Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Frukt kan du jo spise.. hehe aner ikke hvor mye frukt jeg får i meg i løpet av en dag :)

Ja, jeg må spise frukt istedenfor sjokolade og usunne ting.. kommer ikke til å se ut etterpå om jeg holder meg til sjokoladen :P haha

Jeg håper jeg får fikset sim kort og midlertidig mobil idag, og jeg kjenner jeg blir så glad av å vite at ting ordner seg. Om 1 måned kommer min flotte iPhone4 i posten, om to uker er jeg ferdig opereret, jeg skal begynne et sunnere liv uten snus og andre ting å være avhengig av.. Jeg er så gira, at jeg vil begynne å trene styrke som bare det frem til operasjon, samt å ta masse sol for å bli litt brun igjen :D Så skal jeg farge håret og fikse neglene mine :P haha.. Alt må være perfekt :P uff, jeg er litt merkelig :skratte: Men OI som jeg gleder meg!! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det bare 9 dager igjen til det er min tur!:D Tiden har gått så sykt fort! Har tilogmed klart å holde meg røykfri siden fredag, altså fem dager uten røyk:) Drit stolt!:D Noen dager er så klart lettere enn andre, men som regel er det ikke noe problem=) Jeg har og vaska en del her hjemme, og det hjelper så klart å ha noe å gjøre:) Men det frister hver dag; og "bare et paar trekk hadde vel ikke gjort noe", men jeg har allikevel klart å holde meg unna=) Gjør alt for at operasjonen og tiden etter skal gå bra:D

Samme her :fnise:

Skrevet

Kjipt med dårlig service da... Men sånn er det mange steder...

Hvor mye la du inn? Og hva hadde du fra før?

Husker ikke og er litt nysgjerrig på hva jeg kommer til å bli.. har ikke målt enda, men har lyst.. hehe

Jeg var 75 B før. La inn 350 og 325 ml, moderat profil over muskel..

Jeg er så sur på meg selv for på første dagen når jeg sko ta av meg genseren så ble armen min dratt for langt bak. Og nå ser jeg der kommer til å bli ett lite "hull" i litt av arret, for jeg har vel greid å rive det litt opp:( Hadde jo helt sykt vondt i den puppen i to uker! Det plager meg sånt for det er min feil, for resten av arrene ser kjempebra ut, kommer jo til å se teit ut med ett innhakk i puppen!!

Puppene er jo bare 3 uker gamle så kanskje det blir bedre..

Skrevet

Jeg var 75 B før. La inn 350 og 325 ml, moderat profil over muskel..

Jeg er så sur på meg selv for på første dagen når jeg sko ta av meg genseren så ble armen min dratt for langt bak. Og nå ser jeg der kommer til å bli ett lite "hull" i litt av arret, for jeg har vel greid å rive det litt opp:( Hadde jo helt sykt vondt i den puppen i to uker! Det plager meg sånt for det er min feil, for resten av arrene ser kjempebra ut, kommer jo til å se teit ut med ett innhakk i puppen!!

Puppene er jo bare 3 uker gamle så kanskje det blir bedre..

Det går seg sikkert til... 3 uker er ikke lenge..

Skrevet

"Dessverre hører ikke løping og silikon sammen er jeg redd" .. eller noe sånn, nehei... :filer:

Nå har jeg hørt det også...

Det var et svar på kropp og helse forumet, "har nettopp fått silikon" eller noe sånn heter tråden..

Skrevet

"Dessverre hører ikke løping og silikon sammen er jeg redd" .. eller noe sånn, nehei... :filer:

Det var et svar på kropp og helse forumet, "har nettopp fått silikon" eller noe sånn heter tråden..

Da burde mine pupper være ødelagte siden jeg jogget mye i sommer hehe :P Kan vel ikke løpe uka etter operasjonen akkurat, men med god sportsbh og noen mnd etterpå så går det helt fint. Tror folk at man må slutte å trene bare fordi man har silikon?

Folk ser også ut til å tro at hvis man har silikonpupper, så får man nakke/ryggskader. Må si jeg ikke kjenner vekta av mine pupper i det hele tatt, og de er jo ikke små hvis man tenker på bhstørrelsen.

Huff, nei mange uvitende folk der ute.

Skrevet

Da burde mine pupper være ødelagte siden jeg jogget mye i sommer hehe :P Kan vel ikke løpe uka etter operasjonen akkurat, men med god sportsbh og noen mnd etterpå så går det helt fint. Tror folk at man må slutte å trene bare fordi man har silikon?

Folk ser også ut til å tro at hvis man har silikonpupper, så får man nakke/ryggskader. Må si jeg ikke kjenner vekta av mine pupper i det hele tatt, og de er jo ikke små hvis man tenker på bhstørrelsen.

Huff, nei mange uvitende folk der ute.

Mine burde også vært ødlagte da... ikke det at jeg trener, men jeg løper etter bussen og tantebarna mine rett som det er...

Skrevet

haha, det er det teiteste jeg har hørt.. må ha vært skrevet for 80 år siden eller noe :P

Jeg må bare si det.... JEG HAR SÅ LYST PÅ SNUS NÅ AT JEG KLIKKER!!!!

Skrevet

haha, det er det teiteste jeg har hørt.. må ha vært skrevet for 80 år siden eller noe :P

Jeg må bare si det.... JEG HAR SÅ LYST PÅ SNUS NÅ AT JEG KLIKKER!!!!

Dessverre ble det skrevet idag :P

Skrevet

Plasteret under puppene... der er det blod. Altså, ikke nytt ferskt blod (tror jeg), men mørkt og størknet. Det er vel vanlig dét? Om det hadde vært slik at jeg bevegde meg så himla feil at stingene røk, så burde jeg jo ha kjent det? Har ikke hatt vondt i det hele tatt. Bare vanlig, øm.

Mirri: det GÅR over. Har snust selv, jeg. Snuste i et halvårs tid, men sluttet en måned før operasjon (og jeg har en tendens til å overdrive når jeg først får nikotin i blodet - blir fullstendig avhengig av faenskapet - da jeg røkte for 7 år siden var det oppi 30 om dagen - da jeg snuste nettopp kunne jeg snuse morra, middag, kveld)

Skrevet

Dessverre ble det skrevet idag :P

hmmmm.. jaha, sto det hvorfor det ikke er bra da?

Skrevet

hmmmm.. jaha, sto det hvorfor det ikke er bra da?

Nei, og det stemmer jo ikke i det hele tatt.

"Euphoria betyr eufori, som er en sterk lykkefølelse, opprømthet, lykkerus. Det er både en sang og en parfyme som heter det, jeg tok det fordi jeg elsker å løpe, og da kommer man inn i en euforisk lykkefølelse (ofte kalt runner´s high). Det er det beste jeg vet

Dessverre hører ikke løping og silikonpupper så veldig godt sammen er jeg redd..."

Og jeg svarte som sant er:

"Oo

Silikon er da ikke et hinder for løping eller annen trening.. Det finnes ingen fysiologisk grunn som sier at når du legger silikon i brystene så slutter beina og resten av kroppen å fungere..

Dette innlegget har blitt redigert av Avalon: i dag, 21:41"

Skrevet

Plasteret under puppene... der er det blod. Altså, ikke nytt ferskt blod (tror jeg), men mørkt og størknet. Det er vel vanlig dét? Om det hadde vært slik at jeg bevegde meg så himla feil at stingene røk, så burde jeg jo ha kjent det? Har ikke hatt vondt i det hele tatt. Bare vanlig, øm.

Mirri: det GÅR over. Har snust selv, jeg. Snuste i et halvårs tid, men sluttet en måned før operasjon (og jeg har en tendens til å overdrive når jeg først får nikotin i blodet - blir fullstendig avhengig av faenskapet - da jeg røkte for 7 år siden var det oppi 30 om dagen - da jeg snuste nettopp kunne jeg snuse morra, middag, kveld)

Tok det lang tid da før suget var over???? Jeg sliter nå ass..

Er på dag 2 uten snus..

Skrevet

Han har operert meg :)

Hvor mye skal du legge inn da? Hvilken størrelse er du nå? Det er obligatoriske spm her inne.. hehe

Tror det blir rundt 320, men har bare hatt telefonkonsultasjon så det vet jeg vel egentlig ikke før jeg står der. Fra før er jeg 75B eller 70C. Så jeg har vel noe fra før, men formen gjør at det ser litt.. flatt ut. Det har egentlig ikke vært det store problemet, men jeg fant ut at jeg ville gjøre noe med det :)

Siden du har hatt samme kirurg, er du fornøyd med ham?

Skrevet

Tok det lang tid da før suget var over???? Jeg sliter nå ass..

Er på dag 2 uten snus..

Nei, egentlig ikke. Nikotin er en stor jævla fuck som ødelegger hodet ditt fullstendig. De gangene jeg får suget (altså får ikke suget lenger i sterk grad, men det gir seg nok aldri helt for min del), da ser jeg for meg en liten jævel som humrer og ler oppi hjernebarken min. Og han SKAL jeg slå!!

Skrevet

"Euphoria betyr eufori, som er en sterk lykkefølelse, opprømthet, lykkerus. Det er både en sang og en parfyme som heter det, jeg tok det fordi jeg elsker å løpe, og da kommer man inn i en euforisk lykkefølelse (ofte kalt runner´s high). Det er det beste jeg vet

Dessverre hører ikke løping og silikonpupper så veldig godt sammen er jeg redd..."

"Oo

Silikon er da ikke et hinder for løping eller annen trening.. Det finnes ingen fysiologisk grunn som sier at når du legger silikon i brystene så slutter beina og resten av kroppen å fungere..

raringer altså :P

Skrevet

Nei, egentlig ikke. Nikotin er en stor jævla fuck som ødelegger hodet ditt fullstendig. De gangene jeg får suget (altså får ikke suget lenger i sterk grad, men det gir seg nok aldri helt for min del), da ser jeg for meg en liten jævel som humrer og ler oppi hjernebarken min. Og han SKAL jeg slå!!

hahahaha, såpass :P foreløpig funker ikke det for meg :P

Skrevet

Mine burde også vært ødlagte da... ikke det at jeg trener, men jeg løper etter bussen og tantebarna mine rett som det er...

Da burde mine være ødelagt også. Siden jeg trener hard styrketrening.. :P Løping ække noe for meg da... Men jeg har da 2 unger som må løpes etter en gang i blant :)

Skrevet

Ja, noen har mer blod på teipen enn ander. Jeg hadde noen små dråper om man kan kalle det det.. Regner ikke med at de er "fulle" av blod sånn du skriver det :P

Skrevet

"Oo

Hehe bra svar da :) En god og stram sportsbh er viktig, men det er det for alle ved trening :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...