Mirri Skrevet 18. august 2010 #12761 Skrevet 18. august 2010 (endret) Litt enig med deg der. jeg hadde jo ikke noe og jeg hadde tenkt på å gjøre dette i 6 år. Så turte jeg endelig å gjøre det Jeg var også sånn heller harde pupper som ser uekte ut enn ingen pupper for min del. Men de er verken harde eller ser veldig uekte ut, Syns det ser ut som Mirri har en fin størrelse på puppene men jeg aner ikke hva som skjuler seg under bhen.. hehe... Hadde jeg hatt pupper som deg Mirri på bildene dine så hadde jeg nok aldri tatt silikon. Men det er meg da.. Hvilken størrelse bruker du da Mirri? ja, jeg vet det ser sånn ut, men det er innlegg som bare det ;P Jeg bruker 80a, og hvis du ser under mappa "Tyrkia 2009" på face, så ser du enkelte bikinibilder, der du ser hvordan puppene mine egentlig er.. Jeg er ikke i tvil altså, jeg bare lurte på om dere angret, og isåfall på hva, slik at jeg er klar over det liksom Men jeg bryr meg ikke om puppene blir harde, det er jo bare jeg som kjenner det isåfall Bare se, ikke røre hehe Endret 18. august 2010 av Mirri
JaneDoe Skrevet 18. august 2010 #12762 Skrevet 18. august 2010 ja, jeg vet det ser sånn ut, men det er innlegg som bare det ;P Jeg bruker 80a, og hvis du ser under mappa "Tyrkia 2009" på face, så ser du enkelte bikinibilder, der du ser hvordan puppene mine egentlig er.. Jeg er ikke i tvil altså, jeg bare lurte på om dere angret, og isåfall på hva, slik at jeg er klar over det liksom Men jeg bryr meg ikke om puppene blir harde, det er jo bare jeg som kjenner det isåfall Bare se, ikke røre hehe Hehe, ja men da er de jo ikke små da.. Da har du jo litt pupper De blir vanligvis ikke harde.. hehe....
Mirri Skrevet 18. august 2010 #12763 Skrevet 18. august 2010 Hehe, ja men da er de jo ikke små da.. Da har du jo litt pupper De blir vanligvis ikke harde.. hehe.... ja jeg har litt men føler meg ikke så super kvinnelig som jeg vil føle meg, så derfor vil jeg gjøre dette
JaneDoe Skrevet 18. august 2010 #12764 Skrevet 18. august 2010 ja jeg har litt men føler meg ikke så super kvinnelig som jeg vil føle meg, så derfor vil jeg gjøre dette Ja det skjønner jeg De blir veldig fine og fyldige med silikon. Du slipper sikkert unna med å legge over muskel tenker jeg. Jeg hadde ikke noe jeg da så jeg er utrolig glad for at jeg gjorde dette Moro med pupper. Føler meg litt puppegal innimellom men sånn er det bare.. :klemmer:
Mirri Skrevet 19. august 2010 #12765 Skrevet 19. august 2010 Ja det skjønner jeg De blir veldig fine og fyldige med silikon. Du slipper sikkert unna med å legge over muskel tenker jeg. Jeg hadde ikke noe jeg da så jeg er utrolig glad for at jeg gjorde dette Moro med pupper. Føler meg litt puppegal innimellom men sånn er det bare.. :klemmer: Ja, jeg vet ikke hva jeg håper på, over eller under muskelen. Venninnene mine har over.. Og jeg har hørt skrekkhistorier med folk som har under, men samtidig ikke hehe, komplisert
JaneDoe Skrevet 19. august 2010 #12766 Skrevet 19. august 2010 Ja, jeg vet ikke hva jeg håper på, over eller under muskelen. Venninnene mine har over.. Og jeg har hørt skrekkhistorier med folk som har under, men samtidig ikke hehe, komplisert Har aldri hørt skrekkhistorier angående de som legger under muskel.. Tror det kommer mye ann på hvor mye man hører på kirurgen mtp restitusjon og hvordan man skal forholde seg etter op.
Mirri Skrevet 19. august 2010 #12767 Skrevet 19. august 2010 Har aldri hørt skrekkhistorier angående de som legger under muskel.. Tror det kommer mye ann på hvor mye man hører på kirurgen mtp restitusjon og hvordan man skal forholde seg etter op. Godt mulig, men jeg forhører meg jo bare med legen Hva tror du om å operere på en torsdag, og ta fly på søndag, 3 dager etter?
JaneDoe Skrevet 19. august 2010 #12768 Skrevet 19. august 2010 Godt mulig, men jeg forhører meg jo bare med legen Hva tror du om å operere på en torsdag, og ta fly på søndag, 3 dager etter? Det er mange som gjør det så burde gå bra det Regner med at du skal ha med deg noen..
Mirri Skrevet 19. august 2010 #12769 Skrevet 19. august 2010 Det er mange som gjør det så burde gå bra det Regner med at du skal ha med deg noen.. Ikke på flyet nei, da blir jeg alene.. Søsteren min bor i Oslo, så hun er med meg der, men må ta fly hjem alene. Vurdere også å ta toget, men det tar 8 timer.
JaneDoe Skrevet 19. august 2010 #12770 Skrevet 19. august 2010 Ikke på flyet nei, da blir jeg alene.. Søsteren min bor i Oslo, så hun er med meg der, men må ta fly hjem alene. Vurdere også å ta toget, men det tar 8 timer. Ok.. tenkte bare på bagasje å sånn. Du må jo dra på den. Og løfte den å sånn. Noen blir jo halvveis invalide og trenger hjelp til å løfte glasset når de skal drikke.
Mirri Skrevet 19. august 2010 #12771 Skrevet 19. august 2010 Ok.. tenkte bare på bagasje å sånn. Du må jo dra på den. Og løfte den å sånn. Noen blir jo halvveis invalide og trenger hjelp til å løfte glasset når de skal drikke. oida, det er såpass ja :O da funker det kanskje dårlig at jeg reiser alene.. f**n, hva gjør jeg da!! kanskje jeg tar toget, for da kan søsteren min bære bagasjen inn på toget, og så blir jeg hentet på togstasjonen i stavanger da de kan bære ut kofferten for meg.. det er en mulighet! dessuten har det jo gått 3 dager kan jo ikke vært HELT invalid da
JaneDoe Skrevet 19. august 2010 #12772 Skrevet 19. august 2010 oida, det er såpass ja :O da funker det kanskje dårlig at jeg reiser alene.. f**n, hva gjør jeg da!! kanskje jeg tar toget, for da kan søsteren min bære bagasjen inn på toget, og så blir jeg hentet på togstasjonen i stavanger da de kan bære ut kofferten for meg.. det er en mulighet! dessuten har det jo gått 3 dager kan jo ikke vært HELT invalid da Jeg bare veit om en del her inne som har vært invalide en stund.. Om de har lagt under eler over muskel det veit jeg ikke.. hehe..
Mirri Skrevet 19. august 2010 #12773 Skrevet 19. august 2010 Jeg bare veit om en del her inne som har vært invalide en stund.. Om de har lagt under eler over muskel det veit jeg ikke.. hehe.. Jeg tror nok at de som legger under muskelen er "invalide" litt lengre enn de som legger over. Veit om ei som var "invalid" i nesten en måned, og hun la under :S Men en liten update, om jeg får fri fra jobben, og det passer for klinikken, så skjer det kanskje noe 16.september Bare håper at torsdag-søndag er nok tid for å komme meg, siden jeg må på jobb igjen på mandag :S
JaneDoe Skrevet 19. august 2010 #12774 Skrevet 19. august 2010 Jeg tror nok at de som legger under muskelen er "invalide" litt lengre enn de som legger over. Veit om ei som var "invalid" i nesten en måned, og hun la under :S Men en liten update, om jeg får fri fra jobben, og det passer for klinikken, så skjer det kanskje noe 16.september Bare håper at torsdag-søndag er nok tid for å komme meg, siden jeg må på jobb igjen på mandag :S Jeg la under og jeg var ikke invalid i det hele tatt hva jobber du med da? Har du snakka med klinikken enda?
Mirri Skrevet 19. august 2010 #12775 Skrevet 19. august 2010 Jeg la under og jeg var ikke invalid i det hele tatt hva jobber du med da? Har du snakka med klinikken enda? Jeg er vekter, jobber i resepsjon/sentralbord.. jeg tar telefoner! det eneste jeg løfter er posten.. så tror nok det går greit Camilla7 var jo på jobb etter tre dager, og hun er frisør :O Ja, jeg spurte klinikken hvor lang ventetid det var, og det er bare en uke. Jeg vil ikke ringe dem å avtale noe før jeg vet om jeg får fri eller ikke.
JaneDoe Skrevet 19. august 2010 #12776 Skrevet 19. august 2010 Jeg er vekter, jobber i resepsjon/sentralbord.. jeg tar telefoner! det eneste jeg løfter er posten.. så tror nok det går greit Camilla7 var jo på jobb etter tre dager, og hun er frisør :O Ja, jeg spurte klinikken hvor lang ventetid det var, og det er bare en uke. Jeg vil ikke ringe dem å avtale noe før jeg vet om jeg får fri eller ikke. Ja skjønner den.. Var det Fornebu du skulle til?
Mirri Skrevet 19. august 2010 #12777 Skrevet 19. august 2010 Ja skjønner den.. Var det Fornebu du skulle til? Er Fornebu ja Og alle jeg har snakket med som har tatt der, er ikke invalide lengre etter 2-3 dager Såeh, håper det gjelder for meg også :D Jeg skal ta konsultasjon over mail/tlf, siden jeg bor i Stavanger, så det kan jeg jo forsåvidt gjøre nå ganske snart Så er det gjort
JaneDoe Skrevet 19. august 2010 #12778 Skrevet 19. august 2010 Er Fornebu ja Og alle jeg har snakket med som har tatt der, er ikke invalide lengre etter 2-3 dager Såeh, håper det gjelder for meg også :D Jeg skal ta konsultasjon over mail/tlf, siden jeg bor i Stavanger, så det kan jeg jo forsåvidt gjøre nå ganske snart Så er det gjort Det virker som om Fornebu er flinkere på forebyggende smertelindring enn andre klinikker..
Mirri Skrevet 19. august 2010 #12779 Skrevet 19. august 2010 Det virker som om Fornebu er flinkere på forebyggende smertelindring enn andre klinikker.. Ja, det virker sånn Og bra er det :D Nå begynner jeg å glede meg, og jeg håper alt jeg har planlagt nå går bra
Liinni Skrevet 19. august 2010 #12780 Skrevet 19. august 2010 akkurat 2 uker til op nå skal ringe klinikken neste torsdag for å avtale tidspunkt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå