Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, silkal skrev:

Det håper jeg også at du vil gjøre! Fortsatt masse lykke til! 😍

Tusen takk ❤Var godt å få det ut en plass❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Tellaa skrev:

Ja, det ser som regel veldig unaturlig ut i starten, musklene, huden og vevet er i spenn og de kjennes harde ut og står rett ut.. Det gjør mine og! De ser faktisk veldig rare ut enda! Mye mer fylde øverst og ikke så mye nederst, men over de neste mnd vil de "drop and fluff", og huden osv tilpasser seg implantatet og blir mykere 😊 da ser det mye mer naturlig ut! Prøv å Google drop and fluff og se underveis-bilder av andre så ser du hvor mye det kan forandre seg 😊

Takk. Det skal jeg gjøre! Men tror du det vil være det samme når jeg hqr hatt løft i samme  sleng? Mine er rimlig "stappa"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, unforgetteble said:

Takk. Det skal jeg gjøre! Men tror du det vil være det samme når jeg hqr hatt løft i samme  sleng? Mine er rimlig "stappa"

Ja det vil jeg tro 🤔😊 men man må ha tålmodighet da, det tar nok noen mnd før man ser ordentlig forskjell, og noen bruker litt lenger tid på den prosessen enn andre 😅 føler jeg har litt "frankenboobs" nå, så gleder meg veldig til de dropper mer jeg og 😂 bare 1 uke siden for meg idag da, så er en del igjen 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Tellaa skrev:

Ja det vil jeg tro 🤔😊 men man må ha tålmodighet da, det tar nok noen mnd før man ser ordentlig forskjell, og noen bruker litt lenger tid på den prosessen enn andre 😅 føler jeg har litt "frankenboobs" nå, så gleder meg veldig til de dropper mer jeg og 😂 bare 1 uke siden for meg idag da, så er en del igjen 😂 

Ja. Jeg hadde nok sett for meg alt jeg elsket de med en gang 😞Men satser på den fluffen kommer snart. Og puppene slapper litt mer av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, unforgetteble said:

Ja. Jeg hadde nok sett for meg alt jeg elsket de med en gang 😞Men satser på den fluffen kommer snart. Og puppene slapper litt mer av. 

Ja, skjønner jo det! Viktig å gjøre god research på forhånd slik at man ikke går inn i det med forventninger om at de blir perfekte med en gang 😊 

Men har du store smerter enda? Man har kanskje mer av det når du har gjort litt andre ting i tillegg 🤔 men høres ikke godt ut å ha vondt så lenge 😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.9.2020 den 11.13, Kirsebærtre skrev:

Jeg synes kanskje det ble litt lite ..har jo hørt om mange som angrer over at de tok litt for lite.  Etter å ha diskutert litt frem og tilbake sier hun at jeg godt kan gå litt opp for å få litt mer. Evt da 295 cc høy profil eller 315.  

Jeg er veldig usikker og er jo også redd for at det skal bli for stort.  Det ene målet var 12 cm...og valgte da en protese med 11 cm diameter.

Det koker ned til hva er du mest redd for, litt for små eller litt for store. Det vil jo uansett ikke være veldig stor forskjell, hadde nok valgt største hvis jeg var deg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Tellaa skrev:

Ja, skjønner jo det! Viktig å gjøre god research på forhånd slik at man ikke går inn i det med forventninger om at de blir perfekte med en gang 😊 

Men har du store smerter enda? Man har kanskje mer av det når du har gjort litt andre ting i tillegg 🤔 men høres ikke godt ut å ha vondt så lenge 😩

Blitt bedre på dagtid. Men ganske store på morgenen men fortsatt veldig vondt. Er utrolig slitsomt å gå sånn.  

Følte jeg hadde  lest alt jeg kunne men hadde tydligvis ikke lest om fluff and drop😅

Nei. Har ikke vært ute av huset enda, så er veldig qlit

Som å gå qånn. Håper smertene gir seg snart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

nå er puppene mine fire uker gamle. De siste fem dagene har høyre puppen vært mer hoven og mer følelse av spreng i den. Tok kontakt med klinikken, og jeg kunne komme inn for sjekk eller se an noen dager til. Jeg har 2,5 time reisevei, så er ingen snartur akkurat. Flere som har hatt det sånn? Er så redd det skal være noe galt.. den er ikke rød eller varm, bare større lissom😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Flatbryst skrev:

Hei!

nå er puppene mine fire uker gamle. De siste fem dagene har høyre puppen vært mer hoven og mer følelse av spreng i den. Tok kontakt med klinikken, og jeg kunne komme inn for sjekk eller se an noen dager til. Jeg har 2,5 time reisevei, så er ingen snartur akkurat. Flere som har hatt det sånn? Er så redd det skal være noe galt.. den er ikke rød eller varm, bare større lissom😬

Håper det ikke er noe galt! 

Har den vært sånn lenge? Mye større? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, unforgetteble skrev:

Håper det ikke er noe galt! 

Har den vært sånn lenge? Mye større? 

En uke kanskje. Er ikke veldig mye større, men er sånn at jeg kan se det i speilet uten bh lissom. Har jo fortsatt den «melkespreng» følelsen til tider i begge bryst, men mest i høyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Flatbryst said:

Hei!

Sånn var mine og, bare at venstre var større. Det var riktignok dag 2, og ikke etter 4 uker 😂 så sikkert ikke det samme, men jeg fikk beskjed om at det var normalt.. Usikker på hvor normalt det er etter 4 uker 🤔 mine er ikke sånn nå lenger, men venstre puppen er litt høyere enn den høyre enda. Er på dag 8 nå, så regner med det jevner seg ut etterhvert 🙈

Du får komme med oppdatering på hvordan det går! 

Idag har jeg helt sjukt vondt i ryggen.. Har sovet med overkroppen hevet frem til i går, prøvde å sove "flatt" på ryggen for første gang i natt. Har iløpet av natten bare sklidd ned uansett. Det var nydelig å ligge sånn idet jeg la meg, men å ligge sånn gjennom hele natta var visst ikke helt innafor.. 😬 Til vanlig sover jeg alltid på siden/magen men det lar seg ikke gjøre nå.. Alltid mislikt å sove på ryggen, så dette har igrunn vært det verste med hele greia for min del 😂 noen her inne som har kommet lenger enn meg som kan sove på siden eller magen nå? Gleder meg såå til jeg kan det, dette er drepen for ryggen min ass 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, LeneXCII skrev:

Det koker ned til hva er du mest redd for, litt for små eller litt for store. Det vil jo uansett ikke være veldig stor forskjell, hadde nok valgt største hvis jeg var deg. 

Takk for svar 🙂 hun foreslo først 265 demi men men som sagt så syns jeg kanskje d ble litt lite...hun foreslo da 295 el 315 høy profil . Tror du det er stor forskjell mellom demi og høy profil? Dersom jeg velger 295 høy profil blir de litt smalere enn 265 demi og 315 høy profil 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Kirsebærtre said:

Takk for svar 🙂 hun foreslo først 265 demi men men som sagt så syns jeg kanskje d ble litt lite...hun foreslo da 295 el 315 høy profil . Tror du det er stor forskjell mellom demi og høy profil? Dersom jeg velger 295 høy profil blir de litt smalere enn 265 demi og 315 høy profil 🤔

Var det motiva implantater du skulle ha? Hvis du googler "motiva implant sizes" så får du opp et størrelseskart som viser litt forskjell i de forskjellige profilene, hvor mange cm de bygger ut osv 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Tellaa skrev:

Var det motiva implantater du skulle ha? Hvis du googler "motiva implant sizes" så får du opp et størrelseskart som viser litt forskjell i de forskjellige profilene, hvor mange cm de bygger ut osv 😊

Ja, motiva ergonomix.  Vil det si at projeksjon er antall cm utfra brystkasse eller dybden på implantatet.  Så 315 cc høy profil vil bygge 4.5 cm ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Kirsebærtre said:

Ja, motiva ergonomix.  Vil det si at projeksjon er antall cm utfra brystkasse eller dybden på implantatet.  Så 315 cc høy profil vil bygge 4.5 cm ut?

Jeg tror det er dybden på implantatet ja 🤔 at 315cc er 4.5cm fra "bunnen" og ut liksom 😅 og bunnen er vel inntil brystkassa når implantatet legges inn. Jeg har jo 245cc demi som har 3.7cm projeksjon, det høres jo lite ut men har jo fått dobbelt så store pupper nå 😅 kommer jo veldig an på utgangspunktet da, hvor mye som skal til for å gi stor økning. Jeg hadde jo litt fra før, men ikke kjempemye 🙈

Endret av Tellaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på dag 13 nå, og ser allerede litt forskjell fra første uken😊Hevelsen er gått ned, og implantatene har droppet littegrann. Har så og si ingen smerter, MEN muskelen på venstre side ble for to dager siden ganske sår. Jeg har begynt å gjøre daglige aktiviteter som rolig matlaging, klesvask og små turer, men holder meg ellers i ro. Er redd jeg har overbelastet muskelen på venstre side nå, men er jo avhengig av å kunne bruke armene da jeg bor for meg selv. Er det andre som har opplevd at sårheten gikk bort og så kom tilbake? Når turte dere å heve armene over hodet?

Savner også å kunne ligge på siden og på magen, men tørr ikke å gjøre det før de 6 ukene er gått! Hadde vært så dumt å ødelegge et resultat på målstreken liksom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 hour ago, nope. said:

Jeg er på dag 13 nå, og ser allerede litt forskjell fra første uken😊Hevelsen er gått ned, og implantatene har droppet littegrann. Har så og si ingen smerter, MEN muskelen på venstre side ble for to dager siden ganske sår. Jeg har begynt å gjøre daglige aktiviteter som rolig matlaging, klesvask og små turer, men holder meg ellers i ro. Er redd jeg har overbelastet muskelen på venstre side nå, men er jo avhengig av å kunne bruke armene da jeg bor for meg selv. Er det andre som har opplevd at sårheten gikk bort og så kom tilbake? Når turte dere å heve armene over hodet?

Savner også å kunne ligge på siden og på magen, men tørr ikke å gjøre det før de 6 ukene er gått! Hadde vært så dumt å ødelegge et resultat på målstreken liksom. 

Ikke opplevd akkurat det nei, men har kjent et par ganger på at jeg har fått strekt muskelen hvis jeg f.eks har holdt på å miste noe og av ren refleks gjort en brå bevegelse. Men det har bare vært litt sårt der og da og gått raskt over igjen 😅 men har lest om noen som kanskje har tøyd grensa litt for tidlig og så har de kjent seg såre dagen etter. Så er sikkert normalt vil jeg tro 🤔😊 hvis det ikke gir seg kan du jo ringe klinikken! 

Ja, uff får vel holde ut med å sove på ryggen noen uker til! Ikke betalt så mye og gått igjennom alt det her for at resultatet skal bli ødelagt hvertfall 😂 

Kjenner jeg har begynt å bli litt stressa for at de ikke vil droppe så mye, er bare dag 8 så er vel alt for tidlig å si 😂 men lest at noen får et brystbånd som skal presse de litt ned, slik at implantatet ikke vokser seg oppover.. Det har ikke jeg fått 🤔 tar meg selv i å presse de forsiktig ned med hendene 😂 flere som ikke har fått et slikt bånd her? Hva er grunnen til at noen får det og andre ikke? 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Kirsebærtre skrev:

Nei, stor forskjell er det ikke. Såvidt jeg kan se har 265 demi har 3,5 cm projeksjon, tilsvarende for hhv 295 og 315 høy profil 4,4 og 4,5cm.

D2D4D83C-440E-45D8-847F-4A8357A214FF.jpeg

Endret av LeneXCII
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Tellaa skrev:

Ikke opplevd akkurat det nei, men har kjent et par ganger på at jeg har fått strekt muskelen hvis jeg f.eks har holdt på å miste noe og av ren refleks gjort en brå bevegelse. Men det har bare vært litt sårt der og da og gått raskt over igjen 😅 men har lest om noen som kanskje har tøyd grensa litt for tidlig og så har de kjent seg såre dagen etter. Så er sikkert normalt vil jeg tro 🤔😊 hvis det ikke gir seg kan du jo ringe klinikken! 

Ja, uff får vel holde ut med å sove på ryggen noen uker til! Ikke betalt så mye og gått igjennom alt det her for at resultatet skal bli ødelagt hvertfall 😂 

Kjenner jeg har begynt å bli litt stressa for at de ikke vil droppe så mye, er bare dag 8 så er vel alt for tidlig å si 😂 men lest at noen får et brystbånd som skal presse de litt ned, slik at implantatet ikke vokser seg oppover.. Det har ikke jeg fått 🤔 tar meg selv i å presse de forsiktig ned med hendene 😂 flere som ikke har fått et slikt bånd her? Hva er grunnen til at noen får det og andre ikke? 😬

Jeg fikk ikke nedpressbånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noe tips til gode kompresjonsbh man kan bruke. Den jeg fikk fra klinikken  har så mange sømmer og puppene er superfølsomme. 

Har trimph  triaction  nå. Og tør nesten ikke skifte bh men orker ikke denne i 4 uker  til. Noen tips til noen gode bh med god kompresjon? Kqn man bare bytte? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...