JaneDoe Skrevet 1. september 2010 #13141 Skrevet 1. september 2010 Hehe:-D Så herlig!Jeg var sånn for ett par år siden jeg også,ang venner.Og det er sjelden jeg klarer å være venn med jenter lenge,blir så lei baksnakking,juging,drama og helvete.Litt off topic her nå Men da traff jeg jo hodet på spiker'n!:-D Jeg er sånn jeg å.. haha.. Mest guttevenner jeg å Har bare none får gode venninner som ikke snakker dritt bak ryggen min. Tror mange er "redd" for meg på en måte, siden jeg er ærlig og sier rett ut hva jeg mener .. haha Vi 3 burde møtes en dag.. haha
T-bone Skrevet 1. september 2010 #13142 Skrevet 1. september 2010 Heei Så morsomt at du enda tar steget videre da Jeg har også tenkt på det siden jeg var 18, er 22 nå, og jeg har også akkurat bestilt time på Fornebuklinikken Jeg skal operere hos Barstad, for Schistad kunne ikke. Men jeg skal operere om 2-3 uker da Så vi har virkelig noe å glede oss til om de andre jentene her har rett Ja, hører at den eneste angeren de fleste har er at dem ikke gjorde dette før
Darialle Skrevet 1. september 2010 #13143 Skrevet 1. september 2010 Jeg er IKKE kuntnerisk.. haha... Litta neida jeg er ikke så litta haha.. Rager jo noen cm over bakken LOL.. 170 faktisk og 60 kg. Og trener hardbarka fitnessprogram Så større, ja det skal jeg bli. Morsomme bilder du hadde ja.. Er som å se mine venninner og meg på fest haha Jeg har alltid blitt kalt gæærn og "frekk". Klarer aldri å holde kjeft.. Det var litt om meg i alle fall Jeg er ve heller forferdelig energisk å må ha noe å gjøre Da er du jo ikke litta i høyden iallfall!Hehe.syns du så så litta ut jeg,hehe.Jeg blir også alltid kalt gæren,og har egentlig aldri skjønt hvorfor.Men må jo ligge noe i det:-P Hehe.Da bomma jeg på deg da,ang kunsten.Hehe. Hvor kult hadde det ikke vært og hatt silicone Valley fest?haha.Med alle oss gærningene,det måtte bare blitt rått!
Darialle Skrevet 1. september 2010 #13144 Skrevet 1. september 2010 Jeg er sånn jeg å.. haha.. Mest guttevenner jeg å Har bare none får gode venninner som ikke snakker dritt bak ryggen min. Tror mange er "redd" for meg på en måte, siden jeg er ærlig og sier rett ut hva jeg mener .. haha Vi 3 burde møtes en dag.. haha DET liker jeg!Heller å bli sur for en sannhet,enn å bli glad for en løgn!Det er mottoet mitt iallfall:-)Kjenner at jeg respekterer deg allerede,JaneDoe!Hehe
JaneDoe Skrevet 1. september 2010 #13145 Skrevet 1. september 2010 Hehehe,jeg liker overraskelses besøk,så er bare å komme Ta med kaffe da:-D Hihi.2 timer er jo ingenting,hehe. Veldig kos å få komplimenter,men er ikke så flink til å ta i mot.Så ikke ta meg for å være overlegen:-) Masse energi..Hmm.Det er veldig opp og ned,hehe.Har jeg og Mirri rett i at du er kunstnerisk?Du ser utrolig bra ut på håret,og DE øyevippende da.*Missunnelig* Mirri!!Jeg har sett på bildene dine og jeg holdt på å dø!Fikk lættis og klarte å slå den steinharde puppen min.Fikk vondt i HÅNDA jo,hahaha:-D Kanskje jeg tar en tur en dag... Hehe er arbeidsledig vett.. Jeg er ikke kunstnerisk nei.. hehe... Jeg har bare halvlangt hår.. haha... Clip on er knall... Fake øyevipper så jeg får dådyrlooken... Ikke hver dag det da... Og fake boobs, da blir det bra... LOL Har KORTE øyevipper jeg assa..
Mirri Skrevet 1. september 2010 #13146 Skrevet 1. september 2010 Hehehe,jeg liker overraskelses besøk,så er bare å komme Ta med kaffe da:-D Hihi.2 timer er jo ingenting,hehe. Veldig kos å få komplimenter,men er ikke så flink til å ta i mot.Så ikke ta meg for å være overlegen:-) Masse energi..Hmm.Det er veldig opp og ned,hehe.Har jeg og Mirri rett i at du er kunstnerisk?Du ser utrolig bra ut på håret,og DE øyevippende da.*Missunnelig* Mirri!!Jeg har sett på bildene dine og jeg holdt på å dø!Fikk lættis og klarte å slå den steinharde puppen min.Fikk vondt i HÅNDA jo,hahaha:-D hahaa hvilke bilder da? Ja, du traff ganske bra Ååå jeg vil også bo nært "alle sammen"
JaneDoe Skrevet 1. september 2010 #13147 Skrevet 1. september 2010 Da er du jo ikke litta i høyden iallfall!Hehe.syns du så så litta ut jeg,hehe.Jeg blir også alltid kalt gæren,og har egentlig aldri skjønt hvorfor.Men må jo ligge noe i det:-P Hehe.Da bomma jeg på deg da,ang kunsten.Hehe. Hvor kult hadde det ikke vært og hatt silicone Valley fest?haha.Med alle oss gærningene,det måtte bare blitt rått! Im in HAdde vært rått
JaneDoe Skrevet 1. september 2010 #13148 Skrevet 1. september 2010 DET liker jeg!Heller å bli sur for en sannhet,enn å bli glad for en løgn!Det er mottoet mitt iallfall:-)Kjenner at jeg respekterer deg allerede,JaneDoe!Hehe Enig ja hehe..
Selita Skrevet 1. september 2010 #13149 Skrevet 1. september 2010 *hjeeelp* i morgen skjer det!! hehe.. er faktisk ikke noe spesielt nervøs enda - men kjenner det nok i morgen ja Hihi! Kjenner jeg er litt småmisunnelig, haha Neida, er jo bare 5 dager igjen til meg og nå, går vel fort Må skrubbe skrubbe snart du no da Var å hentet ut medisinen min idag jeg, samt kjøpte meg en god sportsbh.. Trippe trippe Du får ha masse masse lykke til imorgen! De er så flinke på stokkan, så du er i trygge hender
Darialle Skrevet 1. september 2010 #13150 Skrevet 1. september 2010 hahaa hvilke bilder da? Ja, du traff ganske bra Ååå jeg vil også bo nært "alle sammen" Øøh,hvor skal jeg begynne?? Camel-toe bildene,løshår under armene bildene!You name it-det var ganske mange:-D Hehe.Tror vi har lik humor ja:-D Og du må definitivt flytte nærmere :gjeiper:
Darialle Skrevet 1. september 2010 #13151 Skrevet 1. september 2010 Kanskje jeg tar en tur en dag... Hehe er arbeidsledig vett.. Jeg er ikke kunstnerisk nei.. hehe... Jeg har bare halvlangt hår.. haha... Clip on er knall... Fake øyevipper så jeg får dådyrlooken... Ikke hver dag det da... Og fake boobs, da blir det bra... LOL Har KORTE øyevipper jeg assa.. Hehehe,nå lo jeg jaggu godt:-D Det er jo så deilig å være jente når man kan gjøre sånt!men du er jo naturlig pen du da,JaneDoe.Virkelig.Skulle tro jeg var på sjekker'n her,men jeg er heterofil altså! hehe
Mirri Skrevet 1. september 2010 #13152 Skrevet 1. september 2010 Øøh,hvor skal jeg begynne?? Camel-toe bildene,løshår under armene bildene!You name it-det var ganske mange:-D Hehe.Tror vi har lik humor ja:-D Og du må definitivt flytte nærmere :gjeiper: hahaha ja det er morro :D hmmm, ja, hvis jeg skal flytte nærmere, så må det vel bli til oslo.. jeg skal jo være der i litt over en uke nå pga operasjonen.. søstra mi bor der, så blir mye oslo-besøk framover hvertfall
JaneDoe Skrevet 1. september 2010 #13153 Skrevet 1. september 2010 Hehehe,nå lo jeg jaggu godt:-D Det er jo så deilig å være jente når man kan gjøre sånt!men du er jo naturlig pen du da,JaneDoe.Virkelig.Skulle tro jeg var på sjekker'n her,men jeg er heterofil altså! hehe Er du ikke på sjekkern Naturlig pen med sminke.. LOL haha.. JOa, takk i alle fall
Darialle Skrevet 1. september 2010 #13154 Skrevet 1. september 2010 hahaha ja det er morro :D hmmm, ja, hvis jeg skal flytte nærmere, så må det vel bli til oslo.. jeg skal jo være der i litt over en uke nå pga operasjonen.. søstra mi bor der, så blir mye oslo-besøk framover hvertfall iiiik,det blir så spennende!!Gled deg!:-D Skal se om jeg får lagt ut et bilde snart,må bare bli litt klokere;P hehe.Intet er umulig,brått blir det en silikon fest på gurlsa her inne:-D
Darialle Skrevet 1. september 2010 #13155 Skrevet 1. september 2010 Er du ikke på sjekkern Naturlig pen med sminke.. LOL haha.. JOa, takk i alle fall haha!Dust:-P jeg mente å si at du har pene trekk!Det er naturlig og synes tom MED sminke;-) Hihi.In ur face Jeg er litt på sjekker'n da,jeg ble jo dumpa når jeg fikk FALSKE pupper.haha
Mirri Skrevet 1. september 2010 #13156 Skrevet 1. september 2010 (endret) iiiik,det blir så spennende!!Gled deg!:-D Skal se om jeg får lagt ut et bilde snart,må bare bli litt klokere;P hehe.Intet er umulig,brått blir det en silikon fest på gurlsa her inne:-D ja, da får dere vente litt altså til jeg er "ferdig-grodd" !!! hehe Endret 1. september 2010 av Mirri
JaneDoe Skrevet 1. september 2010 #13157 Skrevet 1. september 2010 ja, da får dere vente litt altså til jeg er "ferdig-grodd" !!! hehe Ferdig grodd ja. Det kan ta sin tid .. LOL
Avalon Skrevet 1. september 2010 #13158 Skrevet 1. september 2010 Har fallt litt utav hva som foregår her inne nå, 2 dager uten internett Om 14 dager er mine 8mnd gamle! Fremdeles like fornøyd, men trenger stadig nye bher. Får svi visakortet igjen snart tenker jeg. Har fått unna det verste med skolestart. Stakkars kontoen. Kom på at, de spileløse bhene jeg kjøpte på Change. De kommer jeg ikke til å bruke mer, så jeg tenkte om det er noen som skal i ilden, eller har vært i ilden, og som kan trenge spileløsbh.. isåfall har jeg to liggende som jeg gjerne gir bort. Ingen av dem er utslitt. En svart og en i kremhvit, vil nå jeg kalle det. De har litt blonder. Str 70 D tror jeg det var. Nå endte jeg opp med en E, men de bhene var ikke for små. Bare gi et pip om noen kanskje kunne tenke seg dem passer de ikke, kan de kastes eller sendes til noen andre. Tenkte jeg iallefall skulle prøve å se om noen kunne tenke seg dem, før jeg evt kaster dem. Kommer ikke til å bruke de igjen. Kan også ta bilder av dem om det er ønskelig. Nå har den bildefunksjonen her vært teit selv om jeg har slettet flere bilder. Så om det ikke går å legge dem ut her, sender jeg alltids på mail også
Mirri Skrevet 1. september 2010 #13159 Skrevet 1. september 2010 Har fallt litt utav hva som foregår her inne nå, 2 dager uten internett Om 14 dager er mine 8mnd gamle! Fremdeles like fornøyd, men trenger stadig nye bher. Får svi visakortet igjen snart tenker jeg. Har fått unna det verste med skolestart. Stakkars kontoen. Kom på at, de spileløse bhene jeg kjøpte på Change. De kommer jeg ikke til å bruke mer, så jeg tenkte om det er noen som skal i ilden, eller har vært i ilden, og som kan trenge spileløsbh.. isåfall har jeg to liggende som jeg gjerne gir bort. Ingen av dem er utslitt. En svart og en i kremhvit, vil nå jeg kalle det. De har litt blonder. Str 70 D tror jeg det var. Nå endte jeg opp med en E, men de bhene var ikke for små. Bare gi et pip om noen kanskje kunne tenke seg dem passer de ikke, kan de kastes eller sendes til noen andre. Tenkte jeg iallefall skulle prøve å se om noen kunne tenke seg dem, før jeg evt kaster dem. Kommer ikke til å bruke de igjen. Kan også ta bilder av dem om det er ønskelig. Nå har den bildefunksjonen her vært teit selv om jeg har slettet flere bilder. Så om det ikke går å legge dem ut her, sender jeg alltids på mail også jeg bor jo ganske nært deg, så det kunne vært noe Men 70 virket litt lite altså.. jeg bruker 75/80.. liker ikke at det strammer rundt i det hele tatt :S
Avalon Skrevet 1. september 2010 #13160 Skrevet 1. september 2010 (endret) jeg bor jo ganske nært deg, så det kunne vært noe Men 70 virket litt lite altså.. jeg bruker 75/80.. liker ikke at det strammer rundt i det hele tatt :S Sant det Utifra bildene dine så bruker du nok egentlig 65/ 70 vil jeg gjette, og ikke 75/80 Men, jeg synes ikke at disse to her var spesiellt stramme heller, synes bher med spile faktisk er strammere i samme str. Og du venner deg nok isåfall til at det sitter strammere rundt enn før, med tanke på sportsbhene du må bruke en stund. De må jo være stramme Som de fleste her er, så er også jeg over gjennomsnittet interessert i pupper, og bher... Jeg sa en dag til den ene søstera mi (som er veeeeeldig tynn) at hun brukte feil bh str. Kan tro hun ble fornærma "jamen jamen jamen, alt annet enn 75 blir for liiiiite" Sladdrehanken som jeg er gikk jeg til den eldste søsteren min og fortalte dette, hun tok henne med på change, for å bare prove a point..... hun ble målt til 65!!!!!! Søstrene slemmesen! Endret 1. september 2010 av Avalon
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå