camilie Skrevet 6. september 2010 #13401 Skrevet 6. september 2010 Ja, jeg er helt sikkert blitt litt blind for sånnt:D Hehe.. Men det er likevell mindre enn det jeg hadde sett for meg i begynnelsen. I forhold til gram og sånnt.. Det er liksom ikke snakk om så mye mer, men bare sånn 50-100-150 gram til Vet du forressten om det blir billigere, siden det er operasjon nr 2, eller om jeg må betale 29 tusen en gang til? Tror ikke du ser så stor forskjell om du bare legger inn 50 til, da hadde jeg nok valgt ennå mer. Hvor synlig det er kommer jo også ann på hvordan klær man bruker, ser selv at de ser bedre ut når jeg har på noe som er litt stramt og farget, selvom mesteparten av garderoben min er sort. Da syns de jo nesten ikke! Hvorvidt det koster det samme eller om du får det billigere vet jeg faktisk ikke men tror du må betale 29 tusen en gang til
Avalon Skrevet 6. september 2010 #13402 Skrevet 6. september 2010 ja, jeg er vokst opp i ei lita bygd i nord norge hehe ja nei jeg vet ikke hvorfor de er sånn. uansett så er det kjipt! om jeg hadde hatt penger eller ikke, jeg skal ikke ut på en stund hehe.. hvertfall ikke i stavanger skal til oslo i oktober med mamma, tante og søstra mi, det gleder jeg meg masse til hvertfall kanskje man kan ta seg en liten tur ut der synes heller ikke stavanger er så gøy by å gå ut på. må bare fortelle, den ene eksen spurte meg idag "har du fått prøvekjørt de nye puppene dine enda?"
Mirri Skrevet 6. september 2010 #13403 Skrevet 6. september 2010 synes heller ikke stavanger er så gøy by å gå ut på. må bare fortelle, den ene eksen spurte meg idag "har du fått prøvekjørt de nye puppene dine enda?" haha, såpass ja jeg hadde latt være å svare jeg men det er kanskje fordi jeg hater x'ene mine
Gjest Sobril Skrevet 6. september 2010 #13404 Skrevet 6. september 2010 Da har jeg hatt en av mine verste opplevelser i mitt 36 årige liv; forstoppelse. Har vært hard i magen før, men dette gjorde så vondt at jeg sjeldent har vært borti maken. Har aldri hatt hemorroider før, og får jeg det ikke nå så får jeg det aldri senere heller. Satt i en time på do, svettet, gråt, ringte legevakt. Andre ingredienser; latexhansker, q-tips - you name it. Det er så man ikke tror det før man har opplevd hvor jævlig det er. Jeg som ikke har tatt mye smertestillende denne gangen (kun første kvelden for å få sove skikkelig). Har til og med vært på do en gang etter operasjonen. Jenter DROPP PARALGIN FORTE!!
Avalon Skrevet 6. september 2010 #13405 Skrevet 6. september 2010 haha, såpass ja jeg hadde latt være å svare jeg men det er kanskje fordi jeg hater x'ene mine Jeg svarte han ikke men typisk han å si noe sånn. For noen uker siden var han full og hadde gjort det slutt med dama si, da kom han på msn og erklærte at "nå kunne vi pule"
Mirri Skrevet 6. september 2010 #13406 Skrevet 6. september 2010 Jeg svarte han ikke men typisk han å si noe sånn. For noen uker siden var han full og hadde gjort det slutt med dama si, da kom han på msn og erklærte at "nå kunne vi pule" Unnskyld meg, men for en k*k!! Sånne gutter syns jeg ikke om..
Vianne Skrevet 6. september 2010 #13407 Skrevet 6. september 2010 Da har jeg hatt en av mine verste opplevelser i mitt 36 årige liv; forstoppelse. Har vært hard i magen før, men dette gjorde så vondt at jeg sjeldent har vært borti maken. Har aldri hatt hemorroider før, og får jeg det ikke nå så får jeg det aldri senere heller. Satt i en time på do, svettet, gråt, ringte legevakt. Andre ingredienser; latexhansker, q-tips - you name it. Det er så man ikke tror det før man har opplevd hvor jævlig det er. Jeg som ikke har tatt mye smertestillende denne gangen (kun første kvelden for å få sove skikkelig). Har til og med vært på do en gang etter operasjonen. Jenter DROPP PARALGIN FORTE!! Åh, herlighet! Stakkars deg, høres forferdelig ut. Jeg har allerede en trøblete mage, som tåler lite, og har aldri tatt Paralgin forte i hele mitt liv. Hjeeelp...
JaneDoe Skrevet 6. september 2010 #13408 Skrevet 6. september 2010 Da har jeg hatt en av mine verste opplevelser i mitt 36 årige liv; forstoppelse. Har vært hard i magen før, men dette gjorde så vondt at jeg sjeldent har vært borti maken. Har aldri hatt hemorroider før, og får jeg det ikke nå så får jeg det aldri senere heller. Satt i en time på do, svettet, gråt, ringte legevakt. Andre ingredienser; latexhansker, q-tips - you name it. Det er så man ikke tror det før man har opplevd hvor jævlig det er. Jeg som ikke har tatt mye smertestillende denne gangen (kun første kvelden for å få sove skikkelig). Har til og med vært på do en gang etter operasjonen. Jenter DROPP PARALGIN FORTE!! Uff da.. Det hørtes fælt ut.... Har aldri tatt Paralgin forte jeg... Skulle ikke ta det etter op heller.. Håper du er bra nå da
Avalon Skrevet 6. september 2010 #13409 Skrevet 6. september 2010 Unnskyld meg, men for en k*k!! Sånne gutter syns jeg ikke om.. Nei, det er en grunn til at jeg dumpa han for å si det sånn
Avalon Skrevet 6. september 2010 #13410 Skrevet 6. september 2010 Da har jeg hatt en av mine verste opplevelser i mitt 36 årige liv; forstoppelse. Har vært hard i magen før, men dette gjorde så vondt at jeg sjeldent har vært borti maken. Har aldri hatt hemorroider før, og får jeg det ikke nå så får jeg det aldri senere heller. Satt i en time på do, svettet, gråt, ringte legevakt. Andre ingredienser; latexhansker, q-tips - you name it. Det er så man ikke tror det før man har opplevd hvor jævlig det er. Jeg som ikke har tatt mye smertestillende denne gangen (kun første kvelden for å få sove skikkelig). Har til og med vært på do en gang etter operasjonen. Jenter DROPP PARALGIN FORTE!! Trist du skulle få det slik av paralgin forte Men, som med alt annet, noen tåler det andre ikke.
Mirri Skrevet 6. september 2010 #13411 Skrevet 6. september 2010 Nei, det er en grunn til at jeg dumpa han for å si det sånn hehe Been there, done that
Gjest Sobril Skrevet 6. september 2010 #13412 Skrevet 6. september 2010 Uff da.. Det hørtes fælt ut.... Har aldri tatt Paralgin forte jeg... Skulle ikke ta det etter op heller.. Håper du er bra nå da Ja, er forferdelig sår i stumpen, kaldsvetter og ble plutselig veldig trøtt. Men men. Chattet nettopp om det med ei venninne. Normalt sett, ved snakk om kroppslige funksjoner, så vanker det en del smileys. Denne opplevelsen fikk ikke én eneste en. Helt for jævlig var det. Er liksom ikke til å tro at noe kan gjøre så vondt. En periode lurte jeg på hvordan det skulle gå - om jeg rett og slett kom til og revne. Kom jeg til å kaste opp, svime av, havne på sykehus? Nei, fy faen. Vianne: du får sjekke hva du skal spise ved siden av smertestillende dersom du må ta. Vet at det er forskjellige ting som anbefales (linser bl.a.).
Mirri Skrevet 6. september 2010 #13413 Skrevet 6. september 2010 Ja, er forferdelig sår i stumpen, kaldsvetter og ble plutselig veldig trøtt. Men men. Chattet nettopp om det med ei venninne. Normalt sett, ved snakk om kroppslige funksjoner, så vanker det en del smileys. Denne opplevelsen fikk ikke én eneste en. Helt for jævlig var det. Er liksom ikke til å tro at noe kan gjøre så vondt. En periode lurte jeg på hvordan det skulle gå - om jeg rett og slett kom til og revne. Kom jeg til å kaste opp, svime av, havne på sykehus? Nei, fy faen. Vianne: du får sjekke hva du skal spise ved siden av smertestillende dersom du må ta. Vet at det er forskjellige ting som anbefales (linser bl.a.). Stakkars Det blir bedre når det går over, som jeg ofte blir fortalt hehe Du havner ikke på sykehus!! Slapp av, det ordner seg Hva sa legevakten?
Gjest Sobril Skrevet 6. september 2010 #13414 Skrevet 6. september 2010 Stakkars Det blir bedre når det går over, som jeg ofte blir fortalt hehe Du havner ikke på sykehus!! Slapp av, det ordner seg Hva sa legevakten? Legevakten sa at jeg måtte få tak i lakserende. Mamma var på apoteket og kjøpte til meg, men like etter så ble jeg så desperat at jeg ikke tenkte på annet enn å få ut herket (det siste jeg tenkte på var rene fingre ihvertfall ).
Camilla7 Skrevet 6. september 2010 #13415 Skrevet 6. september 2010 Tror ikke du ser så stor forskjell om du bare legger inn 50 til, da hadde jeg nok valgt ennå mer. Hvor synlig det er kommer jo også ann på hvordan klær man bruker, ser selv at de ser bedre ut når jeg har på noe som er litt stramt og farget, selvom mesteparten av garderoben min er sort. Da syns de jo nesten ikke! Hvorvidt det koster det samme eller om du får det billigere vet jeg faktisk ikke men tror du må betale 29 tusen en gang til Huff:/ Har liksom ikke så lyst til å ha sånn gigapupper heller. Om jeg tar f.eks 200 gram til, har jeg plutselig 600 gram, og det blir jo litt for stort. I allefall på tine valle:P Men om jeg må betale 29.000 engang til, så gjør ikke det meg noe. Jeg tar ikke lån eller noe, sparer de opp. Så merker ikke så mye av det. Men hadde ikke akkuratt gjort meg noe med en liten rabatt:P Får prøve meg litt frem med klær og sånnt. Er ikke vannt med å gå med utringning, siden jeg aldri har hatt noe å ringe ut:P Så nå føles det litt ubehagelig og bart. Men det kommer seg vell etterhvert. Går som regel i store gensere eller tunikaer, så om jeg legger om stilen litt, føles de kanskje litt større.. Hehe:) Men hvor mye tror du at jeg kan ta for at jeg skal få en mellomting? Større enn jeg har nå, men ikke slik som tine. Jeg er jo vel å merke, sikkert en halv meter høyere en henne da (for å ta litt hardt i) Har det noe å si? Er mellom 1.72-1.75 en plass. Og rundt om 55 kg om det har noe å si..
Mirri Skrevet 6. september 2010 #13416 Skrevet 6. september 2010 Legevakten sa at jeg måtte få tak i lakserende. Mamma var på apoteket og kjøpte til meg, men like etter så ble jeg så desperat at jeg ikke tenkte på annet enn å få ut herket (det siste jeg tenkte på var rene fingre ihvertfall ). Det ordner seg
loxodonta Skrevet 6. september 2010 #13417 Skrevet 6. september 2010 Legevakten sa at jeg måtte få tak i lakserende. Mamma var på apoteket og kjøpte til meg, men like etter så ble jeg så desperat at jeg ikke tenkte på annet enn å få ut herket (det siste jeg tenkte på var rene fingre ihvertfall ). Uff da men det ordner seg vet du! For min del, var det av det andre slaget. Jeg hadde diare hele den første uka, spesielt de første dagene. Var så "redd" da jeg satt på toget hjem, at det plutselig skulle ploppe ut noe Satser på at det bare går oppover herfra og ordner seg (helgens smerter er heldigvis over!)
Gjest Sobril Skrevet 6. september 2010 #13418 Skrevet 6. september 2010 Målte nettopp omkretsen rundt puppene; er stadig vekk 90 cm, akkurat som jeg var med de "gamle" puppene. Rart at det, visuelt, ser så forskjellig ut med "sprettpupp" og "flatpupp". Mannen synes jo de er som før jeg tok silikon overhode; med dét så mente han visstnok at de har samme FASONGEN som før, men er større. De ser allikevel langt fra like store ut som de gamle silikon-titsa, men rommer faktisk ganske nøyaktig like mye. Haha. Må le litt... "Gamle" og "nye" pupper :gjeiper:
JaneDoe Skrevet 6. september 2010 #13419 Skrevet 6. september 2010 (endret) Målte nettopp omkretsen rundt puppene; er stadig vekk 90 cm, akkurat som jeg var med de "gamle" puppene. Rart at det, visuelt, ser så forskjellig ut med "sprettpupp" og "flatpupp". Mannen synes jo de er som før jeg tok silikon overhode; med dét så mente han visstnok at de har samme FASONGEN som før, men er større. De ser allikevel langt fra like store ut som de gamle silikon-titsa, men rommer faktisk ganske nøyaktig like mye. Haha. Må le litt... "Gamle" og "nye" pupper :gjeiper: Hehe ja der ser du.. Var det jeg sa. At de kommer til å være like store Hehe., Med min gamle pupper var jeg 92 cm over og med de nye er jeg 96 så det er litt forskjell ja.. haha Endret 6. september 2010 av JaneDoe
Darialle Skrevet 6. september 2010 #13420 Skrevet 6. september 2010 Da har jeg hatt en av mine verste opplevelser i mitt 36 årige liv; forstoppelse. Har vært hard i magen før, men dette gjorde så vondt at jeg sjeldent har vært borti maken. Har aldri hatt hemorroider før, og får jeg det ikke nå så får jeg det aldri senere heller. Satt i en time på do, svettet, gråt, ringte legevakt. Andre ingredienser; latexhansker, q-tips - you name it. Det er så man ikke tror det før man har opplevd hvor jævlig det er. Jeg som ikke har tatt mye smertestillende denne gangen (kun første kvelden for å få sove skikkelig). Har til og med vært på do en gang etter operasjonen. Jenter DROPP PARALGIN FORTE!! Huff,jeg ble ikke forstoppet,men oppblåst..men jeg rører ikke smertestillende uten å kjøpe en flaske duphalac=)Fortoppelse er jo et kjent fenomen når det gjelder smertestillende,og JÆ**** vondt.Usj.Håper du har det bra
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå