JaneDoe Skrevet 2. mai 2010 #10181 Skrevet 2. mai 2010 Synes ikke mine ble mindre heller, veldig lenge var de rare og gikk nedover men når muskelen slapp skikkelig så stod de rett ut! Ja enig med deg der. Mine var jo skikkelig firkanta på en måte.. Men jeg husker jeg syns de var dritfine.. haha men litt blåmerker å alt Sånn er det når man plutselig får pupper når man aldri har hatt noen... Alt bra med deg da Avalon? Og dine nye fordeler:)
pluske83 Skrevet 2. mai 2010 #10182 Skrevet 2. mai 2010 sååå bra og høre... håper og mine spretter litt mer frem på en måte når muskelen slapper mer av og dem blir større...
pluske83 Skrevet 2. mai 2010 #10183 Skrevet 2. mai 2010 sååå bra og høre... håper og mine spretter litt mer frem på en måte når muskelen slapper mer av og dem blir større...
Avalon Skrevet 2. mai 2010 #10184 Skrevet 2. mai 2010 Ja enig med deg der. Mine var jo skikkelig firkanta på en måte.. Men jeg husker jeg syns de var dritfine.. haha men litt blåmerker å alt Sånn er det når man plutselig får pupper når man aldri har hatt noen... Alt bra med deg da Avalon? Og dine nye fordeler:) Joda, det blir bedre og bedre. Er fremdeles litt forsiktig med å sove på magen, avlaster litt med dynen eller armen. Fikk en del vondt da jeg lå på siden og magen tidligere, men der var fordi det ikke var skikkelig grodd enda. Så tåler puppene mer nå enn for en mnd siden. Har to tantebarn som setter små sinte albuer i dem, dunker, dasker og gnurer hodet sitt på brystkassen min. For en mnd siden hadde jeg vondt resten av dagen etter en slik omgang, men nå går det greit. Er ikke så veldig behagelig når den ene katta mi stod med all tyngden sin på en fot på puppen da men Bestillt meg to nye bher uten spile fra nelly.com. Håper de passer. De hadde sånn såkallt "avlastningskant" sånn som sportsbher har. Klarer ikke gå lenge med de jeg har fra før, de legger seg rett oppunder snittene. Og så lenge kirurgen var fornøyd med resultatet så er jeg det også Gleder meg til jeg kan gå og kjøpe masse nye fine blonde bher! Det ser ganske teit ut når jeg bruker brystmusklene, men pyttsann
Merete M Skrevet 2. mai 2010 #10185 Skrevet 2. mai 2010 Man skal jo ha noen hos seg den første natta.. Er ikke noe farlig å være alene, men det spørs om man kommer seg ut av senga o.l da.. Noen blir jo "pleietrengende" i ett par dager.. hehe.. Mest de som legger under muskel vil jeg tro.Prøver ikke å skremme deg assa. Jeg bare veit om noen som har trengt mye hjelp i ettertid og man veit jo aldri. Hvilken klinikk skal du på? Ja, det vet jeg. Og det er nettopp det med at det er en del som trenger mye hjelp, opptill flere dager etter selve operasjonen. Jeg skal nok mest sannsynlig legge under muskel, siden jeg er ganske så tynn. Er 166cm og veier 49kg såå .. Ikke særlig mye muskler heller, for å si det sånn, haha. Jeg skal på Askimklinikken.
pluske83 Skrevet 3. mai 2010 #10186 Skrevet 3. mai 2010 Har sånt stikkende smerter i arrene som kommer og går. er det normalt??
Avalon Skrevet 3. mai 2010 #10187 Skrevet 3. mai 2010 Har sånt stikkende smerter i arrene som kommer og går. er det normalt?? Ja det er normalt.
creoline82 Skrevet 3. mai 2010 #10188 Skrevet 3. mai 2010 sååå bra og høre... håper og mine spretter litt mer frem på en måte når muskelen slapper mer av og dem blir større... Hei igjen! Håper formen er bedre! Jeg kan garantere deg at de ikke blir så mye mindre. Mine var veldig flate de første dagene, lurte på hvorfor i allverden jeg hadde betalt så mye for så liten endring. Jeg tok trossalt 350 under muskel og jeg var livredd for å få for store! Men de kom frem og ble veldig bra. Nå er jeg en 75C, jeg var så vidt en liten A fra før. Mine er i dag 3 uker og blir finere og finere. Jeg hadde det ubehagelig den første uka, uke nr 2 var det kun venstre som var vondt og betydelig myemye mer hoven enn høyre. Så på dagen 15 dager etter operasjon skjedde det noe, da var jeg plutselig nesten smertefri og puppene begynner å bli like nå! Nå har jeg kun litt ekstra ømme og såre brystvorter, ellers merker jeg ingenting. Puppene har begynt å bevege seg og jeg kjenner de duver da jeg går i trapper ol.. Moro:):)Prøvde å sove på magen i natt, men det var fortsatt litt ubehagelig..men det er nok ikke lenge til det går:) Har også hatt noen innfall de siste dagene om at jeg synes de er for små. Men jeg tror det kun er fordi jeg er blitt vant til de. Målte de for sikkerhetsskyld og jeg er jo like mange cm rundt som for en uke siden! Jeg klagde til en venninne i går, hun har ganske store pupper. Og hun mente de ikke var blitt noe mindre. Jeg fikk prøve hennes bh i størrelse 75B.. gleden var stor da den bhen faktisk var for liten;) Så nei, de er nok ikke små Men jeg er veldig glad jeg hørte på kirurgen og tok 350 istedet for 300 som jeg prøvde å krangle meg til. De er kjempefine og blir nå bare finere og finere for hver dag.. og det kommer dine også til å bli:) Gi det ca 14 dager, så kommer du til å merke DRASTISK forskjell i din fysiske form og puppenes mykhet og utseende! Og etter det blir det bare bedre og bedre! Jeg skal finne kabelen til mobilen min, så skal jeg få lastet opp noen bilder. Har bilder fra operasjonsdagen og frem til i dag. Gøy å følge med på utviklingen;) Så da kan jeg være med på bildeveksling:)
creoline82 Skrevet 3. mai 2010 #10189 Skrevet 3. mai 2010 Har sånt stikkende smerter i arrene som kommer og går. er det normalt?? Helt normalt! Det er nervesmerter. Hadde det mye de to første ukene, sånne små lyn.. nå er det nesten helt borte. Men slike smerter er veldig normalt altså, etter alle inngrep. Jeg ble operert i ryggen for noen år siden og da hadde jeg slike nervesmerter i perioder i nesten 1/2 år etter operasjonen. Det tar visst tid før alle nervene vokser sammen igjen og da komme det slike stikkesmerter.. nesten som en liten kortslutning, fordi nerveimpulsene går ut i huden der hvor de vanligvis skulle gått videre i nerven som har blitt skjært over. Noen har det lenge, andre har det kortere tid.. Trøsten er at det går over og er helt ufarlig:)
pluske83 Skrevet 3. mai 2010 #10190 Skrevet 3. mai 2010 Helt normalt! Det er nervesmerter. Hadde det mye de to første ukene, sånne små lyn.. nå er det nesten helt borte. Men slike smerter er veldig normalt altså, etter alle inngrep. Jeg ble operert i ryggen for noen år siden og da hadde jeg slike nervesmerter i perioder i nesten 1/2 år etter operasjonen. Det tar visst tid før alle nervene vokser sammen igjen og da komme det slike stikkesmerter.. nesten som en liten kortslutning, fordi nerveimpulsene går ut i huden der hvor de vanligvis skulle gått videre i nerven som har blitt skjært over. Noen har det lenge, andre har det kortere tid.. Trøsten er at det går over og er helt ufarlig:) tusen takk for fint svar. har merket når eg ligger i sengen er det ikke vondt men når eg begynner og bevege meg er det fælt. ja ville og hatt 350cc hvertfall men han sa det var ikke plass til mer en 300cc. sa det hadde til og med vert trangt til det men han hadde laget seg plass. er ingen blåmerker eller noe som helst på dem så tror kanskje han hadde klart pressa inn 350cc eg da.. men men.. er på dag 5idag og matlysten er dårlig enda. føler meg oppblåst på en måte som eg har litt forstoppelse. må ha hjelp til inn og ut av sengen og til og kle på meg. har ikke vert utføre på 5dager. blir sliten av og gå 10m...
creoline82 Skrevet 3. mai 2010 #10191 Skrevet 3. mai 2010 tusen takk for fint svar. har merket når eg ligger i sengen er det ikke vondt men når eg begynner og bevege meg er det fælt. ja ville og hatt 350cc hvertfall men han sa det var ikke plass til mer en 300cc. sa det hadde til og med vert trangt til det men han hadde laget seg plass. er ingen blåmerker eller noe som helst på dem så tror kanskje han hadde klart pressa inn 350cc eg da.. men men.. er på dag 5idag og matlysten er dårlig enda. føler meg oppblåst på en måte som eg har litt forstoppelse. må ha hjelp til inn og ut av sengen og til og kle på meg. har ikke vert utføre på 5dager. blir sliten av og gå 10m... Den første uka er verst, jeg var uggen og svak hele uka. Husker jeg skulle dusje på dag 5.. holdt på svime av. Men alt dette er normalt. Kroppen trenger litt tid på å komme seg:) Men jeg må si at jeg merket klar bedring etter dag 7.. også var det en ny bedringstopp etter 14 dager. Men som sagt, etter en ukes tid kommer du til å føle deg mye bedre og merke stor forskjell. Det må bare ta den tiden det tar, trøsten er at det er verdt det:)
Merete M Skrevet 3. mai 2010 #10192 Skrevet 3. mai 2010 Hei alle sammen. Jeg har nå funnet ut at jeg må ta offentlig transport etter operasjonen, og da må jeg bytte fra Tog til Buss en gang, og tilsammen varer denne reisen kanskje 2 timer.. Min mor sier at det er sånt jeg bare må regne med, men etter å ha lest her hvor vondt mange av dere har det, så begynner jeg frytelig å lure. Tror dere at det går bra, eller? ...
linni.ng Skrevet 3. mai 2010 #10193 Skrevet 3. mai 2010 dt e 7 dagen min nå etter op..har mindre vondt ellers ikk vondt, men vondt når eg reiser opp av sengen i de siste dagene..oxo vondt når eg beveger mg til sidene når eg sover.. føler mindre ubehag..mindre press liksom.. idag fikk eg skifte tapen...gikk ganske greit..smørte på arrkrem..vetsje om dt e tidlig å smøre på dt nå :S syntes høyre pupp e litt annerledes enn venstre pupp..kanskje fordi høyre pupp var lite grann mindre enn høyre pupp før op..ellers er formen fin..ikk som to kjempe ballonger heldigvis.. eg fikk inn 300cc høyprofil under muskel..litt for store til min lille kropp, men ellers fornøyd.. kor stor er du phusket?
pluske83 Skrevet 4. mai 2010 #10194 Skrevet 4. mai 2010 dt e 7 dagen min nå etter op..har mindre vondt ellers ikk vondt, men vondt når eg reiser opp av sengen i de siste dagene..oxo vondt når eg beveger mg til sidene når eg sover.. føler mindre ubehag..mindre press liksom.. idag fikk eg skifte tapen...gikk ganske greit..smørte på arrkrem..vetsje om dt e tidlig å smøre på dt nå :S syntes høyre pupp e litt annerledes enn venstre pupp..kanskje fordi høyre pupp var lite grann mindre enn høyre pupp før op..ellers er formen fin..ikk som to kjempe ballonger heldigvis.. eg fikk inn 300cc høyprofil under muskel..litt for store til min lille kropp, men ellers fornøyd.. kor stor er du phusket? har og 300cc under muskelen høgprofil men er størrrreee en deg. skal vi bytte bilder?
pluske83 Skrevet 4. mai 2010 #10195 Skrevet 4. mai 2010 har hatt en del vondt i ene siden der bhen er pga masse limrester osv. og merket idag eg hadde en stor vannblemme rett innfor teipen på arrene. fikk heldigvis klemt hol på henne men er ikke merkelig eg har hatt vondt da... huff synst synd på meg selv.. grinnneee....
Gjest Snaps Skrevet 4. mai 2010 #10196 Skrevet 4. mai 2010 (endret) Da var jeg på dag 6 Tiden etter operasjonen har igrunnen gått mye bedre enn forventa Var litt slakk etter operasjonen men kjente ikke noe særlige smerter, var sikkert så borte av all medisinen , 1 dagen hadde jeg noe smerter , og trengte hjelp til å ta av og på klær, komme meg opp av sofaen og senga osv, 2 dagen var jeg mye bedre, gikk faktiskt på skolen og hadde engelsk eksamen, dette gikk veldig fint, var bare ganske sliten da jeg kom hjem så da :søvn: jeg resten av dagen. 3 og 4 dagen var i helga, det gikk veldig fint, 3 dagen fikk jeg ta av meg bandasjen og ble betydelig mye bedre etter det 4 dagen var jeg på besøk. 5 og 6 dagen har jeg også vært på skolen, det går kjempefint, fungerer som før nå egentlig, utenom at jeg blir litt fort sliten, og har litt småvondt til tider. Har fått stikkende smerter i det høyre brystet de siste dagene da ,ikke så gøy! men går nok over etter hvert:) Er også kjempefornøyd med resultatet! synes egentlig de har blitt ganske myke allerede, men de blir mykere og finere for hver dag som går eneste jeg sliter litt med er dusjinga, blir fort svimmel, klarer ikke dusje meg selv siden jeg bare holder på puppene synes det er så ubehagelig og ta av sportsbhen når jeg må dusje, kjennes ut som om puppene holder på å falle av Har fått sånne sting under brystene som skal forsvinne av seg selv, noen som vet omtrent når de forsvinner? Ellers har jeg heller ikke hatt noe problemer med rygg og soving, er ganske vant med og ligge i alle retninger og sovestillinger, har også et fabelaktig godt sovehjerte så det var ikke noe problem. Har begynt og få litt tørr hud på brystene, er dette vanlig? Endret 4. mai 2010 av Snaps
Gjest Snaps Skrevet 4. mai 2010 #10197 Skrevet 4. mai 2010 Hei alle sammen. Jeg har nå funnet ut at jeg må ta offentlig transport etter operasjonen, og da må jeg bytte fra Tog til Buss en gang, og tilsammen varer denne reisen kanskje 2 timer.. Min mor sier at det er sånt jeg bare må regne med, men etter å ha lest her hvor vondt mange av dere har det, så begynner jeg frytelig å lure. Tror dere at det går bra, eller? ... På informasjonen jeg fikk så stod det at en ikke skulle ta offentlig transport, å at en ikke skulle være alene første døgnet :-/ kan jo være det går greit alikevel å ta offentlig transport, men jeg tror ikke jeg hadde klart det etter operasjonen. Var ganske uvel og svimmel etterpå.. Du kan jo kansje spørre klinikken om hva de synes?
Gjest Snaps Skrevet 4. mai 2010 #10198 Skrevet 4. mai 2010 har hatt en del vondt i ene siden der bhen er pga masse limrester osv. og merket idag eg hadde en stor vannblemme rett innfor teipen på arrene. fikk heldigvis klemt hol på henne men er ikke merkelig eg har hatt vondt da... huff synst synd på meg selv.. grinnneee.... Uffda, synes så synd på deg Pluske virker ut som om du har vært så veldig uheldig med tanke på smerter!
pluske83 Skrevet 4. mai 2010 #10199 Skrevet 4. mai 2010 Uffda, synes så synd på deg Pluske virker ut som om du har vært så veldig uheldig med tanke på smerter! [/quo såååte] ja vett det,synst sååå synd i meg selv. hehe. men er litt bedre idag og går og ser på di nye puppene mine hele dagen. åhrr eg er så syk i hodet.hihiii.. er bra at alt er fint med deg hvertfall da. skal vi og bytte bilder? så nysgjerrig på alle andre og eg:)
pluske83 Skrevet 4. mai 2010 #10200 Skrevet 4. mai 2010 På informasjonen jeg fikk så stod det at en ikke skulle ta offentlig transport, å at en ikke skulle være alene første døgnet :-/ kan jo være det går greit alikevel å ta offentlig transport, men jeg tror ikke jeg hadde klart det etter operasjonen. Var ganske uvel og svimmel etterpå.. Du kan jo kansje spørre klinikken om hva de synes? tror absolutt ikke at det går bra nei!!!! eg var dopa og veldig dårlig etterpå og mått eha hjelp til alt...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå