Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg så fortvila og sint at jeg faktisk sitter her og griner:-( Jeg er så misfornøyd med behandlingen jeg får av visse sykepleiere jeg får på Fornebuklinikken,de er virkelig ikke interesserte i å snakke med meg og jeg får forskjellige beskjeder hver gang.Hvor blir det av hun hyggelige Hanne? Savner henne jeg:-(

Skrevet

Ringte inn på fornebu for å bestille time til etterkontroll etter jeg hadde snakka med sykepleier.Og det fikk jeg ikke..Vet om folk som har vært på en-ukes kontroll liksom.

Skrevet

Ringte inn på fornebu for å bestille time til etterkontroll etter jeg hadde snakka med sykepleier.Og det fikk jeg ikke..Vet om folk som har vært på en-ukes kontroll liksom.

Jeg fikk beskjed om at jeg kunne komme når jeg ville... Hmm, har du nr til kirurgen da? Bare å ringe han det. Det hadde jeg gjort,

Hvordan går det med deg?

Skrevet

Nå er jeg så fortvila og sint at jeg faktisk sitter her og griner:-( Jeg er så misfornøyd med behandlingen jeg får av visse sykepleiere jeg får på Fornebuklinikken,de er virkelig ikke interesserte i å snakke med meg og jeg får forskjellige beskjeder hver gang.Hvor blir det av hun hyggelige Hanne? Savner henne jeg:-(

ja, jeg vet om hvertfall ei som ikke var så hyggelig mot meg heller.. Men Hanne er koselig ja :)

Skrevet

ja, jeg vet om hvertfall ei som ikke var så hyggelig mot meg heller.. Men Hanne er koselig ja :)

Jeg hadde seriøst sendt inn klage.. For det er jo ikke positivt for klinikken heller.. De er utrolig flinke men når det er enkelte sure på huset så er ikke det noe koselig..

MIRRI: Hvordan går det med snusinga?

Skrevet

Jeg hadde seriøst sendt inn klage.. For det er jo ikke positivt for klinikken heller.. De er utrolig flinke men når det er enkelte sure på huset så er ikke det noe koselig..

Haha, ja nå er det ca gått 24 timer uten snus.. Går vel egentlig greit om jeg finner noe annet å gjøre, som distraherer meg.. Så idag har jeg vasket leiligheta, ORDENTLIG! Inni skap, bak, under, over, overalt.. Sånn, utvask-vasking! Er ingen kriker eller kroker som er glemt.. Er hærlig å sitte i stua nå :) Så jeg måtte feire med kyllingfilet, hjemmelaget soppstuing, ris og grønnsaker. Var nydelig :) Men etter jeg hadde spist, daaa.....det er da det er værst :( Som er akkurat nå! Men det hjelper litt å lukte på snusen :P hehehe

Jeg skal hvertfall klare dette :)

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at jeg kunne komme når jeg ville... Hmm, har du nr til kirurgen da? Bare å ringe han det. Det hadde jeg gjort,

Hvordan går det med deg?

Barstad fikk jeg nesten ikke snakka med,for han var så opptatt.Og det skjønner jeg,blir sikkert mye for han siden Schistad ikke har kunnet operere.Når jeg var på konsultasjon hos Schistad,fikk jeg visitt kortet hans med mobil-og hustlf nr,og jeg kunne ringe når jeg ville.Det går bra med meg,nå.Søt du er:-) Jeg blir bare veldig lei meg når folk oppfører seg sånn.Har jo lagt igjen en god del penger der liksom,så krever litt respekt..Kanskje de rett og slett har en fordom mot oss puppejenter..Da skulle de aldri ha jobba der,men :sjenert: Jeg kommer nok til å sende inn en mail til Barstad og si at jeg velger å spørre han om praktiske ting grunnet sykepleiernes oppførsel. :kjefte:

Skrevet

Hanne er bare nydelig.Hva skjedde med deg?:-O

Skrevet

Det har du såå rett i.Jeg er super fornøyd med legene,men når det kommer til behandlinga etterpå,så er jeg overhodet ikke interessert..Jeg kommer faktisk ikke til å ringe dit igjen.Da får jeg heller noen andre til å ringe for meg..Og sånn skal det jo ikke være..Jeg ville gjerne på etterkontroll,siden venstre pupp brått er rundere enn andre.Jeg vet jo at det kan gå seg til,hevelse etc.Men hvis jeg får ro i sjela av en kontroll,så syns jeg jo at jeg burde få det..Ho jeg snakke med da,sa at jeg kunne ringe i midten av oktober,for en kontroll nå var ikke nødvendig!! Jeg har ringt inn tre ganger etter OP,og fått forskjellige beskjeder HVER gang.Og det er ganske viktige beskjeder.Skal mye til for at jeg blir sint,men det ble jeg i stad altså..Derfor er det så deilig å ha dere,jenter! :klemmer:

Skrevet

Haha, ja nå er det ca gått 24 timer uten snus.. Går vel egentlig greit om jeg finner noe annet å gjøre, som distraherer meg.. Så idag har jeg vasket leiligheta, ORDENTLIG! Inni skap, bak, under, over, overalt.. Sånn, utvask-vasking! Er ingen kriker eller kroker som er glemt.. Er hærlig å sitte i stua nå :) Så jeg måtte feire med kyllingfilet, hjemmelaget soppstuing, ris og grønnsaker. Var nydelig :) Men etter jeg hadde spist, daaa.....det er da det er værst :( Som er akkurat nå! Men det hjelper litt å lukte på snusen :P hehehe

Jeg skal hvertfall klare dette :)

Jenta si det :klemmer:

Skrevet

Barstad fikk jeg nesten ikke snakka med,for han var så opptatt.Og det skjønner jeg,blir sikkert mye for han siden Schistad ikke har kunnet operere.Når jeg var på konsultasjon hos Schistad,fikk jeg visitt kortet hans med mobil-og hustlf nr,og jeg kunne ringe når jeg ville.Det går bra med meg,nå.Søt du er:-) Jeg blir bare veldig lei meg når folk oppfører seg sånn.Har jo lagt igjen en god del penger der liksom,så krever litt respekt..Kanskje de rett og slett har en fordom mot oss puppejenter..Da skulle de aldri ha jobba der,men :sjenert: Jeg kommer nok til å sende inn en mail til Barstad og si at jeg velger å spørre han om praktiske ting grunnet sykepleiernes oppførsel. :kjefte:

Ja det er kjedelig med sånn oppførsel. Jeg har bare snakka med kirurgene og Hanne jeg.. :)

Ja send han en mail og fortell hva du føler :)

Skrevet

Hanne er bare nydelig.Hva skjedde med deg?:-O

Jeg sendte inn bilder for vurdering, så skulle jeg ringe inn etter noen dager før å høre om det tok lang tid før jeg hørte noe...men jeg fikk ikke fullført setningene mine, for hun avbrøt meg hele tiden. Ikke koselig i det hele tatt.. så det endte opp med at jeg ikke fikk noe svar fra henne. Så ringte jeg Hanne heller, og hun var kjempe hyggelig og behjelpelig :)

Skrevet

Jeg sendte inn bilder for vurdering, så skulle jeg ringe inn etter noen dager før å høre om det tok lang tid før jeg hørte noe...men jeg fikk ikke fullført setningene mine, for hun avbrøt meg hele tiden. Ikke koselig i det hele tatt.. så det endte opp med at jeg ikke fikk noe svar fra henne. Så ringte jeg Hanne heller, og hun var kjempe hyggelig og behjelpelig :)

Makan.Går det virkelig an? Åh.Kjenner jeg blir mere irritert :kjefte: Har ikke nr til Hanne,jeg.. :sjenert::romeo: :gjeiper:

Skrevet

Makan.Går det virkelig an? Åh.Kjenner jeg blir mere irritert :kjefte: Har ikke nr til Hanne,jeg.. :sjenert::romeo: :gjeiper:

lurer på om det er 36 i slutten..

Skrevet

lurer på om det er 36 i slutten..

Ååh,taakk :klemmer: Vil ikke snakke med hu Mia igjen iallfall :kjefte:

Skrevet

Ååh,taakk :klemmer: Vil ikke snakke med hu Mia igjen iallfall :kjefte:

haha, det var Mia jeg også snakket om istad ;P

Skrevet

haha, det var Mia jeg også snakket om istad ;P

haha.Såpass ja :skratte: Hu burde finne seg en ny jobb eller ta et kurs i det å behandle pasientene sine på en verdig måte!

Skrevet

Jeg har ikke klart å slutte med røykingen. Skrev et lengre innlegg her tidligere i dag, men så ble jeg så revet med, og det ble litt for personlig etterhvert... Hvertfall, det har med min eks og pappaen til barna å gjøre, han gir ikke helt slipp på meg, og viser det på en helt forjævlig måte. Det har derfor vært en søvnløs helg, og jeg røykte mye.

Jaja, torsdags morgen er det min tur!! Får juble for det, om ikke annet. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...