cessi89 Skrevet 2. september 2010 #13201 Skrevet 2. september 2010 Herregud her skjer det ting!! Først nå er Linni ferdig ,må få oppdatering når du orker. Avalon jeg vil ha bh haha sikkkert sent ute nå ..jeg har den svarte du snakker om i 70 d:P vil ha krem .
Vianne Skrevet 2. september 2010 #13202 Skrevet 2. september 2010 nja, vet ikke helt jeg 18 dager til.. syns det er lenge jeg, spesielt siden jeg gleder meg så Det kommer til å gå fort! Bare en uke til det er min tur, dagene fyker. Men jeg er veldig utålmodig selv, så jeg forstår hvordan du har det.
Mirri Skrevet 2. september 2010 #13203 Skrevet 2. september 2010 Det kommer til å gå fort! Bare en uke til det er min tur, dagene fyker. Men jeg er veldig utålmodig selv, så jeg forstår hvordan du har det. ja, du skal om en uke, jeg har om over to uker heldige du. Hvor skal du operere? Og hvor mye
Vianne Skrevet 2. september 2010 #13204 Skrevet 2. september 2010 ja, du skal om en uke, jeg har om over to uker heldige du. Hvor skal du operere? Og hvor mye Jeg skal på Fana Med. i Bergen. På konsultasjonen ble vi enige om 175 ml, og jeg har litt hetta over om det er lite. Men, jeg er tynn og med lite "spekk", så jeg tror det blir bra. For meg er det viktig at det passer til min kropp, og at det ikke er for stort. Skal uansett snakke med kirurgen på mandag, så får se hva han sier. Tror nemlig det var plass til litt mer, men jeg var veldig på å presisere at jeg ikke ville ha det for stort. Er jo 30 og 3 barns mor, så...
Mirri Skrevet 2. september 2010 #13205 Skrevet 2. september 2010 Jeg skal på Fana Med. i Bergen. På konsultasjonen ble vi enige om 175 ml, og jeg har litt hetta over om det er lite. Men, jeg er tynn og med lite "spekk", så jeg tror det blir bra. For meg er det viktig at det passer til min kropp, og at det ikke er for stort. Skal uansett snakke med kirurgen på mandag, så får se hva han sier. Tror nemlig det var plass til litt mer, men jeg var veldig på å presisere at jeg ikke ville ha det for stort. Er jo 30 og 3 barns mor, så... Jeg ville ha hørt på legen Min lege sa 300, og jeg følte jo det var lite, og jeg vil jo heller ikke ha noe kjempe svært, så kanskje jeg skal høre på han haha tror nok kanskje det blir stort nok når jeg sa at han måtte fylle inn det han hadde plass til hehe
Vianne Skrevet 2. september 2010 #13206 Skrevet 2. september 2010 Jeg ville ha hørt på legen Min lege sa 300, og jeg følte jo det var lite, og jeg vil jo heller ikke ha noe kjempe svært, så kanskje jeg skal høre på han haha tror nok kanskje det blir stort nok når jeg sa at han måtte fylle inn det han hadde plass til hehe Jeg var så nervøs på konsultasjonen, at jeg nikket bare ja og ha til alt. Jeg er bare 50 kg, og 1,68 høy, så det blir sikkert finest med det han foreslo. Og nå har jeg sett på bilder av deg, Mirri, og Jane på fb, og for noen flotte jenter! Sporty spices!
Mirri Skrevet 2. september 2010 #13207 Skrevet 2. september 2010 Jeg var så nervøs på konsultasjonen, at jeg nikket bare ja og ha til alt. Jeg er bare 50 kg, og 1,68 høy, så det blir sikkert finest med det han foreslo. Og nå har jeg sett på bilder av deg, Mirri, og Jane på fb, og for noen flotte jenter! Sporty spices! Takk Du var jo kjempepen da!! Du virka så kjent også.. hmm Sporty er jeg ikke haha jeg trener NADA. Jeg er 173cm og 66 kg, og jeg hadde jo bittelitt fra før av, så sikkert derfor jeg får 300 Jeg skal legge under muskelen..
Vianne Skrevet 2. september 2010 #13208 Skrevet 2. september 2010 Takk Du var jo kjempepen da!! Du virka så kjent også.. hmm Sporty er jeg ikke haha jeg trener NADA. Jeg er 173cm og 66 kg, og jeg hadde jo bittelitt fra før av, så sikkert derfor jeg får 300 Jeg skal legge under muskelen.. Det tror jeg blir veldig bra på deg. Jeg skal også legge under, så jeg håper de ikke forsvinner helt. Verre blir det uansett ikke. Hmmm..., jeg er ikkje kjendis hvertfall. Hehe..! Nå skal denne frøkna tusle på jobb, og gjøre dagens innsats. Uken etter operasjonen har jeg heeeelt fri.
Gjest Sobril Skrevet 2. september 2010 #13209 Skrevet 2. september 2010 Svarte! Hvor er den siden man kan se før/etter bilder og søke etter hvor mange ml som er lagt inn? Lurer på hvor mye mindre mine blir, jeg. 20 ml mindre i hvert bryst, men flatere og videre. Hm...
Vianne Skrevet 2. september 2010 #13210 Skrevet 2. september 2010 Mira, her er hvertfall to. http://www.qvinna.info/pages/?ID=1 http://www.breastimplants411.com/dbii/gallery.asp~before=A&after=B&PageNo=2
Gjest Sobril Skrevet 2. september 2010 #13211 Skrevet 2. september 2010 Mira, her er hvertfall to. http://www.qvinna.info/pages/?ID=1 http://www.breastimplants411.com/dbii/gallery.asp~before=A&after=B&PageNo=2 Takk skal du ha
Mirri Skrevet 2. september 2010 #13212 Skrevet 2. september 2010 Det tror jeg blir veldig bra på deg. Jeg skal også legge under, så jeg håper de ikke forsvinner helt. Verre blir det uansett ikke. Hmmm..., jeg er ikkje kjendis hvertfall. Hehe..! Nå skal denne frøkna tusle på jobb, og gjøre dagens innsats. Uken etter operasjonen har jeg heeeelt fri. Jeg har også fri en uke Gleeeeder meg Blir kos å være i Oslo i en uke
Gjest Sobril Skrevet 2. september 2010 #13213 Skrevet 2. september 2010 (endret) Er det forresten noen andre som har lagt inn 220ml og startet på en A-cup? Hvilken størrelse endte du opp med i så fall? Var en D med 240 høy profil. 220 lav (eller moderat) profil nå. Formoder at jeg blir en C, men man vet jo aldri med disse puppene. De lever ofte sitt eget liv har jeg skjønt Endret 2. september 2010 av Sobril
christelle Skrevet 2. september 2010 #13214 Skrevet 2. september 2010 Hei igjen jenter Nå er mine boobs 3 uker! wee wee. De er begynt å bli litt myke ,men er utålmodig, når blir de helt myke?? 3uker til med sportsbhn, er såå lei den! Utrolig fort helingsprosessen har gått, merker ikke noe vondt lengre..glemmer meg litt ut å rydder og bærer litt tunge ting av og til selv om jeg må enda være forsiktig. Lykke til op Mirri og dere andre som skal op! Jeg er 173, 60 kg og hadde a cup. la inn 300 og har nå 75 c. jeeeeeeeeei :gjeiper:
Darialle Skrevet 2. september 2010 #13215 Skrevet 2. september 2010 Hei igjen jenter Nå er mine boobs 3 uker! wee wee. De er begynt å bli litt myke ,men er utålmodig, når blir de helt myke?? 3uker til med sportsbhn, er såå lei den! Utrolig fort helingsprosessen har gått, merker ikke noe vondt lengre..glemmer meg litt ut å rydder og bærer litt tunge ting av og til selv om jeg må enda være forsiktig. Lykke til op Mirri og dere andre som skal op! Jeg er 173, 60 kg og hadde a cup. la inn 300 og har nå 75 c. jeeeeeeeeei :gjeiper: jeg har samme problem,Christelle:-)Mine er 15 dager,hehe.har glemt meg hele veien jeg da,har hatt null smerter,og da er det så fort gjort Gratulerer med c-cup da
Mirri Skrevet 2. september 2010 #13216 Skrevet 2. september 2010 Hei igjen jenter Nå er mine boobs 3 uker! wee wee. De er begynt å bli litt myke ,men er utålmodig, når blir de helt myke?? 3uker til med sportsbhn, er såå lei den! Utrolig fort helingsprosessen har gått, merker ikke noe vondt lengre..glemmer meg litt ut å rydder og bærer litt tunge ting av og til selv om jeg må enda være forsiktig. Lykke til op Mirri og dere andre som skal op! Jeg er 173, 60 kg og hadde a cup. la inn 300 og har nå 75 c. jeeeeeeeeei :gjeiper: Blir akkurat det samme på meg :D Har du noen bilder? Vil ha en liten peiling på hvordan mine blir Syns du dem er små da?? Eller er de store?
JaneDoe Skrevet 2. september 2010 #13217 Skrevet 2. september 2010 Herregud her skjer det ting!! Først nå er Linni ferdig ,må få oppdatering når du orker. Avalon jeg vil ha bh haha sikkkert sent ute nå ..jeg har den svarte du snakker om i 70 d:P vil ha krem . Jeg får de først da.. Hehe... Skal sende de videre om de ikke passer..
JaneDoe Skrevet 2. september 2010 #13218 Skrevet 2. september 2010 Er det forresten noen andre som har lagt inn 220ml og startet på en A-cup? Hvilken størrelse endte du opp med i så fall? Var en D med 240 høy profil. 220 lav (eller moderat) profil nå. Formoder at jeg blir en C, men man vet jo aldri med disse puppene. De lever ofte sitt eget liv har jeg skjønt Jeg hadde jo 70 aa og la inn 260 og endte opp på 70 D. De var moderate... Så enten c eller D??
Gjest Sobril Skrevet 2. september 2010 #13219 Skrevet 2. september 2010 Jeg hadde jo 70 aa og la inn 260 og endte opp på 70 D. De var moderate... Så enten c eller D?? Altså - jeg fikk jo 70D med 240 høy profil. Nå er det 220 lavprofil. Han kaller det lavprofil men mistenker at det er moderat, men at de bare operer med to forskjellige størrelser (fikk nemlig ikke tilbud om noe annet). Blir vel neppe en D, men en 75C, kanskje.
JaneDoe Skrevet 2. september 2010 #13220 Skrevet 2. september 2010 Altså - jeg fikk jo 70D med 240 høy profil. Nå er det 220 lavprofil. Han kaller det lavprofil men mistenker at det er moderat, men at de bare operer med to forskjellige størrelser (fikk nemlig ikke tilbud om noe annet). Blir vel neppe en D, men en 75C, kanskje. Ja stemmer det.. På "min" klinikk bruker de mest moderat og høyprofil. Tror ikke lavprofil er noe da har på lager.. hehe... Er er jo kjempeflate... Hvorfor måtte du egentlig gå ned 20 ml i størrelse? Det er jo ikke noe som blir synlig, ikke om profilen hadde vært det samme i alle fall.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå