bare et tips De bruker mest saltvann i USA.. Kanskje det har noe med det å gjøre. Det er jo ikke anbefalt å massere lenger,.
JaneDoe Skrevet 25. oktober 2010 #14386 Skrevet 25. oktober 2010 Jane fikk svaret mitt når jeg leste gjennom updaten siden sist jeg var her. Hehhe tipper du må lett bruke str H eller noe med dine innlegg! må være sweet Btw nå er det 3 , snaart 4 mnd siden min op., og jeg går enda med teipene på arrene. Er ikke sikker på når de er som de skal være og tør derfor ikke å gå uten.. Vet ikke om de skal være rosa eller hvite jeg. Noen som vet? hehe sikkert litt blondi sagt! I januar skal jeg bruke bikini for første gang MED pupper. SWEET :gjeiper: Pupper er jo veldig forskjellig så det blir spennende å se hvilken størrelse jeg ender opp med Skal på senteret en dag nå så da blir det målings De skal helst være hvite når man slutter med teip. Det var mine etter 1 - 2 måneder, men jeg slutta etter 3 måneder siden Fornebu anbefaler 2 - 3 måneder med teip.
alicia85 Skrevet 25. oktober 2010 #14387 Skrevet 25. oktober 2010 Aha du er fitnessjente ja Så moro Skal du stille til neste år eller? neij skal nokk ikke det,eller har lyst å stille ett år men må komme i ordentlig form isåfall først ;)driver med det som en hobby,ikke seriøse greier!! driver du me noe??
JaneDoe Skrevet 25. oktober 2010 #14388 Skrevet 25. oktober 2010 neij skal nokk ikke det,eller har lyst å stille ett år men må komme i ordentlig form isåfall først ;)driver med det som en hobby,ikke seriøse greier!! driver du me noe?? Nei jeg er bare litt "betatt" av fitness jentene.. haha, når de ikke er på scenen.. Utrolig fine kropper. Jeg trener jo hardt og seriøst men har ikke som mål å stille.. Men man veit aldri. Har noen år foran med med styrketrening da gitt..
Gjest pepp Skrevet 25. oktober 2010 #14389 Skrevet 25. oktober 2010 Nå har jeg endelig fått nye pupper!!! Opererte på Fornebuklinikken nå på fredag, så puppene mine er 3 dager gamle, og "rimelig fantastiske" om jeg skal si det selv.. Det var doktor Barstad som opererte meg, og han fikk så og si "frie tøyler". Han la inn 290 gram under muskel, og brukte et helt nytt type innlegg som heter "Mammary implant", noen som har erfaringer om det? Uansett, jeg er så positivt overrasket over hvor bra dette har gått, kan ikke si at jeg har hatt så veldig store smerter. Har vært stiv og støl, men har "levd normalt" hele tiden etter operasjonen, klarer alt på egen hånd (unngår selvsagt løfting ol.), sover godt om natta osv. Jeg ble en c-cup, men er litt hoven da, så det blir spennende å se hvordan puppene egentlig blir.. Jer er stort sett fornøyd med Fornebuklinikken, men fikk ikke samtale med kirurgen etter operasjonen, noe jeg syns var litt dumt. Tror de hadde det travelt den dagen, lå hvertfall langt etter skjema.. Gratulerer:) heldig du er som er ferdig og alt, og såååå fornøyd:) Heller aldri hørt om Mammary implant, hmmmm, må spørre Barstad om det når jeg skal ha OP, som forresten bare er 10 dager unna nå...Jippi!! Ellers, er det noen som vet om anatomiske innlegg også kommer i tre forskjellige profiler? lav, moderat og høy profil?
Avalon Skrevet 25. oktober 2010 #14390 Skrevet 25. oktober 2010 Nå har jeg endelig fått nye pupper!!! Opererte på Fornebuklinikken nå på fredag, så puppene mine er 3 dager gamle, og "rimelig fantastiske" om jeg skal si det selv.. Det var doktor Barstad som opererte meg, og han fikk så og si "frie tøyler". Han la inn 290 gram under muskel, og brukte et helt nytt type innlegg som heter "Mammary implant", noen som har erfaringer om det? Uansett, jeg er så positivt overrasket over hvor bra dette har gått, kan ikke si at jeg har hatt så veldig store smerter. Har vært stiv og støl, men har "levd normalt" hele tiden etter operasjonen, klarer alt på egen hånd (unngår selvsagt løfting ol.), sover godt om natta osv. Jeg ble en c-cup, men er litt hoven da, så det blir spennende å se hvordan puppene egentlig blir.. Jer er stort sett fornøyd med Fornebuklinikken, men fikk ikke samtale med kirurgen etter operasjonen, noe jeg syns var litt dumt. Tror de hadde det travelt den dagen, lå hvertfall langt etter skjema.. Mammary implant har jeg også, regner med at de fleste her inne har det
loxodonta Skrevet 25. oktober 2010 #14391 Skrevet 25. oktober 2010 Mammary implant har jeg også, regner med at de fleste her inne har det Det er det som står på mitt "kort" også. Jeg trodde det bare var navnet på innleggene jeg, brystinnlegg altså...?
JaneDoe Skrevet 25. oktober 2010 #14392 Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Det er det som står på mitt "kort" også. Jeg trodde det bare var navnet på innleggene jeg, brystinnlegg altså...? Ja det høres ut som navnet på selve utførelsen eller innleggene ja, Står ikke noe om det på mine papirer.. Men det er i alle fall Eurosilikon som er merket.. hehe Jeg kikka på siden til Fornebu og hadde det vært noe helt nytt med innleggene så hadde det nok stått der Endret 25. oktober 2010 av JaneDoe
Avalon Skrevet 25. oktober 2010 #14393 Skrevet 25. oktober 2010 Står ikke noe om det på mine papirer.. Men det er i alle fall Eurosilikon som er merket.. hehe Jeg kikka på siden til Fornebu og hadde det vært noe helt nytt med innleggene så hadde det nok stått der Merket er Eurosilikon ja, iallefall det jeg har. Men, sånn jeg har forstått det, så er mammary implants den medisinske termologien på silikon innlegg. Ganske logisk også, siden bryster heter Mammae på latin. Og Eurosilikon er jo da "selskapet" som lager innleggene. På mitt kort, der jeg fikk "sporings nummeret" til mine innlegg, står det "mammary implants, Eurosilikon".
DangerDame Skrevet 25. oktober 2010 #14394 Skrevet 25. oktober 2010 Gratulerer med nyanskaffede "fordeler"! Nå gleder jeg meg bare enda med til å få mine, hahaha. Januar, kom nå! Hva "mammary implants" angår, tror jeg at det bare er det engelske navnet på det, sånn rent medisinsk sett. Det heter i hvert fall "implants mammaires" på fransk. Jeg har lurt på en ting: Jeg har lyst på meget runde bryster, så lønner det seg da med høyprofil eller ekstra høyprofil? Altså, glamourmodellbryster er ikke helt målet, men 350 gram høyprofil (jeg er ganske spedbygd), eller ekstra høyprofil, burde vel gi runde bryster med relativt stor størrelse?
JaneDoe Skrevet 25. oktober 2010 #14395 Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Gratulerer med nyanskaffede "fordeler"! Nå gleder jeg meg bare enda med til å få mine, hahaha. Januar, kom nå! Hva "mammary implants" angår, tror jeg at det bare er det engelske navnet på det, sånn rent medisinsk sett. Det heter i hvert fall "implants mammaires" på fransk. Jeg har lurt på en ting: Jeg har lyst på meget runde bryster, så lønner det seg da med høyprofil eller ekstra høyprofil? Altså, glamourmodellbryster er ikke helt målet, men 350 gram høyprofil (jeg er ganske spedbygd), eller ekstra høyprofil, burde vel gi runde bryster med relativt stor størrelse? Har man lyst på veldig runde så lønner det seg å legge over muskel vil jeg tro. Mine er ikke veldig runde. Men de ligger under muskel da.. Jeg har 450 ekstra høyprofil. Men klemmer jeg de godt opp i en bh så blir de mer runde. Moderat profil er flatere enn høyprofil. Høyprofil stikker mer ut enn moderat. Veit ikke om høyprofil gjør at de virker rundere. De er jo runde uansett. Endret 25. oktober 2010 av JaneDoe
eventyrjenta Skrevet 25. oktober 2010 #14396 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg skal ta brystforstørrelse og neseplastikk rett før jul! Eneste er at jeg må ta det i Oslo, når jeg selv bor langt unna. Må komme meg alene rett etter operasjonen fra klinikken til Oslo S, for og så gå til toget å ta det i mange timer. Noen som trur jeg klarer alt dette alene uten noen ''støtte-person'' i Oslo? Om en hjelpsom dame i Oslo hadde bydd seg å hjelpe meg hadde jeg ikke takket nei!
DangerDame Skrevet 25. oktober 2010 #14397 Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Jeg skal ta brystforstørrelse og neseplastikk rett før jul! Eneste er at jeg må ta det i Oslo, når jeg selv bor langt unna. Må komme meg alene rett etter operasjonen fra klinikken til Oslo S, for og så gå til toget å ta det i mange timer. Noen som trur jeg klarer alt dette alene uten noen ''støtte-person'' i Oslo? Om en hjelpsom dame i Oslo hadde bydd seg å hjelpe meg hadde jeg ikke takket nei! Hvilken klinikk skal du til, eventyrjenta? Nå har ikke jeg operert, men jeg synes det høres ganske risikabelt ut. Prøv å få noen til å hente deg på klinikken, og sov over på et hotell/hos en bekjent og ha noen med deg i ett døgn etter operasjonen. Ville virkelig ikke anbefale å ta toget rett etter operasjonen. Husk at du får tunge medikamenter - "Michael Jackson-dose", som legen jeg skal operere hos kalte det. Jeg kan godt hente deg og følge deg til hotellet Sender deg en PM nå. Endret 25. oktober 2010 av DangerDame
DangerDame Skrevet 25. oktober 2010 #14398 Skrevet 25. oktober 2010 Har man lyst på veldig runde så lønner det seg å legge over muskel vil jeg tro. Mine er ikke veldig runde. Men de ligger under muskel da.. Jeg har 450 ekstra høyprofil. Men klemmer jeg de godt opp i en bh så blir de mer runde. Moderat profil er flatere enn høyprofil. Høyprofil stikker mer ut enn moderat. Veit ikke om høyprofil gjør at de virker rundere. De er jo runde uansett. Takk for raskt svar Har ikke noe i mot hvis de stikker ut, så da lønner det seg vel med høyprofil eller ekstra høyprofil. Jeg skal ta over muskelen 4. januar, hos Helge Einar Roald på Colosseumklinikken.
sommerjente Skrevet 25. oktober 2010 #14399 Skrevet 25. oktober 2010 Hvilken klinikk skal du til, eventyrjenta? Nå har ikke jeg operert, men jeg synes det høres ganske risikabelt ut. Prøv å få noen til å hente deg på klinikken, og sov over på et hotell/hos en bekjent og ha noen med deg i ett døgn etter operasjonen. Ville virkelig ikke anbefale å ta toget rett etter operasjonen. Husk at du får tunge medikamenter - "Michael Jackson-dose", som legen jeg skal operere hos kalte det. Jeg kan godt hente deg og følge deg til hotellet Sender deg en PM nå. Det hørtes ikk eut som en god idé å reise langt alene etter op. På mine papirer stod det at hvis man bor mer enn 1 times kjøring fra klinikken, må man ta inn på hotell første natten. De første timene fra jeg dro fra klinikken var jeg helt borte. Kunne ikke tatt vare på megselv, ihvertfall. Mannen hentet meg og kjørte meg hjem (10 min), og da mamma så meg hjemme sa hun at jeg var så blek at jeg så nesten lyseblå ut.... Skikkelig svimmel, og sovnet nesten med en gang. Må si meg enig med DagerDame i at du burde ta en natt på hotell, altså. :søvn:
DangerDame Skrevet 25. oktober 2010 #14400 Skrevet 25. oktober 2010 Det hørtes ikk eut som en god idé å reise langt alene etter op. På mine papirer stod det at hvis man bor mer enn 1 times kjøring fra klinikken, må man ta inn på hotell første natten. De første timene fra jeg dro fra klinikken var jeg helt borte. Kunne ikke tatt vare på megselv, ihvertfall. Mannen hentet meg og kjørte meg hjem (10 min), og da mamma så meg hjemme sa hun at jeg var så blek at jeg så nesten lyseblå ut.... Skikkelig svimmel, og sovnet nesten med en gang. Må si meg enig med DagerDame i at du burde ta en natt på hotell, altså. :søvn: Fra Colosseumklinikkens nettsider: "Du skal møte fastende i minst 6 timer for vått og tørt, også sigarettrøking. Du bør på forhånd avtale med en person om å hente deg eller evt. ta taxi. Du kan ikke kjøre egen bil etter inngrepet. Bor du langt fra klinikken, anbefaler vi at du overnatter i nærheten av Oslo. Colosseumklinikken har avtale med et nærliggende hotell."
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå