DDF Skrevet 29. januar 2020 #42321 Skrevet 29. januar 2020 Akkurat nå, OP-februar skrev: Oi! Det var mye lengre enn snittet håper jeg? 😅😬 Ja, er nok det. Var ferie også var det planleggingsdager på skolen osv. Så ble litt lenge, men føler det var ganske greit egentlig. Hadde nok ikke hatt det så bra på jobb etter 1 uke.
OP-februar Skrevet 29. januar 2020 #42322 Skrevet 29. januar 2020 Akkurat nå, Laura84 skrev: Håper jeg også😅😅😅 de fleste sier 1 uke Av de som har operert eller av legene? 😬
Jeanetteeh Skrevet 29. januar 2020 #42323 Skrevet 29. januar 2020 9 minutter siden, Laura84 skrev: Uff, hvor mange gram har du operert inn? Det ble 335 gram og 355 (pga ulikheter) 😊 Veldig fornøyd:-)
Laura84 Skrevet 29. januar 2020 #42324 Skrevet 29. januar 2020 18 minutter siden, OP-februar skrev: Av de som har operert eller av legene? 😬 Vil si at fleste av mine venninner/bekjente som har gjort det.
OP-februar Skrevet 29. januar 2020 #42325 Skrevet 29. januar 2020 1 minutt siden, Laura84 skrev: Vil si at fleste av mine venninner/bekjente som har gjort det. Da får vi håpe at det blir noe sånn 😅
FrøkenLinus Skrevet 29. januar 2020 #42326 Skrevet 29. januar 2020 9 timer siden, OP-februar skrev: Jeg lurer på en ting ang det brystbåndet. Går det greit å skjule det under klær? Det ser liksom så stort og klumpete ut 🙈 To uker igjen til egen operasjon og jeg grugleder meg veldig, og prøver å forberede meg på det som venter 😅😬 Bånet syntes når du har på vanlig topp, men med genser over syntes det ikke. Og er ikke veldig klumpete heller. Bare der borrelåser er. Å evt ved stram genser, eller tynt stoff. Men med en litt tykk genser eller noe som ikke sitter inn til kroppen vil det gå fint. Ikke plaget meg. Masse lykke til operasjon. Det kommer til å gå så bra. Jeg grugledet meg jeg å. Har aldri operert eller vært i narkose. Positivt overrasket 👍😊 veldig dyktige sykepleiere/kirurger. Hvor skal du operere?
FrøkenLinus Skrevet 29. januar 2020 #42327 Skrevet 29. januar 2020 2 timer siden, Laura84 skrev: Noen som nylig har fått mentor implantat? Tror det blir 225 under muskel her. Grugleder meg😅 Særlig når jeg leser hvor vondt mange har etter operasjonen. Håper å være tilbake i kontorjobb etter en uke... Jeg opererte for 2 uker siden. Har mentor høy profil, 325cc under muskelen. Jeg var positiv overraskelse med tanke på smerter. Du kjenner det selvfølgelig, men man får godt med smertestillende. Å du kan tenkte på det som om du er jævlig støl 😅 jeg har hatt mer vondt på den ene siden men det er helt borte nå. Følte det var rundt stinga når jeg beveget meg. Kontorjobb vil jeg tro går helt fint etter 1 uke, men er selvfølgelig forskjellig fra person til person. Så lenge du er i ro å hører på kroppen 👍😊
FrøkenLinus Skrevet 29. januar 2020 #42328 Skrevet 29. januar 2020 Jeg begynner å jobbe på først kommende fredag. 2 uker siden operasjon. Jeg jobber med med psykisk utviklingshemming. 1 uke for min del var uaktuelt. Men kontor jobb etter 1 uke kunne gått. Var en tur på ikea etter 1 uke 😅
Superblomst Skrevet 29. januar 2020 #42329 Skrevet 29. januar 2020 (endret) 3 hours ago, Laura84 said: De bruker ikke brystbånd på motiva implantater da de har et naturlig dropp. Fornebuklinikken har bare dette merket. mentor implantat derimot bruker man brystbånd. Neida, jeg tok motiva ergonomix på fornebuklinikken og våknet opp med brystbånd på, selv om det ikke var avtalt på forhånd. Riktignok 2 år siden, men venninne som opererte på aleris i Oslo fikk også brystbånd (motiva ergonomix da også) nå i høst 😊 Vil også legge til at det "naturlig droppet" ikke er så naturlig som motiva skal ha det til, basert på eget resultat i alle fall Endret 29. januar 2020 av Superblomst
DDF Skrevet 30. januar 2020 #42330 Skrevet 30. januar 2020 (endret) 6 timer siden, Superblomst skrev: Neida, jeg tok motiva ergonomix på fornebuklinikken og våknet opp med brystbånd på, selv om det ikke var avtalt på forhånd. Riktignok 2 år siden, men venninne som opererte på aleris i Oslo fikk også brystbånd (motiva ergonomix da også) nå i høst 😊 Vil også legge til at det "naturlig droppet" ikke er så naturlig som motiva skal ha det til, basert på eget resultat i alle fall Mine har allerede droppet etter 6 uker og jeg har ingen toppfylde. Mulig at det var for store innlegg? Hvor mye tok du og hva slags profil? Endret 30. januar 2020 av DDF
FlaskeVals Skrevet 30. januar 2020 #42331 Skrevet 30. januar 2020 (endret) jeg er for silikon pupper, bare sprøyt inn noe naturlig fett fra låra og ræva. så kan du få blåst opp pættene til de blir så svære at de ser unaturlige ut. Her er det barbie som er greia har jeg skjønnt. å da må du bare dra på til prolapsen tar deg. gjene dra ut litt av kalkunoppheng-fette, og sprøyt det deretter inn i leppene så du ser ut som ett nebbdyr. då kan du eventuellt begynne å vurdere nesa siden den ikke står i stil med hake og ræva og føtter. så da kan du dra ut ett par tåneiler og legge dem som en ny provisorisk nesevegg så nesa blir seanes ut som et herlvete fra en annen planet. tenne, trenger de egenlig blekning? eller kan du bare trekke alle samma. sy igjen såra.. vente litt med suppe gjennom sugerør- for så å skyte inn nye titaniumsbolter inn i kraniet og sy igjen for så å la det gro. så kan du gå uten tenner i 2 -6 mnd. til du kan få skrudd på krone på titaniumen. men dette ble jo ikke bra her er jo kjefen helt feil plasser. så da må vi jo rett og slett bytte kjeven med titanium... ja hvorfor ikke bare få seg protese fra nakken og opp. Endret 30. januar 2020 av FlaskeVals 1
Krim Skrevet 30. januar 2020 #42332 Skrevet 30. januar 2020 3 minutter siden, FlaskeVals skrev: jeg er for silikon pupper, bare sprøyt inn noe naturlig fett fra låra og ræva. så kan du få blåst opp pættene til de blir så svære at de ser unaturlige ut. Her er det barbie som er greia har jeg skjønnt. å da må du bare dra på til prolapsen tar deg. gjene dra ut litt av kalkunoppheng-fette, og sprøyt det deretter inn i leppene så du ser ut som ett nebbdyr. då kan du eventuellt begynne å vurdere nesa siden den ikke står i stil med hake og ræva og føtter. så da kan du dra ut ett par tåneiler og legge dem som en ny provisorisk nesevegg så nesa blir seanes ut som et herlvete fra en annen planet. tenne, trenger de egenlig blekning? eller kan du bare trekke alle samma. sy igjen såra.. vente litt med suppe gjennom sugerør- for så å skyte inn nye titaniumsbolter inn i kraniet og sy igjen for så å la det gro. så kan du gå uten tenner i 2 -6 mnd. til du kan få skrudd på krone på titaniumen. men dette ble jo ikke bra her er jo kjefen helt feil plasser. så da må vi jo rett og slett bytte kjeven med titanium... ja hvorfor ikke bare få seg protese fra nakken og opp. 😂😂😂😂😂 1
Superblomst Skrevet 30. januar 2020 #42333 Skrevet 30. januar 2020 (endret) 4 hours ago, DDF said: Mine har allerede droppet etter 6 uker og jeg har ingen toppfylde. Mulig at det var for store innlegg? Hvor mye tok du og hva slags profil? Fulgte anbefalingene til kirurgen og tok "full", med 245 og 295cc (om jeg husker rett) for å rette opp asymmetri. Hadde 75a, mens jeg nå er 75d i normale klesbutikker (ba om er naturlig resultat og B/liten C i cup) Brystet med mest i er det jeg føler det synes på i profil, er en slags overgang fra brystkassa til implantatet. I tillegg synes jeg de sitter for tett sammen, men mulig det er sånn mine naturlige pupper er konstruert og ikke noe kirurgen kunne ha gjort noe med. For all del, de er fine pupper, men når jeg feks ligger på ryggen føles de ganske harde. Kommer nok veldig an på hvor mye brystvev man har til å dekke over! Endret 30. januar 2020 av Superblomst
Nuka Skrevet 30. januar 2020 #42334 Skrevet 30. januar 2020 Altså, når man går fra enten lite/ingenting til en c/d cup med å legge inn mellom 200-300 g er det faktisk helt greit! I tillegg når man har ammet osv osv og ikke er like heldig som mange andre at de blir «vanlige» igjen etterpå og da legger inn opp til 600 er det ikke gæli syns jeg. Jeg GLEDER MEG VILLT til jeg får normale pupper så jeg slipper å slite med sjøltillit. Ikke alle som syns det er like greit da, men who the fuck cares?! Haters gonna hate anyway, do what the fuck you want 😄😘
Jeanetteeh Skrevet 30. januar 2020 #42335 Skrevet 30. januar 2020 30 minutter siden, Nuka skrev: Altså, når man går fra enten lite/ingenting til en c/d cup med å legge inn mellom 200-300 g er det faktisk helt greit! I tillegg når man har ammet osv osv og ikke er like heldig som mange andre at de blir «vanlige» igjen etterpå og da legger inn opp til 600 er det ikke gæli syns jeg. Jeg GLEDER MEG VILLT til jeg får normale pupper så jeg slipper å slite med sjøltillit. Ikke alle som syns det er like greit da, men who the fuck cares?! Haters gonna hate anyway, do what the fuck you want 😄😘 😃😃👍
Spøkelse Skrevet 30. januar 2020 #42336 Skrevet 30. januar 2020 19 timer siden, Laura84 skrev: De bruker ikke brystbånd på motiva implantater da de har et naturlig dropp. Fornebuklinikken har bare dette merket. mentor implantat derimot bruker man brystbånd. Nei, jeg har Motiva fra en annen klinikk og måtte gå med brystbånd. 18 timer siden, Laura84 skrev: Går for en uke fri.. på klinikken sa de at man kan operere onsdag og være tilbake mandag😅 men dette er veldig individuelt tror jeg... Jeg hadde ti dager, var heldig med god timing på ferie, og det trengte jeg! Mine er også harde når jeg ligger på ryggen og de "synker" mot siden, men sånn må det vel nesten bli, det er jo da huden er strammest.
glossii Skrevet 30. januar 2020 #42337 Skrevet 30. januar 2020 En liten oppdatering fra meg 🤗 Nå er det ti dager siden jeg opererte, og har faktisk fortsatt en del vondt og klarer ikke gjøre så mye. Veldig vondt å bruke armene, så de ligger som regel bare rolig i fanget eller henger ned, så får hjelp til det meste.. Var ute en liten tur i dag og ble sååå sliten, og etterpå hoppet en liten hund på den ene puppen og jeg slang ut med armen😓 Håper virkelig ikke jeg fikk noe skade av det, frykter alt nå.. når jeg holder meg rolig og sitter stille merker jeg ikke noe i puppene, men så fort jeg reiser meg føles det som de fryser til stein, men det er vel vanlig😅 skal bytte teip i morgen for første gang, gruer meg! Gjør det veldig vondt? Og når begynte dere å ligge flatt på ryggen? Sover fortatt med støtte bak, men skal på en vippetime til mandag og der må jeg ligge flatt i en time ca, skal det gå fint?🙄
DDF Skrevet 30. januar 2020 #42338 Skrevet 30. januar 2020 8 timer siden, Superblomst skrev: Fulgte anbefalingene til kirurgen og tok "full", med 245 og 295cc (om jeg husker rett) for å rette opp asymmetri. Hadde 75a, mens jeg nå er 75d i normale klesbutikker (ba om er naturlig resultat og B/liten C i cup) Brystet med mest i er det jeg føler det synes på i profil, er en slags overgang fra brystkassa til implantatet. I tillegg synes jeg de sitter for tett sammen, men mulig det er sånn mine naturlige pupper er konstruert og ikke noe kirurgen kunne ha gjort noe med. For all del, de er fine pupper, men når jeg feks ligger på ryggen føles de ganske harde. Kommer nok veldig an på hvor mye brystvev man har til å dekke over! Hadde ikke noe kirurgen anbefalte full her også. Byttet til Demi rett før operasjon og er så glad for det. 265 under muskel. Hadde lite fra før av. Tror profil har mye å si.
Charolaise Skrevet 30. januar 2020 #42339 Skrevet 30. januar 2020 Hei, dere. Jeg opplevde noe rart som jeg lurer på om noen andre også har hatt. Det ene brystet mitt ble plutselig hardt som stein. Snakk om noen få dager. Kirurgen sa det var kapseldannelse grad 3. Han var enig i at brystet var svært hardt og lettere deformert. Jeg ble selvsagt veldig lei meg, spesielt siden det kjentes ut som implantatet dro i brystmuskelen og hindret meg i å bruke armen ordentlig. Er aktiv klatrer, så brystet ødela for meg på de hardeste rutene. MEN NÅ HAR DEN PLUSTESLIG BLITT HELT MYKT IGJEN! Jeg skjønner ingenting. Ringte kirurgen, og han hadde aldri hørt om noe sånt før. Er skikkelig glad, men synes det er ganske rart. Han utelukket problemer med brystmuskelen siden implantatet ligger over. Er det noen som har opplevd at hard kapsel forsvinner av seg selv?
Charolaise Skrevet 30. januar 2020 #42340 Skrevet 30. januar 2020 Forresten så er det over to år siden jeg opererte, så de er langt fra nyopererte. Jeg er forvirra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå