Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du får eta svisker.. hehe... Bevege seg litt hjelper sikkert også på.

hater svisker, og hater å bevege på meg :sjenert: :gjeiper:

nei, men jeg må finne på noe lurt som gjør at jeg får gått på do.

Har forresten funnet nikotinfri snus nå. Var helt himmel å få en under leppa :gjeiper: hehe

Det er jo kun psykisk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg tenker at gensere med glidelås er perfekt, men jeg er kjempe gla i stramme singleter. Får ta den på som en bukse da :gjeiper: hehe

Når du sier du ikke hadde vondt, ikke hadde lyder, ikke ditt og ikke datt (hehe :P ), var dette etter første operasjon, eller andre?

Første og andre.. LOL

Skrevet

Første og andre.. LOL

Får håpe jeg er like heldig :)

Skrevet

Får håpe jeg er like heldig :)

Ja hadde enda mindre ubehag etter 2. op... Kjente omtrent ikke noe da.

Skrevet

hater svisker, og hater å bevege på meg :sjenert: :gjeiper:

nei, men jeg må finne på noe lurt som gjør at jeg får gått på do.

Har forresten funnet nikotinfri snus nå. Var helt himmel å få en under leppa :gjeiper: hehe

Det er jo kun psykisk

Aprikoser funker også, tørkede og aprikoskompott.

Ellers har du jo sånne aktivia, biola osv :)

Faller litt utav hva som foregår her inne, men jeg kjøpte noen gensere på ginatricot som hadde store knapper foran som gikk helt ned. Genialt, så invalid jeg var. Glidelås er nok knall også!

Skrevet

Aprikoser funker også, tørkede og aprikoskompott.

Ellers har du jo sånne aktivia, biola osv :)

Faller litt utav hva som foregår her inne, men jeg kjøpte noen gensere på ginatricot som hadde store knapper foran som gikk helt ned. Genialt, så invalid jeg var. Glidelås er nok knall også!

vurderer å kjøpe noe på helsekost-butikk også, OxyTarm eller noe..

Ja, jeg får en nydelig lønning på mandag, så tenkte meg ut på shopping da ;P Må uansett ut å handle inn reseptene mine..

Skrevet

vurderer å kjøpe noe på helsekost-butikk også, OxyTarm eller noe..

Ja, jeg får en nydelig lønning på mandag, så tenkte meg ut på shopping da ;P Må uansett ut å handle inn reseptene mine..

Vann hjelper også på :)

Tror de også skal ha noe på apoteket for å få saker på gli.

Jeg vil også shoppe -.-

Men neida, skolestart tok knekken på det, og nå kommer regningene, strøm osv... -.-

Jeg vil ha nye skoooo, og klæær, og bher!!!!!!

Skrevet (endret)

Vann hjelper også på :)

Tror de også skal ha noe på apoteket for å få saker på gli.

Jeg vil også shoppe -.-

Men neida, skolestart tok knekken på det, og nå kommer regningene, strøm osv... -.-

Jeg vil ha nye skoooo, og klæær, og bher!!!!!!

Jeg drikker ca 2,5 liter vann per dag..

Ja, shopping er hærlig :D

Jeg "sliter" også litt med økonomien, men jeg tenker at jeg ikke skal la økonomien styre meg. Vil jeg ha noe, så kjøper jeg det (jeg tenker jo litt da selvfølgelig)

Jeg måtte, eller "måtte", ut med 6000 kr til ny mobil, og så tok jeg jo opp lån til puppene også, så har jo en del minus, må kjøpe flybillett hjem til jul som nå koster 3000, osv osv, så er ikke rik akkurat :P men, lønn er lønn, så jeg skal nå shoppe litt uansett :P

Endret av Mirri
Skrevet

Jeg drikker ca 2,5 liter vann per dag..

Ja, shopping er hærlig :D

Jeg "sliter" også litt med økonomien, men jeg tenker at jeg ikke skal la økonomien styre meg. Vil jeg ha noe, så kjøper jeg det (jeg tenker jo litt da selvfølgelig)

Jeg måtte, eller "måtte", ut med 6000 kr til ny mobil, og så tok jeg jo opp lån til puppene også, så har jo en del minus, må kjøpe flybillett hjem til jul som nå koster 3000, osv osv, så er ikke rik akkurat :P men, lønn er lønn, så jeg skal nå shoppe litt uansett :P

hehe, jeg er jo student så :P

Gleder meg til jeg er ferdig on 1år, så får jeg kanskje mer inn på kontoen..

Priser meg bare lykkelig for at jeg slapp å ta taxi til veterinærvakten ute på harfsfjord idag!

Skrevet

hehe, jeg er jo student så :P

Gleder meg til jeg er ferdig on 1år, så får jeg kanskje mer inn på kontoen..

Priser meg bare lykkelig for at jeg slapp å ta taxi til veterinærvakten ute på harfsfjord idag!

ja jeg så noe om det der på face..hvordan gikk det??? :tristbla:

Skrevet

vet det har vært skrevet masse om dette før, men orker ikke leite bakover :gjeiper: så: når kunne dere bruke bh uten spiler og bh med spiler? Har ikke fått noe beskjed om dette og tror kanskje ikke det står noe om det i papirene mine? Eneste som står er at jeg må bruke sportsbh i 6 uker..

Skrevet

ja jeg så noe om det der på face..hvordan gikk det??? :tristbla:

Ser ut til at det gikk bra, men ble veldig bekymret for det var et kraftig dunk.

Hadde det vært et menneske hadde du fått kuppelhode og blåveis... og hun hadde tydelig vondt.

Men, sjekket at det ikke var neseblod, blod fra munnen, sjekket at pupillene reagerte normalt på lys og mørke, og at det ene øyet ikke plutselig "så en annen vei" en det andre. Og hun har ikke vært svimmel, kastet opp eller desorientert.

Hun ble jo veldig betyttet stakars, og hun er enda øm på hodet, og det er jo ikke rart. Men, hun spiser, vasker seg osv.

Føler meg som en hysterisk kattemamma av og til :sjenert: men, er jo så glad i disse puseklattene at jeg kan ikke la være å bli litt hysterisk når de har vondt heller :sjenert:

Skrevet

Ser ut til at det gikk bra, men ble veldig bekymret for det var et kraftig dunk.

Hadde det vært et menneske hadde du fått kuppelhode og blåveis... og hun hadde tydelig vondt.

Men, sjekket at det ikke var neseblod, blod fra munnen, sjekket at pupillene reagerte normalt på lys og mørke, og at det ene øyet ikke plutselig "så en annen vei" en det andre. Og hun har ikke vært svimmel, kastet opp eller desorientert.

Hun ble jo veldig betyttet stakars, og hun er enda øm på hodet, og det er jo ikke rart. Men, hun spiser, vasker seg osv.

Føler meg som en hysterisk kattemamma av og til :sjenert: men, er jo så glad i disse puseklattene at jeg kan ikke la være å bli litt hysterisk når de har vondt heller :sjenert:

Det var nå bra at det gikk godt :)

Har selv vokst opp med katter, og jeg elsker dem, sånn ordentlig ELSKER dem! Men får ikke lov til å ha dyr i leiligheten :(

Skrevet

vet det har vært skrevet masse om dette før, men orker ikke leite bakover :gjeiper: så: når kunne dere bruke bh uten spiler og bh med spiler? Har ikke fått noe beskjed om dette og tror kanskje ikke det står noe om det i papirene mine? Eneste som står er at jeg må bruke sportsbh i 6 uker..

Jeg har hørt at man kan bruke spile-bh etter 6 måneder, så da regner jeg med at du kan bruke spileløs bh etter 6 uker med sportsbh. Men jeg er ikke heeelt sikker.. Det er jo forskjell fra klinikk til klinikk

Skrevet

Det var nå bra at det gikk godt :)

Har selv vokst opp med katter, og jeg elsker dem, sånn ordentlig ELSKER dem! Men får ikke lov til å ha dyr i leiligheten :(

Jeg er også oppvokst med katter og, ELSKER dem. Lever meg kanskje litt for mye inn i dem av og til *host* :sjenert:

Synd det ikke er lov med dyr der du bor.. du kan få kose på mine om du vil det, spesiellt hun ene er en skikkelig attention hoe :goodbye:

Hun som smallt hodet sitt idag, hun har vært meget uheldig et par ganger, så har hatt noen saftige veterinær utgifter ja... dyr katt med andre ord :fnise:

Skrevet

Det variere fra klinikk til klinikk..

Jeg skulle bruke sportsbh dag og natt i 4 uker. Så bh uten spiler og pushup i de neste 5 mnd. Så kan jeg bruke hva jeg vil :)

Det sto i papirene mine :)

Skrevet

får prøve å sende en mail til klinikken :) hvorfor er det egentlig slik at en må vente så forferdelig lenge med spiler da?

Skrevet

Jeg er også oppvokst med katter og, ELSKER dem. Lever meg kanskje litt for mye inn i dem av og til *host* :sjenert:

Synd det ikke er lov med dyr der du bor.. du kan få kose på mine om du vil det, spesiellt hun ene er en skikkelig attention hoe :goodbye:

Hun som smallt hodet sitt idag, hun har vært meget uheldig et par ganger, så har hatt noen saftige veterinær utgifter ja... dyr katt med andre ord :fnise:

Da kommer jeg nok til å kattnappe henne :fnise:

var en katt som gikk utfor leiligheten her i fjor..jeg lokket han inn med lasagne, og hadde han her inne i et par timer :P:skratte:

Gilbert kalte jeg han :skratte:

Skrevet

Da kommer jeg nok til å kattnappe henne :fnise:

var en katt som gikk utfor leiligheten her i fjor..jeg lokket han inn med lasagne, og hadde han her inne i et par timer :P:skratte:

Gilbert kalte jeg han :skratte:

:skratte:

Er en her også som går ute, han kommer hit nesten hver dag og får litt mat av meg... jeg klarer ikke å la dyr gå sultne. Til nå heter han bare herr. grå :sjenert:

Men han tar turen inn også av og til, men det er litt skummelt.

Ser ut som hodepinen er borte nå for nå spretter hun rundt med catnipen og prater :ler:

La denne ut på fb også, men slenger den her i tilfelle du vil ta en titt.

Det er frøken Beibi, også kjent som "hun som løp på veggen" med catnipen sin

fullstendig ikke puppe-realatert men men :P

Skrevet

får prøve å sende en mail til klinikken :) hvorfor er det egentlig slik at en må vente så forferdelig lenge med spiler da?

Det er jo forskjellige meninger om det å.. hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...