Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hei! :vinke:

Har sniklest litt jeg, så nå var det vel på tide å skrive noen linjer...

Har vært litt aktiv i puppeforumet på NM, så for de av dere som har vært litt der inne så er jeg Bee.

Jeg ble operert den 17.mars, drøyt en måned siden.

Fikk 290ml i hver pupp.

Jeg er desverre ikke fornøyd med operasjonen. Jeg skulle få lagt inn mer i det ene brystet pga. asymetri, noe som ikke ble gjort. I tillegg synes jeg det generelt ble lagt inn for lite, noe jeg har gitt tilbakemelding til legen om siden starten.

Avtalen er at jeg skal komme tilbake når det har gått to mnd. siden operasjonen for en ny konsultasjon. Så nå teller jeg dager og håper på det beste, selv om jeg i er veldig redd for å bli avvist...

Noen her inne som er reoperert?

Hva med CeeCee? Jeg synes å ha lest at hun gjerne ville opereres på nytt for å legge inn mer?

hei. jeg har operert to ganger. jeg ønsket en annen størrelse og profil på brystene. siden dette var eneste årsaken måtte jeg selv dekke kostnadene ved operasjonen, forventet hellet ikke noe annet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hei. jeg har operert to ganger. jeg ønsket en annen størrelse og profil på brystene. siden dette var eneste årsaken måtte jeg selv dekke kostnadene ved operasjonen, forventet hellet ikke noe annet.

Hvordan ble arrene andre gangen da? Lager de nye snitt rett over de gamle?

Har du over muskel?

Mine er forresten fulle i folder også...:( Hva kan det komme av da?

Lurer på om jeg egentlig burde hatt de under muskel også jeg, men det var det ikke snakk om en gang.

Synes det er skikkelig kjipt å skulle gå tilbake å klage, for jeg liker legen og alle de som jobber der veldig godt. Jeg var på flere konsultasjoner og det var kun her jeg hadde lyst å operere meg.

I dag klarte jeg ikke å vente lenger og ringte sekretæren til legen. Jeg har fått time den 9.mai:)

Tror jeg må skrive ned noen punkter som jeg vil si, for kjenner jeg meg selv rett så snakker han masse mens jeg sitter på gråten og ikke tør å protestere...

Skrevet

Har du over muskel?

Lurer på om jeg egentlig burde hatt de under muskel også jeg, men det var det ikke snakk om en gang.

Synes det er skikkelig kjipt å skulle gå tilbake å klage, for jeg liker legen og alle de som jobber der veldig godt. Jeg var på flere konsultasjoner og det var kun her jeg hadde lyst å operere meg.

I dag klarte jeg ikke å vente lenger og ringte sekretæren til legen. Jeg har fått time den 9.mai:)

Tror jeg må skrive ned noen punkter som jeg vil si, for kjenner jeg meg selv rett så snakker han masse mens jeg sitter på gråten og ikke tør å protestere...

Hej med dig

Hvor var det du operete dig?

Sol hilsen fra Maria

Gjest SuperJ
Skrevet
Hvis du skal ha høyprofil SuperJ, så vil jo antall gram i posen bli litt annerledes i protesen. Den er jo høyere enn enn risposen. Men jeg skjønner at en ikke vil få for lite heller. Da er det like greit å be om bittelitt til. ;)

jeg vet, når jeg var til kosnultasjon så hadde han kun 400g høyprofil å kunne prøve. de var jo litt for store. så når vi ble enige om 340 så kunne man vel finne en mellomting? jeg vil ha litt store ja klart, men ikke "styggstore" om dere skjønner.

jeg skal be om noe rundt 370 til tirsdag, samt prøve en siste gang før jeg opereres. jeg Må være 110% sikker på str. er den jeg vil ha. Jeg vil ikke ha for små.

Skrevet

Har du over muskel?

det ser ut som om arrene vil være litt mer markante denne gangen ja, det er 5 mnd siden operasjonen og de er røde og litt tykkere enn de var. han har lagt snittet over det jeg allerede hadde så må vel akseptere at det ikke blir like pent denne gangen. jeg har snittet i brystfolden og man kan ikke se det med mindre jeg løfter brystene opp med hendene mine... heldigvis.

jeg har over muskel, det har jeg hatt begge gangene, og er fornøyd med det.

er det rippling du har fått? kan du bare kjenne det, eller er det synlig også?

jeg har fått litt ripling, kjenner det ganske godt i noen stillinger. begynte å få en synlig en i kløften. ble rimelig fortvilet. så den hver gang jeg tok av med bhen. fant ut at jeg skulle kutte push up en tid, og det hjalp virkelig. kan kjenne den, men den er ikke lenger synlig:-)

skjønner at du synes det er ubehagelig å gå tilbake for å klage, men du har ikke betalt masse penger for å bli misfornøyd. og husk, de lever av fornøyde kunder. lykke til;-) hold oss oppdatert:-) :klemmer:

Skrevet

Har du over muskel?

hvis det er ripling du har kommer det av at væsken i selve protesen danner bølger. dette er helt normalt, hvis du fyller en pose med vann vil du se det lignende der. det er ikke så mye som kan gjøres for å forebygge dette, men å legge protesen under muskel vil kunne gjøre det noe bedre. men her er det heller ingen garanti. det er kun halve protesen muskelene dekker når du legger under, derfor vil fortsatt halve brystet være utsatt.

silikon er kjent for å ripple seg i mindre grad enn saltvann, men jeg har silikon...så ingen garanti her heller.

str på protesen skal også visstnok spille en rolle her, kvinner med lite brystvev er mer utsatt for denne komplikasjonen. vektøkning kunne kanskje vært en løsning...? ikke så fristende for alle kanskje...

kan jeg få spørre deg om hvor du opererte?

Gjest SuperJ
Skrevet (endret)

nå har jeg nilest om implantater på alle sidene som finnes tenker jeg! å disse høyprofilprotesene blir det ikke sånn kant/ripling på pga de er jo "Kokkosbolleform".

men da får man som sakt en høyere profil på brystene også. om man vil ha en naturlig form er vel de vanlig runde å annbefale.

jeg ønsker runde med høyde. kommer sikkert av at jeg er så fuglebryst nå.

vel spenende tema uansett dette.

Endret av SuperJ
Skrevet
nå har jeg nilest om implantater på alle sidene som finnes tenker jeg! å disse høyprofilprotesene blir det ikke sånn kant/ripling på pga de er jo "Kokkosbolleform".

men da får man som sakt en høyere profil på brystene også. om man vil ha en naturlig form er vel de vanlig runde å annbefale.

jeg ønsker runde med høyde. kommer sikkert av at jeg er så fuglebryst nå.

vel spenende tema uansett dette.

det stemmer ikke. første gang hadde jeg moderat profil, ingen rippling. byttet til høprofil og har nå fått rippling.... sorry :tristbla: . det ser ut som det ikke er stort man kan gjøre for å unngå dette, det er den vanligste komplikasjonen ved brystforstørrelse. rart at det er vanskelig å finne info angående dette problemet.

klem :klemmer:

Skrevet

Takk for svar! :klemmer:

Jeg er operert på Klinikk Bergen, men vil ikke snakke dårlig om de til tross for at jeg nå er misfornøyd. De er kjempegreie og proffe. Klinikken er ny og fin.

Legen sa at det var viktig at jeg er fornøyd, men så var han veldig sikker på at jeg kom til å bli det med tiden også. Jeg håper inderlig han kan gjøre noe for meg uten at jeg må betale full pris... Jeg fikk igjen en del på skatten som jeg har i bakhånd, men det er likevel ikke mer enn en tredjedel av hva operasjonen koster.

Det er vel ripling jeg har da ja. Synes ikke det var lett å finne info om det nei.

Jeg gikk ned 8kg i fjor og ligger på trivselsvekten nå, så vektøkning er ikke noe alternativ. Tynn hud har jeg, men ifølge legen hadde jeg bra med brystvev. (Det var ikke mye iflg meg selv da men... :sjenert: )

Det er heldigvis ikke synlig, men jeg kjenner det veldig godt. Spesielt når jeg bøyer meg fremover.

Jeg bruker sportsbh fremdeles jeg, selv om legen har sagt jeg kunne begynne med vanlig (han trodde det ville hjelpe på følelsen). Tør ikke gjøre noe utenom "boka", så har jeg ihvertfall alt mitt på det tørre. 6 uker siden operasjonen på mandag, så da kan jeg vel egentlig begynne å bruke vanlig bh. 1-2 mnd står det i papirene mine.

Jeg vet forresten ikke om jeg har ru eller glatte innlegg. Vil ikke det har noe å si for riplingen?

Gjest SuperJ
Skrevet
det stemmer ikke. første gang hadde jeg moderat profil, ingen rippling. byttet til høprofil og har nå fått rippling.... sorry :tristbla: . det ser ut som det ikke er stort man kan gjøre for å unngå dette, det er den vanligste komplikasjonen ved brystforstørrelse. rart at det er vanskelig å finne info angående dette problemet.

klem :klemmer:

ok, greit å vite. men dette ripling , det høres vanlig ut. er det noen alle får eller? blir det bedre med tiden?

Skrevet
ok, greit å vite. men dette ripling , det høres vanlig ut. er det noen alle får eller? blir det bedre med tiden?

dette er visst et problem som rammer veldig mange i større eller mindre grad. har vært inne på amerikanske diskusjonsforum, og virker som om dette rammer svært mange. har lest historier om jenter der det har både blitt verre med tiden, og noen har opplevd motsatt, at det har blitt bedre. man bør kanskje være fornøyd så lenge man kun kan kjenne det, men det er ikke særlig artig hvis man kan se det. som sagt har jeg opplevd at det har blitt bedre av å bruke bh uten push up og spiler, om dette hjelper på lengre sikt vet jeg ikke. men mine er ikke synlige lenger, og føler selv at det er mindre av det når jeg tar på de.

Skrevet
Takk for svar! :klemmer:

Jeg er operert på Klinikk Bergen, men vil ikke snakke dårlig om de til tross for at jeg nå er misfornøyd. De er kjempegreie og proffe. Klinikken er ny og fin.

Legen sa at det var viktig at jeg er fornøyd, men så var han veldig sikker på at jeg kom til å bli det med tiden også. Jeg håper inderlig han kan gjøre noe for meg uten at jeg må betale full pris... Jeg fikk igjen en del på skatten som jeg har i bakhånd, men det er likevel ikke mer enn en tredjedel av hva operasjonen koster.

Det er vel ripling jeg har da ja. Synes ikke det var lett å finne info om det nei.

Jeg gikk ned 8kg i fjor og ligger på trivselsvekten nå, så vektøkning er ikke noe alternativ. Tynn hud har jeg, men ifølge legen hadde jeg bra med brystvev. (Det var ikke mye iflg meg selv da men... :sjenert: )

Det er heldigvis ikke synlig, men jeg kjenner det veldig godt. Spesielt når jeg bøyer meg fremover.

Jeg bruker sportsbh fremdeles jeg, selv om legen har sagt jeg kunne begynne med vanlig (han trodde det ville hjelpe på følelsen). Tør ikke gjøre noe utenom "boka", så har jeg ihvertfall alt mitt på det tørre. 6 uker siden operasjonen på mandag, så da kan jeg vel egentlig begynne å bruke vanlig bh. 1-2 mnd står det i papirene mine.

Jeg vet forresten ikke om jeg har ru eller glatte innlegg. Vil ikke det har noe å si for riplingen?

tror jeg har lest en plass at glatte innlegg kan hjelpe.... men er litt usikker.

gratulerer med vekttapet forresten, forstår godt at du ikke ønsker å gå gjennom det helt forgjeves liksom... får håpe dere kan komme frem til en grei løsning sammen. du var noe misfornøyd med str generelt? må bare si at ripplingen kan bli noe verre hvis du har planer om å gå større...? jeg hadde ingen rippling på mine forrige, de kom nå når jeg økte ytterligere. for meg var det uansett verdt det, så lenge det ikke blir verre enn hva det er nå. bare tenk nøye gjennom det.... :klemmer:

Skrevet
tror jeg har lest en plass at glatte innlegg kan hjelpe.... men er litt usikker.

gratulerer med vekttapet forresten, forstår godt at du ikke ønsker å gå gjennom det helt forgjeves liksom... får håpe dere kan komme frem til en grei løsning sammen. du var noe misfornøyd med str generelt? må bare si at ripplingen kan bli noe verre hvis du har planer om å gå større...? jeg hadde ingen rippling på mine forrige, de kom nå når jeg økte ytterligere. for meg var det uansett verdt det, så lenge det ikke blir verre enn hva det er nå. bare tenk nøye gjennom det.... :klemmer:

Hvor mye hadde du og hvor mye har du lagt inn? Vis du vil si det?

Jeg er misfornøyd med størrelsen generelt også ja.

Mener også å ha lest at størrelsen har noe å si ja...

Jeg har uansett lyst å rette på størreforskjellen og sånn jeg føler det nå kommer jeg til å be om større innlegg dersom han går med på å reoperere.

Skrevet
Hvor mye hadde du og hvor mye har du lagt inn? Vis du vil si det?

Jeg er misfornøyd med størrelsen generelt også ja.

Mener også å ha lest at størrelsen har noe å si ja...

Jeg har uansett lyst å rette på størreforskjellen og sånn jeg føler det nå kommer jeg til å be om større innlegg dersom han går med på å reoperere.

jeg hadde 300, og la inn 600 denne gangen. det er ikke så stort som det sikkert høres ut. ville fortsatt ha en naturlig form på de, så ble enig med kirurgen om at han skulle ta så mye han kunne uten at jeg endte opp med glamour modell pupper. dette er sikkert veldig individuelt, men man må vel ha rundt 200ml for å gå opp en str. mange er redde for å ta for mye, og ender opp med å bli skuffet og angrer på at de ikke tok mer. kirurgene bør kanskje bli flinkere til å informere om dette. kjedelig å være misfornøyd med str ETTER at man har betalt en liten formue for å bli fornøyd.

håper virkelig det ordner seg, og at du blir fornøyd :)

Gjest SuperJ
Skrevet

men hvor høy/kg er du? om jeg kan spørre? har litt å si det å, jeg er jo så liten og hadde jo sett gal ut med 600!

Skrevet
Hei!

Du mener "bulker" rundt brystvorten? Det hadde jeg også.

Også sårene mine var skumle, når jeg så for første gang, ble jeg svimmel :-)

Skal send mailen min :-)

Ha en strålende dag :-)

Stooooor klem :-)

:goodbye: Heisann..!!

Nå er bildene sendt.. :jepp:

Skrevet
men hvor høy/kg er du? om jeg kan spørre? har litt å si det å, jeg er jo så liten og hadde jo sett gal ut med 600!

det er klart kroppen har mye å si i denne sammenhengen. jeg er 1.73 høy, 63kg, atletisk kropp med brede skuldre :)

Gjest SuperJ
Skrevet

10 cm høyere enn meg da! dæsken nå begynner tiden gå saaakte plutselig! vet ikke om jeg gleder eller gruer meg, bølgefølse!

hvordan er det egentlig å ha de inni?

Skrevet

Er det noen her som har operert uten å si noe ti noen, bortsett fra mann/kjæreste? Hvordan har det gått? :)

Gjest SuperJ
Skrevet

nei , jeg føler at det er en normal ting som hver kvinne kan bestemme selv å gjøre og derfor har jeg jo blogget alt for omverden også :)

jeg skjønner ikke hvorfor det skal være "flaut" å si/ fortelle vener etc?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...