Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så bra det ikke var noe! Skummelt når man ikke vet.Uff. Hadde ikke trodd det skulle bli sånn for min del. Man skal ikke ta lett på plastisk kirurgi. For min del har jeg ikke vært så dårlig og klein før. 

Kommer nok til å tenke meg om en ekstra gang hvis det blir snakk om å fikse på noe annet .

Haha. Jeg ble nesten stressa jeg. Men nå liker jeg de. Skulle egentlig ha større men kirurgen fikk ikke plass. Heldigvis 😂😅 men "alle" sier qt når hevelsen går ned skulle de ønske de fikk større 🤣

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, unforgetteble said:

Så bra det ikke var noe! Skummelt når man ikke vet.Uff. Hadde ikke trodd det skulle bli sånn for min del. Man skal ikke ta lett på plastisk kirurgi. For min del har jeg ikke vært så dårlig og klein før. 

Kommer nok til å tenke meg om en ekstra gang hvis det blir snakk om å fikse på noe annet .

Haha. Jeg ble nesten stressa jeg. Men nå liker jeg de. Skulle egentlig ha større men kirurgen fikk ikke plass. Heldigvis 😂😅 men "alle" sier qt når hevelsen går ned skulle de ønske de fikk større 🤣

Ja, veldig skummelt! Man er jo redd for å få komplikasjoner! Men du fikk plutselig smerter i venstre bryst og kjente en "pølse"? Haha greit å vite hva man skal "kjenne etter" 🙈🙈 har jo litt smerter hele tia så veit ikke forskjell på hva som er vanlige eller uvanlige smerter 😅

Nei det er absolutt ikke noe man bør gjøre uten å tenke seg godt om! Nå er heldigvis brystforstørrelse ganske trygt, men er alltids en sjanse for å få komplikasjoner 😬

Kjenner jeg er litt småtressa selv, har ikke fortalt dette til særlig mange og vil ikke at det skal være veldig synlig at jeg har gjort noe 🙈 

Skrevet
1 time siden, Tellaa skrev:

Ja, veldig skummelt! Man er jo redd for å få komplikasjoner! Men du fikk plutselig smerter i venstre bryst og kjente en "pølse"? Haha greit å vite hva man skal "kjenne etter" 🙈🙈 har jo litt smerter hele tia så veit ikke forskjell på hva som er vanlige eller uvanlige smerter 😅

Nei det er absolutt ikke noe man bør gjøre uten å tenke seg godt om! Nå er heldigvis brystforstørrelse ganske trygt, men er alltids en sjanse for å få komplikasjoner 😬

Kjenner jeg er litt småtressa selv, har ikke fortalt dette til særlig mange og vil ikke at det skal være veldig synlig at jeg har gjort noe 🙈 

Jeg kjente bsre jeg fikk veldig vondt undrr brystet  på venstre side. Så kjente jeg en hard pølse som du sier på undersiden  av puppen. Trodde først implantatet hadde falt ned 🙄🙈 så sendte melding til kirurgen.  Jeg merka noe ikke var som der skulle. Det var så hardt under der. Nå stramma han bh  så hardt at jeg føler jeg er i tvangstrøye 🤣 

Jeg syns det er best å være åpen om det jeg . De fleste ser der jo allikvel 😅 Så har jeg betalt dyre dommer for disse boobsan. Stolt av de. Så tenker hvis folk ikke liker de kan de ta seg en bolle. Jeg digger de 😁 Nå hadde jeg supertomme ammepupper før da. Som falt ut av bikinien min 😅Så alle ser  forskjell  på meg . 

Skrevet
5 minutter siden, unforgetteble skrev:

Jeg kjente bsre jeg fikk veldig vondt undrr brystet  på venstre side. Så kjente jeg en hard pølse som du sier på undersiden  av puppen. Trodde først implantatet hadde falt ned 🙄🙈 så sendte melding til kirurgen.  Jeg merka noe ikke var som der skulle. Det var så hardt under der. Nå stramma han bh  så hardt at jeg føler jeg er i tvangstrøye 🤣 

Jeg syns det er best å være åpen om det jeg . De fleste ser der jo allikvel 😅 Så har jeg betalt dyre dommer for disse boobsan. Stolt av de. Så tenker hvis folk ikke liker de kan de ta seg en bolle. Jeg digger de 😁 Nå hadde jeg supertomme ammepupper før da. Som falt ut av bikinien min 😅Så alle ser  forskjell  på meg . 

Uffameg så uheldig 💔God bedring! Er også på dag 7, og kjenner jeg ble litt nervøs av tanken på at det samme skal skje med mine. Særlig nå som jeg ikke lenger befinner meg i nærheten av klinikken, så kan ikke akkurat bare dra på en hastekontroll. 
Antar smertene var så tydelige at de skilte seg fra vanlig ømhet og spreng i arr og pupper? Den store frykten er jo at noe galt skal oppstå uten at man legger merke til det😅

Skrevet
29 minutter siden, unforgetteble said:

Jeg syns det er best å være åpen om det jeg . De fleste ser der jo allikvel 😅 Så har jeg betalt dyre dommer for disse boobsan. Stolt av de. Så tenker hvis folk ikke liker de kan de ta seg en bolle. Jeg digger de 😁 Nå hadde jeg supertomme ammepupper før da. Som falt ut av bikinien min 😅Så alle ser  forskjell  på meg

Okei, uffameg 😩 må være veldig skummelt når noe sånt skjer! Du får ha god bedring videre ❤️

Ja, altså det er ikke en hemmelighet at jeg har gjort det, bryr meg forsåvidt ikke om hva andre tenker 😅 men vil jo helst ikke at de skal bli for store til meg. Men tror nok de vil passe fint 👍🏼 bare litt uvant nå 😂 

Skrevet
21 minutter siden, nope. skrev:

Uffameg så uheldig 💔God bedring! Er også på dag 7, og kjenner jeg ble litt nervøs av tanken på at det samme skal skje med mine. Særlig nå som jeg ikke lenger befinner meg i nærheten av klinikken, så kan ikke akkurat bare dra på en hastekontroll. 
Antar smertene var så tydelige at de skilte seg fra vanlig ømhet og spreng i arr og pupper? Den store frykten er jo at noe galt skal oppstå uten at man legger merke til det😅

Kjenner frykten din. Det vsr ikke som de første dagene . Da var det helt jævlig  men dette var kun på et bryst så kjente jeg klumpen under. Måtte jo kjenne😅 Sendte melding til kirurgen på kvelden og han ringte meg 10 min senere. Har over en times reisevei så det ble litt stress 😅

Jeg tror man alltid vil merke hvis noe er galt. Du har jo fått nr kirurgen hvis du skulle lure! Bedre å spør en gang for mye en for lite. 💗

Skrevet
1 minutt siden, Tellaa skrev:

Okei, uffameg 😩 må være veldig skummelt når noe sånt skjer! Du får ha god bedring videre ❤️

Ja, altså det er ikke en hemmelighet at jeg har gjort det, bryr meg forsåvidt ikke om hva andre tenker 😅 men vil jo helst ikke at de skal bli for store til meg. Men tror nok de vil passe fint 👍🏼 bare litt uvant nå 😂 

Ja det er dritt. Men håper det går bra. Verre med mannen som må gjøre alt i flere uker 😅

Som ei annen sa til meg her, de vil bli mindre når hevelsen har gått ned etter noen uker. 

Jeg fikk nesten panikk selv 😅😅😅 Så satser på mine roer seg litt. Og har blitt enda mer vant til de nå😁

Skrevet
10 minutter siden, unforgetteble said:

Ja det er dritt. Men håper det går bra. Verre med mannen som må gjøre alt i flere uker 😅

Som ei annen sa til meg her, de vil bli mindre når hevelsen har gått ned etter noen uker. 

Jeg fikk nesten panikk selv 😅😅😅 Så satser på mine roer seg litt. Og har blitt enda mer vant til de nå😁

Ja, de blir nok fine til slutt 😁 og jeg venner meg nok til de også 😂

Haha jeg sovnet litt på sofaen nå istad, og drømte at jeg falt og våknet idet jeg landa og rykket til.. Det var ikke så godt i puppene 😭😅

Skrevet
Akkurat nå, Tellaa skrev:

Ja, de blir nok fine til slutt 😁 og jeg venner meg nok til de også 😂

Haha jeg sovnet litt på sofaen nå istad, og drømte at jeg falt og våknet idet jeg landa og rykket til.. Det var ikke så godt i puppene 😭😅

Ånei. Det er så vondt !

Jeg blir helt sprø av denne kompresjonsbhen jeg. Den er så sykt stram.  Han stramma den til i dag 😅

Skrevet
3 minutter siden, unforgetteble said:

Ånei. Det er så vondt !

Jeg blir helt sprø av denne kompresjonsbhen jeg. Den er så sykt stram.  Han stramma den til i dag 😅

Ja, det var ganske vondt 😬 uff ja, kjenner det blir noen lange uker med den bhen.. Går i tillegg med en kompresjonstights pga fettransplantasjon som jeg må gå med like lenge 😬 den er helt grei å ha på, men den er så stram at jeg må ha hjelp til å ta den av og på for å gå på do.. 😂 Håper jeg klarer å bruke armene nok snart til at jeg kan gå på do alene, synes litt synd på samboeren min 😂 

Skrevet
2 timer siden, Tellaa skrev:

Ja, det var ganske vondt 😬 uff ja, kjenner det blir noen lange uker med den bhen.. Går i tillegg med en kompresjonstights pga fettransplantasjon som jeg må gå med like lenge 😬 den er helt grei å ha på, men den er så stram at jeg må ha hjelp til å ta den av og på for å gå på do.. 😂 Håper jeg klarer å bruke armene nok snart til at jeg kan gå på do alene, synes litt synd på samboeren min 😂 

Hahaha. Kjipt hvis han er avsted da 🤣🤣 

Skal bli godt når vi kan lufte disse herlighetene fritt🤣

Skrevet

Nå er det over 10 uker siden jeg opererte, men klarer enda ikke legge ifra meg støttebhn 🙈 Har fortsatt tubulære bryst, bare med silikon så håper på at støttebhn hjelper på formen etterhvert. Føler jeg må sove med den, så når sluttet dere å sove med den? Og hvordan var det å sove uten noe? 

En ting til, jeg måtte jo ta ut piercingene i niplene og de grodde ganske fort - det har vel ikke noe å si når jeg evt tar de på nytt i forhold til silikon? 

Skrevet

Er nå på dag 3 (hvis dag 1 er dagen etter operasjonen), også står det i skrivet mitt fra Fornebuklinikken at fra og med dag 3 etter inngrepet er det anbefalt å slutte med smertestillende og bare ta det ved behov. Har til nå tatt de regelmessig hver 6. time, men har fått Keflex fra klinikken (antibiotika), den skal jeg vel ta til det går tomt? 🤔 Står ingenting om det noe sted, fikk det med i en liten pose hvor der står 1 tabl 3x daglig 😅 litt rart å slutte på antibiotika allerede nå vel? 😂 Sikkert veldig dumt spørsmål men 🙈

Skrevet
7 minutter siden, Tellaa skrev:

Står ingenting om det noe sted, fikk det med i en liten pose hvor der står 1 tabl 3x daglig 😅 litt rart å slutte på antibiotika allerede nå vel? 😂 Sikkert veldig dumt spørsmål men 🙈

Ja enig, antibiotika pleier man jo gjerne å ta hele kuren. Du kan jo evt ringe og spørre men det gjør nok ikke noe galt hvis du tar hele kuren.

Skrevet
35 minutter siden, Missfitness said:

Ja enig, antibiotika pleier man jo gjerne å ta hele kuren. Du kan jo evt ringe og spørre men det gjør nok ikke noe galt hvis du tar hele kuren

Ja, tok en når jeg stod opp og har bare 2 igjen nå. Så regner vel med at jeg skal ta de da 🙈

Skrevet
5 timer siden, Tellaa skrev:

Ja, tok en når jeg stod opp og har bare 2 igjen nå. Så regner vel med at jeg skal ta de da 🙈

Smertestillende kan jo være avhengighetsskapende og ødeleggende over tid, særlig opioider som oxynorm. Antibiotika derimot skal være ganske ufarlig å ta litt ekstra av😊

Jeg er på dag 8, og har kommet til det fryktede punktet at jeg synes de har blitt mindre enn jeg kanskje skulle ønske! Som så mange andre her har skrevet er det fort gjort å bli litt skuffet etterhvert som hevelsen går ned. Tenker nå litt på at "uff kanskje jeg skulle gått for nærmere 300", men man vet jo ikke hvordan de vil se ut etter drop+fluff. Tror også at mange venner seg til størrelsen de har ved hevelsen etter noen dager, og at alle opplever litt skuff når hevelsen går ned. Uavhengig av hvilken str man valgte. 

Skrevet
17 timer siden, ssk99 skrev:

Nå er det over 10 uker siden jeg opererte, men klarer enda ikke legge ifra meg støttebhn 🙈 Har fortsatt tubulære bryst, bare med silikon så håper på at støttebhn hjelper på formen etterhvert. Føler jeg må sove med den, så når sluttet dere å sove med den? Og hvordan var det å sove uten noe? 

En ting til, jeg måtte jo ta ut piercingene i niplene og de grodde ganske fort - det har vel ikke noe å si når jeg evt tar de på nytt i forhold til silikon? 

Håper du får svar på dette fra noen! Har også tubulære bryst, og håper jo å få endret på fasongen😅Støttebhen vil vel gjøre det motsatte av det man kanskje ønsker ved tubulære bryst - nemlig å skape mer tyngde i nedre del av brystet slik at man får "underboob" og normal fordeling av "brystvev"? Dette er det vel tyngdekraften og at implantatet faller ned i lommen sin etter muskelen gir etter som gjør? Jeg trodde at kompresjonsbh'en sin funksjon var å hindre hevelse og at implantatet ligger på riktig plass i begynnelsen, men ikke noe mer. 
Mulig jeg er heeelt på jordet😂

Skrevet (endret)

Lurer litt på noe angående den støttebhen, skal jo dusje for første gang i morgen og vil gjerne vaske den etter flere dager uten å dusje 😬 men er det "trygt" å gå litt uten til den tørker da? Har ikke noe annet å bruke så lenge som passer.. 🙈

Bør kanskje finne en til som gir god støtte, har dere noen anbefalinger? 

Endret av Tellaa
Skrevet
13 timer siden, Tellaa skrev:

Lurer litt på noe angående den støttebhen, skal jo dusje for første gang i morgen og vil gjerne vaske den etter flere dager uten å dusje 😬 men er det "trygt" å gå litt uten til den tørker da? Har ikke noe annet å bruke så lenge som passer.. 🙈

Bør kanskje finne en til som gir god støtte, har dere noen anbefalinger? 

Min kirurg  sa  jeg ikke trengte to. At jeg bare kunne lufte de mens jeg satt rolig i sofaen mens den ble vasket. Ville ringt sykepleierene der å hørt. Sånn at du får riktig informasjon for din puppejobb. Tror det er forskjellig i forhold til hva man har gjort.

Er på dag 9 nå og har sååå vondt når jeg våkner.  Og vondt  ellers på dageb også. Hvordan er det for dere andre?? 

Skrevet
1 time siden, unforgetteble skrev:

Min kirurg  sa  jeg ikke trengte to. At jeg bare kunne lufte de mens jeg satt rolig i sofaen mens den ble vasket. Ville ringt sykepleierene der å hørt. Sånn at du får riktig informasjon for din puppejobb. Tror det er forskjellig i forhold til hva man har gjort.

Er på dag 9 nå og har sååå vondt når jeg våkner.  Og vondt  ellers på dageb også. Hvordan er det for dere andre?? 

Jeg kjøpte en ekstra på apoteket fordi jeg ikke har tørketrommel atm, veldig fornøyd med det😊

Er også dag 9 for meg, og har veldig lite smerter. Jeg har fortsatt litt morning boob da. Gjør litt vondt i det jeg reiser meg fra liggende stilling på morgningen og vekten av implantatet "faller ned".
Ellers har jeg mest smerter ved fetttransplantasjonsstedet aka armene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...