Vianne Skrevet 10. september 2010 #13521 Skrevet 10. september 2010 (endret) Bare et lite pip fra meg. Var ferdig operert rundt kl 14 i går. Har ikke vært alene etterpå, men nå måtte kompisen min på jobb, så.. Blir spennende alene litt, er veldig handicappet her. Var i storform rett etter op, men så sneik det seg på, og nå gjør alt vondt. Det værste har vært nedpressbåndet, har ikke fått pustet skikkelig, så i går kveld måtte jeg løsne litt. Bare gleder meg til denne dagen er over, så det forhåpentligvis kommer seg. Skal skrive mer utfyllende senere, klarer ikke mer nå. Skal på kontroll kl 10, og må ta buss. Gleder meg ikke til det, nei. Men, av det jeg har fått sett så tror jeg at jeg er fornøyd. Det ble 200 ml under muskel, som passer fint til lille meg. So long, girls! Endret 10. september 2010 av Vianne
Vianne Skrevet 10. september 2010 #13522 Skrevet 10. september 2010 (endret) Mirri: Jeg har flere piercinger, og tok ut de jeg fikk ut. Har også en i hvert øret, som jeg ikke fikk ut (tragus og conch), gav beskjed om dette der nede, at jeg ikke klarte å gjøre det. Bom fast. Anestesisykepleieren sa det gikk fint, jeg hadde den hetten på hodet over. Tror det praktiseres litt forskjellig, ja. Men tar du piercingen i igjen rett etter du våkner, så går det sikkert fint. Endret 10. september 2010 av Vianne
Mirri Skrevet 10. september 2010 #13523 Skrevet 10. september 2010 Mirri: Jeg har flere piercinger, og tok ut de jeg fikk ut. Har også en i hvert øret, som jeg ikke fikk ut (tragus og conch), gav beskjed om dette der nede, at jeg ikke klarte å gjøre det. Bom fast. Anestesisykepleieren sa det gikk fint, jeg hadde den hetten på hodet over. Tror det praktiseres litt forskjellig, ja. Men tar du piercingen i igjen rett etter du våkner, så går det sikkert fint. Takk for svar Ja, jeg skal høre om jeg kan få ta den i rett etter op slik som Jane fikk. Flott å høre at operasjonen fikk bra 10 dager igjen til min tur
loxodonta Skrevet 10. september 2010 #13524 Skrevet 10. september 2010 (endret) Bare et lite pip fra meg. Var ferdig operert rundt kl 14 i går. Har ikke vært alene etterpå, men nå måtte kompisen min på jobb, så.. Blir spennende alene litt, er veldig handicappet her. Var i storform rett etter op, men så sneik det seg på, og nå gjør alt vondt. Det værste har vært nedpressbåndet, har ikke fått pustet skikkelig, så i går kveld måtte jeg løsne litt. Bare gleder meg til denne dagen er over, så det forhåpentligvis kommer seg. Skal skrive mer utfyllende senere, klarer ikke mer nå. Skal på kontroll kl 10, og må ta buss. Gleder meg ikke til det, nei. Men, av det jeg har fått sett så tror jeg at jeg er fornøyd. Det ble 200 ml under muskel, som passer fint til lille meg. So long, girls! Hvor lenge skal du gå med nedpressbåndet? Endret 10. september 2010 av loxodonta
Vianne Skrevet 10. september 2010 #13525 Skrevet 10. september 2010 Hvor lenge skal du gå med nedpressbåndet? Jeg skal ha det på i to uker. På kontrollen i dag, sa sykepleieren at de lå fint og langt nede, derfor var det nok med to uker.
Darialle Skrevet 10. september 2010 #13526 Skrevet 10. september 2010 Hehe er nok mange som blir sånn Bare de ikke blir FOR store da.. Hehe men hver sin smak selvfølgelig.. Nødt til å snakke med Barstad når jeg skal på etterkontroll..Hvis de sure kjærringene vil gi meg det da,haha
JaneDoe Skrevet 10. september 2010 #13527 Skrevet 10. september 2010 Nødt til å snakke med Barstad når jeg skal på etterkontroll..Hvis de sure kjærringene vil gi meg det da,haha Send Barstad en mail. det hadde jeg gjort. Hvis du ikke har nummeret til Hanne da. Det skal stå i papirene dine...
Liinni Skrevet 10. september 2010 #13528 Skrevet 10. september 2010 hvordan sov dere egntlig den første tiden? Jeg sover på rygg - strak som en planke, med armene rett ned:-P også er jeg kjempe redd for å strekke armene mine for langt opp når jeg sover
JaneDoe Skrevet 10. september 2010 #13529 Skrevet 10. september 2010 hvordan sov dere egntlig den første tiden? Jeg sover på rygg - strak som en planke, med armene rett ned:-P også er jeg kjempe redd for å strekke armene mine for langt opp når jeg sover Første nettene sov jeg på ryggen, så sov jeg på siden. Men jeg fikk beskjed om at jeg kunne sove på siden fra dag en.. Men det var litt ubehagelig..
Godemine Skrevet 10. september 2010 #13530 Skrevet 10. september 2010 Har piercing (navel) og trengte ikke ta denne ut før operasjon. Veldig ulik praksis ute å går forstår jeg !! Sluttet heller ikke med p-piller.
Liinni Skrevet 10. september 2010 #13531 Skrevet 10. september 2010 (endret) jeg måtte også ta ut piercingen jeg har i navelen.. også måtte jeg slutte på p-piller 2 uker før operasjonen - men når kan jeg begynne igjen tenker jeg nå?? :gjeiper: Endret 10. september 2010 av Liinni
Darialle Skrevet 10. september 2010 #13532 Skrevet 10. september 2010 Send Barstad en mail. det hadde jeg gjort. Hvis du ikke har nummeret til Hanne da. Det skal stå i papirene dine... Jeg har det nå=) Skal sende han en mail på mandag jeg,altså.Vil ikke ringe sentralbordet igjen :-P Nr til Hanne har jeg nå,heldigvis! Så kan jo evt ringe henne også:-)
Gjest Sobril Skrevet 10. september 2010 #13533 Skrevet 10. september 2010 Grattis, Vianne. Håper du får en smertefri rekonvalens.
Mirri Skrevet 10. september 2010 #13534 Skrevet 10. september 2010 Dag 4 uten snus, fortsatt grusomt, men litt bedre Tok imot et tips fra Avalon om å putte en Fishermans Friend oppunder leppa den funker litt, men er jo selvfølgelig ikke like god som selve snusen Og så har jeg heller ikke funnet nikotinfri snus på noen av butikkene jeg har vært innom.. COME OM altså, jeg så det overalt da jeg snuset, men nå når jeg skal slutte, så er den bortevekk! hehe jaja.. én arbeidsuke igjen, så er det pupper :D Har enda ikke gått opp for meg :rødme:
JaneDoe Skrevet 10. september 2010 #13535 Skrevet 10. september 2010 Dag 4 uten snus, fortsatt grusomt, men litt bedre Tok imot et tips fra Avalon om å putte en Fishermans Friend oppunder leppa den funker litt, men er jo selvfølgelig ikke like god som selve snusen Og så har jeg heller ikke funnet nikotinfri snus på noen av butikkene jeg har vært innom.. COME OM altså, jeg så det overalt da jeg snuset, men nå når jeg skal slutte, så er den bortevekk! hehe jaja.. én arbeidsuke igjen, så er det pupper :D Har enda ikke gått opp for meg :rødme: Så flink du er.. Detta klarer du... Er jammen ikke lenge til du blir silikonbabe også
Liinni Skrevet 10. september 2010 #13536 Skrevet 10. september 2010 Dag 4 uten snus, fortsatt grusomt, men litt bedre Tok imot et tips fra Avalon om å putte en Fishermans Friend oppunder leppa den funker litt, men er jo selvfølgelig ikke like god som selve snusen Og så har jeg heller ikke funnet nikotinfri snus på noen av butikkene jeg har vært innom.. COME OM altså, jeg så det overalt da jeg snuset, men nå når jeg skal slutte, så er den bortevekk! hehe jaja.. én arbeidsuke igjen, så er det pupper :D Har enda ikke gått opp for meg :rødme: ikke lenge igjen nå nei :)
Mirri Skrevet 10. september 2010 #13537 Skrevet 10. september 2010 Så flink du er.. Detta klarer du... Er jammen ikke lenge til du blir silikonbabe også Nei, 10 dager igjen :D Du hadde rett Jane, tiden går faktisk fort På mandag skal jeg dra å kjøpe alt som står på resepten. Jeg har litt lyst å gå å få meg målt slik at jeg vet hvilken størrelse jeg er nå. Kan dem gjøre dette på klinikken? Jeg har litt lyst å vite før-etter størrelse
JaneDoe Skrevet 10. september 2010 #13538 Skrevet 10. september 2010 Nei, 10 dager igjen :D Du hadde rett Jane, tiden går faktisk fort På mandag skal jeg dra å kjøpe alt som står på resepten. Jeg har litt lyst å gå å få meg målt slik at jeg vet hvilken størrelse jeg er nå. Kan dem gjøre dette på klinikken? Jeg har litt lyst å vite før-etter størrelse Aner ikke, men har dere ikke en undertøysbutikk der du bor da? De måler de:)
Mirri Skrevet 10. september 2010 #13539 Skrevet 10. september 2010 ikke lenge igjen nå nei :) Neeeei :D :D :rødme: :rødme:
Mirri Skrevet 10. september 2010 #13540 Skrevet 10. september 2010 Aner ikke, men har dere ikke en undertøysbutikk der du bor da? De måler de:) ja, jo, det er det jo, men føler det er så pinlig å gå inn i en butikk for å bli målt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå