Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skrubbe og vaske?? Skal ikke skrubbe og vaske, jeg, men ta antibiotika 2 timer før operasjon.... Hvorfor så forskjellig prosedyre tro?

De fleste vasker seg med Hibiscrub kvelden før op og morgenen før om mulig.. Men ikke alle klinikker praktiserer det.. Man blir jo desinfisert på op bordet uansett.. hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste vasker seg med Hibiscrub kvelden før op og morgenen før om mulig.. Men ikke alle klinikker praktiserer det.. Man blir jo desinfisert på op bordet uansett.. hehe...

Er jo nettopp det man gjør, så hvorfor praktisere denne metoden? Jeg må sitte på tog i halvannen time i morgen tidlig samt ta taxi. Tipper jeg er rimelig udesinfisert (holdt på å skrive "udentifisert" :) ) når jeg legger meg på operasjonsbordet.

Skrevet (endret)

Er jo nettopp det man gjør, så hvorfor praktisere denne metoden? Jeg må sitte på tog i halvannen time i morgen tidlig samt ta taxi. Tipper jeg er rimelig udesinfisert (holdt på å skrive "udentifisert" :) ) når jeg legger meg på operasjonsbordet.

Better to be safe than sorry ?? :P Nei jeg veit ikke jeg, det er vel en grunn til det.

Får håpe du er identifisert til du skal inn til op.. hehe

Endret av JaneDoe
Skrevet

da har jeg dusjet meg med Hibiscrub en gang til, og skal straks gå bortover til klinikken - 2 minutter og gå ca :fnise: suuuulten :gjeiper:

jaajaa, snakkes når jeg har nye pupper da dere :ler:

Skrevet

da har jeg dusjet meg med Hibiscrub en gang til, og skal straks gå bortover til klinikken - 2 minutter og gå ca :fnise: suuuulten :gjeiper:

Lykke til :popcorn:

Skrevet

Lykke til :D

Skrevet

Lykke til :)

Skrevet

Hjelpe meg, her er man borte noen timer en kveld, og kommer igjen til mange nye sider. Dere kan skravle, jenter! :)

Om noen vil legge meg til på fb, så bare send meg en pm.

Jeg har vært på mange treff opp gjennom årene; scrappetreff, babytreff, mammatreff o.s.v., men puppetreff var noe nytt! Hehe, count me in.

Skrevet

Hjelpe meg, her er man borte noen timer en kveld, og kommer igjen til mange nye sider. Dere kan skravle, jenter! :)

Jeg har vært på mange treff opp gjennom årene; scrappetreff, babytreff, mammatreff o.s.v., men puppetreff var noe nytt! Hehe, count me in.

Herlig!!Nå er vi 4 stk på treffet.Kom igjen,sign up :popcorn: Hihi

Skrevet

Har sendt deg pm :)

Skrevet

Har sendt deg pm :)

Jeg la deg til i går, Jane. :) Hehe..

Skrevet

Jeg la deg til i går, Jane. :) Hehe..

Det stemmer det .. haha.. Mente det var noe kjent med nicket men var ikke sikker.. hehe

Skrevet

Da var jeg hjemme igjen. Fort og greit. Trodde jeg hadde 260 i hver fra før, jeg, men var visst 240 *hehe*. Jaja. Ble 220 nå i lavere profil. Har fått bandasje og tape som egentlig skal tas av etter 2 dager, men jeg skal visstnok vente til tirsdag med å ta av. Sikkert fordi puppene er tapet noe fandenivolsk på toppen. Dytter dem ned så jeg får skikkelig hengepupper :gjeiper:

Overlevde narkosen gjorde jeg også, så alt er bare fryd og glede. Nå håper jeg bare på å bli litt trøtt så jeg kan få sove litt. Jeg ELSKER å sove, men etter narkose føler jeg meg alltid mer opplagt enn jeg burde.

Skrevet

Da var jeg hjemme igjen. Fort og greit. Trodde jeg hadde 260 i hver fra før, jeg, men var visst 240 *hehe*. Jaja. Ble 220 nå i lavere profil. Har fått bandasje og tape som egentlig skal tas av etter 2 dager, men jeg skal visstnok vente til tirsdag med å ta av. Sikkert fordi puppene er tapet noe fandenivolsk på toppen. Dytter dem ned så jeg får skikkelig hengepupper :gjeiper:

Overlevde narkosen gjorde jeg også, så alt er bare fryd og glede. Nå håper jeg bare på å bli litt trøtt så jeg kan få sove litt. Jeg ELSKER å sove, men etter narkose føler jeg meg alltid mer opplagt enn jeg burde.

Der ser du alt gikk bra.. :) Det blir spennende å se hvordan de blir nå :) Hvordan gikk det med magen da`?

Skrevet

Der ser du alt gikk bra.. :) Det blir spennende å se hvordan de blir nå :) Hvordan gikk det med magen da`?

Tipper det gikk greit. Har bandasje og plaster på her. Skal ta av i morgen. Var bare et par ujevnheter og 50 ml som ble tatt ut.

Skrevet

Tipper det gikk greit. Har bandasje og plaster på her. Skal ta av i morgen. Var bare et par ujevnheter og 50 ml som ble tatt ut.

Da får du bare håpe at det blir som du vil ha det :) hehe

Skrevet

Off, jeg er så utålmodig nå :P vet ikke om det er så bra at jeg kommer innom her hver dag å leser om operasjonene deres :P haha

Skrevet

Off, jeg er så utålmodig nå :P vet ikke om det er så bra at jeg kommer innom her hver dag å leser om operasjonene deres :P haha

Ja men det går vel fort nå vel ?? Er ikke såå mange dagene til :)

:klemmer:

Skrevet

Nå er jeg her igjen etter en stund borte.

Det har gått 3 mnd siden min operasjon, og er fortsatt veldig fornøyd.

Var på etterkontroll denne uka, og alt så bra ut. Kirurgen mente de hadde blitt myke og fine. Fikk beskjed pm at jeg kunne slippe teiping og begynne å bruke bh med spiler igjen. Virker som det er mye forskjellige beskjeder ute å går, så vet ikke helt hva jeg skal gjøre?

Tok også turen innom change for å måle bh størrelse og kjøpe noe undertøy.

Og jeg ble mildt sagt sjokkert : 60G wtf?

Men bhen passet perfekt. Lurer litt om hun gjettet silikon eller ikke. Synes selv det ser veldig ekte ut, men vet ikke hva andre ser :)

Skrevet

Ja men det går vel fort nå vel ?? Er ikke såå mange dagene til :)

:klemmer:

nja, vet ikke helt jeg :P 18 dager til.. syns det er lenge jeg, spesielt siden jeg gleder meg så :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...